• Wszyscy obywatele Polski podróżujący na Malte, są zwolnieni z obowiązku okazywania negatywnego testu COVID-19 oraz certyfikatu szczepień.
  • Powrót do Polski
    • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl.

Hotel Blue Sea Santa Maria

Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Więcej o hotelu

od 1 022 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 100 260

Opis kontrahenta

Hotel Hotel Santa Maria położony jest ok. 1  800 m od plaży. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 800 m. Najbliższe sklepy znajdują się w odległości ok. 800 m. W pobliżu aquapark (ok. 600 m). Lotnisko: ok.  15 km.  Hotel wyposażony jest w całodobową recepcję, Wi-Fi, prysznice i przebieralnie oraz salę telewizyjną z telewizją satelitarną. Na zewnątrz obiektu znajduje się czynny w sezonie basen, przy którym dostępne są bezpłatne leżaki. Jest też basen dla dzieci. Ponadto można odpocząć na świeżym powietrzu na tarasie. Bagaż można przechować w hotelowej przechowalni.
Wyżywienie Śniadania oferowane są w formie bufetu szwedzkiego. Obiady i kolacje serwowane są również w formie bufetu. Więcej informacji o hotelu: https://the-santa-maria-hotel.business.site/
    

ZMIANA DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Od 28 marca 2022 zostaje zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu granicy RP.
Od dnia 28 marca 2022 r. na podstawie przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 marca 2022 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. poz 673) zniesione zostają wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Rzeczypospolitej Polskiej, co oznacza, że od 28.03.2022 podczas przekraczania granicy nie ma obowiązku:
- przedstawiania certyfikatu szczepienia,
- wykonywania testów w kierunku SARS-COV-2,
- odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
Link do aktualnego rozporządzenia:
https://dziennikustaw.gov.pl/D2022000067901.pdf
https://www.strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9977,Zniesiono-ograniczenia-pandemiczne-w-podrozowaniu.html
UWAGA!
Przypominamy, że w dalszym ciągu przed przekroczeniem granicy należy wypełnić Kartę Lokalizacji Podróżnego
Powracający do Polski uzupełniają elektroniczną KARTĘ LOKALIZACJI PODRÓŻNEGO (KLP) na stronie https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
KLP zastępuje konieczność uzupełniania papierowej wersji Karty Lokalizacji Pasażera.
Elektroniczna KLP dotyczy tylko lotu powrotnego do Polski. Należy ją wypełnić przed odprawą.WAŻNE! Przypominamy, że maski są nadal wymagane na pokładach większości samolotów - pamiętaj o zabraniu jednej ze sobą, wymagane jest noszenie maski przed wejściem na pokład naszego samolotu.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

COVID 19

TEST:  NIE
RODZAJ TESTU: BRAK TESTU
TEST DLA DZIECKA: BRAK TESTU
ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
WYMAGANE DOKUMENTY:  pasażerowie podróżujący na Maltę są zwolnieni z wypełniania formularza lokalizacyjnego.Data aktualizacji: 25.07.2022
Obecnie nie ma wymagań dotyczących podróży COVID-19 w odniesieniu do wjazdu na Maltę.

Szczegółowa informacja o zasadach wjazdu na Maltę: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/travel.aspx
Informacja o zasadach kwarantanny: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/quarantine.aspx
Testy na COVID-19: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/getting-tested.aspx
Informacja turystyczna COVID-19: https://www.visitmalta.com/en/covid-19/

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, transfer Shuttle bus (autobusy lotniskowe), bagaż podręczny (8kg PLL LOT, Ryanai i Wizzair mały bagaż podręczny).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze), biletu na prom Malta Gozo Malta.
Uwaga- transfer shutlle busem na trasie lotnisko-hotel-lotnisko. Czas oczekiwania na shuttle bus po przylocie - do 60 minut, maksymalna ilość przystanków na trasie do hotelu-16. Przysługujący na osobę bagaż- 1 podręczny (torba/plecak) i 1 główny (mała/duża walizka). Aby skrzystać z usługi shuttle bus należy mieć ze sobą voucher wysyłany prez Organizatora na 2 dni przed datą wylotu.
Istnieje możliwość domówienia transferu prywatnego - kontakt z Organizatorem.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

Opinie o hotelu

Ocena 3,1 / 5
Travelplanet

Dobre (30 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 3,1 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,7 / 5

Cena 2,2 / 5

88. najwyższa ocena z 434 hoteli w Malta

Dorota

Ocena 4,7 / 5
Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica. Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa
Całkowita ocena

Hotel usytuowany dość blisko morza, czysty, spokojna okolica.

Przepyszne jedzenie i bardzo mila obsługa

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Justyna

Ocena 4,5 / 5
Wszystko ok. Czysto. Non stop sprzatane korytarze, hol, restauracja, wieczorem baseny. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane co 2 dzien. Sn
Całkowita ocena

Wszystko ok. Czysto. Non stop sprzatane korytarze, hol, restauracja, wieczorem baseny. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane co 2 dzien. Sniadania codziennie to samo, ale zawsze można było wybrać coś dla siebie, kolacje urozmaicone. My głodne nie chodziłyśmy. Wręcz przeciwnie. Obsługa miła, usmiechnieta. Pan z restauracji,wyglądał jak Martin Gore ???? tez bardzo sympatyczny.

Pani z travel planet odradzała nam ten hotel ale zupełnie nie wiem czemu. Chyba po to żeby wcisnąć mi coś droższego. Jechałam z lekka obawa ale na szczęście pozytywnie się zaskoczyłam. Jedyny minus to goście bo to im ciągle coś nie pasuje. Jadą na wycieczkę za mała kasę a spodziewają się luksusów jak w 6-gwiazdkowym hotelu. Dobra baza do zwiedzania Malty. Widoki i pogoda rekompensują nawet małe minusy. Polecam.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Anna Marzec 2020

Data pobytu: 7.3. - 14.3.2020

Ocena 3,6 / 5
Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe s
Całkowita ocena

Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bogdan Luty 2020

Ocena 2,6 / 5
Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.
Całkowita ocena

Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Maria Luty 2020

Ocena 2,2 / 5
Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więcej!
Całkowita ocena

Jedzenie fatalne, codziennie to samo, bez smaku, totalna porażka. Hotel zimny, dopiero po interwencji otrzymaliśmy farelkę i koc, obsługa jakby pracowała za karę. problem z zakwaterowaniem- w pokoju, do którego otrzymaliśmy klucze mieszkali inni goscie. Pół nocy problem z zakwaterowaniem. Nigdy więcej!

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Katarzyna

Ocena 3,7 / 5
Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .
Całkowita ocena

Malutka wyspa posiada małe hotele i trzeba traktować je jako miejsce do nocowania , bo Malta oferuje dużo atrakcji , więc warto spędzać czas poza pokojami i strukturą hotelu .

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Justyna

Ocena 2,3 / 5
Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju
Całkowita ocena

Hotel w dogodnej lokalizacji, blisko przystanki i sklepiki. Niestety na tym kończą się plusy. Pokoje średnie- była klima ale wyglądała na starą i dodatkowo głośno działała. Bardzo niewygodne okna balkonowe(duże przesuwane, nie dało się uchylać na noc będąc na parterze), w naszym pokoju były w ścianie drzwi- chyba do drugiego pokoju ale pewności nie mam, bo były zablokowane- chyba dlatego z pokoju do pokoju wszystko słychać. Bardzo duży minus za zostawienie otwartych drzwi do pokoju po sprzątaniu- każdy mógł sobie wejść podczas naszej nieobecności :( Ogólnie hotel dość stary i lepiej nie brać w pakiecie jedzenia, dobry dla osób zwiedzających i spędzających czas poza hotelem.

Zakwaterowanie 2,2 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 34 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Temperatura wody 27 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 33 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Czw 32 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Pt 32 °C temperatura w nocy 28 °C