• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Malte, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl.

Hotel Calypso

Malta, wyspa Gozo, Marsalforn

Więcej o hotelu

od 1 739 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 52 478

POŁOŻENIE

Hotel Calypso położony jest w zatoce Marsalforn, na wyspie Gozo, w odległości 10 km od przystani, z której odpływają promy na Maltę,  3 km od plaży z czerwonym piaskiem w zatoce Ramla. 
Ok. 600 m od centrum MARSALFORN ze sklepami, barami i restauracjami, przy promenadzie; ok. 44 km od lotniska na Malcie (transfer autokarem i promem); przystanek autobusowy ok. 250 m od hotelu.

PLAŻA

Przy hotelu piaszczysto-kamienista, publiczna z łągodnym wejściem do morza. 

HOTEL

Lubiany przez Gości 4* hotel, doskonale poożony, z pięknym widokiem na zatokę, ze smaczną kuchnią.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, lobby, wi fi, w hotelu znajdują się 2 restauracje serwujące szeroki wybór dań kuchni śródziemnomorskiej, włoskiej i lokalnej. Bar Sunset czynny jest przez cały dzień i można się do niego udać na koktajle, napoje i przekąski.
Hotel udostępnia wypożyczalnię samochodów. 

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: basen na dachu z tarasem.
Płatne: sporty wodne na plaży.

DLA DZIECI

Opiekunka do dzieci (platna i na zapytanie)

ZAKWATEROWANIE

Proste, wygodne zakwaterowanie gwarantuje Hotel Calypso, który może poszczycić się 100 pokojami, z których zdecydowana większość oferuje widoki na lśniące Morze Śródziemne i malowniczą zatokę rybacką Marsalforn.
Z pokoi z widokiem na zatokę roztacza się widok na zatokę Marsalforn, którą można podziwiać z własnego balkonu.
Pokoje z widokiem na morze oferują zapierające dech w piersiach widoki na malowniczy port, będący wizytówką Marsalforn. 
Wiecej informacji na temat zakwaterowania znajdziesz tu https://www.hotelcalypsogozo.com/en/accommodation 

WYŻYWIENIE

BB - śniadania w formie bufetu,
HB - możliwość dopłaty do obiadokolacji. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
W dniu 24.12 i 31.12 w cenę wliczona uroczysta kolacja świąteczna i sylwestrowa.

INFORMACJE DODATKOWE

http://www.hotelcalypsogozo.com/

CENA

Cena zawiera: bilet lotniczy (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym), bagaż: dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych tylko bagaż podręczny (Ryanair do 5kg, dla Wizzair do 10 kg)  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg, Air Malta bagaż podreczny do 10kg ;
transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus) - prom na Gozo dodatkowo płatny na miejscu, zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG NNW, KL, bagaż, OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT, opiekę polskojęzycznego rezydenta na miejscu (nie obejmuje Gozo). 
Cena nie zawiera: eco taxy 0,5 e dzień / os dorosła płatna na miejscu w recepcji, opłaty za prom na Gozo płatnej na miejscu przy wejściu na prom ok. 5 euro/os,  bagażu rejestrowanego za opłatą od 160 pln - do 440pln szt. w zależności od wagi, dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych, a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) wycieczek fakultatywnych.Cena imprezy uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WYCIECZKI FAKULTATYWNE

Pragniemy poinformować, że nasz lokalny partner przygotowała dla Państwa ofertę wycieczek i rejsów dla klientów indywidualnych.
Proponujemy dwie wycieczki w tygodniu z polskim przewodnikiem:
1. Perły Malty w piątki, w cenie transfery oraz opieka polskiego przewodnika - ok. 45 euro / osoba 
2. Wyspa Gozo w poniedziałki,  w cenie transfery, bilety promowe oraz opieka polskiego przewodnika ok. 70 euro / osoba 
Oprócz tego oferujemy 2 rodzaje rejsów, które odbywają się codziennie (w zależności od pogody) z dojazdem własnym lub dodatkowo płatnym, prywatnym transferem:
1. Całodniowy rejs na Comino i Blue Lagoon ok. 25 euro / osoba 
2. Rejs po Wielkim Porcie ok. 20 euro / oosba 
Opisy, ceny oraz szczegółowy program wycieczek znajdziecie Państwo w dokumntach podróży wysyłanych na 3 dni przed wylotem oraz na naszej stronie www.primaholiday.pl (przy opisie każdego hotelu) 
Każda wycieczka może być zarezerwowana z wyprzedzeniem lub już na miejscu u naszego rezydenta pod numerem +356 7777 2601.
Wycieczki z polskim przewodnikiem organizowane przy minimalnej liczbie uczestników 15 osób! 
Przy mniejszej ilości chętnych organizowane są prywatne wycieczki z indywidualną wyceną i programem oraz prywatnym transferem.  

WARUNKI WJAZDOWE

* Dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Malty jest ważny paszport lub dowód osobisty.
* Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.KAŻDY Z NASZYCH KLIENTÓW ZOBLIGOWANY JEST DO POTWIERDZENIA GODZIN NA 24h PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI JAK I POWROTÓW DO POLSKI). Odprawa lotnicza rozpo­czyna się na 2 godziny przed planowanym lotem i kończy się na 40 minut przed. Każdy klient zobligowany jest do zgłoszenia się do od­prawy we właściwym czasie przed realizowanym lotem.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.
 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,8 / 5
Travelplanet

Doskonałe (3 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 4,2 / 5

Cena 2,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

61. najwyższa ocena z 457 hoteli w Malta

Alicja

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia

Calypso Malta, wyspa Gozo

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz)

Calypso Malta, wyspa Gozo

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Alicja

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia

Calypso Malta, wyspa Gozo

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 28 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Temperatura wody 24 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 24 °C

  • Piątek 28 °C temperatura w nocy 23 °C

  • Sobota 25 °C temperatura w nocy 22 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować