• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Malte, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl.

Hotel Canifor

Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

Więcej o hotelu

od 1 112 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 23 499

Opis hotelu

LOKALIZACJA - Hotel Canifor **** położony jest 150 m od centrum miasta Bugibby, w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Miasta położone najbliżej hotelu to St Julian (ok. 12 km), Valletta (ok. 18 km). Najbliższe pole golfowe położone jest w odległości ok. 15 km. Przystanek autobusowy ok. 200 m od hotelu.
Odległość od lotniska około 18 km.
PLAŻA - Odległość od publicznej skalistej plaży Bugibba Perched Beach ok. 600 m, plaża Qawra Point Beach około 600 m. Leżaki i parasole za opłatą.
HOTEL - Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja, lobby z tv, windy, sejf w recepcji (za opłatą), 2 restauracje, 2 bary.
Płatne: pralnia, opieka medyczna, wypożyczalnia autWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE  - Standardowy (ok. 20 m2) - wyposażenie: podwójne łóżko lub dwa pojedyncze łóżka (możliwość 2 dostawek), podłoga wyłożona kafelkami, klimatyzacja/ogrzewanie (centralnie sterowane, w zależności od sezonu), czajnik (za opłatą),
Internet (bezpłatny), sejf (za opłatą), TV-sat,  łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów)Inne dostępne pokoje:
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - basen zewnętrzny, taras słoneczny, brodzik dla dzieci, parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, basen kryty, sala fitness, pokój relaksacyjny, sauna, masaże (płatne). W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki hotel oferuje muzykę na żywo.
Płatne: sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna), pokój gier, bilard, piłkarzyki
Więcej informacji o hotelu: https://www.canifor.com/formosa/canifor-hotel/

Wyżywienie

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)RO - oferta bez wyżyweniaBB - śniadania w formie bufetuHB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

COVID 19

TEST:  NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY:  pasażerowie podróżujący na Maltę są zwolnieni z wypełniania formularza lokalizacyjnego.Obecnie nie ma wymagań dotyczących podróży COVID-19 w odniesieniu do wjazdu na Maltę.

Szczegółowa informacja o zasadach wjazdu na Maltę: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/travel.aspx
Informacja o zasadach kwarantanny: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/quarantine.aspx
Testy na COVID-19: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/getting-tested.aspx
Informacja turystyczna COVID-19: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

Cena zawiera:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- opieki rezydenta, przedstwiciela biura.

UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

WARUNKI PODRÓŻOWANIA

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 300 m
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Golf tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,5 / 5
Travelplanet

Całkiem dobre (129 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,4 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,7 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

69. najwyższa ocena z 455 hoteli w Malta

Agnieszka S.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.3. - 23.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Obsługa hotelu stara się jak może, ale niektóre rzeczy wymagają wymiany. Są już zużyte, stare. Generalnie mamy tu przekrój pięknego i zniszczonego, ładnego i brzydkiego. Ogólnie hotel zasluguje na góra 3 gwiazdki. W pobliżu zaczyna się budowa.

Obsługa hotelu stara się jak może, ale niektóre rzeczy wymagają wymiany. Są już zużyte, stare. Generalnie mamy tu przekrój pięknego i zniszczonego, ładnego i brzydkiego. Ogólnie hotel zasluguje na góra 3 gwiazdki. W pobliżu zaczyna się budowa.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo wygodne łózka. Pokoje na pierwszy rzut oka ok, ale w trakcie użytkowania wychodzą braki.

Wyżywienie
Bardzo smacznie i duży wybór - dotyczy śniadań bo taką opcję mialam. Po opiniach myślałam, że będzie znacznie gorzej.

Obsługa w hotelu
Obsługa stara się. I osoby sprzątające, i na recepcji, i przy serwisie "jedzeniowym".

Plaża
Kamienista, ale za to wizualnie nabrzeże bardzo urokliwe.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.3. - 11.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Stolica Malty jest piękna warto ją zwiedzić, lepiej jednak wybrać hotel bliżej Valletty bo nawet odległość 16 km autobusem publicznym to czasami 1h podróży

Stolica Malty jest piękna warto ją zwiedzić, lepiej jednak wybrać hotel bliżej Valletty bo nawet odległość 16 km autobusem publicznym to czasami 1h podróży

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Z balkonu widok na.... Plac budowy...

Czystość wanny też pozostawia wiele do życzenia

Wyżywienie
Miałyśmy opcje śniadania i obiadokolacje.

Marny wybór zarówno na śniadaniu i na kolacji.

Do kolacji brak napojów, nawet zabraniano wnieść własną wodę.

Jedzenie niesmaczne, jadłyśmy surówki z frytkami na kolacje bo mięsa były bardzo niesmaczne.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Agnieszka S.

Ocena 3,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 19.3. - 23.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Obsługa hotelu stara się jak może, ale niektóre rzeczy wymagają wymiany. Są już zużyte, stare. Generalnie mamy tu przekrój pięknego i zniszczonego, ładnego i brzydkiego. Ogólnie hotel zasluguje na góra 3 gwiazdki. W pobliżu zaczyna się budowa.

Obsługa hotelu stara się jak może, ale niektóre rzeczy wymagają wymiany. Są już zużyte, stare. Generalnie mamy tu przekrój pięknego i zniszczonego, ładnego i brzydkiego. Ogólnie hotel zasluguje na góra 3 gwiazdki. W pobliżu zaczyna się budowa.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo wygodne łózka. Pokoje na pierwszy rzut oka ok, ale w trakcie użytkowania wychodzą braki.

Wyżywienie
Bardzo smacznie i duży wybór - dotyczy śniadań bo taką opcję mialam. Po opiniach myślałam, że będzie znacznie gorzej.

Obsługa w hotelu
Obsługa stara się. I osoby sprzątające, i na recepcji, i przy serwisie "jedzeniowym".

Plaża
Kamienista, ale za to wizualnie nabrzeże bardzo urokliwe.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.3. - 11.3.2023 Oceniono: Marzec 2023

Stolica Malty jest piękna warto ją zwiedzić, lepiej jednak wybrać hotel bliżej Valletty bo nawet odległość 16 km autobusem publicznym to czasami 1h podróży

Stolica Malty jest piękna warto ją zwiedzić, lepiej jednak wybrać hotel bliżej Valletty bo nawet odległość 16 km autobusem publicznym to czasami 1h podróży

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Z balkonu widok na.... Plac budowy...

Czystość wanny też pozostawia wiele do życzenia

Wyżywienie
Miałyśmy opcje śniadania i obiadokolacje.

Marny wybór zarówno na śniadaniu i na kolacji.

Do kolacji brak napojów, nawet zabraniano wnieść własną wodę.

Jedzenie niesmaczne, jadłyśmy surówki z frytkami na kolacje bo mięsa były bardzo niesmaczne.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Przemysław Gołąb

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.2. - 8.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Bardzo słaba obsługa hotelowa.

Zgłaszany brak oświetlenia w pokoju 3 razy. Niestety przez tydzień nie naprawiony.

Wymiana karpetów na korytarzu trwała przez cały pobyt , ciągły bród

Basen w piwnicy że słoną wodą w bardzo słabej kondycji.

Bardzo słaba obsługa hotelowa.

Zgłaszany brak oświetlenia w pokoju 3 razy. Niestety przez tydzień nie naprawiony.

Wymiana karpetów na korytarzu trwała przez cały pobyt , ciągły bród

Basen w piwnicy że słoną wodą w bardzo słabej kondycji.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Wrażenie bardzo źle.

Więcej nie wrócimy

Wyżywienie
Bardzo monotonne. Tzn codziennie to samo ma śniadanie, choć jest co wybrać typowo angielski styl

Kolację trochę lepsze ale nawet za wodę trzeba płacić

Obsługa w hotelu
Źle oceniam hotel . Bardzo słabo sprzątany. Jacuzzi na dachu nie działa

Plaża
Plaża super ,blisko hotelu, czysto

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 11.1. - 18.1.2023 Oceniono: Styczeń 2023

ogólnie średnio, czystość pod znakiem zapytania, wyżywienie ok, Hotel ma 4 gwiazdki, ale to raczej ocena miejscowa, a nie międzynarodowa, jak nie macie wysokich oczekiwań to można tam się zakwaterować. Hotel jest blisko pętli autobusowej, z której łatwo jest się przemieszczać w głąb wyspy na zwiedzanie.

ogólnie średnio, czystość pod znakiem zapytania, wyżywienie ok, Hotel ma 4 gwiazdki, ale to raczej ocena miejscowa, a nie międzynarodowa, jak nie macie wysokich oczekiwań to można tam się zakwaterować. Hotel jest blisko pętli autobusowej, z której łatwo jest się przemieszczać w głąb wyspy na zwiedzanie.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
lata 90: wystrój i wyposażenie pokoju oraz łazienki. Według nas hotel od tamtych lat nie jest modernizowany ani nawet odświeżany.

Wyżywienie
śniadania brytyjskie, lunch- amerykański: wrapy bądź hamburgery, obiady różnorodne urozmaicone

posiłki nam akurat bardzo smakowały

Obsługa w hotelu
byliśmy na All Inclusive, więc tu raczej było ok.

Plaża
małe i kamieniste, byliśmy w styczniu 2023 więc nie ma co się rozpisywać o plażach.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Olga M.

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.11. - 19.11.2022 Oceniono: Listopad 2022

Hotel ma super lokalizacje, blisko sklepy i pętla autobusowa.

Hotel ma super lokalizacje, blisko sklepy i pętla autobusowa.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel nie najnowszy ale czysty. Ręczniki zmieniane codziennie. Za tę cenę jest ok.

Wyżywienie
Jedzenie dobre. Kelnerzy nakładają na talerze i niestety zbyt duże porcje. Jak się nie zjadło to pytali dlaczego :)

Obsługa w hotelu
Pani barmanka na dole podczas wieczorków tanecznych bardzo nie uprzejma. Reszta obsługi ok :)

Plaża
Hotel nie posiada plaży.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00,.

+48 71 771 76 55

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 16 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 14 °C

  • Pt 22 °C temperatura w nocy 16 °C

  • Sob 23 °C temperatura w nocy 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień