Naszym zdaniem
Nieduży (tylko 44 pokoje), klimatyczny hotel przy pięknej plaży, otoczony tropikalną roślinnością. Bajkowe otoczenie, rafa koralowa, harmonia z naturą, wyjątkowa obsługa, totalny relaks.
Położenie
Wysepka Mandhoo, Południowy Atol Ari, ok. 40 minut scenicznej podróży hydroplanem z głównej wyspy Male.
Wyposażenie
Recepcja 24 h, restauracja (specjalność: kuchnia lokalna) z widokiem na plażę, kawiarnia przy basenie, bar, sklepik z pamiątkami, usługi pralnicze, sala konferencyjna, bezpłatne podstawowe łącza internetowe Wi-Fi.
Pokoje
Villa (GardenView, Seaplane Included) - sypialnia, łazienka, taras (widok na ogród), powierzchnia - ok. 49 m kw.
Beach Villa (Seaplane included) - sypialnia, łazienka, taras, wyjście na plażę, powierzchnia - ok. 49 m kw.
Beach Villa (private pool, Seaplane Included) - willa przy wschodniej plaży; sypialnia, łazienka, prysznic na zewnątrz, taras z prywatnym basenem. Powierzchnia calkowita - ok. 104 m kw.
Deluxe Beach Villa (Seaplane Included) - sypialnia, łazienka, taras, otoczenie ogrodu, wyjście na plażę. Powierzchnia całkowita - ok. 80 m kw.
Deluxe Villa (GardenView, Seaplane Included) - sypialnia, łazienka, taras, widok na ogród. Powierzchnia - ok. 65 m kw.
Wyżywienie
BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady i kolacje
FB plus - śniadania, obiady, kolacje, wyznaczone napoje do posiłków
AIl inclusive - śniadania, obiady, kolacje, napoje, przekąskiW hotelu nie serwuje się alkoholu
Sport i rozrywka
Basen z tarasem słonecznym, fitness center, okazjonalnie pokazy i rozrywka wieczorna. Odpłatnie: sporty wodne, nurkowanie, rejsy z oglądaniem delfinów, kino plenerowe.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, kids menu.
Dla nowożeńców
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. Tax
Cena nie zawiera
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.
Uwagi
Informujemy, że transfery wodolotami odbywają się tylko w godzinach dziennych, tj. od ok. 07.00 do 15.30.
W przypadku przyczyn niezależnych (np. warunki atmosferyczne), jeśli podróż wodolotem lub samolotem linii lokalnych zostaje opóźniona - klienci oczekują na najbliższy transfer pozostając na głównej wyspie Male na własny koszt.
Przelot
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Wyjazd osoby małoletniej
Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.
Wizy
Wizy i przepisy celne
Od 24 kwietnia 2023 r. wszyscy przylatujący na Malediwy, jak i powracający z nich, muszą wypełnić on-line deklaracje podróżnego na stronie https://imuga.immigration.gov.mv/ethd. Należy tego dokonać nie wcześniej niż 96 godzin przed wylotem. Deklaracja obowiązuje wszystkich podróżnych, zarówno dorosłych jak i dzieci. Kod QR wygenerowany po wypełnieniu deklaracji, radzimy zachować na łatwo dostępnym nośniku (telefon, wydruk etc.). Konieczne jest także posiadanie przy sobie potwierdzenie rezerwacji hotelowej obejmującej cały czas pobytu gościa na Malediwach.
Uwaga, w przypadku niespelnienia powyższych wymagań - turyści udający się na Malediwy oraz wracający z z nich - nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu.
xxxxxxx
Przy pobycie do 30 dni wiza nie jest wymagana. Paszport musi być ważny co najmniej przez 6 miesięcy od daty powrotu. Przy przylocie, na lotnisku otrzymuje się bezpłatny stempel w paszporcie, zezwalający na wjazd. Zabroniony jest wwóz alkoholu, broni oraz narkotyków. Alkohol można kupić w hotelach i ośrodkach turystycznych (wysokie ceny). Przemyt narkotyków grozi karą więzienia. Zabroniony jest wywóz koralowców, pereł oraz żółwi. Można wwieźć maksymalnie 200 papierosów lub 25 cygar lub 250 gramów tytoniu.
Od 15 listopada 2024 r. przewożenie produktów do waporyzacji jest nielegalne. Od 15 grudnia 2024 roku używanie, posiadanie, produkcja, sprzedaż, reklama i dystrybucja wszelkich produktów do waporyzacji - całkowicie zabronione.Osoby posługujące się paszportami lub dokumentami tożsamości wydanymi w innym kraju niż Polska, zobowiązane są do samodzielnego sprawdzania warunków wyjazdowych do wybranego kraju docelowego i zastosowanie się do nich. Biuro Best Reisen Group Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się przez klientów z powyższego obowiązku.
Podróż z innym paszportem niż polski
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Ważne informacje
Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.