• Wizy on arrival wydawane są za darmo na 30 dni, na lotnisku po przylocie do Male.
  • Przed podróżą należy wypełnić formularz IMUGA na stronie https://travel.immigration.gov.mv/
  • Paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu.
  • Świadectwo szczepień nie jest wymagane, ale zalecane mogą być szczepienia przeciwko niektórym chorobom.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/indie/malediwy-idp

Hotel Constance Halaveli Resort

Ocena: 5/5

Malediwy, Ari Atol, Halaveli

od 18 555 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 64 162

Naszym zdaniem

Ekskluzywny hotel idealnie wkomponowany w tropikalną przyrodę. Należy do prestiżowej sieci Constance oraz do elitarnej grupy The Leading Hotels of The World, szczyci się certyfikatem Green Globe. Zachwyca pejzażami, architekturą, wyborną kuchnią, znakomitym spa i nienagannym serwisem, ma świetnie wyposażone duże wille (z basenami!) przy plaży lub na wodzie. Idylla dla rodzin, rajski zakątek dla par!

Położenie

Atol Alifu, wyspa z piękną plażą, ok. 86 km od międzynarodowego lotniska Male, skąd podróż trwa ok. 25 minut hydroplanem. 

Z międzynarodowego lotniska pasażerowie udają się do stanowiska nr 37 przed terminalem przylotów, skąd są transportowani (ok. 10 minut jazdy) do terminalu Trans Maldivian Airways, gdzie w eleganckim salonie oczekują na hydroplan, którym udadzą się w podróż (piękna sceneria!) na wyspę hotelową. Transfer hydroplanem odbywa się wyłącznie w ciągu dnia. Ostatni odlatuje o godzinie 16:00. W Lounge Constance znajdują się  wygodne fotele, bezpłatne napoje, przekąski i sieć internetowa. 

Limit bagażu na transferze - bagaż rejestrowany 20 kg, bagaż podręczny 3 kg (nadbagaż za 1 kg - opłata około 5 USD+ podatek 12%, płatne na miejscu).
 

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją, sklepiki z pamiątkami i biżuterią, restauracja główna Jahaz (kuchnia międzynarodowa, bufety tematyczne, część wewnętrzna i zewnętrzna), restauracja Jing z tarasem (specjalność: kuchnia azjatycka), Meeru Beach Grill (dania z grilla, owoce morza, otwarte wieczorem), Kaika Sushi Bar (klimatyczny bar sushi), Jahaz Bar & Lounge z częścią przy plaży, wieczorny Jing Bar z tarasem, piwniczka win, gabinet lekarski, pralnia, Resort Hospitality Lounge - rodzaj poczekalni dla gości (przy wczesnym przyjeździe lub późnym wyjeździe) z miejscami wypoczynkowymi, prysznicami, Internetem, TV, komputerem, biblioteczką, kawą, herbatą. 

Pokoje

Beach villa - gustowna, obszerna willa z lokalnymi dodatkami, drewna i marmuru; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, telewizor LCD 42 '/ kanały satelitarne, DVD, WI-FI, telefon, minibar, minichłodziarka do wina, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, biurko, elegancka łazienka, prysznic na zewnątrz, ogródek, duży taras, prywatny basen. Całkowita powierzchnia - ok. 350 m kw.

Water villa - gustowna, obszerna willa z lokalnymi dodatkami, drewna i marmuru; sypialnia z częścią wypoczynku dziennego, telewizor LCD 42 '/ kanały satelitarne, DVD, WI-FI, telefon, minibar, minichłodziarka do wina, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, biurko, elegancka łazienka, taras, prywatny basen, zejście do laguny. Zakwaterowanie dzieci w willach na wodzie - na odpowiedzialność rodziców. Hotel wymaga podpisania stosownego oświadczenia przez rodziców / opiekunów. Całkowita powierzchnia - ok. 100 m kw.
 

Wyżywienie

BB - śniadania (bufety) w restauracji Jahaz
All inclusive - śniadania (bufet), obiady (bufet lub a'la carte: przystawka, danie główne i deser) i kolacje (bufety w restauracji Jahaz), kolacje a'la carte (wyznaczone dania) w restauracji Meereu i w restauracji Jing (wymagane rezerwacje), podwieczorek w barze Jahaz, woda mineralna, międzynarodowe napoje bezalkoholowe i alkoholowe (w tym szeroki wybór win i markowych alkoholi), koktajle, szampan do śniadania, codziennie uzupełniany minibar z winem, piwem, napojami bezalkoholowymi, wodą mineralną i słodyczami, drink w willi na powitanie. Darmowe napoje serwowane są do północy, później - odpłatnie. Goście korzystający z opcji all inclusive mogą wybrać się na 2 bezpłatne wycieczki (np. rejs tradycyjną łodzią dhoni o zachodzie słońca, obserwacja delfinów, rejs na snurkowanie lub wędkowanie - uzależnione od warunków pogodowych), mają też nielimitowany wstęp do łaźni, sauny i jacuzzi. 

Sport i rozrywka

Basen, tarasy słoneczne, siłownia, tenis ziemny (rakiety i piłki można wypożyczać), siatkówka plażowa, tenis stołowy, badminton, szachy ogrodowe, canoe, stand up paddle board, rowery wodne, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, windsurfing, żeglarstwo katamaranem (przy dwóch ostatnich wymagane odbycie płatnego testu umiejętności).  Odpłatnie: sporty motorowe, lekcje nurkowania, rejsy z nurkowaniem, wyprawy wędkarskie, zorganizowane rejsy katamaranem, wycieczki, prestiżowy, wspaniale usytuowany ośrodek spa z kilkoma gabinetami, sauną, łaźnią, salą jogi, strefą relaksacyjną.

Dla dzieci

Klub dla dzieci w wieku od 4 do 11 lat z kadrą animatorów, kulinarne atrakcje, gry i zabawy, sala zabaw, plac zabaw,  możliwa odpłatna opiekunka.

Dla nowożeńców

Tylko z Best Reisen wyjątkowa niespodzianka  dla nowożeńców.
Warunkiem otrzymania świadczeń jest zgłoszenie podróży poślubnej zaraz po dokonaniu rezerwacji, a także zabranie ze sobą oryginału lub kopii aktu zawarcia związku małżeńskiego. Dokument należy okazać na miejscu przy recepcji hotelowej. Podróż poślubna nie może odbyć się później niż 6 miesięcy od daty zawarcia małżeństwa.

Dodatkowe wymagania hotelu Constance

1) Niezaszczepieni goście zostaną poproszeni o wykonanie dodatkowego testu PCR przeprowadzonego po wylądowaniu przez zespół medyczny hotelu (bez dodatkowych kosztów dla klienta). Podczas oczekiwania na wynik testu klienci będą mogli udać się do hotelu, gdzie po przyjeździe zostaną poproszeni o pozostanie w swoim pokoju do czasu otrzymania wyników testu. Czas oczekiwania może potrwać maksymalnie 24 godziny. W przypadku negatywnego wyniku testu klient może opuścić pokój i swobodnie poruszać się po hotelu. Jeśli wynik testu będzie pozytywny, klient zostanie poproszony o kontynuowanie samoizolacji w swoim pokoju.
2) Uprzejmie prosimy o przesłanie mailem skanów paszportów i certyfikatów szczepień klientów na tydzień przed planowanym wylotem. Ma to na celu przyśpieszenie procedur przeprowadzanych przez hotel po przyjeździe klientów na Malediwy.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Uwagi

Opiekunowie podróżujący z dzieckiem/dziećmi w wieku 0-2 lat zobowiązani są do uiszczenia opłaty Green Tax w kwocie 6 za dziecko za noc bezpośrednio w hotelu.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Wyjazd osoby małoletniej

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Podróż z innym paszportem niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Bezpieczne wakacje

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.
 
Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować