Ważne informacje:
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera:
Przelot - Zakwaterowanie – Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż . OFERTA NIE ZAWIERA TRANSFERU Z/DO LOTNISKA!
Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty przelot.
Położenie - Diva SPA Kołobrzeg:
Hotel Diva Spa położony jest w zacisznym parku nad morzem w Kołobrzegu, niedaleko nadmorskiej promenady. Hotel znajduje się 3 minuty spacerem (200 metrów) od plaży i 1 km od dworca kolejowego w Kołobrzegu. Latarnia morska w Kołobrzegu oddalona jest od hotelu o 2 km.
Adres - Diva SPA Hotel:
Tadeusza Kościuszki 16, 78-100 Kołobrzeg
Tel: 94 353 60 00 , Web: https://hoteldivaspa.pl/
Wyposażenie:
Goście mogą rozgościć się w jednym ze 130 przytulnych pokoi. Budynek dysponuje windą, za pomocą której można dostać się na niemal wszystkie piętra. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i bankomatu. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje wyposażeniem przystosowanym do gości niepełnosprawnch. Na terenie kompleksu znajduje się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów.
Pokoje:
Pokoje wyposażone są w centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon bądź taras stanowi dla podróżnych doskonałą okazję do relaksu. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź sofę. Ponadto skorzystać można z sejfu i biurka. Komfortowy pobyt zapewniają lodówka, kuchenka mikrofalowa i ekspres do kawy / herbaty. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazience znajduje się prysznic. W łazience znajduje się suszarka do włosów i szlafroki. Ekskluzywnie dla naszych gości przygotowaliśmy w łazienkach artykuły kosmetyczne i komplet ręczników. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa:
Kompleks posiada ponadto różnorodne możliwości ochłody w upalne dni, w tym basen, brodzik dla dzieci i basen kryty. Leżaki na tarasie do opalania zachęcają do chwili odpoczynku. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Entuzjastom ruchu i aktywności fizycznej proponujemy rower / rower górski, tenisa ziemnego i wędkowanie. Na atrakcyjną ofertę sportów wodnych składają się kanadyjki, aerobik wodny i aqua fitness. Dla osób preferujących aktywny wypoczynek przygotowaliśmy bogaty program zajęć również wewnątrz obiektu. Dostępne są studio fitness, tenis stołowy, bilard, squash, joga i zajęcia gimnastyczne. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, salon piękności, zabiegi masażu i solarium. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo, dyskoteka, miniklub i night-club.
Wyżywienie:
Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie i obiad. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.
Opłata klimatyczna - Trójmiasto:
Klienci zobowiązani są do opłaty klimatycznej w wysokości 2-5 PLN/osobę/dobę, w zależności od regionu.
- Gdańsk: Opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Gdańsku w wysokości 2,31 zł dziennie.
- Sopot, gmina Miasto Sopot. Pobierana jest opłata uzdrowiskowa. Obowiązujące stawki to: (4,65 zł/dzień):
- Gdynia: Z dniem 01.01.2020r. opłata miejscowa pobierana jest od osób fizycznych przebywających dłużej niż dobę w celach turystycznych, wypoczynkowych lub szkoleniowych w Mieście Gdynia w wysokości 2,31 zł za każdą rozpoczętą dobę pobytu.
Opłaty mogą ulec zmianie, nie ponosimy odpowiedzialności.
Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.
Hotel Check-in / Check-out:
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Ważne - Przeloty nocne:
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.