Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

od 2 629 za osobę

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Opis hotelu

Numer hotelu: 137 976

POŁOŻENIE

Usytuowany w Atolu Baa, na wyspie Hirundhoo, transfer: domestic flight + speedboat

PLAŻA

Przepiękna, piaszczysta, łagodne zejście do wody.

HOTEL

Kategoria lokalna 4*.
Kompleks hotelowy usytuowany na wyspie Hirundhoo, gdzie pośród tropikalnej roślinności w centralnej części wyspy znajduje się jezioro. Obiekt składa się z domków na plaży oraz domków na wodzie. Jest to idealne miejsce na wypoczynek.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja, 2 restauracje, 2 bary, sklepik z pamiątkami, przechowalnia bagażu.

INTERNET

Bezpłatny internet Wi-Fi na terenie hotelu oraz w pokojach.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie:  sala do ćwiczeń (w opcji HB+ i all inclusive), badminton (w opcji HB+ i all inclusive), wypożyczenie sprzętu do nurkowania powierzchniowego (w opcji HB+ i all inclusive), tenis stołowy (w opcji HB+ i all inclusive), 1 wycieczka statkiem Dhoni bądź 1 wycieczka na nurkowanie powierzchniowe (w opcji HB+ i all inclusive)
Odpłatnie: sporty wodne na plaży, centrum nurkowe, centrum spa.

ZAKWATEROWANIE

Pokój typu Beach Bungalow: dwuosobowy z możliwością jedenj dostawki, przy plaży, klimatyzowany, posiada telefon, sejf, mini lodówka, TV-SAT, zestaw do kawy i herbaty, łazienkę (prysznic/wanna, suszarka do włosów, WC), taras.
Pokój typu Water Bungalow: dwuosobowy z możliwością jedenj dostawki, na wodzie, klimatyzowany, posiada telefon, sejf, mini lodówka, TV-SAT, zestaw do kawy i herbaty, łazienkę (prysznic/wanna, suszarka do włosów, WC), taras.

WYŻYWIENIE

HB: śniadanie i kolacja. Napoje dodatkowo płatne.
FB: śniadanie, obiad i kolacja. Napoje dodatkowo płatne. 
HB+: śniadania i obiadkolacje w w restauracji głównej, kanapki i ciasteczka w godzinach wyznaczonych przez hotel. Lokalne alkohole oraz napoje bezalkoholowe w wyznaczonych godzinach. Cena nie obejmuje soków wyciskanych ześwieżych owoców, kaw typu capuccino i espresso oraz alkoholi importowanych. 
All inclusive: śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu, lekkie przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe 10.00-23.00 w wyznaczonych barach. All Inclusive nie zawiera importowanych i wysokojakościowych napojów alkoholowych, soków ze świeżych owoców, napojów butelkowanych i energetycznych. 

CENA

Cena PLN zawiera - bilet lotniczy (nie dotyczy dojazdu własnego), bagaż rejestrowany (nie dotyczy dojazdu własnego), transfer lotnisko - hotel - lotnisko (rodzaj transferu określony przy opisie hotelu) zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL, bagaż (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia na docelowej destynacji z wyłączeniem czasu trwania dojazdu), OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej) VAT.
Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE

*    Obywatel Polski nie potrzebuje wizy wjazdowej, na lotnisku w Male podczas kontroli paszportowej otrzymuje się bezpłatnie stempel władz imigracyjnych, zezwalający na wjazd i pobyt nie przekraczający 30 dni. Każdy przyjeżdżający turysta musi mieć jednak wcześniej wykupione miejsce w jednym z licznych ośrodków turystycznych
*    Wymagany paszport ważny 6 m-cy (ważność liczona od daty powrotu)
*    Przepisy celne całkowicie zabraniają wwozu alkoholu (jest dostępny w ośrodkach dla obcokrajowców po wysokich cenach), broni i narkotyków. Przemyt narkotyków zagrożony jest wysokimi karami więzienia. Zakazuje się wywozu korala. Dozwolony jest tylko wwóz rzeczy osobistych. Zabroniony wwóz mięsa wieprzowego i pornografii. Możliwy jest wwóz i wywóz dozwolonej ilości dewiz. Władze malediwskie bardzo restrykcyjnie podchodzą do przestrzegania przepisów, np. za wwóz alkoholu grozi więzienie.
*    Każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient jest odpowiedzialny za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora

COVID-19

Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne. Aktualizacja z dnia 15.02.2021r
Informacje dla podróżujących przez Zurych
Od 8 lutego 2021 r. wszyscy pasażerowie muszą przedłożyć dowód negatywnego wyniku testu PCR podczas podróży do Szwajcarii. W momencie wyjazdu wynik testu nie może być starszy niż 72 godziny. Wynik testu musi być przedstawiony członkowi personelu naziemnego przy stanowisku odprawy lub przy bramce w kraju wylotu. Wymóg testu obejmuje wszystkich podróżnych, w tym pasażerów tranzytowych, którzy podróżują przez Szwajcarię do miejsca docelowego, niezależnie od tego, skąd rozpoczyna się podróż.
Aktualizacja 26.01.2021
Mamy dobrą wiadomość dla osób wracających z urlopu. Osoby zaszczepione przeciwko COVID-19 oraz te, które uzyskały ujemny wynik testu diagnostycznego na obecność SARS-CoV-2 (czas między uzyskaniem wyniku testu a przekroczeniem granicy nie może przekraczać 48 godzin), nie będą musiały przechodzić obowiązkowej kwarantanny do powrocie do Polski.
Aktualizacja z dnia 19.11.2020 r.
Wszyscy pasażerowie lecący z Male przez Dubaj linią Emirates nie muszą wykonywać testów PCR.
Bardzo prosimy o śledzenie na bieżąco informacji zawartych na stronie linii lotniczej Emirates.
Aktualizacja z dnia 30.10.2020 r.
Podróżujący liniami Qatar Airways na Malediwy mogą skorzystać z lotu tranzytowego przez lotnisko Hamad International Airport w Dosze (DOH).
Nie mogą jednak opuścić w tym czasie lotniska. Należy mieć na uwadze, że ze względu na sytuację epidemiologiczną niektóre loty mogą być odwoływane.
W związku z czym Qatar Airways zwraca się ze szczególną prośbą do pasażerów o śledzenie na bieżąco statusu planowanego lotu https://www.qatarairways.com/en/travel-alerts/COVID-19-update.html.
AkTUALIZACJA 15.10.2020
Malediwy wymagają aby na teście PCR na Covid-19 był wpisany numer paszportu
RESTRYKCJE OBOWIĄZUJĄCE NA MALEDIWACH OD 10.09.2020:
Zgodnie z najnowszymi wytycznymi Ministerstwa Turystyki, Urząd Ochrony Zdrowia Malediwów od 10 września 2020r nałożył obowiązek przedstawienia negatywnego certyfikatu PCR dla wszystkich turystów i gości przyjeżdżających na Malediwy.
W związku z tym wszyscy klienci są zobligowani do wykonania wymaganego testu PCR na 96 godziny przed przyjazdem na Malediwy.
Wizy on arrival wydawane są za darmo na 30 dni i mogą zostać przedłużone.
Przy przylocie należy obowiązkowo przedstawić negatywny wynik testu na COVID-19. Podróżni powinni wypełnić online (na 24 godziny przed podróżą) deklarację o stanie zdrowia (formularz dostępny na stronie: https://imuga.immigration.gov.mv/ethd/create?lang=en

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od lotniska 75 km
  • Klimatyzacja tak
  • Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Tenis tak
  • Surfing tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Fitness tak
  • Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,9/5
Travelplanet

Fantastyczny (4 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 4,8/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

17. najwyższa ocena z 601 hoteli w Malediwy

Petr R. Październik 2019

Data pobytu: 28.9. - 5.10.2019

Ocena 5,0/5
brak opinii opisowej
Całkowita ocena

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Anonim Październik 2019

Data pobytu: 13.9. - 22.9.2019

Ocena 5,0/5
brak opinii opisowej
Całkowita ocena

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Leszek Październik 2019

Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

Ocena 4,6/5
Hotel czysty z dobrą obsługą. Jezioro na wyspie urokliwe (zastępuje basen). Dla nas były to piękne wakacje.
Całkowita ocena

Hotel czysty z dobrą obsługą. Jezioro na wyspie urokliwe (zastępuje basen). Dla nas były to piękne wakacje.

Zakwaterowanie 4,7/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr R. Październik 2019

Data pobytu: 28.9. - 5.10.2019

Ocena 5,0/5
brak opinii opisowej
Całkowita ocena

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (2)

Anonim Październik 2019

Data pobytu: 13.9. - 22.9.2019

Ocena 5,0/5
brak opinii opisowej
Całkowita ocena

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jitka B. Wrzesień 2019

Data pobytu: 10.9. - 16.9.2019

Ocena 5,0/5
brak opinii opisowej
Całkowita ocena

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 5,0/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 34 °C temperatura w nocy 28 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 32 °C temperatura w nocy 28 °C

  • Pt 33 °C temperatura w nocy 28 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień