• Wszystkie osoby powyżej 12 r.ż. muszą okazać Unijny Certyfikat COVID-19, świadczący o pełnym zaszczepieniu wykonanym co najmniej 14 dni przed wyjazdem na Maltę. Zaświadczenia należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mObywatel.
  • Osoby, które nie są zaszczepione, nie mogą wyjechać na Maltę
  • Dzieci w wieku od 5 do 12 lat mogą podróżować po przedstawieniu negatywnego wyniku testu PCR (maks. 72h) pod warunkiem, że towarzyszący im rodzice lub opiekunowie prawni są zaszczepieni i od podania pełnej dawki upłynęło min. 14 dni (dzieci do 5 lat są zwolnione z obowiązku testu/szczepienia po spełnieniu warunku dla rodziców).
  • Wymagane wypełnienie formularza lokalizacyjnego i deklaracji stanu zdrowia oraz posiadanie kodu QR (KLIKNIJ)
  • Powrót do Polski
    • Obowiązuje 10-dniowa kwarantanna dla powracających do Polski transportem zorganizowanym. Z obowiązku zwalnia negatywny wynik testu PCR lub antygenowego wykonany do 48h przed powrotem lub maks. 48h po powrocie, zaświadczenie o pełnym szczepieniu (od którego upłynęło min. 14 dni) lub przebyciu izolacji/hospitalizacji spowodowanej COVID-19 nie później niż 6 miesięcy przed przekroczeniem granicy RP. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 12 r.ż. będących pod opieką zaszczepionych lub ozdrowieńców.
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl.

od 938 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Nasza ocena

Brak ocen 0,0/5
Travelplanet

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 184 891

Opis kontrahenta

Ten komfortowy hotel jest położony w Marsascala. Ponadto, w hotelu oferowany jest dostęp do Wi-Fi. Podróżujący docenią całodobową recepcję. Łóżeczka nie są dostępne w Cerviola.

COVID 19

 WJAZD MOŻLIWY TYLKO DLA OSÓB ZASZCZEPIONYCH
TEST:  TAK
RODZAJ TESTU: RT-PCR
TEST DLA DZIECKA: od 5 roku życia
ZWOLNIENIE Z TESTU:  OSOBY ZASZCZEPIONE
WYMAGANE DOKUMENTY: Deklaracja na stronie https://app.euplf.eu/#/
Formularz należy wypełnić dla każdego uczestnika wyjazdu, w tym dzieci (równiez niemowlęta), nie wcześniej niż 48 h przed wylotem. 
Od 16 sierpnia przed przylotem na Maltę wszyscy pasażerowie zobowiązani są do wypełnienia formularza lokalizacyjnego i deklaracji zdrowia, które znajdują się pod linkiem https://app.euplf.eu/#/form (wypełniona ręcznie wersja papierowa nie będzie akceptowana).Wjazd na Maltę dla osób powyżej 12 roku życia jest możliwy wyłącznie po okazaniu Unijnego Certyfikatu COVID-19, świadczącego o pełnym zaszczepieniu. Osoby, które nie są zaszczepione nie mogą wjechać na Maltę. Należy przedstawić certyfikat, potwierdzający pełen cykl szczepień (podwójną dawką lub pojedynczą w przypadku Johnson & Johnson), wykonanych co najmniej 14 dni przed wjazdem na Maltę.
Dzieci w wieku od 5 do 12 lat mogą podróżować na Maltę po przedstawieniu negatywnego testu PCR, który należy wykonać w ciągu 72 godzin przed przybyciem na Maltę, pod warunkiem, że towarzyszą im rodzice lub opiekunowie prawni, którzy z kolei muszą przedstawić uznane świadectwo szczepienia.
Dzieci poniżej 5 roku życia są zwolnione z obowiązku okazywania testu, aby podróżować z zaszczepionymi rodzicami lub opiekunami prawnymi. 
Wjazd na terytorium Malty jest możliwy, jeżeli w ostatnich 14 dniach przebywało się w krajach wymienionych na Amber List.
 Należy zabrać ze sobą negatywny wynik testu w formie papierowej lub na urządzeniu mobilnym w języku angielskim.
Ozdrowieńcy i pozostali podróżni nie moga wjechać na Maltę.
 
Wyniki innych niż PCR testów na COVID-19, jak np. szybkich testów antygenowych, nie są uznawane przez władze maltańskie.Aktualne informacje dla turystów związane z Covid-19 można znaleźć na stronie: www.visitmalta.com/en/covid-19. W razie potrzeby uzyskania bardziej szczegółowych informacji można skorzystać z uruchomionej przez władze maltańskie specjalnej infolinii dla turystów: +356 2169 2447 lub wysłać zapytanie drogą mailową na adres: tourismcovid-19helpline@visitmalta.com.
Szczegółowy wykaz nakazów i zakazów związanych z COVID-19 obowiązujących na Malcie dostępny jest na stronie: https://deputyprimeminister.gov.mt/en/health-promotion/covid-19/Pages/resources.aspx.

SERWIS HOTELOWY

W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA

W przypadku przelotu SAMOLOTEM LINIOWYM/TANIMI LINIAMI LOTNICZYMI (dynamiczne pakietowanie) cena zawiera: obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00 - godziny mogą się wahać w zależności od decyzji dyrekcji), wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT, transfer Shuttle bus (autobusy lotniskowe), bagaż podręczny (8kg PLL LOT, Ryanai i Wizzair mały bagaż podręczny).
Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego (możliwość dokupienia), obsługi rezydenta (telefon alarmowy do biura Klienci otrzymują na Voucherze), biletu na prom Malta Gozo Malta.
Uwaga- transfer shutlle busem na trasie lotnisko-hotel-lotnisko. Czas oczekiwania na shuttle bus po przylocie - do 60 minut, maksymalna ilość przystanków na trasie do hotelu-16. Przysługujący na osobę bagaż- 1 podręczny (torba/plecak) i 1 główny (mała/duża walizka). Aby skrzystać z usługi shuttle bus należy mieć ze sobą voucher wysyłany prez Organizatora na 2 dni przed datą wylotu.
Istnieje możliwość domówienia transferu prywatnego - kontakt z Organizatorem.

PRZELOTY LINIAMI REJSOWYMI/TANIMI LINIAMI

Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

RODZAJ OFERTY - USŁUGI

Oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Oferta nie zawiera bagażu głównego. Warunki bagażu danej linii sprawdź w opisie oferty.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Bar tak
  • Hotelowa restauracja tak
Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 11 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 13 °C temperatura w nocy 11 °C

  • Pt 14 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Sob 14 °C temperatura w nocy 12 °C