Przeszliśmy przez biuro podróży. Biuro kupiło tylko bilety, a my musieliśmy sami zorganizować bagaż, miejsce i odprawę. Na szczęście rozwiązaliśmy ten problem, ale za fotelik nie płaciliśmy osobno, więc na wakacje i do domu jeździliśmy osobno.
Zakwaterowanie
Hotel jest nowoczesny, personel jest miły i pomocny. Klimatyzacja w budynku działa chaotycznie. Nasz pierwszy pokój uznaliśmy za nie do przyjęcia ze względu na głośny mobilny klimatyzator, ale jak powiedzieliśmy, następnego dnia dostaliśmy inny pokój i butelkę lokalnego wina w ramach pokuty. Nasz nowy pokój też nie był idealny, ale byliśmy z niego zadowoleni. Pewnej nocy wystąpiła również mała awaria, ale próbowali ją rozwiązać tak szybko, jak to możliwe.
Wyżywienie
Śniadanie jest takie samo każdego ranka, ale dostępnych jest wiele opcji. Kolacje tematyczne, bardzo smaczne, z dużą ilością owoców morza. Jednak w deserach są bardzo słabe.
Obsługa w hotelu
Oprócz basenu i wellness nie było nic.
Plaża
Najbliższa plaża jest piaszczysta i wydawała nam się zatłoczona. To więcej niż odległość od hotelu, więc woleliśmy jechać w inne miejsca, jeśli i tak musielibyśmy wziąć taksówkę. W pobliżu można znaleźć wiele dobrych miejsc, ale druga strona wyspy też nie jest daleko.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate