Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Riu Palace Tikida

Maroko, Agadir, Agadir

Najbardziej luksusowe warunki w Agadirze Lokalizacja tuż przy zachwycającej plaży Ogromny basen i strefy relaksu Bezpłatne leżaki i parasole na plaży

Więcej o hotelu

od 2 648 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 96 370

Opis kontrahenta

Hotel Riu Palace Tikida Agadir położony jest zaledwie kilka metrów od supermarketu. Hotel wyposażony jest w lobby bar, Wi-Fi, bankomat, salon fryzjerski, jacuzzi oraz miejsca parkingowe. Na zewnątrz obiektu znajduje się ogród oraz basen, który jest czynny sezonowo. Wewnątrz hotelu można skorzystać z podgrzewanego, krytego basenu. Dla najmłodszych gości dostępne są krzesełka dla dzieci). Istnieje również usługi pralnicze dostępne za dodatkową opłatą dla klientów. W razie potrzeby możesz skontaktować się z centrum medycznym (za opłatą). Jeśli chcesz zwiedzić region wakacyjny, możesz skorzystać z wypożyczalni samochodów w pobliżu hotelu (za dodatkową opłatą). Catering Jako usługi cateringowe hotel oferuje all inclusive. Serwowane jest śniadanie kontynentalne lub w formie bufetu. Obiady i kolacje serwowane są również w formie bufetu. O dobre samopoczucie fizyczne dba restauracja z tarasem i bar przy basenie. Odległości
Apteka: ok. 300 m
Szpital: ok.  2 km
Najbliższy bank: ok.  1 km
Sport i rekreacja Aby zadbać o kondycję podczas wakacji, goście mogą korzystać z siłowni. Specjalne oferty dla wszystkich miłośników golfa zapewnia pole golfowe (obowiązują opłaty). Istnieje również możliwość gry w bilard. Również piłkarzyki (za dodatkową opłatą) są oferowane w hotelu. Sauna czeka na Ciebie w spa. Hotel oferuje również masaże (płatne) i zabiegi kosmetyczne (płatne). Dzieci mogą być pod opieką w hotelowym miniklubie. Twoje pociechy są w dobrych rękach dzięki hotelowej usłudze opiekunki do dzieci (za dodatkową opłatą). Jeśli chodzi o rozrywkę dla dorosłych, wieczorem organizowane są pokazy. Informacje dodatkowe Hotel dysponuje łącznie 444 pokojami.Szereg opcji rozrywkowych jest dostępny w Hotel Riu Palace Tikida Agadir dla wygody gości. Hotel Riu Palace Tikida Agadir może naliczać opłatę za niektóre z niniejszych usług.

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

COVID-19

TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
- opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydenta
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 50 m
  • Odległość od centrum miasta 1000 m
  • Odległość od lotniska 24 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis tak
  • Golf tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,5/5
Travelplanet

Znakomity (24 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,7/5

Okolica 4,1/5

Cena 4,5/5

17. najwyższa ocena z 2535 hoteli w Maroko

Jolanta Marzec 2020

Ocena 5,0/5
Przecudny hotel, wszystko na wyciągnięcie ręki, super miejsce na miły odpoczynek!
Całkowita ocena

Przecudny hotel, wszystko na wyciągnięcie ręki, super miejsce na miły odpoczynek!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Dariusz

Ocena 5,0/5
Obsługa bardzo miła i na najwyższym poziomie. Kuchnia wiecej niż przepyszna. Raj dla podniebienia.
Całkowita ocena

Obsługa bardzo miła i na najwyższym poziomie.

Kuchnia wiecej niż przepyszna. Raj dla podniebienia.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Jolanta Marzec 2020

Ocena 5,0/5
Przecudny hotel, wszystko na wyciągnięcie ręki, super miejsce na miły odpoczynek!
Całkowita ocena

Przecudny hotel, wszystko na wyciągnięcie ręki, super miejsce na miły odpoczynek!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Dariusz

Ocena 5,0/5
Obsługa bardzo miła i na najwyższym poziomie. Kuchnia wiecej niż przepyszna. Raj dla podniebienia.
Całkowita ocena

Obsługa bardzo miła i na najwyższym poziomie.

Kuchnia wiecej niż przepyszna. Raj dla podniebienia.

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Emilia

Ocena 5,0/5
Hotel dla najbardziej wymagających klientów . Piękne przestronne lobby , bardzo gustowne. hotel nie posiada wad , świetne wyżywienie przy samej plaży, wi- fi w lobby bezpłatnie. Czteropiętrowy budynek 444 pokoi , pokoje urządzone klasycznie elegancko .
Całkowita ocena

Hotel dla najbardziej wymagających klientów .
Piękne przestronne lobby , bardzo gustowne. hotel nie posiada wad , świetne wyżywienie przy samej plaży, wi- fi w lobby bezpłatnie.
Czteropiętrowy budynek 444 pokoi , pokoje urządzone klasycznie elegancko .

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert

Ocena 5,0/5
Witam , nasza historia pobytu w Maroku jest bardzo długa i zawiła ale kończy się wręcz idealnie . Planowaliśmy wyjazd na Kanary , potem zmiana na inny kraj a dwa dni przed wylotem zmieniono nam hotel i to było coś, była nawet opcja rezygnacji , ale zostało.Co do Maroka to trzeba zobaczyć , ludzie normalni i zdecydowanie uprzejmi, to nie jest Egipt gdzie na każdym kroku atak , mało polaków wiec kra
Całkowita ocena

Witam , nasza historia pobytu w Maroku jest bardzo długa i zawiła ale kończy się wręcz idealnie . Planowaliśmy wyjazd na Kanary , potem zmiana na inny kraj a dwa dni przed wylotem zmieniono nam hotel i to było coś, była nawet opcja rezygnacji , ale zostało.Co do Maroka to trzeba zobaczyć , ludzie normalni i zdecydowanie uprzejmi, to nie jest Egipt gdzie na każdym kroku atak , mało polaków wiec kraj nie zepsuty. Hotel bije wszystkim co jesteśmy sobie w stanie wyobrazić, byłem w wielu hotelach , nawet Dubaj jest ciekawy ale ten hotel jest godny polecenia, ciekawi mnie czy uda nam się przebić standard tego hotelu-- chyba będzie ciężko. HOTEL GODNY ZDECYDOWANIE

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 30 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Wt 31 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Śr 31 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień