Aktualne do Hiszpanii

Hotel Htop Planamar

Ocena: 3/5

Hiszpania, Costa del Maresme, Malgrat de Mar

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

W centrum Piaszczysta plaża 50 m Programy animacyjne i muzyka na żywo Smaczna kuchnia

Więcej o hotelu

od 1 313 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Położenie - H.TOP Planamar Hotel Costa Brava:

Hotel znajduje się zaledwie 50 metrów od plaży i 200 metrów od centrum miasta. Wiele sklepów i lokali rozrywkowych jest w bezpośrednim sąsiedztwie. Transport publiczny znajduje się w pobliżu hotelu. Lotnisko w Gironie (GRO) oddalone jest o około 35 km, a lotnisko Barcelona (BCN) o około 85 km.

Adres - H.TOP Planamar Hotel:


Passeig Marítim, 10-12  ,  08380 – Malgrat de Mar (Barcelona)
Tel:  +34 937 65 45 04     ,   Web:  www.htophotels.com/planamar

Wyposażenie:

Hotel wzniesiony został w roku 1965. Obiekt oferuje łącznie 156 pokoi. Do dyspozycji gości jest lobby wraz z recepcją z check-out-service. Poszczególne piętra obiektu osiągalne są za pomocą windy. Do dyspozycji gości jest przechowalnia bagażu. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja i bar. W obrębie obiektu znajduje się ogród. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, opieka medyczna, transfer hotelowy i pobudka na życzenie.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Na życzenie gości dostarczone mogą być dostawki oraz łóżeczka dziecięce. Za opłatą goście skorzystać mogą z sejfu. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Optymalny komfort pobytu zapewniają telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują wanną i bidetem. Ekskluzywnie dla naszych goście przygotowaliśmy artykuły kosmetyczne.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Hotel oferuje basen otwarty. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Muzyka na żywo, miniklub i minidisco zapewnią Państwu doskonałą zabawę w czasie wolnym.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to nocleg ze śniadaniem, wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne, opcja all inclusive i All-Inclusive Special. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dostępne są napoje bezalkoholowe, napoje alkoholowe i międzynarodowe marki.

All inclusive:

Śniadania, obiady i kolacje serwowane są w formie bufetu. Napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne są w godzinach ok. 10:00 - ok. 00:00 , lody dla dzieci od godziny ok. 10:00 do 18:00 . Przekąski serwowane są między godziną ok. 10:00 - ok. 00:00 (z wyjątkiem godzin otwarcia restauracji).

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa i MasterCard.

Podatki – Katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Higiena
Ogólnie
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej (oddzielnie pakowane potrawy)
Wyżywienie
Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy)
Pokoje
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 25 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 100 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Golf Golf tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 90 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,7 / 5

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 3,6 / 5

52. najwyższa ocena z 163 hoteli w Costa del Maresme

Natalia K.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Masakra jednym słowem

Masakra jednym słowem

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbara S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Bardzo ładny hotel. Polecam!

Bardzo ładny hotel. Polecam!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko ok.

Wyżywienie
Trochę mało urozmaicone ale smaczne i swieże.

Obsługa w hotelu
Ok.

Plaża
Czysta, ładna, blisko.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Natalia K.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Masakra jednym słowem

Masakra jednym słowem

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Barbara S.

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Bardzo ładny hotel. Polecam!

Bardzo ładny hotel. Polecam!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wszystko ok.

Wyżywienie
Trochę mało urozmaicone ale smaczne i swieże.

Obsługa w hotelu
Ok.

Plaża
Czysta, ładna, blisko.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Romana B.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Wycieczka przerosła moje oczekiwania

Wycieczka przerosła moje oczekiwania

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel blisko plaży, zawsze czysty, piękna okolica z basenem przed hotelem

Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadania i nie mieliśmy do nich żadnych zastrzeżeń. Szeroki wybór wszelkiego rodzaju potraw, które były również oferowane w obniżonej cenie, co nie jest powszechne.

Obsługa w hotelu
Bardzo pomocna obsługa

Plaża
Blisko hotelu, czysto. Morze jest pięknie czyste.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Łukasz T.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.9. - 26.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Hotel blisko plaży, ok 3 minuty. Do stacji kolejowej spacerkiem 5 minut. Wokół hotelu bary, restauracje, sklepy spożywcze i sklepy z pamiątkami. Hotel położony w centrum miasta, ale okolica spokojna, w odróżnieniu od ulicy wzdłuż torów gdzie jest gwarno, głośno i tłoczno. Wyszystkie pokoje posiadają balkony. Klimatyzacją w pokojach i tv.

Hotel blisko plaży, ok 3 minuty. Do stacji kolejowej spacerkiem 5 minut. Wokół hotelu bary, restauracje, sklepy spożywcze i sklepy z pamiątkami. Hotel położony w centrum miasta, ale okolica spokojna, w odróżnieniu od ulicy wzdłuż torów gdzie jest gwarno, głośno i tłoczno. Wyszystkie pokoje posiadają balkony. Klimatyzacją w pokojach i tv.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na miasto. Pokoje i łazienki małe, ale przytulne. Łóżko duże z twardym materacem, spokojnie można się wyspać.

Wyżywienie
My mieliśmy, śniadanie i obiadokolacje. Duża różnorodność posiłków, każdy sobie coś wybierze. Dania smaczne.

Obsługa w hotelu
Personel mówi w kilku językach, jeśli jest problem, wołają kogoś z obsługi hotelu do tłumaczenia. Personel mówi w języku polskim np. pani Maja, sympatyczna miła dziewczyna.

Personel bardzo pomocny i wyrozumiały.

Plaża
Plaża duża szeroka, piasek żwirowaty. Plaże sprzątana codziennie rano.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Petr P.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 31.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme

Zacznę od pierwszego wrażenia, jakie odnieśliśmy, gdy rozważaliśmy zakup noclegu w biurze podróży. Wykupiliśmy wycieczkę i nocleg w hotelu Summer Sun kilka tygodni wcześniej. Niestety, tydzień przed wyjazdem, kiedy już wszystko opłaciliśmy i załatwiliśmy, poinformowano nas, że hotel nie ma wolnych miejsc. To jednak nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy w innych biurach podróży, czy są dostępne pokoje. Biuro zaproponowało nam więc alternatywny hotel w tej samej cenie. Szczerze mówiąc, budynek wyglądał bardziej jak blok mieszkalny niż hotel odpowiedni na wakacje – naprawdę się czegoś takiego nie spodziewałem. Ostatecznie, około trzy dni przed wyjazdem, wybraliśmy hotel H·TOP Planamar. Miałem nadzieję, że będzie to przyzwoity hotel, ale niestety się pomyliłem. Zaraz po przyjeździe spotkaliśmy inną rodzinę, która pierwotnie miała zatrzymać się w H·TOP Planamar, ale 3 dni przed wyjazdem poinformowano ich, że zatrzymają się w Summer Sun. W recepcji okazało się, że zarezerwowali niewłaściwy hotel i że tak naprawdę mieli zatrzymać się w Summer Sun tylko na jedną noc, a resztę pobytu w Planamar. Cała sprawa wydawała się kompletnym nieporozumieniem i nieprofesjonalnym podejściem. Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem była zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet nie skontaktowała się z nami osobiście w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie fragmentaryczne informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (rejs statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie otrzymaliśmy szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódka ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Mój przyjaciel musiał dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się choć czegoś. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży niż nasze udzielił nam więcej wskazówek. Z powodu braku informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus się spóźnił.

Zacznę od pierwszego wrażenia, jakie odnieśliśmy, gdy rozważaliśmy zakup noclegu w biurze podróży. Wykupiliśmy wycieczkę i nocleg w hotelu Summer Sun kilka tygodni wcześniej. Niestety, tydzień przed wyjazdem, kiedy już wszystko opłaciliśmy i załatwiliśmy, poinformowano nas, że hotel nie ma wolnych miejsc. To jednak nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy w innych biurach podróży, czy są dostępne pokoje. Biuro zaproponowało nam więc alternatywny hotel w tej samej cenie. Szczerze mówiąc, budynek wyglądał bardziej jak blok mieszkalny niż hotel odpowiedni na wakacje – naprawdę się czegoś takiego nie spodziewałem. Ostatecznie, około trzy dni przed wyjazdem, wybraliśmy hotel H·TOP Planamar. Miałem nadzieję, że będzie to przyzwoity hotel, ale niestety się pomyliłem. Zaraz po przyjeździe spotkaliśmy inną rodzinę, która pierwotnie miała zatrzymać się w H·TOP Planamar, ale 3 dni przed wyjazdem poinformowano ich, że zatrzymają się w Summer Sun. W recepcji okazało się, że zarezerwowali niewłaściwy hotel i że tak naprawdę mieli zatrzymać się w Summer Sun tylko na jedną noc, a resztę pobytu w Planamar. Cała sprawa wydawała się kompletnym nieporozumieniem i nieprofesjonalnym podejściem. Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem była zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet nie skontaktowała się z nami osobiście w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie fragmentaryczne informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (rejs statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie otrzymaliśmy szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódka ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Mój przyjaciel musiał dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się choć czegoś. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży niż nasze udzielił nam więcej wskazówek. Z powodu braku informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus się spóźnił.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie Pierwszy pokój, który nam dano, był spleśniały, brudny i nieporządny. Mieliśmy widok na ścianę, tuż pod oknem znajdował się kuchenny gniazdko, więc cały pokój śmierdział. Wanna była pełna włosów, prześcieradła miały obce włosy, szafa była stęchła i śmierdziała. Drugi pokój był lepszy, ale w łazience też była pleśń, na podłodze kurz i brudna lodówka. Nie było półek ani szafek, więc musieliśmy trzymać wszystko w walizkach. Koce, które mieliśmy w szafie, tak bardzo pachniały, że nie mogliśmy ich używać. Balkon był cały lepki, pełen insektów i ptasich odchodów. Każdego ranka wlatywało stado gołębi, więc praktycznie nie dało się wyjść. Hałas w hotelu był nie do zniesienia - dzieci biegały po korytarzach nawet po północy, dorośli hałasowali jak pijani jeszcze dłużej. Jedna rodzina hałasowała tak głośno o 3:30 nad ranem, kiedy się meldowała, że nie dało się spać. Sprzątanie pokoju było zupełnie niewystarczające – nasz pokój został posprzątany tylko raz podczas naszego pobytu, a ponadto musieliśmy wielokrotnie prosić w recepcji o ręczniki i papier toaletowy.

Wyżywienie
Jedzenie. Jedzenie było przeciętne, ale największym problemem były naczynia. Talerze, szklanki i sztućce były często brudne – resztki jedzenia, zaschnięte sosy. Kiedy moja przyjaciółka wybrała czystsze talerze, kierownik sali powiedział jej, że to „normalne”. To zdecydowanie nie spełnia standardów hotelu.

Obsługa w hotelu
Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem jest zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet się z nami nie skontaktowała w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja ta była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie szczątkowe informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (wycieczkę statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie dowiedzieliśmy się szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódź ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Moja znajoma musiała dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się chociaż czegokolwiek. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży udzielił nam lepszych rad niż my. Z powodu niewystarczających informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus miał opóźnienie i liczba miejsc była ograniczona.

Plaża
Teren wokół hotelu. Plaża była pełna śmieci, w morzu pływały środki higieniczne, a w okolicy hotelu unosił się nieprzyjemny zapach moczu. Nawet gdy chcieliśmy skorzystać z pakietu „piknik” zamiast lunchu, ponieważ jechaliśmy na wycieczkę, odmówiono nam jego wydania – powiedziano nam, że prosiliśmy po 19:00, mimo że był on tylko na kilka minut.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 22 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 17 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 19 °C temperatura w nocy 12 °C

  • Sobota 17 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować