Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Aktualne warunki podróży do Hiszpanii

Hotel Marinas de Nerja Beach & Spa

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Del Sol, Nerja

Tuż przy długiej kamienistej plaży Przystanek autobusowy przed hotelem Programy sportowe i animacyjne 18-dołkowe pole golfowe na miejscu

Więcej o hotelu

od 2 407 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7  (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Położenie - Ona Marinas de Nerja:

Ona Marinas de Nerja Spa Resort to luksusowy hotel usytuowany bezpośrednio przy plaży, gdzie goście mogą cieszyć się bezpłatnymi leżakami i pięknymi widokami. Nerja, z jej uroczymi uliczkami i lokalnymi atrakcjami, znajduje się zaledwie 2 km od hotelu, co czyni go idealnym miejscem na spokojny wypoczynek z łatwym dostępem do lokalnych udogodnień. W odległości 26 km znajduje się Almuñécar, a Malaga, z jej bogatą historią i kulturą, jest oddalona o 58 km. Goście mają również możliwość odwiedzenia spektakularnych Jaskiń Nerja, które znajdują się 6 km od hotelu, oraz słynnego Pałacu Alhambra, oddalonego o 98 km. Dzięki przystankowi autobusowemu znajdującemu się 50 m od hotelu oraz bliskości wypożyczalni samochodów, zwiedzanie okolicy jest wyjątkowo wygodne. Lotnisko w Maladze (AGP) znajduje się w odległości 65 km, co zapewnia łatwy dostęp do hotelu.

Wyposażenie:

Te apartamenty wypoczynkowe zostały wzniesione w 1985 roku. Na gości oczekuje cały szereg komfortowo urządzonych pokoi. Do Państwa dyspozycji jest 109 pokoi Junior-Suite, 36 pokoi Studio, 71 pokoi Suite oraz 216 apartamentów. Goście mogą dotrzeć na poszczególne piętra windą lub schodami. Dopełnieniem komfortowego pobytu jest możliwość skorzystania z przechowalni bagażu, sejfu i kantoru wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Hotel dysponuje szeregiem udogodnień dla niepełnosprawnych. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, jadalnia, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie i sklepie z pamiątkami oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, transfer hotelowy, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. Wsparciem w sferze biznesowej jest faks.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie, kuchnię i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyłożone są wykładziną dywanową oraz wyposażone w łóżko podwójne bądź sofę. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. Aneks kuchenny dla osób samodzielnie się stołujących jest optymalnie wyposażony w lodówkę, minilodówkę, kuchenkę mikrofalową, ekspres do kawy / herbaty i piec. Elementami podwyższającymi komfort pobytu są internet, telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience znajduje się suszarka do włosów i lusterko kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Obiekt oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w hotelu, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, golf, wędkowanie i jazda konna. Windsurfing, kanadyjki, snorkeling, nurkowanie i aqua fitness zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Okolica obiektu zaprasza do narciarskich szaleństw. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, darta, jogę i aerobik. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, łaźnię parową, łaźnię turecką, salon piękności, hydroterapię i solarium, jak również za dodatkową opłatą saunę i zabiegi masażu. Do pozostałych możliwości spędzenia czasu wolnego należą program animacyjny, muzyka na żywo i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. Podawane na miejscu posiłki to śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i piknik. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x20x25 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 175 – 200 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x20x25 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 2 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,9 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

28. najwyższa ocena z 1131 hoteli w Costa Del Sol

Štefan P.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.11. - 23.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel i jedzenie są świetne, ale jeśli chodzi o Wellness, to jest bardzo słabo. Masaż to tylko głaskanie, na zimę zimny masaż, jedna sauna fińska i inne nie działały.

Hotel i jedzenie są świetne, ale jeśli chodzi o Wellness, to jest bardzo słabo. Masaż to tylko głaskanie, na zimę zimny masaż, jedna sauna fińska i inne nie działały.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieszkanie noclegowe. Bardzo dobrze

Wyżywienie
Jedzenie - wszystko świeże i smaczne.

Obsługa w hotelu
Chwalebny

Plaża
Plaża jest kamienista. No jak dla mnie bardzo źle zagospodarowane podejście do morza. Ale spacer do miasta z hotelu jest piękny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavol B.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.6. - 20.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w hotelu. Pracownicy - uśmiech na twarzach przez cały dzień.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w hotelu. Pracownicy - uśmiech na twarzach przez cały dzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie - byliśmy zadowoleni, było czysto, pokojówki były miłe, sprzątały codziennie, co nawet nie było konieczne. Zawsze ścielili łóżka, sprzątali. Pokój jest ładny i przestronny, z małym aneksem kuchennym, z którego korzystają głównie rodziny z dziećmi.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, były różne rodzaje mięsa, ryb i warzyw. Słodkiego ciasta było mniej, ale wcale nam to nie przeszkadzało.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy zbyt często z usług hotelu, także dlatego, że mamy barierę językową. Brakuje nam delegata z Czech i Słowacji, chcieliśmy zamówić wycieczkę krajoznawczą, ale nie mogliśmy tego zrobić ze względu na język. Potem wypożyczyliśmy samochód i podróżowaliśmy sami. Co było miłe, tylko czasami brakuje interpretacji przewodnika.

Plaża
Jeśli chodzi o plaże to fajnie, że przed hotelem były trawiaste tereny, kto chce poleżeć na trawie na leżaku, leżaków jest mnóstwo. Kto chciał, mógł podejść bliżej morza na piasku. Rzeczywiście dużo miejsca. To, że morze jest trochę zimniejsze, nie jest winą hotelu ani CK.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Štefan P.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 19.11. - 23.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel i jedzenie są świetne, ale jeśli chodzi o Wellness, to jest bardzo słabo. Masaż to tylko głaskanie, na zimę zimny masaż, jedna sauna fińska i inne nie działały.

Hotel i jedzenie są świetne, ale jeśli chodzi o Wellness, to jest bardzo słabo. Masaż to tylko głaskanie, na zimę zimny masaż, jedna sauna fińska i inne nie działały.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieszkanie noclegowe. Bardzo dobrze

Wyżywienie
Jedzenie - wszystko świeże i smaczne.

Obsługa w hotelu
Chwalebny

Plaża
Plaża jest kamienista. No jak dla mnie bardzo źle zagospodarowane podejście do morza. Ale spacer do miasta z hotelu jest piękny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Pavol B.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 12.6. - 20.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w hotelu. Pracownicy - uśmiech na twarzach przez cały dzień.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu w hotelu. Pracownicy - uśmiech na twarzach przez cały dzień.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie - byliśmy zadowoleni, było czysto, pokojówki były miłe, sprzątały codziennie, co nawet nie było konieczne. Zawsze ścielili łóżka, sprzątali. Pokój jest ładny i przestronny, z małym aneksem kuchennym, z którego korzystają głównie rodziny z dziećmi.

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, były różne rodzaje mięsa, ryb i warzyw. Słodkiego ciasta było mniej, ale wcale nam to nie przeszkadzało.

Obsługa w hotelu
Nie korzystaliśmy zbyt często z usług hotelu, także dlatego, że mamy barierę językową. Brakuje nam delegata z Czech i Słowacji, chcieliśmy zamówić wycieczkę krajoznawczą, ale nie mogliśmy tego zrobić ze względu na język. Potem wypożyczyliśmy samochód i podróżowaliśmy sami. Co było miłe, tylko czasami brakuje interpretacji przewodnika.

Plaża
Jeśli chodzi o plaże to fajnie, że przed hotelem były trawiaste tereny, kto chce poleżeć na trawie na leżaku, leżaków jest mnóstwo. Kto chciał, mógł podejść bliżej morza na piasku. Rzeczywiście dużo miejsca. To, że morze jest trochę zimniejsze, nie jest winą hotelu ani CK.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petra C.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 14.5. - 21.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Zakwaterowanie jest ładne, czyste, jedzenie jest doskonałe

Zakwaterowanie jest ładne, czyste, jedzenie jest doskonałe

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Karolina

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Marinas de Nerja Beach & Spa Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Del Sol

Hotel bardzo komfortowy, położony nad samym morzem, bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie, piekny widok z okien. Apartamenty przestronne, z dobrze wyposażonym aneksem kuchennym.

Hotel bardzo komfortowy, położony nad samym morzem, bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie, piekny widok z okien. Apartamenty przestronne, z dobrze wyposażonym aneksem kuchennym.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 16 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 15 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 18 °C temperatura w nocy 8 °C

  • Sobota 18 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Niedziela 16 °C temperatura w nocy 11 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować