Aktualne do Hiszpanii

Hotel Gavimar Ariel Chico Club & Resort

Ocena: 3/5

Hiszpania, Majorka, Cala D'or

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Urozmaicony program animacyjny Bliskość pięknej, piaszczystej plaży Serdeczny i pomocny personel Swobodna, wakacyjna atmosfera

Więcej o hotelu

od 2 424 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo, chcielibyśmy poinformować, że klienci TOP Touristik, podczas pobytu na destynacjach, są obsługiwani przez anglojęzycznego lub niemieckojęzycznego przedstawiciela, dostępnego tylko i wyłącznie telefonicznie 24h/dobę. W hotelach klienci znajdą foldery informacyjne o wycieczkach fakultatywnych itp. oraz nasz numer telefonu. Jeżeli klient chce zarezerwować wycieczkę, może do naszadzwonić, wtedy personel odwiedzi klienta w hotelu. Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Położenie- Ariel Chico Club & Resort Gavimar:

Hotel Ariel Chico Club & Resort Gavimar położony jest ok. 350 m od piaszczystej plaży. Centrum turystyczne oddalone jest o około 300 m. Miasto Portopetro oddalone jest o około 3 km (na południe około 8 km). Hotel oddalony jest o 300 m od najbliższych barów i restauracji.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Wyposażenie:

Kompleks zbudowany został w roku 1965. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 90 pokoi. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Kompleks dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. W artykuły codziennego użytku możecie Państwo zaopatrzyć się w supermarkecie. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Goście przybywający własnym autem skorzystać mogą z parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych świadczonych usług należą wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy i pralnia. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego płatny. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pokoje dysponują łóżkiem podwójnym i sofą. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. Standardowym wyposażeniem jest aneks kuchenny wraz z lodówką i kuchenką mikrofalową. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic i wannę. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Hotel oferuje bilard (za opłatą), aerobik, tenis stołowy (bezpłatnie), minigolf i siatkówkę. Miłośnicy golfa znajdą pole w odległości ok. 8 km, a rowerzyści mogą skorzystać z wypożyczalni. Dostępne sauna, solarium i hammam (bezpłatnie) oraz masaż za dodatkową opłatą. Taras słoneczny możliwy za opłatą. Na terenie hotelu są 4 baseny (w tym brodzik, czynne od maja do października) z leżakami i parasolami. Dorośli mogą korzystać z animacji i wieczornych pokazów, dzieci z mini klubu i programów animacyjnych.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i opcja all inclusive. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Polecamy również inne opcje żywieniowe.

Karty kredytowe:

W kompleksie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Baleary:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Balearów (Majorka i wszystkie pozostałe wyspy) od dnia 01.07.2016 obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu i pobycie powyżej 12 godzin. Podatek dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5*/4*  Superior-  4 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 4*/3* Superior -  3 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Hotel 1*/3* -  2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Apartamenty wakacyjne 2 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
Pokoje gościnne 1 Euro/osoba/noc 01.07 - 31.10.
*do ceny należy doliczyć 10% VAT
W czasie niskiego sezonu tj. 01.11 - 30.06 od powyższych cen obowiązuje zniżka około 50%. 
Jednocześnie informujemy, iż podane ceny mogą ulegać niewielkim wahaniom i my jako touroperator nie ponosimy za to żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 26 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,0 / 5

301. najwyższa ocena z 2312 hoteli w Majorka

Eva W.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.10. - 16.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Mimo że była połowa października, pogoda była bardzo dobra. Padało codziennie, ale słońca było wystarczająco dużo. Woda w hotelu była wystarczająco ciepła, żeby się kąpać. Jedzenie było wyśmienite. Pokój mógłby wymagać remontu, ale wystarczająco, żeby się wyspać, co mnie zaskoczyło. Kuchnia była w pełni wyposażona: kuchenka, czajnik, lodówka. Nie korzystaliśmy z niej, bo mieliśmy all inclusive.

Mimo że była połowa października, pogoda była bardzo dobra. Padało codziennie, ale słońca było wystarczająco dużo. Woda w hotelu była wystarczająco ciepła, żeby się kąpać. Jedzenie było wyśmienite. Pokój mógłby wymagać remontu, ale wystarczająco, żeby się wyspać, co mnie zaskoczyło. Kuchnia była w pełni wyposażona: kuchenka, czajnik, lodówka. Nie korzystaliśmy z niej, bo mieliśmy all inclusive.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ogólnie hotel jest trochę stary, ale zapewnia doskonałą obsługę w zakresie jedzenia, absolutnie świetną obsługę, bardzo pomocną i miłą

Wyżywienie
Jedzenie było super super, wszystko smakowało dobrze, nawet jeśli przyszliśmy późno na śniadanie lub kolację, wszystko było dostępne w kuchni, personel był bardzo pomocny i miły

Obsługa w hotelu
Bardzo podobały nam się codzienne wieczory towarzyskie organizowane przez młody zespół animatorów, bardzo dobre dla dzieci, dyskoteka dla dzieci, różne konkursy, ogólnie bardzo nam się podobało

Plaża
W Cala d'Or jest kilka małych plaż. Z hotelu mieliśmy dostęp do Gran Beach. Była bardzo ładna, z jednej strony piaszczysta, z łagodnym zejściem do wody, a z obu stron klify, z których można skakać do wody. Nie mam na co narzekać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Luboš D.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.9. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Spodziewaliśmy się znacznie więcej. Wszystkie dania w barze na kaucję, jeden bar otwarty, prawie wszystkie napoje w samoobsłudze, brak wody butelkowanej, flegmatyczna postawa personelu.

Spodziewaliśmy się znacznie więcej. Wszystkie dania w barze na kaucję, jeden bar otwarty, prawie wszystkie napoje w samoobsłudze, brak wody butelkowanej, flegmatyczna postawa personelu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był duży i przestronny, z balkonem. Jedynym minusem były oddzielne łóżka w sypialni, których nie dało się zsunąć ze względu na małą przestrzeń.

Wyżywienie
Śniadania wyśmienite, reszta dnia koszmar. Mały wybór, dodatki głównie frytki, przez cały tydzień obiad, kolacja, tylko trzy rodzaje zup. To samo dotyczy przekąsek w ciągu dnia.

Obsługa w hotelu
Poza ofertą wycieczek, nic. Siłownia, basen od 10:00. Jacuzzi z zimną wodą, puste przez cały tydzień, minigolf, nawiasem mówiąc, płatny, totalna ruina. Można dopłacić 40 euro za późne wymeldowanie, trzeba tylko poczekać do ostatniego dnia, żeby sprawdzić, czy pozwolą.

Plaża
Przystępna cena, blisko hotelu, czysto, tłoczno w ładną pogodę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Eva W.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.10. - 16.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Mimo że była połowa października, pogoda była bardzo dobra. Padało codziennie, ale słońca było wystarczająco dużo. Woda w hotelu była wystarczająco ciepła, żeby się kąpać. Jedzenie było wyśmienite. Pokój mógłby wymagać remontu, ale wystarczająco, żeby się wyspać, co mnie zaskoczyło. Kuchnia była w pełni wyposażona: kuchenka, czajnik, lodówka. Nie korzystaliśmy z niej, bo mieliśmy all inclusive.

Mimo że była połowa października, pogoda była bardzo dobra. Padało codziennie, ale słońca było wystarczająco dużo. Woda w hotelu była wystarczająco ciepła, żeby się kąpać. Jedzenie było wyśmienite. Pokój mógłby wymagać remontu, ale wystarczająco, żeby się wyspać, co mnie zaskoczyło. Kuchnia była w pełni wyposażona: kuchenka, czajnik, lodówka. Nie korzystaliśmy z niej, bo mieliśmy all inclusive.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Ogólnie hotel jest trochę stary, ale zapewnia doskonałą obsługę w zakresie jedzenia, absolutnie świetną obsługę, bardzo pomocną i miłą

Wyżywienie
Jedzenie było super super, wszystko smakowało dobrze, nawet jeśli przyszliśmy późno na śniadanie lub kolację, wszystko było dostępne w kuchni, personel był bardzo pomocny i miły

Obsługa w hotelu
Bardzo podobały nam się codzienne wieczory towarzyskie organizowane przez młody zespół animatorów, bardzo dobre dla dzieci, dyskoteka dla dzieci, różne konkursy, ogólnie bardzo nam się podobało

Plaża
W Cala d'Or jest kilka małych plaż. Z hotelu mieliśmy dostęp do Gran Beach. Była bardzo ładna, z jednej strony piaszczysta, z łagodnym zejściem do wody, a z obu stron klify, z których można skakać do wody. Nie mam na co narzekać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Luboš D.

Ocena 2,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.9. - 7.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Spodziewaliśmy się znacznie więcej. Wszystkie dania w barze na kaucję, jeden bar otwarty, prawie wszystkie napoje w samoobsłudze, brak wody butelkowanej, flegmatyczna postawa personelu.

Spodziewaliśmy się znacznie więcej. Wszystkie dania w barze na kaucję, jeden bar otwarty, prawie wszystkie napoje w samoobsłudze, brak wody butelkowanej, flegmatyczna postawa personelu.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był duży i przestronny, z balkonem. Jedynym minusem były oddzielne łóżka w sypialni, których nie dało się zsunąć ze względu na małą przestrzeń.

Wyżywienie
Śniadania wyśmienite, reszta dnia koszmar. Mały wybór, dodatki głównie frytki, przez cały tydzień obiad, kolacja, tylko trzy rodzaje zup. To samo dotyczy przekąsek w ciągu dnia.

Obsługa w hotelu
Poza ofertą wycieczek, nic. Siłownia, basen od 10:00. Jacuzzi z zimną wodą, puste przez cały tydzień, minigolf, nawiasem mówiąc, płatny, totalna ruina. Można dopłacić 40 euro za późne wymeldowanie, trzeba tylko poczekać do ostatniego dnia, żeby sprawdzić, czy pozwolą.

Plaża
Przystępna cena, blisko hotelu, czysto, tłoczno w ładną pogodę

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 31.8. - 7.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Piękne miejsce, piękna pogoda,

Piękne miejsce, piękna pogoda,

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był zgodny z zamówieniem, choć kilka szczegółów odbiegało od oczekiwań. Balkon był duży, ale wychodził na dziedziniec i znajdował się bezpośrednio nad dachem kuchni, więc od razu wiedziałeś, co będzie serwowane. W łazience była wanna, ale tak mało światła, że zapominałeś zgasić światło.

Wyżywienie
Jedzenie było pyszne i było w czym wybierać, ale ponieważ byliśmy objęci pakietem all inclusive, zaskoczeni byliśmy napojami bezalkoholowymi w barze, za które trzeba było płacić, a limit bezalkoholowych koktajli na osobę wynosił dwie sztuki.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy z usług hotelowych zbyt często i w ogóle z biur podróży, ponieważ delegacja w ogóle nie jeździła do tego hotelu. Informacje uzyskaliśmy więc jedynie ze strony internetowej i sami organizowaliśmy wycieczki.

Plaża
Piękna, mała, ale czysta plaża z ratownikiem, położona niedaleko hotelu. Woda jest cudownie czysta, zachęcająca do nurkowania z rurką.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zdeněk C.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.8. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Hotel składa się z kilku budynków z ładnie zagospodarowanymi ogrodami. Basen o ograniczonej pojemności był niewystarczający w stosunku do liczby pokoi, głównie dlatego, że był zamknięty i otwarty tylko od 10:00 do 17:00. Chociaż w peryferyjnych ośrodkach wypoczynkowych w okolicy znajdowały się dwa małe baseny dla okolicznych pokoi, przypominały one raczej brodziki. Korzystanie z niektórych atrakcji było problematyczne, na przykład w okolicy nie było kortu tenisowego, dwa stoły do ping-ponga były stłoczone na pochyłej platformie, z czego jeden w ogóle nie mógł być używany z powodu małej przestrzeni, piłki toczyły się przez ogrodzenie na teren zamkniętego basenu do godziny 10:00 i po godzinie 17:00, więc jeśli nie utknęły na podłodze, trzeba było przeskoczyć przez zamkniętą bramę, aby je zdobyć. Z drugiej strony, nikt nie korzystał z boiska do siatkówki lub piłki nożnej (głównie emeryci i rodziny z małymi dziećmi), a także z płatnego minigolfa, który zajmował dużą część ogrodu.

Hotel składa się z kilku budynków z ładnie zagospodarowanymi ogrodami. Basen o ograniczonej pojemności był niewystarczający w stosunku do liczby pokoi, głównie dlatego, że był zamknięty i otwarty tylko od 10:00 do 17:00. Chociaż w peryferyjnych ośrodkach wypoczynkowych w okolicy znajdowały się dwa małe baseny dla okolicznych pokoi, przypominały one raczej brodziki. Korzystanie z niektórych atrakcji było problematyczne, na przykład w okolicy nie było kortu tenisowego, dwa stoły do ping-ponga były stłoczone na pochyłej platformie, z czego jeden w ogóle nie mógł być używany z powodu małej przestrzeni, piłki toczyły się przez ogrodzenie na teren zamkniętego basenu do godziny 10:00 i po godzinie 17:00, więc jeśli nie utknęły na podłodze, trzeba było przeskoczyć przez zamkniętą bramę, aby je zdobyć. Z drugiej strony, nikt nie korzystał z boiska do siatkówki lub piłki nożnej (głównie emeryci i rodziny z małymi dziećmi), a także z płatnego minigolfa, który zajmował dużą część ogrodu.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy przyjemny pobyt, z jednym tylko minusem: mrówki wielokrotnie wyłaziły ze szczeliny pod prysznicem. Na prośbę recepcjonistki sprzątaczka zamiatała gniazdo i po kilkukrotnym użyciu przyniosła nam spray, więc dało się przeżyć. Niektóre pokoje w okolicy były najwyraźniej gorzej zlokalizowane i większe, a ponieważ każda zmiana pokoju była płatna, zgodnie z instrukcją w języku angielskim lub polskim, mieliśmy chyba szczęście, że pokój nie wymagał zmiany.

Wyżywienie
Jedzenie było zadowalające, chociaż oprócz ciast, dodatki składały się tylko z frytek, 1-2 rodzajów makaronu, czasami smażonych ziemniaków (po prostu miałem pecha, bo trzeci był surowy), a ryż tylko raz. Z mięs, ryb, mielonego mięsa, czasami udka z kurczaka, gulaszu wieprzowego, dobrych serów i zaskakująco dobrego piwa, na śniadanie były tylko owoce, słodycze, lody, herbata i kawa. Na obiad i kolację owoce morza, zupa itp.

Obsługa w hotelu
Sprzątanie było w porządku, ale instrukcje były dość dziwne – pokój należy opuścić przed wyjazdem i wieczorem, a dalsze korzystanie z niego po 2 godzinach jest możliwe za opłatą ryczałtową, a lunch od osoby kosztuje 10 euro. Na szczęście spotkaliśmy dwie Czeszki, którym recepcjonistka mówiła częściowo po czesku i powiedziała, że nie będą musiały płacić za posiłek, a odpowiednią etykietę all-inclusive mogą oddać dopiero przed wyjazdem.

Plaża
W informacji Invia plaża miała znajdować się 50 m od hotelu, a znajdowała się około 200 m dalej, co mogło być problemem dla niektórych emerytów. Z tego powodu ograniczone działanie basenu było niezrozumiałe. Plaża była ładna, piaszczysta, ale ponieważ obsługiwała wiele okolicznych hoteli, jej pojemność była niewystarczająca. Dodatkowo, około jedna piąta jej powierzchni była zarezerwowana przez boje wyłącznie dla wypożyczonych jednostek pływających (rowerów wodnych). Leżak i parasol za 11 euro to dość wysoka cena, a co najważniejsze, żaden z barów przy plaży nie oferował nawet minimalnego poczęstunku dla osób korzystających z opcji all inclusive.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ivan B.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.8. - 4.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Gavimar Ariel Chico Club & Resort Ocena: 3/5 Hiszpania, Majorka

Wszystko było w porządku. Plaża 150 m od hotelu.

Wszystko było w porządku. Plaża 150 m od hotelu.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel położony jest w spokojnej okolicy. Pokoje wymagają remontu.

Wyżywienie
4,5 na 5

Plaża
10 na 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 17 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować