Hotel Royal Mirage

Maroko, Agadir

Bliskość centrum Agadiru i szerokiej plaży Uprzejmi i pomocni pracownicy Rewelacyjne pokoje z widokiem na ocean Smaczne posiłki bogate w lokalne smaki

Więcej o hotelu

od 2 717 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 34 387

Opis kontrahenta

Hotel Royal Mirage Agadir posiada całodobową recepcję, Wi-Fi, bankomat, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród, a także basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Dla rozrywki hotel oferuje kasyno. Dla najmłodszych gości hotelowych przygotowano plac zabaw. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge.
O dobre samopoczucie  dba restauracja z tarasem i bar przy basenie. Menu napojów w hotelu obejmuje napoje bezalkoholowe i wino.
Hotelowe pole do minigolfa zapewnia rodzinną zabawę podczas najpiękniejszej pory roku. Sauna czeka na Ciebie w spa. Na dzieci czeka hotelowy miniklub.  Dla rozrywki dorosłych w określone dni grana jest muzyka na żywo.

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

COVID-19

TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
- opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydenta
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 200 m
  • Odległość od centrum miasta 100 m
  • Odległość od lotniska 25 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Golf tak
  • Hotel przy ulicy tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,7/5
Travelplanet

Całkiem dobre (49 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,8/5

Wyżywienie 3,5/5

Okolica 3,8/5

Cena 3,1/5

67. najwyższa ocena z 2535 hoteli w Maroko

Ania

Ocena 5,0/5
Lokalizacja jest idealna -blisko do wszystkiego. Bardzo ładne widoki z tarasu widokowego. Jestem pod wrażeniem pracujących w tym hotelu ludzi. Właściw
Całkowita ocena

Lokalizacja jest idealna -blisko do wszystkiego. Bardzo ładne widoki z tarasu widokowego. Jestem pod wrażeniem pracujących w tym hotelu ludzi. Właściwie to grupa świetnych animatorów oraz obsługa hotelowa tworzą niezwykle przyjemną atmosferę. Podobało nam się bardzo, na nic nie można narzekać, niczego nie brakowało. Bawiliśmy się świetnie, tylko żałuję, że tak krótko :( .... Polecam!

Bardzo dziękuję Pani z biura podróży za polecenie tego miejsca.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Agnieszka

Ocena 5,0/5
fachowa i niezawodna obsługa pracowników pozwoliła nam na spędzić wspaniałe wakacje w Maroku. W 2011 roku zmodernizowano basen i teren wokół hotelu
Całkowita ocena

fachowa i niezawodna obsługa pracowników pozwoliła nam na spędzić wspaniałe wakacje w Maroku.

W 2011 roku zmodernizowano basen i teren wokół hotelu - wszystko wygląda pięknie i nowocześnie a do tego sporo zieleni.Z balkonów jest przepiękny widok na ocean i na minizoo.

W hotelu ciągle coś się dzieje, organizowane są koncerty i występy lokalnych zespołów. Codziennie również muzyka na żywo przy której można potańczyć.

Animatorzy w ciągu dnia organizują konkursy i wiele rozrywek dla turystów.

Naprawdę niezapomniany czas

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Kamil

Ocena 4,3/5
Generalnie oceniam hotel pozytywnie. Do jego największych atutów z pewnością należy położenie - tuż przy tętniącej życiem promenadzie. Z pokoi roztacza się piękny widok na Ocean i wzgórze Kasbah. Ponadto w hotelu pracuje przemiła obsługa oraz świetni animatorzy, którzy ubarwiali gościom każdy dzień pobytu. Na wielki plus również posiłki - zróżnicowane, smaczne, odkrywające sekrety kuchni marokańsk
Całkowita ocena

Generalnie oceniam hotel pozytywnie. Do jego największych atutów z pewnością należy położenie - tuż przy tętniącej życiem promenadzie. Z pokoi roztacza się piękny widok na Ocean i wzgórze Kasbah. Ponadto w hotelu pracuje przemiła obsługa oraz świetni animatorzy, którzy ubarwiali gościom każdy dzień pobytu. Na wielki plus również posiłki - zróżnicowane, smaczne, odkrywające sekrety kuchni marokańskiej. Nieco do życzenia pozostawia stan pokoi i sumienność w ich sprzątaniu, lecz osobom które przyjechały cieszyć się wypoczynkiem, nie powinno to przeszkadzać. Do wyznaczonego odcinka plaży około 200m, na miejscu leżaki i parasole.

Zakwaterowanie 3,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Paweł

Ocena 4,4/5
4* arabskie i to się zgadza. Pokoje czyste chodź jakość wykonania np. łazienki może nas szokować ale tam tak jest. Generalnie hotel godny polecenia dla osób które zadają sobie sprawę z tego gdzie jadą. Obsługa miła chodź nie idealna. Minusem dla mnie był brak kawiarni wieczorem w której można posiedzieć w spokoju. W hotelu jest kawiarnia ale są w niej organizowane animacje wieczorem i jest ta
Całkowita ocena

4* arabskie i to się zgadza.

Pokoje czyste chodź jakość wykonania np. łazienki może nas szokować ale tam tak jest.

Generalnie hotel godny polecenia dla osób które zadają sobie sprawę z tego gdzie jadą. Obsługa miła chodź nie idealna.

Minusem dla mnie był brak kawiarni wieczorem w której można posiedzieć w spokoju. W hotelu jest kawiarnia ale są w niej organizowane animacje wieczorem i jest tam po prostu głośno.

Jedzenie dobre, nie rozumiem osób które narzekają. Zawsze do wyboru kilka opcji, oczywiście brak wieprzowiny. więc można coś sobie wybrać. Moja żona co dzień zajadała się sałatkami i oliwkami zdecydowanie lepszymi niż u nas.

Hotel czysty chodź widać już ząb czasu. Za tą cenę którą zapłaciliśmy to super.

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zofia

Ocena 1,5/5
Nie polecam tego hotelu NIKOMU-brud jest powszechny od pokojów przez jadalnie a najbrudniej jest wokół basenów. Podłogi z kafli w hotelu i wokół nie widziały wody i chemi chyba od zbudowania. Serwis sprzątajacy tylko chodził z mopami i wiadrami ale nie wiedziały do czego służy. Jedzenie mało w kółko to samo(nie ciekawe) i w większości dla wegetarian. Sprzątanie pokoju polega na: byle jakim zasciel
Całkowita ocena

Nie polecam tego hotelu NIKOMU-brud jest powszechny od pokojów przez jadalnie a najbrudniej jest wokół basenów. Podłogi z kafli w hotelu i wokół nie widziały wody i chemi chyba od zbudowania. Serwis sprzątajacy tylko chodził z mopami i wiadrami ale nie wiedziały do czego służy. Jedzenie mało w kółko to samo(nie ciekawe) i w większości dla wegetarian. Sprzątanie pokoju polega na: byle jakim zascieleniu łóżka,wymianie ręczników a o resztę trzeba się prosić. Byłam tam 2 tygodnie i nikt mojego pokoju nawet nie zamiótł nie wspominając o umyciu kafli. Moi Panowie byli głodni bo nie są wegetarianami. Musieli pogodzić się z KFS .

Zakwaterowanie 1,2/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Edyta

Ocena 3,0/5
Czy warto pojechać do Maroko? - Zdecydowanie tak. Czy warto akurat do Agadiru?- kwestia sporna. Czy warto do Royal Mirage- zależy kto czego szuka, ale ja nie poleciłabym tego hotelu znajomym. Na plus: - samo położenie hotelu. Blisko wszędzie- na marine, na nadmorski deptak, nad morze, do Uniprixu (sklepu z ustalonymi z góry cenami, dość spory wybór od alkoholu po środki czystości, pamiątki, jed
Całkowita ocena

Czy warto pojechać do Maroko? - Zdecydowanie tak. Czy warto akurat do Agadiru?- kwestia sporna. Czy warto do Royal Mirage- zależy kto czego szuka, ale ja nie poleciłabym tego hotelu znajomym.

Na plus:

- samo położenie hotelu. Blisko wszędzie- na marine, na nadmorski deptak, nad morze, do Uniprixu (sklepu z ustalonymi z góry cenami, dość spory wybór od alkoholu po środki czystości, pamiątki, jedzenie), na suk szliśmy jakieś 40 min, do nadmorskiej rezydencji króla ok 50 min pieszo. Z 15 min do Uniprixu oraz na przystanek skąd można pojechac do Cropoparku (300 krokowyli w przepieknym parku poza Agadirem). Zaraz przy płocie hotelu jest dyskoteka oraz darmowy park ze zwięrzętami i ptactwem, co jest dużą atrakcją. Jak to w Afryce, nikt nie przejmuje się konwenansami, więc warto na rynku kupic troche jabłek i marchewek i ochoczo pokarmić kózki, muflony, lamy i sarenki :) w końcu strażnicy i tak mają to gdzies i tego nie pilnują. Odnośnie wycieczek fakultatywnych proponuję na własną ręke rozejrzeć sie choćby na skwerze pod hotelem za ofertami- jest o połowe taniej i jest w czym przebierać

Na minus:

- na pierszym miejscu: brak czystości pościeli i ręczników! Poprostu niewyobrażalny skandal! Nikt mi nie wmówi, że w tym hotelu sie cokolwiek pierze. Przyjechalismy wymordowani po całej podrózy by po wejściu do pokoju o 1:00 w nocy zobaczyc brudną pościel! Obrzydzenie bierze. Na drugi dzień poprosilismy pania sprzątaczkę o zmiane, pokazaliśmy palcem, daliśmy napiwek. Zmieniła tylko połowe pościeli- znow na brudną. Po dwóch dniach podjęliśmy ostatnią próbę, oczywiście z dokladnym tlumaczeniem bezpośrednio w centrali service roomu i napiwkiem. Tym razem obie pościele zostaly wymienione: jedna pobrudzona farbą a druga krwią w miejscach widocznych! Odebrało nam to radość z wyjazdu juz do samego końca. Nie wspominając o niemiłosiernie usyfionym rączniku na dzień dobry, który zastalismy w łazience- proszę spojrzec na zdjęcia!

- pogoda w Agadirze. Praktycznie nie widzielibyśśmy tam słońca gdyby nie wycieczki fakultatywne poza miasto. Mgła potrafiła trzymać się do wieczora i dopiero o 17:00-19:00 wychodziło słońce. O 21:00 już była noc. Na cały wyjazd mieliśmy jeden pełny słoneczny dzień- sobotę. Trurnus przed nami to samo. Temperatura ledwie o 4 stopnie wyższa niż w Polsce w tym czasie plus mocny wiatr znad Atlantyku. Wróciłam z zapaleniem gardła....

- sam hotel jest dość głośny- cienkie ściany, drzwi od balkonu przesuwne, nieszczelne, przepuszczały cały dźwięk a dźwięków było spoko: ruchliwe ulice w Agadirze, tam po 22:00 zaczyna się ruch jak w Warszawie w godzinach szczytu i trwa to do 2:00 w nocy. Ciężko w to uwierzyć póki się tego nie zobaczy. Do tego bardzo głośna muzyka nad basenem i animacje, uniemożliwiające spokojny wypoczynek. Oraz koguty z pobliskiego parku i mewy, drące przeraźliwie puchy od 5 rano

- jedzenie nie zachwyca. Mi nie smakowało, chodziłam głodna (szczególnie ich mięsne potrawy są nietrafione). Nawet pizza nie była dobra. Ja na koniec zapychałam się suchymi bułkami. Było trochę świeżych soków do śniadania- ale nigdy z pomarańczy. Nie było też owoców morza.

- Obsługa trochę naburmuszona, zero usmiechu na twarzy, jakby byli tam za karę.

- goscie w hotelu to w 90% młuzumańskie rodziny z dziećmi do lat 5. Minus? Jeszcze jaki. Ci ludzie w ogóle nie kontrolują swoich dzieci. Puszczają je same w samopas na stołówce, nie może spokojnie zjeść posiłku, a potem latają i ryczą bo je rodzice do 23 w hotelowym lobby przetrzymują.

Zakwaterowanie 2,7/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pan

Ocena 2,4/5
Hotel podniszczony,pokoje sprzątane codziennie w miarę czyste,czego nie można powiedzieć o stołówce(brudne ,lepiące stoły ). Jedzenie to porażka mało urozmaicone, bez smaku,co było naszym największym rozczarowaniem ponieważ Moroko słynie z przypraw .Obsługa hotelowa też pozostawia wiele do życzenia, sprawiała wrażenie, jakby była tam za karę, może to kwestia trwającego ramadanu,co nie powinno(nasz
Całkowita ocena

Hotel podniszczony,pokoje sprzątane codziennie w miarę czyste,czego nie można powiedzieć o stołówce(brudne ,lepiące stoły ). Jedzenie to porażka mało urozmaicone, bez smaku,co było naszym największym rozczarowaniem ponieważ Moroko słynie z przypraw .Obsługa hotelowa też pozostawia wiele do życzenia, sprawiała wrażenie, jakby była tam za karę, może to kwestia trwającego ramadanu,co nie powinno(naszym zdaniem )odbijać się na gościach hotelowych. WIELKIM PLUSEM i chyba jedynym są animatorzy w tym hotelu. Dokladali wszelkich starań ,żeby umilić czas i tylko dzięki ich zaangażowaniu możemy uznać nasz wyjazd za w miarę udany. Uważamy jednak, że to trochę za mało na pewno tam nie wrócimy

Zakwaterowanie 2,7/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 30 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Pt 28 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Sob 28 °C temperatura w nocy 20 °C

  • Ndz 30 °C temperatura w nocy 19 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień