Hotel Girassol

Ocena: 4/5

Madera, Funchal, Funchal

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 806 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Czterogwiazdkowy hotel Girassol znajduje się na terenie słonecznej, portugalskiej wyspy Madera, w jej południowo-wschodniej części, nad wybrzeżem Oceanu Atlantyckiego. Usytuowany jest on w najpopularniejszym kurorcie turystycznym wyspy, w Funchal, w odległości 2 kilometrów od nowoczesnego centrum miasta, oferującego restauracje, sklepy, bary i usługi. Obiekt jest usytuowany w dzielnicy hotelowej Lido, bezpośrednio przy drodze lokalnej i przystanku autobusowym, z którego turyści dotrą do każdego zakątka wyspy. 100 metrów od placówki znajduje się minimarket spożywczy. 500 metrów dzieli obiekt od promenady nadmorskiej, a 300 metrów od plaży piaszczystej. Z lokalnych zabytków na uwagę zasługuje twierdza Forte de São Tiago, oddalona o 3,5 kilometra. Lotnisko w Santa Cruz mieści się 18 kilometrów od hotelu.

Wyposażenie

Infrastruktura hotelowa obejmuje w sumie trzy baseny rekreacyjne, które udostępniono gościom bezpłatnie. Na zewnątrz znajduje się duży basen dla dorosłych i mniejszy brodzik dla dzieci, z kolei w budynku dodatkowy basen kryty. Do wygodnego opalania przydadzą się leżaki i parasole przygotowane na tarasie słonecznym. Ręczniki kąpielowe zapewniono bezpłatnie. Obiekt dysponuje nowoczesnym centrum Wellness, które składa się z solarium, łaźni tureckiej oraz gabinetów zabiegowych i masażu. Nie zapomniano też o ofercie dla aktywnych, udostępniając im bilard, rzutki i tenisa stołowego. Można też pograć w golfa na polu oddalonym o 7 kilometrów. W hotelu można znaleźć główną restaurację bufetową oraz drugą z ofertą a la carte, a także lobby bar i bar przy basenie (czynny w zależności od pogody). W cenie zakwaterowania uwzględniono dostęp do internetu bezprzewodowego.

Zakwaterowanie

Ośrodek oferuje gościom zakwaterowanie w wygodnych i elegancko zaaranżowanych, 134 apartamentach, usytuowanych w zadbanym, 11-piętrowym budynku z 2 windami. Pokoje dostępne są w wariancie junior suite, o powierzchni wynoszącej od 39 do 45 mkw, których część ma widok na wybrzeże (opcja za dopłatą). W apartamentach znajduje się duży salon (rozkładana kanapa) z balkonem (meble ogrodowe) i oddzielona drzwiami sypialnia (łóżko podwójne/2 pojedyncze), a także łazienka (WC i prysznic). Apartamenty zaopatrzono też w klimatyzację centralnie sterowaną, telewizję satelitarną (angielski, portugalski), płatny sejf i minibar. Goście skorzystają ponadto w nich z internetu bezprzewodowego, suszarki do włosów i telefonu stacjonarnego. Łóżeczka dziecięce należy rezerwować z wyprzedzeniem.

Wyżywienie

Trzy formuły gastronomiczne czekają na hotelowych gości. Mają oni do dyspozycji pakiet Bed & Breakfast (śniadania), Half Board (śniadania i kolacje) oraz All Inclusive (śniadania, obiady, kolacje). W ostatniej formule oprócz pełnego wyżywienia, które jest urozmaicone przekąskami (słodkie i wytrawne), uwzględniono ponadto nielimitowane, lokalne alkohole i napoje bezalkoholowe. Wszystkie posiłki mają formę bufetu, który wystawiany jest w głównej restauracji o godzinach wyznaczonych z góry. W trakcie śniadań zapewniono też podstawowe napoje bezalkoholowe w cenie (kawa i herbata). Osoby korzystające z AI zamówią bezpłatnie napoje do każdego posiłku oraz w lobby barze i barze przy basenie. Płatna restauracja specjalistyczna oferuje potrawy międzynarodowe.

Usługi

O komfortowy wypoczynek hotelowych gości zatroszczy się wielojęzyczna obsługa, dostępna w recepcji przez całą dobę. W cenę pobytu został wliczony program rozrywkowy, który obejmuje animacje czasu wolnego dla dorosłych organizowane raz w tygodniu i składające się z występów folklorystycznych oraz koncertów muzycznych na żywo. W celu urozmaicenia sobie wypoczynku można pograć w bilard, rzutki i tenisa stołowego. Intensywny trening umożliwiono w niewielkiej, lecz nowoczesnej siłowni. Dla dzieci i ich rodzin przygotowano łóżeczka dziecięce, foteliki do karmienia i brodzik zewnętrzny. Wczasowicze skorzystają z usług room-service, fryzjerskich, opiekunek do dzieci, za które można zapłacić, korzystając z kart kredytowych Diners Club, American Express, Visa i MasterCard.

Usługi płatne

W hotelu i jego najbliższym sąsiedztwie zapewniono szereg usług płatnych, które urozmaicą wypoczynek. Bez opuszczania placówki można skorzystać z usługi strzyżenia lub stylizacji włosów, jaką zapewniono w salonie fryzjerskim. Rodzice mogą odpocząć nieco od swoich dzieci, dzięki doświadczonym opiekunkom. Zamówienie napoju i potrawy do apartamentu umożliwia usługa room-service. Wycieczki fakultatywne po ciekawych miejscach na Maderze dostępne są w hotelowej recepcji. Na wybrzeżu znajduje się klub sportów wodnych organizujący lekcje nurkowania i wypożyczający sprzęt sportowy.

Plaża

300 metrów od hotelu mieści się publiczna plaża kamienista bez serwisu plażowego, na którą warto zabrać specjalne obuwie ochronne. W odległości 750 metrów znajduje się natomiast betonowe, nadmorskie kąpielisko Gorgulho (wstęp bezpłatny), które zostało zaopatrzone w platformę umożliwiającą szybkie zanurzenie się do oceanu, a także w serwis plażowy (płatny, leżaki i parasole). Można też wybrać się do płatnego kompleksu Ponta Gorda (1,4 km od hotelu), który oferuje tarasy z basenami i zjeżdżalniami wodnymi dla dzieci.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 9 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 3,8 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,6 / 5

83. najwyższa ocena z 386 hoteli w Madera

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 8.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Hotel nie leży nad morzem, a widok rozciąga się albo na ulicę, albo na wewnętrzny dziedziniec z innymi domami, a w najlepszym razie na odkryte baseny i zaplecze hotelowe. Bardziej skupiłbym się na lepszej obsłudze i trosce ze strony personelu.

Hotel nie leży nad morzem, a widok rozciąga się albo na ulicę, albo na wewnętrzny dziedziniec z innymi domami, a w najlepszym razie na odkryte baseny i zaplecze hotelowe. Bardziej skupiłbym się na lepszej obsłudze i trosce ze strony personelu.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Z powodu wilgoci w łazience pojawiła się pleśń. Pewnego dnia po jednodniowej wycieczce wieczorem odkryliśmy karalucha w łazience. Pani w recepcji tylko się z tego śmiała, nie podjęto żadnych działań w celu rozwiązania problemu. Powiedziano nam tylko, że to możliwe w tej wilgotności, że to się zdarza i że powinniśmy iść spać w spokoju. Nie był to strach przed nim, ale raczej niepewność, gdzie pełzał przez cały dzień po pokoju, a przede wszystkim jest głównym nosicielem bakterii. Pokój nie został zmieniony, likwidacja została zaplanowana na rano.

Wyżywienie
Jedzenie jest zróżnicowane, hotel organizuje grilla dwa razy w tygodniu, więc można jeść na zewnątrz i jest miło, chociaż wybór nie jest duży. Niestety, jeśli chodzi o alkohol, a konkretnie koktajle, hotel oferuje również all inclusive, a personel nie rozróżnia, czy koktajl zamówił gość z all inclusive (który nie musi płacić), czy gość z półpensjonatem, który jest płatny. W związku z tym nie dokłada się starań, aby koktajl był odpowiednio zmiksowany i dobry. Po prostu dużo alkoholu i smakuje bardzo tanio, nawet jak na dobrze znane koktajle, które wiesz, jak powinny smakować. Podobnie, jeśli wstaniesz, aby zamówić kolejne danie, personel spokojnie wyczyści połowę niepijalnego napoju ze szklanki, a gość musi kupić i zapłacić za nowy napój.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Naďa K.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.6. - 14.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Zaraz po przyjeździe do hotelu przydzielono nam pokój z przestawionymi meblami, materacami, brudem itp. Czekaliśmy na kolejny. Następny pokój był przy wyjściu ze skrzypiącymi drzwiami. Nie mogliśmy spać w nocy. Musieliśmy rozwiązać problem z recepcją. Chcieliśmy pokój w cichej okolicy. Do późnej nocy i wczesnego ranka było dużo hałasu z ulicy. Podczas urlopu nie było odpoczynku. Ponadto delegat zawiódł pod każdym względem. Nie pojawił się w umówionym miejscu na czas. Nie poinformował nas poprawnie o zorganizowanej przez nas wycieczce. Nie podał prawidłowego dnia i miejsca wyjazdu. W rezultacie przegapiliśmy wycieczkę. Kłóciliśmy się przez telefon. Następnie zorganizowano kolejną wycieczkę, która nie była tak przyjemna jak ta, którą wybraliśmy. Nie można się z nim skontaktować. Próbowaliśmy przez recepcję i przez 2 dni pisaliśmy e-maile, dzwoniliśmy z powodu braku informacji. Wysłaliśmy skargę pocztą poleconą, będąc jeszcze na miejscu. Do dziś nie ma odpowiedzi. Urlop był wielkim rozczarowaniem. Nigdy więcej nie pojechalibyśmy do tego samego hotelu z delegatem Dominikiem i nie polecilibyśmy go naszym znajomym.

Zaraz po przyjeździe do hotelu przydzielono nam pokój z przestawionymi meblami, materacami, brudem itp. Czekaliśmy na kolejny. Następny pokój był przy wyjściu ze skrzypiącymi drzwiami. Nie mogliśmy spać w nocy. Musieliśmy rozwiązać problem z recepcją. Chcieliśmy pokój w cichej okolicy. Do późnej nocy i wczesnego ranka było dużo hałasu z ulicy. Podczas urlopu nie było odpoczynku. Ponadto delegat zawiódł pod każdym względem. Nie pojawił się w umówionym miejscu na czas. Nie poinformował nas poprawnie o zorganizowanej przez nas wycieczce. Nie podał prawidłowego dnia i miejsca wyjazdu. W rezultacie przegapiliśmy wycieczkę. Kłóciliśmy się przez telefon. Następnie zorganizowano kolejną wycieczkę, która nie była tak przyjemna jak ta, którą wybraliśmy. Nie można się z nim skontaktować. Próbowaliśmy przez recepcję i przez 2 dni pisaliśmy e-maile, dzwoniliśmy z powodu braku informacji. Wysłaliśmy skargę pocztą poleconą, będąc jeszcze na miejscu. Do dziś nie ma odpowiedzi. Urlop był wielkim rozczarowaniem. Nigdy więcej nie pojechalibyśmy do tego samego hotelu z delegatem Dominikiem i nie polecilibyśmy go naszym znajomym.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Właściwie spodziewaliśmy się lepszego, cichszego pokoju. Wybraliśmy hotel 4-gwiazdkowy, myśląc, że za te pieniądze pokój będzie ładny, a łazienka bardziej przestronna. Jedynym plusem było to, że sprzątali i wynosili śmieci każdego dnia. Poza tym, niestety, oczekiwania nie zostały spełnione.

Wyżywienie
Umówiliśmy się na śniadanie. Wybór był zadowalający. Po 3 dniach wciąż te same sery i salami. Spodziewaliśmy się więcej świeżych owoców i warzyw. Zwłaszcza, że uprawiają tak wiele rodzajów. Był kompot z owoców, które normalnie kupujemy w Czechach (ananas, gruszki). Soki nie były świeże, orzeźwiające, ale zamienniki soków. Rano chcieliśmy mieć wszystko świeże. Niestety musieliśmy iść na zakupy. Naczynia nie były do końca czyste. Suszone jajka na talerzach, szkło ze smugami.

Obsługa w hotelu
Personel recepcji był bardzo pomocny. Pomogli nam rozwiązać problemy. Ale czy takie problemy pojawiły się podczas długo planowanych wakacji? Ile czasu spędziliśmy na wysyłaniu e-maili i wykonywaniu połączeń telefonicznych? Na pewno są na to dowody. Nie mogliśmy się doczekać relaksu i doświadczeń. Sprzątanie było w porządku.

Plaża
Nie spodziewaliśmy się cudów z dostępem do plaży. Wiedzieliśmy o Maderze, że pływanie nie będzie takie jak nad morzem, gdzie wejście jest dostępne, stopniowe. Zdjęcia z oceanem są piękne. Pływaliśmy głównie w basenie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 2,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 5.8. - 8.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Hotel nie leży nad morzem, a widok rozciąga się albo na ulicę, albo na wewnętrzny dziedziniec z innymi domami, a w najlepszym razie na odkryte baseny i zaplecze hotelowe. Bardziej skupiłbym się na lepszej obsłudze i trosce ze strony personelu.

Hotel nie leży nad morzem, a widok rozciąga się albo na ulicę, albo na wewnętrzny dziedziniec z innymi domami, a w najlepszym razie na odkryte baseny i zaplecze hotelowe. Bardziej skupiłbym się na lepszej obsłudze i trosce ze strony personelu.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Z powodu wilgoci w łazience pojawiła się pleśń. Pewnego dnia po jednodniowej wycieczce wieczorem odkryliśmy karalucha w łazience. Pani w recepcji tylko się z tego śmiała, nie podjęto żadnych działań w celu rozwiązania problemu. Powiedziano nam tylko, że to możliwe w tej wilgotności, że to się zdarza i że powinniśmy iść spać w spokoju. Nie był to strach przed nim, ale raczej niepewność, gdzie pełzał przez cały dzień po pokoju, a przede wszystkim jest głównym nosicielem bakterii. Pokój nie został zmieniony, likwidacja została zaplanowana na rano.

Wyżywienie
Jedzenie jest zróżnicowane, hotel organizuje grilla dwa razy w tygodniu, więc można jeść na zewnątrz i jest miło, chociaż wybór nie jest duży. Niestety, jeśli chodzi o alkohol, a konkretnie koktajle, hotel oferuje również all inclusive, a personel nie rozróżnia, czy koktajl zamówił gość z all inclusive (który nie musi płacić), czy gość z półpensjonatem, który jest płatny. W związku z tym nie dokłada się starań, aby koktajl był odpowiednio zmiksowany i dobry. Po prostu dużo alkoholu i smakuje bardzo tanio, nawet jak na dobrze znane koktajle, które wiesz, jak powinny smakować. Podobnie, jeśli wstaniesz, aby zamówić kolejne danie, personel spokojnie wyczyści połowę niepijalnego napoju ze szklanki, a gość musi kupić i zapłacić za nowy napój.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Naďa K.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.6. - 14.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Zaraz po przyjeździe do hotelu przydzielono nam pokój z przestawionymi meblami, materacami, brudem itp. Czekaliśmy na kolejny. Następny pokój był przy wyjściu ze skrzypiącymi drzwiami. Nie mogliśmy spać w nocy. Musieliśmy rozwiązać problem z recepcją. Chcieliśmy pokój w cichej okolicy. Do późnej nocy i wczesnego ranka było dużo hałasu z ulicy. Podczas urlopu nie było odpoczynku. Ponadto delegat zawiódł pod każdym względem. Nie pojawił się w umówionym miejscu na czas. Nie poinformował nas poprawnie o zorganizowanej przez nas wycieczce. Nie podał prawidłowego dnia i miejsca wyjazdu. W rezultacie przegapiliśmy wycieczkę. Kłóciliśmy się przez telefon. Następnie zorganizowano kolejną wycieczkę, która nie była tak przyjemna jak ta, którą wybraliśmy. Nie można się z nim skontaktować. Próbowaliśmy przez recepcję i przez 2 dni pisaliśmy e-maile, dzwoniliśmy z powodu braku informacji. Wysłaliśmy skargę pocztą poleconą, będąc jeszcze na miejscu. Do dziś nie ma odpowiedzi. Urlop był wielkim rozczarowaniem. Nigdy więcej nie pojechalibyśmy do tego samego hotelu z delegatem Dominikiem i nie polecilibyśmy go naszym znajomym.

Zaraz po przyjeździe do hotelu przydzielono nam pokój z przestawionymi meblami, materacami, brudem itp. Czekaliśmy na kolejny. Następny pokój był przy wyjściu ze skrzypiącymi drzwiami. Nie mogliśmy spać w nocy. Musieliśmy rozwiązać problem z recepcją. Chcieliśmy pokój w cichej okolicy. Do późnej nocy i wczesnego ranka było dużo hałasu z ulicy. Podczas urlopu nie było odpoczynku. Ponadto delegat zawiódł pod każdym względem. Nie pojawił się w umówionym miejscu na czas. Nie poinformował nas poprawnie o zorganizowanej przez nas wycieczce. Nie podał prawidłowego dnia i miejsca wyjazdu. W rezultacie przegapiliśmy wycieczkę. Kłóciliśmy się przez telefon. Następnie zorganizowano kolejną wycieczkę, która nie była tak przyjemna jak ta, którą wybraliśmy. Nie można się z nim skontaktować. Próbowaliśmy przez recepcję i przez 2 dni pisaliśmy e-maile, dzwoniliśmy z powodu braku informacji. Wysłaliśmy skargę pocztą poleconą, będąc jeszcze na miejscu. Do dziś nie ma odpowiedzi. Urlop był wielkim rozczarowaniem. Nigdy więcej nie pojechalibyśmy do tego samego hotelu z delegatem Dominikiem i nie polecilibyśmy go naszym znajomym.

Zakwaterowanie 1,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Właściwie spodziewaliśmy się lepszego, cichszego pokoju. Wybraliśmy hotel 4-gwiazdkowy, myśląc, że za te pieniądze pokój będzie ładny, a łazienka bardziej przestronna. Jedynym plusem było to, że sprzątali i wynosili śmieci każdego dnia. Poza tym, niestety, oczekiwania nie zostały spełnione.

Wyżywienie
Umówiliśmy się na śniadanie. Wybór był zadowalający. Po 3 dniach wciąż te same sery i salami. Spodziewaliśmy się więcej świeżych owoców i warzyw. Zwłaszcza, że uprawiają tak wiele rodzajów. Był kompot z owoców, które normalnie kupujemy w Czechach (ananas, gruszki). Soki nie były świeże, orzeźwiające, ale zamienniki soków. Rano chcieliśmy mieć wszystko świeże. Niestety musieliśmy iść na zakupy. Naczynia nie były do końca czyste. Suszone jajka na talerzach, szkło ze smugami.

Obsługa w hotelu
Personel recepcji był bardzo pomocny. Pomogli nam rozwiązać problemy. Ale czy takie problemy pojawiły się podczas długo planowanych wakacji? Ile czasu spędziliśmy na wysyłaniu e-maili i wykonywaniu połączeń telefonicznych? Na pewno są na to dowody. Nie mogliśmy się doczekać relaksu i doświadczeń. Sprzątanie było w porządku.

Plaża
Nie spodziewaliśmy się cudów z dostępem do plaży. Wiedzieliśmy o Maderze, że pływanie nie będzie takie jak nad morzem, gdzie wejście jest dostępne, stopniowe. Zdjęcia z oceanem są piękne. Pływaliśmy głównie w basenie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Milan P.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 23.7. - 29.7.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

przytulny, czysty hotel z basenami

przytulny, czysty hotel z basenami

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (2)

Monika

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.12.2023 - 1.1.2024 Oceniono: Marzec 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Wspaniały hotel wakacyjny, super lokalizacja, doskonałe jedzenie

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel Girassol jest już starszy, ale wszystko jest czyste, codziennie sprzątane, lokalizacja hotelu jest świetna, usługi są wystarczające, dwa baseny, obsługa chętnie doradzi we wszystkim, pełna satysfakcja

Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadanie, ale to nam wystarczyło, ponieważ hotel jest w centrum, a w okolicy jest wiele restauracji, poza tym śniadanie było obfite, wszystko było doskonałe, personel był chętny codziennie oferować śniadanie i szampana, było tam nie było na co narzekać

Obsługa w hotelu
Hotel posiadał również wieczorne rozrywki, 2 baseny i centrum wellness, możliwość relaksu przy basenie i odświeżenia się w każdym miejscu, czystość przy basenie, piękny ogród

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Vlastimil V.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 21.12. - 28.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Girassol Ocena: 4/5 Madera, Funchal

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

wakacje przebiegły pomyślnie, nie było żadnych problemów, świetne usługi, absolutnie doskonała organizacja wszystkich usług

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
hotel był fajny, centralnie położony, jedzenie mogło być bardziej „lokalne”, przyjazny personel, czysty

Wyżywienie
jedzenie było w porządku, wolałbym więcej lokalnych lub portugalskich specjałów

Obsługa w hotelu
W porządku

Plaża
Madera nie ma wielu plaż, w pobliżu hotelu nie ma plaży

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 21 °C

  • Temperatura wody 20 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować