Malta: hotele z opiniami, znaleziono 96 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

AX The Palace Ocena: 5/5 Malta, Sliema, Sliema

AX The Palace opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Bolesław J.

Ocena 4,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.6. - 13.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Oceniam bardzo pozytywnie

Oceniam bardzo pozytywnie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Plaża
plaże na Malcie jakie są każdy widzi

Anonim

Ocena 4,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Bardzo dobry Hotel z miłą i uprzejmą obsługą. Dobre i komfortowe pokoje. Wspaniały widok na okolicę z dachu hotelu, gdzie znajduje się basen. Dobre śniadania.

Bardzo dobry Hotel z miłą i uprzejmą obsługą. Dobre i komfortowe pokoje. Wspaniały widok na okolicę z dachu hotelu, gdzie znajduje się basen. Dobre śniadania.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

od 2 914 za os.

Grand Excelsior Malta Ocena: 5/5 Malta

Grand Excelsior Malta opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Eva B.

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 27.3. - 1.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Wszystko przebiegło sprawnie zgodnie z programem, informacja została udzielona na czas, weryfikacja kontrolna i pomoc biura podróży była doskonała. Transport z i na lotnisko z informacją z wyprzedzeniem doskonały, pobyt bez problemów. Szkoda, że nie ma wyjazdu z Bratysławy.

Wszystko przebiegło sprawnie zgodnie z programem, informacja została udzielona na czas, weryfikacja kontrolna i pomoc biura podróży była doskonała. Transport z i na lotnisko z informacją z wyprzedzeniem doskonały, pobyt bez problemów. Szkoda, że nie ma wyjazdu z Bratysławy.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie - doskonałe usługi, lokalizacja, pomocny personel

Wyżywienie
Szeroki wybór, śniadania w formie bufetu

Obsługa w hotelu
Miły pomocny personel

Plaża
Wycieczka nie była skupiona na plaży, korzystaliśmy z samodzielnie zorganizowanych wycieczek krajoznawczych

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Hilton Malta Ocena: 5/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Hilton Malta opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Olśniewające położenie tuż przy marinie jachtowej Najwyższy standard zakwaterowania i obsługi Wykwintna i różnorodna kuchnia Relaksacyjna atmosfera i luksusowy wystrój

Marek P.

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 1.6. - 5.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,0 / 5

od 4 336 za os.

InterContinental Malta Ocena: 5/5 Malta, St. Julian, St Julian's

InterContinental Malta opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Alejandra D.

Ocena 0,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.7. - 13.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Komunikacja z CA była absolutnie w porządku, problemy zaczęły się w miejscu docelowym, a mianowicie hotel absolutnie nie odpowiada reklamowanemu opisowi ani zdjęciom (problem polega na tym, że CA skomentował to, że zdjęcie pokoju w menu ma charakter poglądowy, czego nigdzie w menu nie podano), nie zostaliśmy nawet poinformowani o tym, że hotel jest w trakcie remontu (nieczynny kryty basen i spa), leżenie przy basenie zewnętrznym jest uwarunkowane wydając 200 €, dostępnych leżaków jest niewiele i nie ma gwarancji, że dotrą do wszystkich gości. Po przyjeździe pokój hotelowy wyglądał zupełnie inaczej niż na zdjęciach i nie miał przyjemnego zapachu, co absolutnie nie było zgodne z hotelem 5 *. Zdecydowaliśmy się na upgrade na własny koszt, ponieważ nie mogliśmy wytrzymać w pokoju przydzielonym przez biuro podróży. Jednak absolutnie najgorsze problemy były z CK i ich delegatem, którego usługi były KATASTROFALNE, zdecydowanie chcieliśmy uzyskać informacje o hotelu i Malcie, chcieliśmy zorganizować wycieczkę, wszystko było problemem. Delegat później odmówił komunikacji, a kiedy wyraziliśmy swoje niezadowolenie, uciekł z recepcji hotelu (mamy na wszystko dowody, więc są to uzasadnione twierdzenia). Absolutnie nie mogliśmy cieszyć się wycieczką, ponieważ jedyne, co było poprawne i poprawne był lot i miejsce docelowe, hotel jest absolutnie nie do opisania, a zachowanie delegata jest całkowicie nieadekwatne do ceny wycieczki. W końcu, po kłótni z delegatem, kiedy 3 razy błagaliśmy go, żeby spisał stan hotelu, że X rzeczy nie działa, że pokój hotelowy nie jest w porządku, spisał to z nami, co on odmówił, nie spisał ani jednej nuty, postanowiliśmy na własny koszt wymeldować się i przenieść do innego hotelu. Sam fakt, że zapłaciliśmy 46 000 za wycieczkę i już następnego dnia sprawdziliśmy stan hotelu i okropny delegat mówi wiele, tylko raz CK nie skontaktowało się z nami telefonicznie lub e-mailowo, abyśmy mogli rozwiązać problem na Malcie CA poradziło nam, aby złożyć reklamację, ale dopiero po powrocie z wakacji, więc musieliśmy sami podjąć decyzję w miejscu docelowym.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Okropne, nie pasuje do opisu / ani standardów hotelu 5 *

Wyżywienie
Mała oferta, śniadanie stosunkowo dobre (ale jedliśmy śniadanie do podwyższenia standardu pokoju nie w klasycznej restauracji hotelu, ale w salonie, tylko dla wybranych gości, nie możemy ocenić śniadania, które jest wliczone w rezerwację dla „deluxe” pokój)

Obsługa w hotelu
Okropne, leżaki za 200 € przy basenie, obsługa pokoju = albo nie otrzymasz zamówionego przedmiotu, albo otrzymasz go z 40-minutowym opóźnieniem. Nie wszyscy pracownicy hotelu wiedzą, jak traktować gości, w tym sezonie jest tam sporo studentów

Plaża
Plaża jest mała, zupełnie nieistotna „prywatna plaża”, która należy do hotelu, znajduje się na publicznej plaży, oddzielonej tylko bambusowym płotem, ale jest tam naprawdę wystarczająco dużo ludzi, zdecydowanie nie jest to prywatna plaża tylko dla gości hotelowych. Plaża jest mała i bardzo zatłoczona.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 4 002 za os.

Intercontinental Ocena: 5/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Intercontinental opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Aleksandra O.

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 12.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Super extra wakacje!

Super extra wakacje!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel naprawdę najwyższej jakości! Razem z nami wypoczywał tam bramkarz światowej klasy!

Wyżywienie
Super wyżywienie, tak różnorodne, że nie sposób spróbować wszystkiego!

Obsługa w hotelu
Hotelowe baseny bomba! Atrakcje dla dzieci, blisko do plaży. Po prostu raj!

Plaża
Plaża czysta, bardzo blisko od hotelu, prywatna. Rewelka????

Anonim

Ocena 2,1 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

HOTEL POTRZEBUJE ODNOWIENIA.STARY BRUDNY.POKOJE W MIARĘ OK ALE NP W ŁAZIENCE NIE MOŻNA BYŁO ZAMKNĄĆ KABINY PRYSZNICOWEJ.POKOJE OD ULICY -OKROPNY HAŁAS-NIE MOŻNA SIEDZIEĆ NA BALKONIE.POLECAM DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z SALONÓW MASAŻU.OBOK HOTELU ULICA CZERWONYCH LATARNI.BLISKO PRZYSTANEK AUTOBUSOWY -MOŻNA ZWIEDZAĆ.JEDZENIE DELIKATNIE MÓWIĄC ŚREDNIA-DOBRZE ŻE NIE KUPIŁEM POSIŁKÓW.SZEF NAKŁADAŁ MI NALEŚNIKI BRUDNYMI RĘKAMI.NIE POWIADOMIONO MNIE ŻE W HOTELU WYMAGANA JEST KAUCJA 300 EURO-MOGŁEM BYĆ NIE PRZYGOTOWANY.OCENIAM HOTEL NA JAKIEŚ 3,5* MOŻE SŁABE 4*.NIE JEST WART SWOJEJ CENY.PLAŻA MAŁA BRUDNA ,WODA Z ZAPACHEM SMARU.OKL0LICA NIE CIEKAWA .DOBRZE ŻE WSPANIAŁA ZABYTKOWA I ZACHWYCAJĄCA WYSPA REKOMPENSUJE MINUSY HOTELU.

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

od 3 409 za os.

Radisson Blu Resort & Spa Ocena: 5/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Radisson Blu Resort & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Karolina K.

Ocena 3,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 4.10. - 8.10.2021 Oceniono: Październik 2021

Cudowne miejsce do odpoczynku. Piękne widoki.

Cudowne miejsce do odpoczynku. Piękne widoki.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój duży , z balkonem i widokiem na morze. Czysto.

Wyżywienie
Śniadania smaczne choć wszędzie duże kolejki.

W barze bardzo długi czas oczekiwania.

Po zamówieniu napoju przy basenie czekaliśmy 30 min i w końcu trzeba było się przypomnieć .

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z dodatkowych usług. Bardzo dobra organizacja strefy basenu krytego i jacuzzi . Doba kończyła się o 12 a transfer mieliśmy o 13:20 i hotel bez dodatkowych opłat przedłużył nam dobę do czasu transferu.

Plaża
Brak dostępu do plaży

od 3 545 za os.

Radisson St. Julian's Ocena: 5/5 Malta, St. Julian

Radisson St. Julian's opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Gabriel F.

Ocena 3,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.6. - 9.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

przeciętny

przeciętny

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
spodziewaliśmy się lepszego zakwaterowania w 5-gwiazdkowym hotelu.. czasami z klimatyzacji unosił się zapach.. wewnętrzne centrum odnowy biologicznej jest małe

Wyżywienie
strava super!

Obsługa w hotelu
średnia, nie sprzątana codziennie

Plaża
plaża w pobliżu hotelu jest nie do użytku.. duże ostre skały.. nikt tam nawet nie poszedł, plaża miejska jest przepełniona i brudna.. można pływać tylko na wycieczce na wyspę Comino - Błękitna laguna

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

AX Sunny Coast Resort & Spa Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Qawra

AX Sunny Coast Resort & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Ilona F.

Ocena 3,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 13.4. - 20.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

Świetne wakacje turystyczne i krajoznawcze, latem bym tu nie pojechała, dużo hoteli, mało plaży, dużo samochodów, problemy z parkowaniem przy plaży i właściwie wszędzie

Świetne wakacje turystyczne i krajoznawcze, latem bym tu nie pojechała, dużo hoteli, mało plaży, dużo samochodów, problemy z parkowaniem przy plaży i właściwie wszędzie

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Dobre zakwaterowanie, tylko widok na sąsiedni dom

Wyżywienie
Nie zamawialiśmy jedzenia, więc nie mogę tego ocenić

Obsługa w hotelu
Personel jest bardzo miły, nie korzystaliśmy z żadnych usług, więc nie mogę tego ocenić

Plaża
Nie ma dostępu do plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 562 za os.

Calypso Ocena: 4/5 Malta, wyspa Gozo, Marsalforn

Calypso opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Hotel Calypso fajnie usytuowany GOZO-Marsalforn przy niewielkiej promenadzie.Mam zastrzezenia do sniadan ktore byly bardzo skromne. Byc moze powodem byla bardzo mala ilosc turystow ale to nie znaczy ze mamy byc traktowani gorzej niz turysci w pelnym sezonie placimy tak samo.Bylam na Malcie 2-krotnie (tez zima)hotele tak samo 4* ale znakomite wysoko oceniane za wyzszy standard niz 4*.Tu niestety nie pomimo dbania o czystosc uprzejmosc ze strony personelu itd.Hotel posiada 100 pokoi zajetych moze bylo 10.Prosilam o lepszy pokoj skoro stoja puste ale dosc arogancka pani manager nie zgodzila sie(to byla jedyna osoba nieprzyjemna).Szkoda bylby to mily akcent.Pokoj duzy przestronny dobrze wyposazony z 2 balkonami(z jednego widok na smietnisko wiec zaslony swoje zrobily) ale wanna tragedia jakby byla zniszczona srodkiem zracym.Basen na dachu meble lezaki wymagaja chocby odmalowania nieciekawe miejsce.Restauracja na ostatnim pietrze wygladala b.dobrze ale z niej nie korzystalam.Recepcje oceniam pozytywnie.Dobra baza wypadowa blisko przystanek autobusowy sporo retauracyjek barow przy promenadzie.Alicja

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 2 169 za os.

Cornucopia Ocena: 4/5 Malta, wyspa Gozo

Cornucopia opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Iva N.

Ocena 4,3 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 11.2. - 18.2.2023 Oceniono: Luty 2023

Gozo jest świetne, często tam jeżdżę ze względu na jego niepowtarzalny klimat.

Gozo jest świetne, często tam jeżdżę ze względu na jego niepowtarzalny klimat.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Typowy hotel ze wszystkim, czego potrzebujesz na wakacjach.. czysty, bardzo przyjazny personel, Wi-Fi dostępne we wszystkich obszarach.

Wyżywienie
Niesamowicie smaczne, duże porcje wysokiej jakości jedzenia. .

Obsługa w hotelu
Bardzo miła i pomocna obsługa, której dawno nie spotkała w podróży.. Oby gdzie indziej wszystko tak działało :)

Plaża
..nie skorzystaliśmy, pojechaliśmy poza sezonem na zwiedzanie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 3,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Obsluga bardzo mila, w hotelu czysto, wygodne lozko. Jedyne do czego mozna sie przyczepic to niedzialajaca klimatyzacja, ktora codziennie zalewala nam pokoj, sprzataczka, ktora codziennie przekladala nam rzeczy w pokoju ( nawet tak intymne jak szczoteczki do zebow). Sniadania.... codziennie to samo, maly wybor I brak warzyw.

Obsluga bardzo mila, w hotelu czysto, wygodne lozko. Jedyne do czego mozna sie przyczepic to niedzialajaca klimatyzacja, ktora codziennie zalewala nam pokoj, sprzataczka, ktora codziennie przekladala nam rzeczy w pokoju ( nawet tak intymne jak szczoteczki do zebow). Sniadania.... codziennie to samo, maly wybor I brak warzyw.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

od 2 439 za os.

Holm Boutique & Spa Ocena: 4/5 Malta, St. Julian, St Julian's

Holm Boutique & Spa opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Inga Ozimkiewicz

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 28.2. - 4.3.2022 Oceniono: Marzec 2022

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

od 2 664 za os.

Hotel 1926 Ocena: 4/5 Malta, Sliema, Sliema

Hotel 1926 opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel mimo tego, iż znakuje się trzema gwiazdkami, naszym zdaniem zasługuje co najwyżej na jedną..., zdjęcia hotelu znajdujące się na jego stronie internetowej bardzo odbiegają od rzeczywistości. Budynek odnowiony od zewnątrz, ale w środku można się poczuć jakbyśmy przenieśli się w czasie wiele lat wstecz. Pokoje małe, czyste (sprzątane codziennie). Jedzenie również pozostawiało wiele do życzenia. Mieliśmy wykupione co prawda jedynie śniadania, ale przez cały pobyt jedliśmy płatki owsiane i tosty... mały wybór, a potrawy mdłe i nieapetyczne. Największą zaletą tego hotelu to jego położenie- blisko do zatoki i do morza(praktycznie parę kroków), blisko na przystanek autobusowy skąd odjeżdżały autobusy w każde miejsce na wyspie, blisko do sąsiednich miejscowości i piękny widok na Vallettę. Pobyt był udany gdyż Malta to magiczne miejsce niezależnie od hotelu, ale gdybyśmy jechali tam jeszcze raz, na pewno nie wybralibyśmy tego hotelu.

Hotel mimo tego, iż znakuje się trzema gwiazdkami, naszym zdaniem zasługuje co najwyżej na jedną..., zdjęcia hotelu znajdujące się na jego stronie internetowej bardzo odbiegają od rzeczywistości. Budynek odnowiony od zewnątrz, ale w środku można się poczuć jakbyśmy przenieśli się w czasie wiele lat wstecz. Pokoje małe, czyste (sprzątane codziennie). Jedzenie również pozostawiało wiele do życzenia. Mieliśmy wykupione co prawda jedynie śniadania, ale przez cały pobyt jedliśmy płatki owsiane i tosty... mały wybór, a potrawy mdłe i nieapetyczne. Największą zaletą tego hotelu to jego położenie- blisko do zatoki i do morza(praktycznie parę kroków), blisko na przystanek autobusowy skąd odjeżdżały autobusy w każde miejsce na wyspie, blisko do sąsiednich miejscowości i piękny widok na Vallettę. Pobyt był udany gdyż Malta to magiczne miejsce niezależnie od hotelu, ale gdybyśmy jechali tam jeszcze raz, na pewno nie wybralibyśmy tego hotelu.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

od 2 472 za os.

La Falconeria Ocena: 4/5 Malta, Valletta, Valletta

La Falconeria opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Teodora G.

Ocena 4,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 13.10. - 17.10.2023 Oceniono: Październik 2023

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Milada D.

Ocena 4,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 1.7. - 8.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

od 4 505 za os.

New Dolmen Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra

New Dolmen opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Anonim

Ocena 3,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.7. - 10.7.2021 Oceniono: Lipiec 2021

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5