Hotel Caribbean Village Agador Tamlelt

Maroko, Agadir, Agadir

Rozbudowany program animacji dla każdego gościa Rozbudowana baza rekreacyjno-sportowa Piękny ogród i strefy do spokojnego odpoczynku Bliskość zachwycającej, piaszczystej plaży

Więcej o hotelu

od 2 280 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 22 536

Opis kontrahenta

Hotel Caribbean Village Agador - All inclusive wyposażony jest w całodobową recepcję, lobby, Wi-Fi, sklep, butik, bankomat, miejsca parkingowe oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz posesji znajduje się ogród oraz basen (czynny przez cały rok), przy którym dostępne są bezpłatne leżaki i ręczniki kąpielowe. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie słonecznym. Kosztowności możesz przechować w sejfie, a bagaż w hotelowej przechowalni. Do czyszczenia ubrań służy pralnia. Dla Państwa wygody oferujemy usługi concierge. Palenie jest dozwolone w hotelu.
Menu napojów w hotelu obejmuje wodę, napoje bezalkoholowe i wino. Ławka piknikowa może być wykorzystywana przez gości do samodzielnego przygotowywania posiłków.
Sport i rozrywka - Specjalne oferty dla wszystkich entuzjastów golfa zapewnią 9-dołkowe pole golfowe. Pole do minigolfa oferuje rozrywkę dla całej rodziny. W czasie wakacji możesz również wziąć udział w kursach aerobiku. Dla entuzjastów tenisa hotel oferuje szkołę tenisa. Sauna czeka na Ciebie w spa. Hotel oferuje również masaże. Dzieci mogą być opieką w hotelowym miniklubie. W hotelu dostępna jest usługa opieki nad dziećmi, dzięki czemu dorośli również znajdą czas na relaks. Dla rozrywki dorosłych w niektóre dni grana jest muzyka na żywo. 

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

POTWIERDZENIE REZERWACJI

Uwaga! Każda rezerwacja potwierdzona przez Agenta/Klienta - musi zostać dodatkowo potwierdzona przez Organizatora.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

COVID-19

TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR wykonany maksymalnie 72 godziny przed wylotem
TEST DLA DZIECKA: DZIECI DO LAT 12 ZWOLNIONE Z TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
 WYMAGANE DOKUMENTY: Formularz sanitarny (LINK) Formularz należy wypełnić dla każdej osoby podróżującej, także dla dzieci bez względu na wiek. Wydrukowany formularz należy podpisać (w przypadku dzieci podpisuje się rodzic).ZASZCZEPIENI
Zwolnieni z obowiązku wykonywania testu przed przylotem. Po przylocie do Maroka na lotnisku turyści zostaną poddani wybiórczo szybkiemu testowi antygenowemu. Wybiórcze testy PCR na lotnisku po wylądowaniu (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Kto jest uważany za osobę zaszczepioną?
Osoba, która przyjęła 3 dawki szczepionki 
lub
osoba, która przyjęła 2 dawki szczepionki lub 1 dawkę szczepionki Johnson&Johnson, w okresie nieprzekraczającym 4 miesięcy.
Szczepienie potwierdza ważny PASS VACCINAL (paszport szczepień). Dokument może być w formie elektronicznej lub papierowej, w języku arabskim, francuskim lub angielskim.
Uznawane szczepionki: AstraZeneca, Sinopharm, Sputnik, Pfizer/BioNTech, Janssen (Johnson & Johnson), Covishield (Instytut Surowic Indii), Moderna, SinovacPOZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Negatywny wyniku testu PCR na COVID-19 w języku angielskim wykonany nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
DZIECI do 12 roku życia muszą wyłącznie okazać wypełniony i podpisany formularz.
Testy po przyjeździe
Wybiórcze testy antygenowe . Wybiórcze testy PCR  (o wyniku pasażer jest informowany w późniejszym terminie)
Wszyscy podróżujący wypełniają  formularz ze strony: https://www.onda.ma/form.php. 
Więcej informacji: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/maroko

Cena zawiera

CENA ZAWIERA
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir) i czarterowymi (Agadir),
- bagaż główny w przypadku przelotów liniami czarterowymi (Agadir),
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko,
- opieka polsko/anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów  liniami rejsowymi (Marakesz/Agadir)
- opieki rezydenta
- podatku turystycznego - Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 /dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.

Informacje dodatkowe

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

PRZELOT BAGAŻ SERWIS

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAIR, Easy Jet, Corendon,Smartwings) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą "Pierwszeństwa wejścia na pokład" bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 10 kg lub 20 kg.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia:- bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego - umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład).
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg
- bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kgSmartwings (QS) - cena oferty podstawowej zawiera bagaż podręczny 8 kg o wymiarach 55x40x23 cm, możlwość dokupienia bagażu rejestrowanego (głównego) 23 kg
3.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
5. Na lotnisku należy stawić się 2,5 h przed godziną wylotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 250 m
  • Odległość od centrum miasta 1000 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Surfing tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,8/5
Travelplanet

Doskonałe (37 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,8/5

Wyżywienie 3,6/5

Okolica 4,2/5

Cena 4,0/5

61. najwyższa ocena z 2535 hoteli w Maroko

Magda

Ocena 5,0/5
Czytając wcześniejsze oponie nie spodziewałam się wiele, a tu takie zaskoczenie. Jechaliśmy z dwójką małych dzieci 3 latka i 1,5 roku. Od samego wejśc
Całkowita ocena

Czytając wcześniejsze oponie nie spodziewałam się wiele, a tu takie zaskoczenie. Jechaliśmy z dwójką małych dzieci 3 latka i 1,5 roku. Od samego wejścia obsługa traktowała nas bardzo miło, bardzo pomocna. Pokój czysty, łazienka zadbana, dziecko młodsze zaraz dostało łóżeczko. Pani sprzątała pokój codziennie i było bardzo czysto. Jedzenie pyszne, na obiad każdego dnia inne mięso, dzieci też miały wybór i spokojnie mogły zjeść. All inclusive w pełnym zakresie. Baseny czyste, sprzątane przynajmniej dwa razy w ciągu dnia. Ogólnie jestem mile zaskoczona i bardzo polecam!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Anonim

Ocena 5,0/5
Kompleks hotelowy dla wszystkich!!!
Całkowita ocena

Kompleks hotelowy dla wszystkich!!!

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Zakwaterowanie
Pokoje duże z balkonami,tarasami,telefonem,TV(kilkanaście kanałów w tym Polonia,Polsat),sejf(za dopłatą)

Wyżywienie
Posiłki dla każdego coś dobrego!Nawet najbardziej wybredni znajdą coś dla siebie!Jest w czym wybierac!

Obsługa w hotelu
Tenis,mini golf,baseny,aerobic

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Barbara Widłak Czerwiec 2022

Data pobytu: 19.6. - 27.6.2022

Ocena 3,5/5
Wakacje udane i polecam pobyt w Agadirze w Maroku.
Całkowita ocena

Wakacje udane i polecam pobyt w Agadirze w Maroku.

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 3,5/5

Zakwaterowanie
Pokój był dobry lecz nie było klimatyzacji.

Wyżywienie
Posiłki syte ale słabo doprawione a na stołach były tylko przyprawy takie jak sól i pieprz. Z owoców tylko melony albo arbuz i jabłka na przemian. Nie było serwetek i kelner podawał tylko po jednej serwetce na osobę. Często brakowało kieliszków a zamiast nich były jednorazowe kubki. Stołówka bez klimatyzacji.

Obsługa w hotelu
Hotel oferował bardzo dobre animacje od 21,oo do 24,oo.

Plaża
Plaża blisko hotelu, prawie pusta co było dla mnie plusem bo wszyscy goście hotelowi tłoczyli się przy basenie gdzie znajdował się bar. Plaża czysta, pilnowana.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Sebastian

Ocena 4,3/5
Urokliwy kompleks budynków w starym stylu, chyba jedyny taki w okolicy co dla nas było strzałem w dziesiątkę (nie chcieliśmy zwykłego, prostego hoteliku z basenem). Codziennie jest serwowane podobne jedzenie w stołówce, bierze sie ile chce, na zimno codziennie podobnego typu salatki, na ciepło od indyka przez wołowinę na rybach kończąc. Można zarezerwować sobie restauracje tematyczną na dany dzień
Całkowita ocena

Urokliwy kompleks budynków w starym stylu, chyba jedyny taki w okolicy co dla nas było strzałem w dziesiątkę (nie chcieliśmy zwykłego, prostego hoteliku z basenem). Codziennie jest serwowane podobne jedzenie w stołówce, bierze sie ile chce, na zimno codziennie podobnego typu salatki, na ciepło od indyka przez wołowinę na rybach kończąc. Można zarezerwować sobie restauracje tematyczną na dany dzień i godzinę (do wyboru ok 5-6 w tym prawdziwa marokańska, w tygodniu można po jednym razie skorzystać z każdej - bardzo polecam). Do korzystania są 4 baseny, kort tenisowy, mini golf, jest nie jeden bar, spa oraz amfiteatr, w którym po 22 codziennie są jakieś przedstawienia lub konkursy dla wczasowiczów (zrobione przez animatorów tak, aby każdy, bez względu na znajomość języka, wiedział co się dzieje na scenie). W różnych miejscach w różne dni ustawiają się sprzedawcy (zwykle pamiątki czy też ubrania) Czasami jest możliwość przejechania się, za opłatą oczywiście, na wielbłądzie po kompleksie. Jeśli chodzi o pokoje to codziennie są sprzątane i są wymieniane ręczniki. Wifi w lobby przy recepcji czy basenach jest niekiedy bardzo słabe ze wzgledu na dużą liczbę osób. Jednak z czystym sumieniem naprawdę polecam :)

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Hania

Ocena 4,1/5
Styl typowo marokański. W pokojach czysto Jednak dla niewymagających
Całkowita ocena

Styl typowo marokański. W pokojach czysto Jednak dla niewymagających

Zakwaterowanie 4,2/5

Wyżywienie 3,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ada

Ocena 3,9/5
Plusy: - dobre położenie, blisko do plaży i promenady - białe domki i roślinność tworzą fajny klimat, wyróżniający się na tle innych hoteli - spory wybór jedzenia, kilka restauracji - kilka basenów, niestety woda zimą dość chłodna - cena adekwatna do jakości - szeroki wybór sportów i animacji Minusy: - przede wszystkim obsługa na barze, wyraźnie faworyzująca niemieckich i francuskich emery
Całkowita ocena

Plusy:

- dobre położenie, blisko do plaży i promenady

- białe domki i roślinność tworzą fajny klimat, wyróżniający się na tle innych hoteli

- spory wybór jedzenia, kilka restauracji

- kilka basenów, niestety woda zimą dość chłodna

- cena adekwatna do jakości

- szeroki wybór sportów i animacji

Minusy:

- przede wszystkim obsługa na barze, wyraźnie faworyzująca niemieckich i francuskich emerytów, dających im napiwki; bywały sytuacje ,że mimo iż staliśmy w kolejce długo przed nimi, byli oni obsługiwani jako pierwsi, a my jako młodsi czekaliśmy na obsługę przez długi czas i byliśmy lekceważeni, co nie było przyjemne

- wi-fi bezpłatne, ale działające w kratkę

- pokój dość skromny, w dodatku trafiliśmy na zepsutą klimatyzację, przez co w nocy było zimno, po zgłoszeniu tego faktu na recepcji została ona po prostu wyłączona i nie działała już do końca pobytu

- bardzo duża ilość mew przy basenie, załatwiających wokół swoje potrzeby, również na leżaki

- leżaki "rezerwowane" od rana, tak że od 9 można było już nie zastać wolnego leżaka

Ogólnie pobyt udany, pogoda dopisała, hotel w ogólnym sensie na plus z małymi minusami :)

Zakwaterowanie 3,5/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Andrzej

Ocena 3,8/5
Hotel dla mało wymagających turystów. Przed wyjazdem zapewniano nas , że jest to hotel 4 gwiazdkowy i z taką kategoryzacją sprzedano nam wycieczkę. Niestety już przed drzwiami pokoju, do którego nas zaprowadzono można się było spodziewać , że za nimi też nie będzie luksusów. Same drzwi stare z odpryskującą farbą na całej powierzchni.Wewnątrz skromnie ale czysto. Meble podobnie stare jak drzwi , po
Całkowita ocena

Hotel dla mało wymagających turystów. Przed wyjazdem zapewniano nas , że jest to hotel 4 gwiazdkowy i z taką kategoryzacją sprzedano nam wycieczkę. Niestety już przed drzwiami pokoju, do którego nas zaprowadzono można się było spodziewać , że za nimi też nie będzie luksusów. Same drzwi stare z odpryskującą farbą na całej powierzchni.Wewnątrz skromnie ale czysto. Meble podobnie stare jak drzwi , porysowane , zaniedbane - odpadające gałki od szuflad w szafie .Czarę goryczy przelała źle działająca spłuczka w wc . Za nic nie dało się spłukać tego i owego . Następnego dnia rano po interwencji w recepcji zamieniono nam pokój inny, prawie identyczny tyle , że przynajmniej wc nadawało się do użytku. Z rozmów z innymi wczasowiczami wynikało , ze wszyscy mieliśmy podobne pokoje i podobne problemy. Obsługa miła , uprzejma ale bez wcześniejszego napiwku nie doczekasz się papieru toaletowego w pokoju.Sam kompleks z obejściem ładny. Dużo zieleni i kwiatów , można wyjść z obskurnego pokoju i naprawdę odpocząć przy basenach. W końcu nie jedzie się na wczasy po to by siedzieć w pokoju. Wyżywienie w miarę urozmaicone. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie . Masakra to drinki podawane w plastikowych kubkach w barze przy basenie - sama jakość tych drinków też daje wiele do życzenia jeśli nie jesteś Francuzem lub Niemcem. Polak traktowany jest przy barze jak zło konieczne - nawet jeśli da napiwek. Nie polecam korzystania z restauracji tematycznej japońskiej . Całkowita porażka - jeśli nastawicie się na sushi otrzymacie 3 słownie trzy małe , grubości 5 mm hosomaki , zupę pomidorową , makaron sojowy z kurczakiem i następnego dnia pewną biegunkę w prezencie. Zaletą hotelu jest na pewno bliskość oceanu i plaży. Tak jak pisałem na wstępie można polecić ten hotel turystom nie przywiązującym wagi do estetyki , komfortu i wygody.

Zakwaterowanie 3,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 30 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Wt 31 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Śr 31 °C temperatura w nocy 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień