Jedyne problemy były z biurem podróży: niepełne informacje (np. bagaż podręczny w samolocie), kierowca transferowy powiedział nam, że musimy pobrać aplikację na transfer, inaczej nie pojedziemy - nie wiedzieliśmy o tym, żaden delegat nie skontaktował się z nami na miejscu i nie mogliśmy nawet znaleźć jego numeru telefonu w folderze biura podróży w hotelu (zgodnie z harmonogramem w środy i czwartki nie ma delegata w hotelu, więc nie wiem, co z turystami, którzy przyjeżdżają w te dni i mają jakieś problemy?), dokumenty tylko po niemiecku i PDF, więc nie można ich łatwo przetłumaczyć, po 30 latach podróżowania, zdecydowanie najsłabsze biuro podróży i nie pojechałbym z nimi ponownie
Zakwaterowanie
Bardziej odpowiada to hotelowi trzygwiazdkowemu: lodówka w pokoju jest pusta (pierwszy raz spotkałem się z czymś takim w czterogwiazdkowym hotelu), a sejf jest dostępny za dodatkową opłatą.
Wyżywienie
Bardzo dobre, ale jeśli dotrzesz do końca okresu konsumpcji, jest dość skomplikowane (co również nie odpowiada ++++). W ekspresach do kawy cały czas brakowało dolewek kawy bezkofeinowej, mimo że były w menu.
Obsługa w hotelu
Sprzątanie bardzo dobre.
Plaża
Przeciętne (małe parasole, kilka pryszniców, brak bufetu, gdzie można usiąść nawet w mokrym stroju kąpielowym).
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate