Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 12 087 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 95 888

Naszym zdaniem

Piękne wille w otoczeniu rajskiej scenerii, oryginalny styl, sporty wodne, muzyka na żywo, zajęcia dla dzieci, romantyczne kolacje, bogate pakiety all inclusive, w tym wina z całego świata i alkohole marki premium. Miejsce absolutnie zjawiskowe. 

Położenie

Atol Lhaviyani, na tropikalnej wysepce (2000 m x 90 m) otoczonej piaszczystą plażą, 35 minut lotu z międzynarodowego lotniska Male.

Wyposażenie

Eleganckie lobby w stylu tropikalnym, całodobowa recepcja, restauracja główna (bufety), 2 bary przy basenie, wieczorna kawiarenka marokańska, restauracje: cejlońska, Just Weg, azjatycka, raz w tygodniu beach barbeque, Pier Six (specjalność: ryby i owoce morza), bar japoński, sklepik z pamiątkami, bezpłatne Wi-Fi, pralnia, salonik lounge w terminalu lotniskowym (bezpłatnie: napoje, przekąski, Wi-Fi, gry). 

Pokoje

Sunset Beach Villa - przestronna, elegancka willa z wysokim sufitem, werandą i wyjściem na plażę; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, biurko, telewizor, duża łazienka z wanną whirlpool (częściowo na świeżym powietrzu), prysznic, wc, suszarka, szlafroki, kapcie, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon TV sat, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, Wi-Fi. Całkowita powierzchnia - ok. 100 m.
Water Villa - przestronna, elegancka willa na wodzie z drewnianym tarasem nad laguną z bezposrednim zejściem do wody; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, biurko, telewizor TV sat, duża łazienka z wanną (widok na ocean), prysznic, wc, suszarka, szlafroki, kapcie, klimatyzacja, wiatrak sufitowy, Wi-Fi, telefon, sejf, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, panel szklany w podłodze,  Całkowita powierzchnia - ok. 105 m.

Wyżywienie

All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje (restauracja główna, bufety, wieczory tematyczne), a'la carte lunch przy basenie, street food w restauracji Ceylon Bliss, przekąski, kolacje a'la carte (wymagana rezerwacja) w wyznaczonych lokalach, kawa/herbata w kawiarence marokańskiej, napoje bezalkoholowe i alkoholowe (woda mineralna, kawa, herbata, soki, napoje, likiery, piwo, wino, drinki, koktajle), minibar (codziennie napoje, piwo, wino, przekąski). 

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, siłownia, siatkówka plażowa, aqua areaobik, joga, tenis stołowy, kort tenisowy, wieczorna rozrywka, kino pod gwiazdami, sporty niemotorowe (windsurfing, katamaran, canoe, stand-up paddle), sprzęt do nurkowania powierzchniowego, codziennie snorkelling trips, wycieczka sunset fishing, jeden rejs (do wyboru): Kurendhoo island lub centrum reh. żółwi. Odpłatnie: sporty motorowe, centrum nurkowe, ośrodek spa (eleganckie wille do zabiegów, terapii; masaże, gabinet kosmetyczny i fryzjerski, spa boutique, sauna, łaźnia, jacuzzi), pozostałe wyprawy, rejsy.

Dla dzieci

Plac zabaw, sala zabaw, miniklub, brodzik, kids menu, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczka niemowlęce (na zamówienie). 

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Na pobyt turystyczny wiza nie jest potrzebna. Należy posiadać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy.
Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Warunki wjazdu do kraju

Od 26 lipca 2021 r. wszystkie osoby lecące na Malediwy muszą poddać się testowi PCR na Covid-19. Dotyczy to również osób całkowicie zaszczepionych.
Próbkę do testu PCR należy pobrać nie wcześniej niż 72 godziny przed wylotem z pierwszego portu w drodze na Malediwy. Dzieci poniżej pierwszego roku życia są zwolnione z wymogu testu COVID.
Dokument testu PCR zawierający wynik testu powinien zawierać:
a) nazwisko pasażera (nazwisko jak w paszporcie)
b) numer paszportu
c) nazwa i adres laboratorium badawczego
d) rodzaj testu określony jako test PCR
e) data pobrania próbki
f) wynik
Test PCR należy okazać w formie papierowej lub elektronicznej podczas odprawy linii lotniczych i jeśli będzie to wymagane także po przylocie do kraju;
Wszyscy pasażerowie powinni wypełnić i przesłać online formularz Traveller Health Declaration dostępny w portalu emigracyjnym Malediwów https://imuga.immigration.gov.mv/ w ciągu 24 godzin przed ich wyjazdem na Malediwy. Należy dołączyć wyniki testu PCR. Formularz należy złożyć ponownie przed wylotem, ale nie wcześniej niż 24 godzin przed odlotem.
Należy śledzić informacje na malediwskiej stronie rządowej: https://www.tourism.gov.mv/covid19
Uwaga, podróżni korzystający z tranzytu przez Niemcy
Od 1 sierpnia 2021 r. podróż przez Niemcy jest możliwa tylko z negatywnym wynikiem testu. Dotyczy to zarówno podróży drogą lądową, jak i podróży samolotem.
Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h (testy PCR, LAMP, TMA 72h) przed przyjazdem do Niemiec. Szybkie testy antygenowe muszą spełniać kryteria Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) tj. czułość 80%, swoistość 97%. Wynik testu musi być w jęz. niemieckim, angielskim, francuskim, hiszpańskim lub włoskim. Polskie testy są uznawane, jeżeli są przetłumaczone. Czas liczy się od godziny pobrania próbki, a nie od otrzymania wyniku.
Negatywnego wyniku testu przy podróży tranzytowej przez Niemcy nie muszą mieć:
dzieci do 12 r. życia;
osoby zaszczepione (14 dni od podania ostatniej dawki szczepionki dopuszczonej w UE);
ozdrowieńcy (28 dni-6 miesięcy po chorobie); 
osoby przewożące zawodowo ludzi lub towary.
Jako potwierdzenie bycia osobą zaszczepioną lub ozdrowieńcem może służyć Unijny Certyfikat COVID-19.Karta Lokalizacji Podróżnego
Osoby podróżujące do Polski samolotem - przed dokonaniem odprawy - są obowiązane do wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego w postaci elektronicznej (eKLP). Od 17 lipca 2021 r. jest ona dostępna w formie elektronicznej i zastępuje dotychczas stosowanaą wersję papierową. Jedynie w przypadku braku dostępu do systemu teleinformatycznego można ją nadal wypełnić w postaci papierowej - w takim przypadku papierowy formularz Karty Lokalizacji Podróżnego (KLP) jest przekazywany przez personel pokładowy. Karta znajduje się na stronie MSZ: https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home Szczegóły: https://www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
 
Kwarantanna w Polsce
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów, od 01.12 2021 obowiązują nowe przepisy dotyczące kwarantanny po przylocie do Polski;
W przypadku przybycia z państw nienależących do strefy Schengen lub niebędących państwem członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) podróżni muszą odbyć obowiązkową 14 dniową kwarantannę, z której zwolnić może negatywny wynik testu na koronawirusa, wykonany nie wcześniej niż 8. dnia po przylocie do Polski.
Poza tym z kwarantanny zwolnienione są osoby:
a) w pełni zaszczepione, czyli takie, które przyjęły drugą dawkę (w przypadku szczepienia dwufazowego) lub jedną dawkę (w przypadku szczepienia jednofazowego) minimum 14 dni wcześniej i mogą to potwierdzić zaświadczeniem. Szczepionka musi być dopuszczona do użytku w Unii Europejskiej
b) ozdrowieńcy, czyli ci, którzy w ostatnich 6 miesiącach byli poddani izolacji domowej lub szpitalnej (i mają zaświadczenie o tym fakcie)
c) dzieci do 12. roku życia, podróżujące z osobami w pełni zaszczepionymi.
Obowiązek odbycia kwarantanny uznaje się za zrealizowany z chwilą wprowadzenia negatywnego wyniku testu do systemu teleinformatycznego przez medyczne laboratorium diagnostyczne.
Szczegóły:
https://immigration.gov.mv/faq-for-visiting-the-maldives/
http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html
https://covid19.health.gov.mv/en/

covid 19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Odległość od lotniska 133 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów tak
Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 30 °C temperatura w nocy 27 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 31 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Wt 30 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Śr 31 °C temperatura w nocy 27 °C

  • Czw 31 °C temperatura w nocy 27 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień