Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Girassol

Ocena: 4/5

Madera, Funchal, Funchal

od 2 986 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 20 021

Opis kontrahenta

Informacje Ogólne:
Girassol w Funchal posiada 134 pokoi i został odnowiony w 2016 roku. Miasto znajdujące się najbliżej hotelu to Funchal City (2 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada salon fryzjerski, salon, klimatyzację, 2 windy, lobby i recepcję. W 11-piętrowym hotelu personel mówi po francusku, angielsku, hiszpańsku i niemiecku. Do dyspozycji są 2 podgrzewany baseny ze słodką wodą oraz oddzielny brodzik. W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. Bezpłatne parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne na basenie. W pobliżu hotelu znajdują się placówka medyczna, informacja turystyczna, sklepy, centrum miasta, kino, dyskoteka, teatr, postój taksówek, przystanek autobusowy, bary/restauracje i supermarket. Oferta rozrywkowa hotelu: sala telewizyjna. Hotel posiada parking dla samochodów.
Udogodnienia:
Hotel oferuje serwis pokojowy, usługę budzenia, sejfy, pokojówki, usługi prasowania i pralnię. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje usługi opiekunki i brodzik, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 24h.
Posiłki:
W hotelu znajduje się restauracja. Mały głód można zaspokoić w międzyczasie w barze szybkiej obsługi. zęściowe wyżywienie: Częściowe wyżywienie obejmuje śniadanie i kolację.
Sport i Rozrywka:
W ramach aktywności hotel oferuje rzutki, bilard i tenis stołowy. Miłośnicy golfa znajdą pole golfowe w odległości 10 km. W zależności od pogody i sezonu jako formę rozrywki oferujemy muzykę na żywo.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: Diners Club, karta Visa i American Express. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.

WYŻYWIENIE

WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

Oferta

Oferta jest realizowana w systemie dynamicznego pakietowania, w oparciu o przeloty regularnymi liniami lotniczymi. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA /NIE ZAWIERA

W przypadku przelotów regularnymi liniami rejsowymi oferta jest realizowana w systemie DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA. Ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, dlatego od chwili złożenia zapytania rezerwacyjnego przez Klienta/Agenta do momentu potwierdzenia przez Touroperatora, mogą ulec zmianie, co jest równoznaczne z możliwością zmiany ceny całego pakietu.
W przypadku większości ofert z Dynamicznego Pakietowania na miejscu Klienci są pod telefoniczną opieką anglojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta. Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (szczegółowe informacje podawane są w dokumentach podróży). Oferta pochodząca z dynamicznego pakietowania nie oferuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena nie zawiera:bagażu głównego (możliwość dokupienia min. 2 dni przed wylotem), dodatkowych opłat klimatycznych, podatków turystycznych.
Podstawa ceny zawiera transfer lotnisko-hotel-lotnisko

WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,1 / 5
Travelplanet

Bardzo Dobry (Na podstawie 10 opinii)

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

61. najwyższa ocena z 385 hoteli w Madera

Monika

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12.2023 - 1.1.2024 Oceniono: Marzec 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel Girassol jest już starszy, ale wszystko jest czyste, codziennie sprzątane, lokalizacja hotelu jest świetna, usługi są wystarczające, dwa baseny, obsługa chętnie doradzi we wszystkim, pełna satysfakcja

Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadanie, ale to nam wystarczyło, ponieważ hotel jest w centrum, a w okolicy jest wiele restauracji, poza tym śniadanie było obfite, wszystko było doskonałe, personel był chętny codziennie oferować śniadanie i szampana, było tam nie było na co narzekać

Obsługa w hotelu
Hotel posiadał również wieczorne rozrywki, 2 baseny i centrum wellness, możliwość relaksu przy basenie i odświeżenia się w każdym miejscu, czystość przy basenie, piękny ogród

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vlastimil V.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.12. - 28.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
hotel był fajny, centralnie położony, jedzenie mogło być bardziej „lokalne”, przyjazny personel, czysty

Wyżywienie
jedzenie było w porządku, wolałbym więcej lokalnych lub portugalskich specjałów

Obsługa w hotelu
W porządku

Plaża
Madera nie ma wielu plaż, w pobliżu hotelu nie ma plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Monika

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12.2023 - 1.1.2024 Oceniono: Marzec 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel Girassol jest już starszy, ale wszystko jest czyste, codziennie sprzątane, lokalizacja hotelu jest świetna, usługi są wystarczające, dwa baseny, obsługa chętnie doradzi we wszystkim, pełna satysfakcja

Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadanie, ale to nam wystarczyło, ponieważ hotel jest w centrum, a w okolicy jest wiele restauracji, poza tym śniadanie było obfite, wszystko było doskonałe, personel był chętny codziennie oferować śniadanie i szampana, było tam nie było na co narzekać

Obsługa w hotelu
Hotel posiadał również wieczorne rozrywki, 2 baseny i centrum wellness, możliwość relaksu przy basenie i odświeżenia się w każdym miejscu, czystość przy basenie, piękny ogród

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vlastimil V.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.12. - 28.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
hotel był fajny, centralnie położony, jedzenie mogło być bardziej „lokalne”, przyjazny personel, czysty

Wyżywienie
jedzenie było w porządku, wolałbym więcej lokalnych lub portugalskich specjałów

Obsługa w hotelu
W porządku

Plaża
Madera nie ma wielu plaż, w pobliżu hotelu nie ma plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Martina J.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.7. - 27.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Przyjemne wakacje, mogę tylko polecić.

Przyjemne wakacje, mogę tylko polecić.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Wyżywienie
Jedzenie smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alexandra Svobodová

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.6. - 5.7.2022 Oceniono: Lipiec 2022

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Piękna Madera na tydzień to za mało

Piękna Madera na tydzień to za mało

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Wyżywienie
Świetnie, zjedliśmy śniadanie, po prostu wolelibyśmy więcej kuchni maderskiej niż kontynentalnej (np. bolo do caco, dania z ryb na zimno, ich ciasta itp.)

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować