Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Gavimar Ariel Chico Club & Resort

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, Cala D'or

Urozmaicony program animacyjny Bliskość pięknej, piaszczystej plaży Serdeczny i pomocny personel Swobodna, wakacyjna atmosfera

Więcej o hotelu

od 2 500 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie- Ariel Chico Club & Resort Gavimar:

Hotel Ariel Chico Club & Resort Gavimar położony jest ok. 350 m od piaszczystej plaży. Centrum turystyczne oddalone jest o około 300 m. Miasto Portopetro oddalone jest o około 3 km (na południe około 8 km). Hotel oddalony jest o 300 m od najbliższych barów i restauracji.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie:

Kompleks zbudowany został w roku 1965. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 90 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką i kuchenką mikrofalową. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kompleksie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, siatkówka, minigolf, golf, strzelanie z łuku, wędkowanie i jazda konna. Do programu sportów wodnych kompleksu należą windsurfing, kanadyjki, spływy kajakowe, snorkeling, nurkowanie i aqua fitness. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, bilard, darta, kręgle, squasha, zajęcia gimnastyczne i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, zabiegi masażu i solarium. Program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 14 opinii)

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

247. najwyższa ocena z 2364 hoteli w Majorka

Šárka Bícová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.6. - 15.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wspaniałe wakacje

Wspaniałe wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty i odpowiedni.

Wyżywienie
Jedzenie różnorodne, duży wybór każdego dnia, wyśmienite, nawet dzieciom wszystko smakowało.

Obsługa w hotelu
Miła i pomocna obsługa.

Plaża
Niedaleko hotelu. Drobny piasek, czyste i lazurowe morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Blanka M.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.6. - 17.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Zakwaterowano nas w pokoju „w piwnicy”, w którym nie było nawet normalnego okna, balkon był pasem betonu między wysokimi ścianami. Po złożeniu skargi przenieśli nas do lepszego pokoju, z normalnym oknem i balkonem z widokiem na basen. Pokoje są stare i bardzo słabo wyposażone – nie ma lampy, krzesła na balkonie, tylko jedna szafa... ogólna obsługa hotelu, sprzątanie, basen, jedzenie itp. były w porządku. Nic niesamowitego, ale w porządku.

Zakwaterowano nas w pokoju „w piwnicy”, w którym nie było nawet normalnego okna, balkon był pasem betonu między wysokimi ścianami. Po złożeniu skargi przenieśli nas do lepszego pokoju, z normalnym oknem i balkonem z widokiem na basen. Pokoje są stare i bardzo słabo wyposażone – nie ma lampy, krzesła na balkonie, tylko jedna szafa... ogólna obsługa hotelu, sprzątanie, basen, jedzenie itp. były w porządku. Nic niesamowitego, ale w porządku.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Plaża
Plaża jest oddalona o około 5 minut spacerem, jest wąska, jest na niej dużo ludzi, nie ma kosza na śmieci, nie ma prawdziwego prysznica itp.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Šárka Bícová

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.6. - 15.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wspaniałe wakacje

Wspaniałe wakacje

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był czysty i odpowiedni.

Wyżywienie
Jedzenie różnorodne, duży wybór każdego dnia, wyśmienite, nawet dzieciom wszystko smakowało.

Obsługa w hotelu
Miła i pomocna obsługa.

Plaża
Niedaleko hotelu. Drobny piasek, czyste i lazurowe morze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Blanka M.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.6. - 17.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Zakwaterowano nas w pokoju „w piwnicy”, w którym nie było nawet normalnego okna, balkon był pasem betonu między wysokimi ścianami. Po złożeniu skargi przenieśli nas do lepszego pokoju, z normalnym oknem i balkonem z widokiem na basen. Pokoje są stare i bardzo słabo wyposażone – nie ma lampy, krzesła na balkonie, tylko jedna szafa... ogólna obsługa hotelu, sprzątanie, basen, jedzenie itp. były w porządku. Nic niesamowitego, ale w porządku.

Zakwaterowano nas w pokoju „w piwnicy”, w którym nie było nawet normalnego okna, balkon był pasem betonu między wysokimi ścianami. Po złożeniu skargi przenieśli nas do lepszego pokoju, z normalnym oknem i balkonem z widokiem na basen. Pokoje są stare i bardzo słabo wyposażone – nie ma lampy, krzesła na balkonie, tylko jedna szafa... ogólna obsługa hotelu, sprzątanie, basen, jedzenie itp. były w porządku. Nic niesamowitego, ale w porządku.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Plaża
Plaża jest oddalona o około 5 minut spacerem, jest wąska, jest na niej dużo ludzi, nie ma kosza na śmieci, nie ma prawdziwego prysznica itp.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eva

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.6. - 15.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Podobał nam się nasz urlop, samo zakwaterowanie było całkiem dobre, ale usługi biura podróży były kiepskie. Najgorsza jest organizacja transportu z lotniska do hotelu, nie ma tam żadnego delegata czekającego na Ciebie, więc biegasz po (naprawdę dużym) lotnisku i szukasz przewodnika turystycznego, który powie Ci, jak dostać się do hotelu. Kiedy znajdziesz ich stanowisko, podadzą Ci informacje o numerze lokalnego autobusu, który musisz znaleźć sam wśród wielu innych, w tym o jego godzinie odjazdu. Nigdzie nie ma delegata, który mógłby Ci doradzić. Dzięki temu wszystkiemu dotarliśmy do hotelu o 1 w nocy i zameldowaliśmy się o 1.30 w nocy (zameldowanie w recepcji również było przeżyciem). Organizacja powrotu była lepsza.

Podobał nam się nasz urlop, samo zakwaterowanie było całkiem dobre, ale usługi biura podróży były kiepskie. Najgorsza jest organizacja transportu z lotniska do hotelu, nie ma tam żadnego delegata czekającego na Ciebie, więc biegasz po (naprawdę dużym) lotnisku i szukasz przewodnika turystycznego, który powie Ci, jak dostać się do hotelu. Kiedy znajdziesz ich stanowisko, podadzą Ci informacje o numerze lokalnego autobusu, który musisz znaleźć sam wśród wielu innych, w tym o jego godzinie odjazdu. Nigdzie nie ma delegata, który mógłby Ci doradzić. Dzięki temu wszystkiemu dotarliśmy do hotelu o 1 w nocy i zameldowaliśmy się o 1.30 w nocy (zameldowanie w recepcji również było przeżyciem). Organizacja powrotu była lepsza.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Mieszkaliśmy w jednym z bocznych apartamentów poza głównym budynkiem hotelu, tuż przed apartamentem znajdował się mały basen. Jest kilka basenów, wszystkie były w porządku, podczas naszego pobytu (połowa czerwca) zawsze mogliśmy znaleźć wolne leżaki.

Wyżywienie
Jedzenie jest różnorodne, w większości smaczne (oprócz smażonego mięsa - to zawsze było zaskoczeniem), dobry wybór sałatek, owoców, warzyw i deserów. Dania poboczne to głównie frytki, ale mogłyby być inne. Doceniliśmy ofertę ryb i owoców morza, paella była świetna. Zawsze grillują świeże mięso, ale było w większości dość cienkie i dlatego wysuszone.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie było trochę niepewne, mogli zamiatać codziennie, mopować na życzenie. Recepcja dobra, mogliśmy się umówić. Doceniliśmy możliwość pozostawienia bagażu w zamkniętym pokoju i skorzystania z prysznica ostatniego dnia po wymeldowaniu przed wyjazdem na lotnisko.

Plaża
Plaża jest mniejsza, ale wystarczająca, morze bardzo czyste, od połowy podróży można było skorzystać z płatnego parasola + 2 leżaków (17 euro).

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Aleš H.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.5. - 30.5.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Nie jesteśmy typem podróżnika, więc 3 dni na staycation były w sam raz. Cena lotu była akceptowalna, minusem był transport ze względu na przylot (pójście spać o 2 w nocy) i wylot do domu (wylot z hotelu o 5:05 rano), ale tego się spodziewaliśmy. Prawdopodobnie największym problemem dla niektórych osób może być zorganizowanie transportu z lotniska do hotelu i z powrotem na lotnisko. Wymaga to podstawowej znajomości języków (NJ, AJ) i zainstalowania aplikacji Eurowings i niemieckiej agencji turystycznej na telefonie komórkowym. Na lotnisku w Palmie musieliśmy znaleźć przedstawicielstwo zagranicznej agencji turystycznej, gdzie powiedziano nam, gdzie znaleźć autobus do hotelu. W drodze powrotnej poinformowano nas o odlocie w recepcji i wszystko się wyjaśniło, ale przez jakiś czas byliśmy dość zdezorientowani. Trzeba sobie radzić samemu.

Nie jesteśmy typem podróżnika, więc 3 dni na staycation były w sam raz. Cena lotu była akceptowalna, minusem był transport ze względu na przylot (pójście spać o 2 w nocy) i wylot do domu (wylot z hotelu o 5:05 rano), ale tego się spodziewaliśmy. Prawdopodobnie największym problemem dla niektórych osób może być zorganizowanie transportu z lotniska do hotelu i z powrotem na lotnisko. Wymaga to podstawowej znajomości języków (NJ, AJ) i zainstalowania aplikacji Eurowings i niemieckiej agencji turystycznej na telefonie komórkowym. Na lotnisku w Palmie musieliśmy znaleźć przedstawicielstwo zagranicznej agencji turystycznej, gdzie powiedziano nam, gdzie znaleźć autobus do hotelu. W drodze powrotnej poinformowano nas o odlocie w recepcji i wszystko się wyjaśniło, ale przez jakiś czas byliśmy dość zdezorientowani. Trzeba sobie radzić samemu.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
To nieco zniszczony hotel, ale był czysty, a łóżka, materace i pościel były dobre. W okolicy dominują hotele, głównie trzypiętrowe, z dużą ilością zieleni i przyjemną okolicą ze sklepami i restauracjami, wszystko w pobliżu hotelu. Żadnych atrakcji. Wszystko jest blisko. Kupiliśmy przejazd pociągiem za 5E, co daje przegląd okolicy, ale nic nie przykuło naszej uwagi.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, bogate, smaczne, duży wybór owoców, sałatek, zawsze kilka dań, piwo, wino, soki, lody, cokolwiek chcesz, wszystko samoobsługowe. Również podstawowe jedzenie i napoje przy basenie hotelowym (w innym budynku).

Obsługa w hotelu
Korzystaliśmy tylko z jadalni, recepcja była dość pomocna, nie mam żadnych uwag. Byliśmy w basenie tylko przez chwilę.

Plaża
W okolicy jest kilka małych zatoczek z białym piaskiem i krystalicznie czystą wodą. Wokół znajdują się skały z luksusowymi willami i niskimi hotelami. Ładnie, bez fal.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klara P.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.5. - 1.6.2025 Oceniono: Czerwiec 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni, chociaż parę rzeczy nas zaskoczyło.

Ogólnie rzecz biorąc, jesteśmy zadowoleni, chociaż parę rzeczy nas zaskoczyło.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie nie było tak czyste, jak sobie wyobrażałem.

Wyżywienie
Jedzenie było bardzo dobre, duży wybór, a bufety były stale uzupełniane, więc nawet tuż przed zakończeniem posiłku wszystkiego było pod dostatkiem.

Obsługa w hotelu
Byłem zaskoczony, że gdy zameldowanie było All In, niektóre usługi były płatne. Na przykład, ręczniki z pokoju nie mogły być zabierane na basen lub morze. Inne mogliśmy pożyczyć za opłatą. W pokojach nie było mydła ani szamponu, co jest czymś, co ludzie traktują jako standard w dzisiejszych czasach.

Plaża
Plaża była po drugiej stronie drogi, ale przynajmniej spacerowaliśmy, w każdym razie nie jest częścią ośrodka, więc nie było tam żadnych usług hotelowych. W każdym razie było czysto i bardzo przyjemnie. Jest bardzo łagodne wejście do wody. Co my, jako podróżnicy z małymi dziećmi, bardzo mile przyjęliśmy. Ponadto, ponieważ woda nie jest od razu głęboka, zatoka była przyjemna nawet pod koniec maja, a woda nie była lodowata.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować