Naszym zdaniem
Nowoczesny kompleks hotelowy składający się z dwóch kilkupiętrowych budynków (Plaza i Regency) połączonych mostem na poziomie 6/7 piętra. Świetne usytuowanie (blisko plaża i główne atrakcje miasta). Prestiżowa marka, piękne widoki, wszędzie blisko. Idealne miejsce na relaks i bazę wypadową do wycieczek po Malcie.
Położenie
Na północno-wschodnim wybrzeżu, w Sliemie (to nowoczesne miasto z częścią zabytkową. Są tu ogrody, stare kościoły, port, mnóstwo lokali gastronomicznych, największe w kraju centrum handlowe, promy co pół godziny do Valetty), nad malowniczą zatoką, przy słynnej promenadzie, naprzeciwko skalistej plaży, w regionie Tower Road. W pobliżu jest przystanek autobusowy.
Wyposażenie
Całodobowa recepcja, restauracja Penthouse (na szóstym piętrze, widok na zatokę), Rooftop Pool Bar (sezonowy; od maja do października, usytuowany na siódmym piętrze, widok na morze), Terrace Bar przy basenie wewnętrznym (sezonowy; od listopada do kwietnia), bezpłatne Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, odpłatna kafejka internetowa w lobby Plaza, sala konferencyjna.
Pokoje
Standard - pokój dwuosobowy z możliwością dostawki, wyposażone w łazienkę z prysznicem i suszarką, klimatyzację, telewizor LCD, sejf (odpłatnie), telefon, Wi-Fi. Widok na ląd.
Standard sea view - pokój standardowy z widokiem na morze.
Superior sea view - dodatkowo zestaw do przyrządzania kawy/herbaty oraz balkon (widok na morze).
Studio - sypialnia, łazienka, aneks kuchenny z płytą indukcyjną, mikrofalówką, lodówko-zamrażarką, czajnikiem, tosterem oraz wszystkimi niezbędnymi przyborami kuchennymi, naczyniami i sztućcami, żelazko, deska do prasowania, klimatyzacja, telewizor LCD, telefon, WI-FI, sejf. Widok na ląd.
Studio sea view - studio z balkonem (widok na morze).
Economy room - pokój o niższym standardzie, z mniej atrakcyjnym widokiem.
Wyżywienie
Wyżywienia (o ile są dostępne w systemie):
RO - wyżywienie we własnym zakresie
BB - śniadania
HB - śniadania i obiadokolacje
Sport i rozrywka
Basen zewnętrzny na dachu hotelu z tarasem słonecznym i barem (od maja do października), basen wewnętrzny i jacuzzi (od listopada do maja). W odległości ok. 20 minut spacerem z hotelu znajduje się Paceville - główne miasteczko imprezowe wyspy.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Warunki przelotu
Lecąc z Wizzair każdy pasażer może wziąć ze sobą:
jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (domyślnie w cenie). Bagaż główny za
dopłatą:
- 10 kg w cenie 430 PLN/sztuka
- 20 kg w cenie 760 PLN/sztuka
- 32 kg w cenie 850 PLN/sztuka
WIZZ Priority
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne. Koszt usługi Wizz Priority to 240 PLN/os. za lot w dwie strony.
Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.
Ryanair:
Do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny (max 40cm x 20cm x 25cm), który musi zostać umieszczony pod poprzedzającym hotelem. W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje:
- pierwszeństwo wejścia na pokład - Pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu (nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55 cm x 40 cm x 20 cm); cena 230 PLN/os.
- bagaż rejestrowany 20kg; cena 400 PLN/sztuka
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Cena dopłaty za bagaż po potwierdzeniu rezerwacji, może być wyższa.Wybór miejsca (za opłatą)
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji (wycena na podstawie dostępności miejsc i oferty linii lotniczej). Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie
Warunki wjazdowe do kraju
Aktualizacja z 25 lipca 2022
Od dnia 25 lipca 2022 podróżni przybywający na terytorium Malty nie są zobligowani do przedstawiania certyfikatów szczepień, ozdrowieńca czy negatywnego wyniku testu w kierunku COVID 19.
Informacje na polskiej stronie rządowej: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malta
Ministerstwo Zdrowia Malty: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/Pages/Novel-coronavirus.aspx
Ministerstwo Turystyki: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/
Powrót do Polski
POWRÓT DO POLSKI
28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
Cena nie zawiera
podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).
COVID
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Podróżni z paszportem innym niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Oferta pakietowana dynamicznie
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Atrakcje na świeżym powierzu
Dostępność barów (np. bary przy plaży) oraz atrakcji usytuowanych na świeżym powietrzu jest uzależniona od warunków pogodowych oraz obłożenia hotelu. Decyzję o wyłączeniu obiektów z użytkowania podejmuje hotel bez konsultacji z Touroperatorem.