• Brak obowiązku okazywania negatywnego wyniku testu i certyfikatów szczepienia/ozdrowienia dla podróżnych udających się do Hiszpanii Kontynentalnej i Balearów (Majorka, Minorka, Ibiza) z Polski drogą lotniczą
  • Obowiązek wypełnienia formularza FCS za pomocą aplikacji SPAIN TRAVEL HEALTH-SPTH, dostępnej na stronie www.spth.gob.es na mniej niż 48 godz. przed wyjazdem i posiadanie unikalnego kodu QR (1 uczestnik = 1 formularz i kod QR).
  • Wymagane wypełnienie i posiadanie deklaracji zdrowia oraz karty lokacyjnej POBIERZ ZE STRONY
  • Powrót do Polski
    • Obowiązuje 10-dniowa kwarantanna dla powracających do Polski transportem zorganizowanym. Z obowiązku zwalnia negatywny wynik testu PCR lub antygenowego wykonany do 48h przed powrotem lub maks. 48h po powrocie, zaświadczenie o pełnym szczepieniu (od którego upłynęło min. 14 dni) lub przebyciu izolacji/hospitalizacji spowodowanej COVID-19 nie później niż 6 miesięcy przed przekroczeniem granicy RP. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 12 r.ż. będących pod opieką zaszczepionych lub ozdrowieńców.
    • Obowiązek wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 10 571

    POŁOŻENIE

    położony w spokojnej okolicy, w otoczeniu drzew, dzielnicy El Arenal, tylko 100metrów od centrum. W odległości 8km od lotniska i 15km od stolicy Palma de Mallorca. W pobliżu hotelu sklepy oraz przystanek autobusowy.

    PLAŻA

    oddalona od hotelu 450 m, piaszczysta, publiczna z łagodnym zejściem do morza, leżaki i parasole za dodatkową opłatą.

    HOTEL

    KATEGORIA LOKALNA: 3*
    Kameralny pięciopiętrowy hotel z rodzinną atmosferą. Doskonała baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Hotel odnowiony w 2013 roku.

    DO DYSPOZYCJI GOŚCI

    Recepcja czynna całą dobę, 2 windy, taras słoneczny, snack bar, restauracja, wypożyczalnia samochodów, usługi pralni chemicznej: dodatkowo płatne, możliwość zamówienia lekarza:płatne, przechowalnia bagażu, wypożyczalnia aut i rowerów:płatna.Hotel akceptuje formy płatności: American Express, karta Visa.

    INTERNET

    Wi - Fi przy recepcji, w barze i w pokojach dodatkowo płatne.

    KONFERENCJE/INCENTIVE

    sala konferencyjna z dostępem do internetu.

    SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

    Bezpłatnie: basen, leżaki i parasole przy basenie, animacje dwa razy w tygodniu (w okresie letnim)
    Odpłatnie: bilard, sporty wodne przy plaży.

    DLA DZIECI

    brodzik, łóżeczko dla dziecka do 2 lat: na zamówienie przed przyjazdem.

    ZAKWATEROWANIE

    Oferuje 100 pokoi. Pokoje typu standard dwuosobowe z możliwością jednej dostawki, wyposażone w klimatyzację centralną, TV/SAT, telefon, łazienkę (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów) oraz balkon.

    WYŻYWIENIE

    BB - śniadanie
    HB - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

    INFORMACJE DODATKOWE

    http://www.hotelmanaus.com/
    Adres: José Maria Cuadrado, 7 07600 El Arenal - Mallorca - Hiszpania
    NA MIEJSCU OBSŁUGA POLSKOJĘZYCZNA.

    CENA

    OFERTA Z PRZELOTEM:
    Cena zawiera: bilet lotniczy [dla czarterów bagaż 23kg + 5 kg bagaż podręczy // dla przelotów low costowych Ryanair bagaż 10kg + mała podręczna torebka, przy lotach Wizzair Klienci Prima mają w cenie WIZZ Priority: podręczna walizka na kółkach (55x40x23 cm maks. 10kg), stanowisko odprawy priorytetowej, pierwszeństwo wejścia na pokład  // dla lotów rejsowych LOT tylko bagaż podręczny 8kg]; opłaty lotniksowe, transfer lotnisko - hotel - lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie w hotelu; opiekę polskojęzycznego rezydenta w wybranych regionach, część oferty jest z rezydentem anglojęzycznym lub bez rezydenta jeśli opisane w "uwagach" przy opisie hotelu;  wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung AG (ERGO Ubezpieczenia Podróży) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej. Składka na TFP jest bezzwrotna nawet w przypadku rezygnacji Klienta z imprezy turystycznej).
    Od 26.11.2016r wszystkie oferty zawierają w cenie składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG), 
    oraz od 01.01.2021 analogiczą wyskość składki na Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP): 
    15PLN - za imprezy samolotowe czarterowe (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)
    13PLN - za imprezy nieczarterowe realizowane poza Europę
    10PLN - za imprezy oparte o loty rejsowe oraz autokarowe i dojazd własny na terenie Europy (za wyjątkiem krajów mających granicę lądową z Polską)Cena nie zawiera: bagażu rejestrowanego, miejsc obok siebie w samolocie (chyba, że inaczej wskazano w umowie), dodatkowego ubezpieczenia: od kosztów rezygnacji, chorób przewlekłych( ok. 68 PLN/os/tydz.), a także dodatkowego ubezpieczenie KL w okresie pandemii (w tym COVID-19 - KL do 20 000 EUR) / cena ok. 47.12 PLN/ os/tydz.) , wycieczek fakultatywnych. podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
    UWAGA! Do każdej rezerwacji istnieje także możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego według cennika przewoźnika. Wtym celu należy podczas procesu zakładnia rezerwacji wybrać składnik opcjonalny lub po prostu wysłać wiadomość do rezerwacji w BlueVendo z prośbą o dodanie bagażu i informacją dla ilu osób bagaż ma zostać zakupiony.
    DOJAZD WŁASNY:
    Cena zawiera: zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie Europäische Reiseversicherung AG (ERV AG) NNW, KL (od momentu rozpoczęcia imprezy do jej zakończenia z wyłączeniem czasu trwania dojazdu własengo), bagaż, OC organizatora, VAT.
    Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji i chorób przewlekłych, wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego* (dot. Costa Brava, Majorka).
    *Podatek turystyczny w Katalonii (dotyczy ofert na COSTA BRAVA) oraz na Majorce (pobyty od 1 lipca 2016) nie jest wliczony w cenę.
    Klienci (powyżej 16 roku życia) zobligowani są do wniesienia należnej opłaty bezpośrednio po przyjeździe do hotelu:
    hotele 5* ok. 2,25-2,50 za dzień od osoby
    hotele 4* ok. 1,00-1,65 za dzień od osoby
    hotele 3 *ok. 0,50-1,10 za dzień od osoby
    pozostałe obiekty ok. 1 za dzień od osoby
    Dzieci 0-16 lat zwolnione są z podatku.
    Ponad to na Costa Brava opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (max 7 dni), w dalszym okresie podatek nie obowiązuje.Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

    BAGAŻ

    LIMIT BAGAŻU PODRĘCZNEGO w cenie:
    Wizzair: Klienci Prima Holiday mają wykupioną usługę WIZZ PRIORITY!
    Usługa daje mozliwość:
    * zabrania na pokład jednej sztuki małego bagażu, która musi zmieścić się pod fotelem, np. torbę na aparat, na laptopa, lub torebkę ( 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg))
    * zabrania na pokład jednej podręcznej walizki na kółkach (55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
    * pierwszeństwo wejścia na pokład
    * możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
    Ryanair: 10kg, nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 20 cm, oraz dodatkowo jeden mały bagaż, np. torebkę lub torbę na laptopa, nieprzekraczający wymiarów 35 x 20 x 20 cm. Pasażerowie, którzy wykupili opcję pierwszeństwa wejścia na pokład mogą wnieść na pokład jeden mały oraz jeden duży bagaż podręczny, chyba że ze względów operacyjnych konieczne jest umieszczenie dużego bagażu podręcznego w luku. Pasażerowie korzystający ze standardowej taryfy będą zobowiązani pozostawić swój duży bagaż podręczny przy bramce do wejścia na pokład w celu bezpłatnego umieszczenia go w luku jako bagaż rejestrowany. Obowiązuje Regulamin dotyczący bagażu rejestrowanego.
    EasyJet: bagaż o wymiarach nie przekraczających 45x36x20 cm (w tym kółka, kieszonki i rączki, mała torba podręczna która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera)
    W przypadku zakupienia miejsca Up front (dodatkowo płatne) Klient może zabrać na pokład duży bagaż podręczny (maks. 56 x 45 x 25 cm), który musi mieścić się w schowku nad głową.
    LOT: 8 kg nieprzekraczający wymiarów 55 x 40 x 23 cm. Dodatkowo jako bagaż podręczny pasażer może zabrać ze sobą torebkę damską lub torbę męską lub laptopa (wymiary 40 cm x 35 cm x 12 cm)
    W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.
    CENY DODATKOWEGO BAGAŻU REJESTROWANEGO:
    Wizzair: 10kg/20kg/32kg - od ok. 100 do ok. 440 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od wagi bagażu, trasy i terminu lotu
    Ryanair: 20 kg - ok. 300 zł - cena na potwierdzenie uzależniona od trasy i terminu lotu
    EasyJet: 15 kg ok. 350 PLN
    LOT: 23KG - ok. 300 PLN 
    Uwaga!! Ceny podane na moment zakładania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji cena bagażu dodatkowego może ulec zmianie!

    COVID-19

    Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
    W związku z powyższym prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych : https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych , jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ .
    Podróżując w  czasie pandemi należy liczyć się z pewnymi obostrzeniami i ograniczeniami.
    Część infrastruktury hotelowej (restauracje, oferta rekreacyjno - sportowa),  animacje może być ograniczona, czy też niedostępna ze względu na obostrzenia sanitarne.  Zaktualizowane wymogi wjazdowe do Hiszpanii dla podróżnych z Polski
    Od poniedziałku 21 czerwca wszyscy podróżni udający się do Hiszpanii ( kontynent i Baleary) z Polski drogą lotniczą zwolnieni będą z obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia /ozdrowienia czy wyniku testu.
    Utrzymany będzie jedynie obowiązek wypełnienia formularza kontroli sanitarnej, który jest dostępny na stronie Spain Travel Health www.spth.gob.es(generuje się kod QR, który jest sprawdzany przed wejściem do samolotu i skanowany w punkcie kontrolnym na lotnisku w Hiszpanii).
    Na tej samej stronie znajduje się także link do strony z aktualizowaną co tydzień listą krajów/ stref ryzyka. Warto przed wyjazdem sprawdzić status kraju, z którego się podróżuje.
    Zachęcamy do zapoznania się z informacją dotyczącą zasad podróżowania do Hiszpanii oraz panujących na miejscu norm sanitarnych na stronie https://travelsafe.spain.info/pl/. Pomoc i zgłoszenia nieprawidłowości przy wypełnianiu formularza sanitarnego pod całodobowym telefonem: +34 910 50 30 50  lub na adres mailowy: spth@sanidad.gob.es (w języku angielskim i hiszpańskim).
    W podróży na Wyspy Kanaryjskie (przy zakwaterowaniu w hotelu) pasażerowie przybywający z Polski do Hiszpanii oraz turyści przybywający drogą lądową będą musieli przedstawić jedną z następujących akredytacji zdrowotnych:
    * Certyfikat szczepienia, wystawiony przez właściwe władze kraju pochodzenia po 14 dniach od daty podania ostatniej dawki z pełnego harmonogramu szczepień. Akceptowane są szczepionki zatwierdzone przez Europejską Agencję Leków lub te, które przeszły procedurę awaryjną Światowej Organizacji Zdrowia.
    * Negatywny wynik testu, który wskazuje na negatywny wynik próby diagnostycznej aktywnej infekcji COVID-19, wykonany nie wcześniej niż 48 godzin przed wjazdem do Hiszpanii. Akceptowane są testy PCR lub podobne (typu NAAT), a także testy antygenowe z listy Komisji Europejskiej (https://covid-19-diagnostics.jrc.ec.europa.eu/devices#form_content).
    * Świadectwo przebytej choroby COVID-19 wydane przez autoryzowaną jednostkę minimum 11 dni po realizacji pierwszej pozytywnej próby diagnostycznej typu NAAT (PCR, TMA, LAMP i podobne). Ważność tego świadectwa upływa po 180 dniach od daty pobrania tej próbki.
    Certyfikaty szczepień, testy oraz świadectwa przebytej choroby muszą być w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim lub niemieckim. W innym wypadku muszą być przetłumaczone na język hiszpański przez tłumacza przysięgłego. 
    Ponadto, wszyscy pasażerowie, którzy przybywają do Hiszpanii drogą lotniczą lub morską, włącznie z tymi w tranzycie do innych krajów, muszą jeszcze przed wylotem wypełnić formularz kontroli sanitarnej dostępny na stronie www.spth.gob.es, lub w aplikacji "Spain Travel Health" (SpTH), dostępnej w systemie Android oraz iOS. Po wypełnieniu formularza SpTH wygeneruje się unikatowy kod QR, który podróżny okazuje przed wejściem na pokład samolotu i później w punkcie kontroli na lotnisku w Hiszpanii.
    Pasażerowie mający mniej niż 6 lat nie muszą posiadać w.w. certyfikatów, ale muszą mieć kod QR uzyskany po wypełnieniu formularza sanitarnego SpTH.
    Wszystkie informacje dot. warunków wjazdu do Hiszpanii znajdują się na stronie https://travelsafe.spain.info/pl/
    Przy podróży lotniczej do Niemiec: wejście na pokład samolotu lecącego do Niemiec jest możliwe tylko z negatywnym wynikiem testu (niezależnie od miejsca wylotu). Szybkie testy antygenowe mogą być wykonane najwcześniej 48h a testy PCR, LAMP, TMA 72h przed planowaną godziną lądowania w Niemczech. Ponad to linie lotnicze realizujące loty do Niemiec mogą mieć dodatkowe, indywidalne wymagania,
    z którymi należy się zapoznać (Wizzair np akceptuje tylko testy PCR). Powrót do Polski z zagranicy:
    UWAGA! Ze względu na dynamiczną sytuację i częstotliwość zmian dotyczących procedur podróżowania, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów dotyczących kwarantanny na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.Od 17 lipca każdy, kto przyleci do naszego kraju, musi wypełnić przez internet Kartę Lokalizacji Podróznego.  https://aplikacje.gov.pl/app/klp/#/home

    WARUNKI WJAZDOWE

    * dokumentem podróży uprawniającym do wjazdu i pobytu (niezależnie od jego celu) na terytorium Hiszpanii jest ważny paszport lub dowód osobisty.
    * Obywatele polscy korzystają z prawa do swobodnego przepływu osób w ramach Unii Europejskiej/Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    * każdy uczestnik imprezy zobowiązany jest do przestrzegania paszportowych, celnych, zdrowotnych i innych przepisów kraju, do którego podróżuje. Klient odpowiedzialny jest za dotrzymanie wszelkich przepisów niezbędnych do przeprowadzenia imprezy turystycznej, o których został poinformowany przez organizatora.

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 600 m
    • Odległość od centrum miasta 100 m
    • Odległość od lotniska 12 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Lódowka tak
    • Kącik dziecięcy, Basen dla dzieci tak
    • Tenis tak
    • Golf tak
    • Programy animacyjne tak
    • Zwierzęta dozwolone tak
    • Hotelowa restauracja tak
    • Recepcja 24h tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 4,0/5
    Travelplanet

    Doskonałe (247 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 3,9/5

    Wyżywienie 4,2/5

    Okolica 3,9/5

    Cena 4,0/5

    322. najwyższa ocena z 2186 hoteli w Majorka

    Szalony Lipiec 2017

    Data pobytu: 1.7. - 8.7.2017

    Ocena 4,6/5
    Dobra komunikacja, pyszne jedzenie w hotelu oraz doskonała obsługa hotelowa. Do samej plaży jest kawałek ale ma to swoje plusy po posiłki :P. Spora il
    Całkowita ocena

    Dobra komunikacja, pyszne jedzenie w hotelu oraz doskonała obsługa hotelowa. Do samej plaży jest kawałek ale ma to swoje plusy po posiłki :P. Spora ilość dzikich plaż na których spotyka się głównie samych Hiszpanów, dzięki czemu jest naprawdę bezpiecznie. Jeżeli chodzi o samą miejscowość (El Arenal) dużo Niemców ale wbrew temu co wyczytałem na internecie było bardzo spokojnie. Polecam

    Zakwaterowanie 4,7/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Asia Czerwiec 2017

    Data pobytu: 3.6. - 10.6.2017

    Ocena 4,3/5
    Hotel na końcu uliczki dzięki temu w nocy jest ciszej niż w pozostałych miejscach. Kilka minut spacerem do najładniejszej części plaży, kilka minut do
    Całkowita ocena

    Hotel na końcu uliczki dzięki temu w nocy jest ciszej niż w pozostałych miejscach. Kilka minut spacerem do najładniejszej części plaży, kilka minut do marketu, bardzo blisko wypożyczalnie rowerów, skuterów i samochodów, oraz przystanek autobusowy. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Obsługa pomocna, pokoje sprzątane codziennie. Klimatyzacja w pokoju i wiatrak działają bez zastrzeżeń. Cena adekwatna do jakości.

    Zakwaterowanie 4,2/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Filtruj opinie

    Piotr Lipiec 2020

    Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

    Ocena 2,3/5
    Hotel bieda, miła Pani na recepcji, dobra komunikacja
    Całkowita ocena

    Hotel bieda, miła Pani na recepcji, dobra komunikacja

    Zakwaterowanie 1,5/5

    Wyżywienie 3,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Karolina Październik 2019

    Data pobytu: 7.9. - 14.9.2019

    Ocena 1,7/5
    Hotel jest brudny i stary. Talerze na stołówce kleily się z brudu, jedzenie to jakiś żart- codziennie to samo! Żółty ser, jaja na głębokim oleju i salami. Nie było nawet warzyw na śniadanie. Na kolacji byliśmy pierwszego dnia i to był nasz ostatni raz. Pani „kierowniczka” restauracji wykrzykiwala na cała restauracje mając do każdego pretensje. Pokoje niedomyte, podłoga się kleiła, materac w łóżku
    Całkowita ocena

    Hotel jest brudny i stary. Talerze na stołówce kleily się z brudu, jedzenie to jakiś żart- codziennie to samo! Żółty ser, jaja na głębokim oleju i salami. Nie było nawet warzyw na śniadanie. Na kolacji byliśmy pierwszego dnia i to był nasz ostatni raz. Pani „kierowniczka” restauracji wykrzykiwala na cała restauracje mając do każdego pretensje. Pokoje niedomyte, podłoga się kleiła, materac w łóżku śmierdział... przykro mi to wszystko pisać ale niestety taka jest prawda ! Hotel położony jakiś kilometr od plaży, ściśnięty z innymi hotelami z których co wieczór słychać było muzykę tak ze nie dało się spać. Na basen nawet nie zeszliśmy jak zobaczyliśmy z balkonu leżaki z nalotem grzyba. Dodatkowo płatne wi-fi to tez przesada. Nie wiem jakim cudem ten hotel zasłużył na 3 gwiazdki, chyba w 2012 gdy podobno został wyremontowany... totalnie nie polecam!

    Zakwaterowanie 1,9/5

    Wyżywienie 2,0/5

    Okolica 1,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Monika Sierpień 2019

    Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

    Ocena 3,3/5
    Właśnie wróciliśmy z El Arenal z Hotelu Manaus- 2-tygodniowego, hotel średni choć obsługa się stara. Parę lat temu byliśmy w innej części wyspy i to wygląda jak dwa różne światy- na niekorzyść El Arenal i hotelu. Śniadania beznadziejne, na szczęście obiadokolacje przyzwoite a czasami nawet bardzo dobre, sprzątane codziennie pokoje, brak lodówki w takich temperaturach: 30-37 stopni- to dodatkowy ko
    Całkowita ocena

    Właśnie wróciliśmy z El Arenal z Hotelu Manaus- 2-tygodniowego, hotel średni choć obsługa się stara. Parę lat temu byliśmy w innej części wyspy i to wygląda jak dwa różne światy- na niekorzyść El Arenal i hotelu. Śniadania beznadziejne, na szczęście obiadokolacje przyzwoite a czasami nawet bardzo dobre, sprzątane codziennie pokoje, brak lodówki w takich temperaturach: 30-37 stopni- to dodatkowy koszt ( kupowanie zimnych napojów), basen mały i brak parasoli przy nim. Ale najgorsze są balkony, przedzielone prześwitującym przepierzeniem i na co drugim ( oczywiście nam się to trafiło) inverter ( tak na nim było napisane, wg mnie agregat prądotwórczy), wielki, głośny z gorącym powietrzem wyrzucanym na zewnątrz. Karty do pokoju musieliśmy namagnesowywać co 3, a nawet 2 dni, mieszkaliśmy na 4 piętrze i często stałam z tobołami( materace, parasol, ręczniki) czekając na wejście do pokoju. Obsługa miła i pomocna, robili co mogli- ale to nie ta Majorka, jaką pamiętaliśmy z przed kilku lat.

    Zakwaterowanie 3,2/5

    Wyżywienie 4,0/5

    Okolica 3,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Karolina Czerwiec 2019

    Data pobytu: 1.6. - 8.6.2019

    Ocena 3,2/5
    Plusy Blisko lotniska,transfer trwa gora 15min. Mila obsluga Blisko do piaszczystej ogromnej plazy 600m, do cichych dzikich plaz niewiele wiecej Dobre kolacje, tanie piwo w hotelu 1€ Minusy. Głośno,bo w sąsiednim hotelu karaoke do 12 to czesta impreza, Slaby room service, o zmiane pościeli trzeba sie upomnieć,czasem zapominali zostawic papier toaletowy, Śniadanie codziennie to samo,bez rew
    Całkowita ocena

    Plusy

    Blisko lotniska,transfer trwa gora 15min.

    Mila obsluga

    Blisko do piaszczystej ogromnej plazy 600m, do cichych dzikich plaz niewiele wiecej

    Dobre kolacje, tanie piwo w hotelu 1€

    Minusy.

    Głośno,bo w sąsiednim hotelu karaoke do 12 to czesta impreza,

    Slaby room service, o zmiane pościeli trzeba sie upomnieć,czasem zapominali zostawic papier toaletowy,

    Śniadanie codziennie to samo,bez rewelacji.

    Podsumowując: hotel ekonomiczny w cenie 2tys za osobe w tej miejscowości to tanio, jesli szukasz luksusow szukaj gdzie indziej, jesli chcesz miec dobry punkt na wypady rowerem,samochodem badz na imprezy to polecam,miejscowość głośna bardzo imprezowa,pelno młodych Niemców balangowiczow,piekne plaze duzy wybór sportow wodnych.

    Zakwaterowanie 3,0/5

    Wyżywienie 3,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Szalony Lipiec 2017

    Data pobytu: 1.7. - 8.7.2017

    Ocena 4,6/5
    Dobra komunikacja, pyszne jedzenie w hotelu oraz doskonała obsługa hotelowa. Do samej plaży jest kawałek ale ma to swoje plusy po posiłki :P. Spora ilość dzikich plaż na których spotyka się głównie samych Hiszpanów, dzięki czemu jest naprawdę bezpiecznie. Jeżeli chodzi o samą miejscowość (El Arenal) dużo Niemców ale wbrew temu co wyczytałem na internecie było bardzo spokojnie. Polecam
    Całkowita ocena

    Dobra komunikacja, pyszne jedzenie w hotelu oraz doskonała obsługa hotelowa. Do samej plaży jest kawałek ale ma to swoje plusy po posiłki :P. Spora ilość dzikich plaż na których spotyka się głównie samych Hiszpanów, dzięki czemu jest naprawdę bezpiecznie. Jeżeli chodzi o samą miejscowość (El Arenal) dużo Niemców ale wbrew temu co wyczytałem na internecie było bardzo spokojnie. Polecam

    Zakwaterowanie 4,7/5

    Wyżywienie 5,0/5

    Okolica 4,0/5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 23 °C temperatura w nocy 19 °C

    • Temperatura wody 25 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 24 °C temperatura w nocy 18 °C

    • Czw 28 °C temperatura w nocy 21 °C

    • Pt 28 °C temperatura w nocy 22 °C

    • Sob 29 °C temperatura w nocy 22 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień