• Wizy on arrival wydawane są za darmo na 30 dni, na lotnisku po przylocie do Male.
  • Paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od daty wjazdu.
  • Świadectwo szczepień nie jest wymagane, ale zalecane mogą być szczepienia przeciwko niektórym chorobom.
[data: 03.04.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/indie/malediwy-idp

Hotel Centara Grand Island Resort & Spa

Ocena: 5/5

Malediwy, Ari Atol, Machchafushi

od 8 733 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 197 581

KATEGORIA

5*

REGION

South Ari Atoll

OPIS


Luksusowy hotel położony na jednej z rajskich wysepek Malediwów. Oferuje przestronne wille i pokoje. Większość z nich z widokiem na piękny, błękitny ocean. Na terenie znajdziemy restauracje a'la carte z kuchnią tajską i owocami morza, baseny odkryte a także centrum SPA gdzie można skorzystać z odmładzających i regenerujących zabiegów. Niezwykłą przygodą będzie nurkowanie wśród tropikalnych ryb wokół wyspy.


hotel



lokalizacja


14 km od lotniska w Male-MLE. Hotel usytuowany na powierzchni: 43000 m2.



kategoria hotelu


5*


kategoria lokalna hotelu


5*



Data otwarcia


2009 r. Odnowiony w 2022 r.


Na terenie hotelu: restauracja, bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), baseny odkryte (2).





internet



- Wi-Fi w częściach wspólnych bezpłatne


plaża



Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, pomost. Bezpłatne: leżaki, ręczniki plażowe.

pokoje



Zlokalizowane w 112 budynkach:
- 50 bungalowów (liczba pięter: 1)
- 62 ville (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:


- Beach Suite dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
- Deluxe Water Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
- Deluxe Family Water Villa dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
- Ocean Water Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon
- Luxury Beachfront Pool Villa 2 bedrooms dla max. 5 os.: salon, 2 sypialnie, drzwi przesuwne między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), taras
- Sunset Ocean Pool Villa dla max. 3 os.: 1 sypialnia, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna, prysznic, WC), balkon


Wyżywienie


- restauracje, restauracje a la carte (3), bary (2), cukiernia

śniadanie


- śniadanie (07:00-10:30)



śniadanie i obiadokolacja


- śniadanie (07:00-10:30), kolacja (19:00-22:00)


śniadanie, obiad i kolacja


- śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:00-14:30), kolacja (19:00-22:00)


Ultimate All Inclusive (07:00-23:00)

- śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:00-14:30), kolacja (19:00-22:00)
- podwieczorek (15:30-16:30)
- wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, alkohole importowane




Grand All Inclusive
- śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:00-14:30), kolacja (19:00-22:00)
- podwieczorek (15:30-16:30)
- wybrane: napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, alkohole importowane
Restauracje a la carte
- wymagana rezerwacja. Dla Grand All Inclusive:
- Suan Bua Thai - tajska - bezpłatna (dwa razy podczas pobytu)
- Azzuri Mare Italian - włoska - bezpłatna (dwa razy podczas pobytu)
- Teppanyaki at Reef - japońska - bezpłatna (raz podczas pobytu)



z myślą o dzieciach



- brodzik
- miniklub dla dzieci w wieku 4-12
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)


aktywnie i animacyjnie



w cenie



- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- badminton
- siatkówka
- siatkówka plażowa
- cymbergaj
- siłownia
- sauna
- dyskoteka


płatne


- lekcje tenisa
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- jacuzzi
- łaźnia turecka



dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->

Uwaga!



Transfery wodolotem (ang. seaplane) z i na lotnisko Valena na Male (MLE) są ograniczone czasowo. Aby transfery do i z hotelu mogły być zrealizowane, przylot pierwszego dnia na Male musi odbyć do godziny 14:00, a wylot powrotny z Male po godzinie 09:00. Prosimy uwzględnić daną informację przy wyborze przelotu podczas dokonywania rezerwacji


Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.




Aktualizacja opisu


08.02.2024 16:08

usługi dostępne w hotelu



Hotel rodzinny


Wi-Fi


Przy plaży


SPA


Disco


Siłownia


Tenis


Mini Klub


Serwis plażowy


Sporty wodne

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak

Opinie o hotelu

Ocena 3,7 / 5
Travelplanet

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 2,9 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

99. najwyższa ocena z 660 hoteli w Malediwy

Valerij B.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12.2021 - 11.1.2022 Oceniono: Styczeń 2022

Centara Grand Island Resort & Spa Ocena: 5/5 Malediwy, Ari Atol

To było wielkie rozczarowanie. Byliśmy na Malediwach po raz drugi, wcześniej w 4-gwiazdkowym hotelu, więc mieliśmy nadzieję, że 5-gwiazdkowy hotel będzie jeszcze lepszy. W każdym razie jest to hotel, w którym nie można nic zrobić, w przeciwnym razie ryzykujesz grzywnę za prawie wszystko. Kiedy tam dotrzesz, otrzymasz 2-3 arkusze do podpisania z rzeczami, których nie możesz zrobić, w przeciwnym razie zostaniesz ukarany grzywną. Naszym zdaniem właściciele hotelu są niezwykle oszczędni, na wszystkim starają się oszczędzać, choć nie powinno tak być w 5-gwiazdkowym hotelu. Nawet na Boże Narodzenie i Sylwestra, więc jeśli chcesz szampana innego niż ten, który zwykle jest dostępny, najtańszy był Moet (w Czechach kosztuje maksymalnie 1000 CZK), więc tutaj kosztował 260 dolarów. Ale mimo to nie nienawidziliśmy Świąt i wakacji, Malediwy są cudowne, zdecydowanie polecamy wszystkim, aby tam pojechali, ale nikomu nie polecamy tego hotelu.

To było wielkie rozczarowanie. Byliśmy na Malediwach po raz drugi, wcześniej w 4-gwiazdkowym hotelu, więc mieliśmy nadzieję, że 5-gwiazdkowy hotel będzie jeszcze lepszy. W każdym razie jest to hotel, w którym nie można nic zrobić, w przeciwnym razie ryzykujesz grzywnę za prawie wszystko. Kiedy tam dotrzesz, otrzymasz 2-3 arkusze do podpisania z rzeczami, których nie możesz zrobić, w przeciwnym razie zostaniesz ukarany grzywną. Naszym zdaniem właściciele hotelu są niezwykle oszczędni, na wszystkim starają się oszczędzać, choć nie powinno tak być w 5-gwiazdkowym hotelu. Nawet na Boże Narodzenie i Sylwestra, więc jeśli chcesz szampana innego niż ten, który zwykle jest dostępny, najtańszy był Moet (w Czechach kosztuje maksymalnie 1000 CZK), więc tutaj kosztował 260 dolarów. Ale mimo to nie nienawidziliśmy Świąt i wakacji, Malediwy są cudowne, zdecydowanie polecamy wszystkim, aby tam pojechali, ale nikomu nie polecamy tego hotelu.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy willę na wodzie, było super. Sprzątali codziennie, codziennie zmieniali pościel, ręczniki 2-3 razy dziennie.

Wyżywienie
W tym hotelu pewnie myślą, że wszyscy turyści to zające albo kozy. Jest ogromny wybór warzyw, ale 2-3 dania mięsne, które są bardzo źle przygotowane, a mięso jest suche i twarde. Ryba nadal była tylko tuńczykiem.

Obsługa w hotelu
Aby uzyskać to, czego chcieliśmy, musieliśmy kłócić się z obsługą hotelu przez 2-3 dni. Nawet w barze trzeba było czekać 20-30 minut na drinka, nawet jeśli było tylko 3-4 klientów. Dopiero po tym, jak musiałem poprosić kierownika, aby przyszedł, wszystko się unormowało i otrzymaliśmy usługi, których potrzebowaliśmy i które są powszechne.

Plaża
Plaża jest bardzo czysta, piasek miękki i przyjemny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Soňa Tölgyesiová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 2.1. - 12.1.2022 Oceniono: Styczeń 2022

Centara Grand Island Resort & Spa Ocena: 5/5 Malediwy, Ari Atol

byliśmy bardzo zadowoleni

byliśmy bardzo zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
piękne, regularnie sprzątane pokoje

Wyżywienie
jedzenie smaczne, urozmaicone, duży wybór

Obsługa w hotelu
na poziomie personel jest niesamowity

Plaża
byliśmy zakwaterowani tuż przy plaży, plaża była czysta i zadbana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Valerij B.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12.2021 - 11.1.2022 Oceniono: Styczeń 2022

Centara Grand Island Resort & Spa Ocena: 5/5 Malediwy, Ari Atol

To było wielkie rozczarowanie. Byliśmy na Malediwach po raz drugi, wcześniej w 4-gwiazdkowym hotelu, więc mieliśmy nadzieję, że 5-gwiazdkowy hotel będzie jeszcze lepszy. W każdym razie jest to hotel, w którym nie można nic zrobić, w przeciwnym razie ryzykujesz grzywnę za prawie wszystko. Kiedy tam dotrzesz, otrzymasz 2-3 arkusze do podpisania z rzeczami, których nie możesz zrobić, w przeciwnym razie zostaniesz ukarany grzywną. Naszym zdaniem właściciele hotelu są niezwykle oszczędni, na wszystkim starają się oszczędzać, choć nie powinno tak być w 5-gwiazdkowym hotelu. Nawet na Boże Narodzenie i Sylwestra, więc jeśli chcesz szampana innego niż ten, który zwykle jest dostępny, najtańszy był Moet (w Czechach kosztuje maksymalnie 1000 CZK), więc tutaj kosztował 260 dolarów. Ale mimo to nie nienawidziliśmy Świąt i wakacji, Malediwy są cudowne, zdecydowanie polecamy wszystkim, aby tam pojechali, ale nikomu nie polecamy tego hotelu.

To było wielkie rozczarowanie. Byliśmy na Malediwach po raz drugi, wcześniej w 4-gwiazdkowym hotelu, więc mieliśmy nadzieję, że 5-gwiazdkowy hotel będzie jeszcze lepszy. W każdym razie jest to hotel, w którym nie można nic zrobić, w przeciwnym razie ryzykujesz grzywnę za prawie wszystko. Kiedy tam dotrzesz, otrzymasz 2-3 arkusze do podpisania z rzeczami, których nie możesz zrobić, w przeciwnym razie zostaniesz ukarany grzywną. Naszym zdaniem właściciele hotelu są niezwykle oszczędni, na wszystkim starają się oszczędzać, choć nie powinno tak być w 5-gwiazdkowym hotelu. Nawet na Boże Narodzenie i Sylwestra, więc jeśli chcesz szampana innego niż ten, który zwykle jest dostępny, najtańszy był Moet (w Czechach kosztuje maksymalnie 1000 CZK), więc tutaj kosztował 260 dolarów. Ale mimo to nie nienawidziliśmy Świąt i wakacji, Malediwy są cudowne, zdecydowanie polecamy wszystkim, aby tam pojechali, ale nikomu nie polecamy tego hotelu.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy willę na wodzie, było super. Sprzątali codziennie, codziennie zmieniali pościel, ręczniki 2-3 razy dziennie.

Wyżywienie
W tym hotelu pewnie myślą, że wszyscy turyści to zające albo kozy. Jest ogromny wybór warzyw, ale 2-3 dania mięsne, które są bardzo źle przygotowane, a mięso jest suche i twarde. Ryba nadal była tylko tuńczykiem.

Obsługa w hotelu
Aby uzyskać to, czego chcieliśmy, musieliśmy kłócić się z obsługą hotelu przez 2-3 dni. Nawet w barze trzeba było czekać 20-30 minut na drinka, nawet jeśli było tylko 3-4 klientów. Dopiero po tym, jak musiałem poprosić kierownika, aby przyszedł, wszystko się unormowało i otrzymaliśmy usługi, których potrzebowaliśmy i które są powszechne.

Plaża
Plaża jest bardzo czysta, piasek miękki i przyjemny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (1)

Soňa Tölgyesiová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 2.1. - 12.1.2022 Oceniono: Styczeń 2022

Centara Grand Island Resort & Spa Ocena: 5/5 Malediwy, Ari Atol

byliśmy bardzo zadowoleni

byliśmy bardzo zadowoleni

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
piękne, regularnie sprzątane pokoje

Wyżywienie
jedzenie smaczne, urozmaicone, duży wybór

Obsługa w hotelu
na poziomie personel jest niesamowity

Plaża
byliśmy zakwaterowani tuż przy plaży, plaża była czysta i zadbana

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować