Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Quinta Bela Sao Tiago

Ocena: 4/5

Madera, Funchal, Funchal

od 3 461 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 73 437

Opis kontrahenta

Opis ogólny:
Około 50 m od plaży leży hotel plażowy (w 2. linii) Quinta Bela Sao Tiago, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców. Do turystycznego centrum jest ok. 500 m. Miasto Funchal City jest oddalone o około 500 m. W okolicy znajdują się liczne obiekty handlowe, a najbliższy sklep spożywczy znajduje się w odległości ok. 500 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 50 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 1 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantują kino (ok. 5 km) i teatr (ok. 2 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Forte Sao Tiago (ok. 200 m), Teleferico (ok. 500 m) oraz Zona Velha (ok. 50 m). Wypożyczalnia samochodów, wypożyczalnia motocykli, przystanek autobusowy (bezpośrednio przy hotelu) i postój taksówek (ok. 500 m) zapewniają mobilność podczas urlopu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital. Lotnisko (FNC) położone jest ok. 25 km od hotelu. Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (PXO) jest oddalone o ok. 58 km.
Wyposażenie :
Ten 4-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 64 pokoi. Hotel posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, 2 windy, klimatyzację, sejf (odpłatny), parking (bezpłatny) oraz system kontroli dostępu. W hotelu znajduje się klimatyzowana restauracja i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 150 miejscami siedzącymi, sekretariatem, dostępem do Internetu, a także cateringiem. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków, specjalnie dostosowane łazienki i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa prania są bezpłatne. Usługa prasowania jest dostępna odpłatnie. Za obsługę pokojową oraz usługę konsjerża mogą obowiązywać opłaty.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (za ewentualną opłatą). Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje śniadanie i kolację i napoje podczas posiłków (limitowane) w wybranych restauracjach lub barach.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia. W bezpośrednim sąsiedztwie hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Pole golfowe oddalone jest od hotelu o około 10 km. Miłośnicy jednośladów korzystać mogą z wypożyczalni rowerów, przechowalni rowerów (za ewentualną opłatą) oraz wycieczek rowerowych z przewodnikiem (za ewentualną opłatą). Oferty wellness: sauna, jacuzzi, łaźnia parowa, hammam i masaże za ewentualną opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z muzyką na żywo. Opieka nad dziećmi: baby-sitting (ewentualnie za opłatą). Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku i po portugalsku. Dostępne opcje płatnicze: American Express, Diners Club, Eurocard/MasterCard oraz Visa.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA /NIE ZAWIERA

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 500 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,7 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,9 / 5

Cena 4,5 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

23. najwyższa ocena z 385 hoteli w Madera

Tomasz D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.10. - 4.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Quinta Bela Sao Tiago Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Wspaniała lokalizacja. Świetna obsługa. Genialne widoki i otoczenie. Pokoje nastrojowe. Wnętrza stylowe. Wszystkie udogodnienia na miejscu. Pierwszy lokal z również ze smacznym jedzeniem jakieś 20 metrów od wejścia.Mozna tam też wypić słynną Poncha. Plaża wprawdzie płatna ale około 300 metrów od hotelu. Zjazd winda a więc komfort zwlasza dla osób starszych. Mógłbym tak jeszcze długo w samych superlatywach ale wiecie co ... najlepiej sprawdźcie sami.

Wspaniała lokalizacja. Świetna obsługa. Genialne widoki i otoczenie. Pokoje nastrojowe. Wnętrza stylowe. Wszystkie udogodnienia na miejscu. Pierwszy lokal z również ze smacznym jedzeniem jakieś 20 metrów od wejścia.Mozna tam też wypić słynną Poncha. Plaża wprawdzie płatna ale około 300 metrów od hotelu. Zjazd winda a więc komfort zwlasza dla osób starszych. Mógłbym tak jeszcze długo w samych superlatywach ale wiecie co ... najlepiej sprawdźcie sami.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Urszula K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.9. - 8.10.2023 Oceniono: Listopad 2023

Quinta Bela Sao Tiago Ocena: 4/5 Madera, Funchal

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Tomasz D.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.10. - 4.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Quinta Bela Sao Tiago Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Wspaniała lokalizacja. Świetna obsługa. Genialne widoki i otoczenie. Pokoje nastrojowe. Wnętrza stylowe. Wszystkie udogodnienia na miejscu. Pierwszy lokal z również ze smacznym jedzeniem jakieś 20 metrów od wejścia.Mozna tam też wypić słynną Poncha. Plaża wprawdzie płatna ale około 300 metrów od hotelu. Zjazd winda a więc komfort zwlasza dla osób starszych. Mógłbym tak jeszcze długo w samych superlatywach ale wiecie co ... najlepiej sprawdźcie sami.

Wspaniała lokalizacja. Świetna obsługa. Genialne widoki i otoczenie. Pokoje nastrojowe. Wnętrza stylowe. Wszystkie udogodnienia na miejscu. Pierwszy lokal z również ze smacznym jedzeniem jakieś 20 metrów od wejścia.Mozna tam też wypić słynną Poncha. Plaża wprawdzie płatna ale około 300 metrów od hotelu. Zjazd winda a więc komfort zwlasza dla osób starszych. Mógłbym tak jeszcze długo w samych superlatywach ale wiecie co ... najlepiej sprawdźcie sami.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować