Jozef H.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.6. - 7.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023
Garbi Cala Millor Ocena: 4/5 Hiszpania, Majorka
Nie było źle. Ale oczekiwania były większe. Ogólnie pobyt był ok, ale zdecydowanie nie byliśmy zadowoleni z trasy. Biuro podróży nawet na nas nie czekało ani nie odwiedzało nas przez cały pobyt, trzeba samemu dowiedzieć się jak dojechać i z hotelu, co wymaga znajomości języka min. AJ lub NJ. Podróżujący bez znajomości języka będą mieli pecha, lotnisko w Palma Mallorca jest duże i łatwo się zgubić, zwłaszcza gdy nikt na ciebie nie czeka i jesteś pozostawiony sam sobie. Pierwszą rzeczą, której chcieli od nas po przyjeździe do hotelu, było zapłacenie podatku turystycznego, nawet jeśli kupisz all inclusive, do czego nie byliśmy przyzwyczajeni z innych wycieczek all inclusive. Klientela hotelu składała się głównie z Niemców i Francuzów.
Nie było źle. Ale oczekiwania były większe. Ogólnie pobyt był ok, ale zdecydowanie nie byliśmy zadowoleni z trasy. Biuro podróży nawet na nas nie czekało ani nie odwiedzało nas przez cały pobyt, trzeba samemu dowiedzieć się jak dojechać i z hotelu, co wymaga znajomości języka min. AJ lub NJ. Podróżujący bez znajomości języka będą mieli pecha, lotnisko w Palma Mallorca jest duże i łatwo się zgubić, zwłaszcza gdy nikt na ciebie nie czeka i jesteś pozostawiony sam sobie. Pierwszą rzeczą, której chcieli od nas po przyjeździe do hotelu, było zapłacenie podatku turystycznego, nawet jeśli kupisz all inclusive, do czego nie byliśmy przyzwyczajeni z innych wycieczek all inclusive. Klientela hotelu składała się głównie z Niemców i Francuzów.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było ok, sprzątanie było robione regularnie, czystość była dobra, widać było gdzieniegdzie, że hotel ma coś za sobą. Klimatyzacja była dość głośna. Jedynym dużym minusem były papierowe ściany. Słychać więc było praktycznie wszystko, co działo się na korytarzach iw sąsiednich pomieszczeniach. Ponieważ jest to hotel przyjazny rodzinom, co oznacza dużo dzieci. Polecam pakowanie zatyczek do uszu na dobry sen.
Wyżywienie
Jedzenie było smaczne i doskonałe. Mieliśmy all inclusive, co w Garbi Cala Millor oznaczało, że jedzenie było serwowane 3 razy dziennie o zarezerwowanych porach. Ciągle sprawdzali, więc niczego nie przegapiliśmy ani nie mieliśmy długich kolejek, nawet jeśli przybyłeś tuż przed końcem posiłku. To, co nas bardzo niemile zaskoczyło po przyjeździe, to fakt, że poza tymi godzinami nie było nic dostępnego oprócz ciastek. Pierwszego dnia przyjechaliśmy do hotelu o 15:00 i dostępne były tylko ciastka. Najbliższym posiłkiem była kolacja o godzinie 18:30. Ponieważ nie znaliśmy tych zasad, byliśmy głodni i źli. To problem z 2 małymi dziećmi. Następnego dnia odkryliśmy, że obok hotelu jest Lidl i Mercado. Dlatego polecam zakup jedzenia i picia na lotnisku, przed około 2,5-godzinną podróżą autobusem, chyba że akurat akurat akurat jest w porze posiłków.
Obsługa w hotelu
Usługi hotelu były na poziomie odpowiadającym 4 gwiazdkom. Hotelowy basen był ładny, dużo leżaków, ręczniki za opłatą. Bar był świetny zarówno przy basenie, jak iw hotelu po kolacji. Program wieczorny był również w porządku, podobało nam się jako rodzina z dziećmi. Klub dla dzieci był codziennie poza sobotami, animatorzy mówili po niemiecku, francusku, hiszpańsku i trochę po angielsku, ale byli bardzo chętni i google translate zadziałało, więc nasze dzieci bawiły się tam i znalazły przyjaciół pomimo bariery językowej.
Plaża
Do najbliższej plaży ok. 15 min i po znalezieniu skrótu w ok. 10 min. Ale chcąc mieć ładną, czystą plażę trzeba było iść dalej, im dalej w jedną czy w drugą stronę od hotelu, tym plaża piękniejsza. W przeciwnym razie plaża była albo kamienista, albo pełna wodorostów. Najpiękniejsza plaża znajdowała się około 10 minut autobusem lub taksówką (cena była taka sama dla 4-osobowej rodziny). Na plaży płaci się za leżaki z parasolami lub bez.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)