Natalia K.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Masakra jednym słowem
Masakra jednym słowem
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Przejdź do... | Przejdź do głównego menu
od 1 213 zł za os.
Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach
Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży
Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.
Dobry (Na podstawie 90 opinii)
52. najwyższa ocena z 162 hoteli w Costa del Maresme
Natalia K.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Masakra jednym słowem
Masakra jednym słowem
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Barbara S.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Bardzo ładny hotel. Polecam!
Bardzo ładny hotel. Polecam!
Zakwaterowanie
Wszystko ok.
Wyżywienie
Trochę mało urozmaicone ale smaczne i swieże.
Obsługa w hotelu
Ok.
Plaża
Czysta, ładna, blisko.
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)
Filtruj opinie
Natalia K.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.10. - 11.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Masakra jednym słowem
Masakra jednym słowem
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Barbara S.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Bardzo ładny hotel. Polecam!
Bardzo ładny hotel. Polecam!
Zakwaterowanie
Wszystko ok.
Wyżywienie
Trochę mało urozmaicone ale smaczne i swieże.
Obsługa w hotelu
Ok.
Plaża
Czysta, ładna, blisko.
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)
Romana B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.9. - 1.10.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Wycieczka przerosła moje oczekiwania
Wycieczka przerosła moje oczekiwania
Zakwaterowanie
Hotel blisko plaży, zawsze czysty, piękna okolica z basenem przed hotelem
Wyżywienie
Zjedliśmy tylko śniadania i nie mieliśmy do nich żadnych zastrzeżeń. Szeroki wybór wszelkiego rodzaju potraw, które były również oferowane w obniżonej cenie, co nie jest powszechne.
Obsługa w hotelu
Bardzo pomocna obsługa
Plaża
Blisko hotelu, czysto. Morze jest pięknie czyste.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)
Łukasz T.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.9. - 26.9.2025 Oceniono: Październik 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Hotel blisko plaży, ok 3 minuty. Do stacji kolejowej spacerkiem 5 minut. Wokół hotelu bary, restauracje, sklepy spożywcze i sklepy z pamiątkami. Hotel położony w centrum miasta, ale okolica spokojna, w odróżnieniu od ulicy wzdłuż torów gdzie jest gwarno, głośno i tłoczno. Wyszystkie pokoje posiadają balkony. Klimatyzacją w pokojach i tv.
Hotel blisko plaży, ok 3 minuty. Do stacji kolejowej spacerkiem 5 minut. Wokół hotelu bary, restauracje, sklepy spożywcze i sklepy z pamiątkami. Hotel położony w centrum miasta, ale okolica spokojna, w odróżnieniu od ulicy wzdłuż torów gdzie jest gwarno, głośno i tłoczno. Wyszystkie pokoje posiadają balkony. Klimatyzacją w pokojach i tv.
Zakwaterowanie
Mieliśmy pokój z widokiem na miasto. Pokoje i łazienki małe, ale przytulne. Łóżko duże z twardym materacem, spokojnie można się wyspać.
Wyżywienie
My mieliśmy, śniadanie i obiadokolacje. Duża różnorodność posiłków, każdy sobie coś wybierze. Dania smaczne.
Obsługa w hotelu
Personel mówi w kilku językach, jeśli jest problem, wołają kogoś z obsługi hotelu do tłumaczenia. Personel mówi w języku polskim np. pani Maja, sympatyczna miła dziewczyna.
Personel bardzo pomocny i wyrozumiały.
Plaża
Plaża duża szeroka, piasek żwirowaty. Plaże sprzątana codziennie rano.
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)
Petr P.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.8. - 31.8.2025 Oceniono: Wrzesień 2025
Htop Planamar Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa del Maresme
Zacznę od pierwszego wrażenia, jakie odnieśliśmy, gdy rozważaliśmy zakup noclegu w biurze podróży. Wykupiliśmy wycieczkę i nocleg w hotelu Summer Sun kilka tygodni wcześniej. Niestety, tydzień przed wyjazdem, kiedy już wszystko opłaciliśmy i załatwiliśmy, poinformowano nas, że hotel nie ma wolnych miejsc. To jednak nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy w innych biurach podróży, czy są dostępne pokoje. Biuro zaproponowało nam więc alternatywny hotel w tej samej cenie. Szczerze mówiąc, budynek wyglądał bardziej jak blok mieszkalny niż hotel odpowiedni na wakacje – naprawdę się czegoś takiego nie spodziewałem. Ostatecznie, około trzy dni przed wyjazdem, wybraliśmy hotel H·TOP Planamar. Miałem nadzieję, że będzie to przyzwoity hotel, ale niestety się pomyliłem. Zaraz po przyjeździe spotkaliśmy inną rodzinę, która pierwotnie miała zatrzymać się w H·TOP Planamar, ale 3 dni przed wyjazdem poinformowano ich, że zatrzymają się w Summer Sun. W recepcji okazało się, że zarezerwowali niewłaściwy hotel i że tak naprawdę mieli zatrzymać się w Summer Sun tylko na jedną noc, a resztę pobytu w Planamar. Cała sprawa wydawała się kompletnym nieporozumieniem i nieprofesjonalnym podejściem. Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem była zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet nie skontaktowała się z nami osobiście w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie fragmentaryczne informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (rejs statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie otrzymaliśmy szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódka ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Mój przyjaciel musiał dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się choć czegoś. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży niż nasze udzielił nam więcej wskazówek. Z powodu braku informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus się spóźnił.
Zacznę od pierwszego wrażenia, jakie odnieśliśmy, gdy rozważaliśmy zakup noclegu w biurze podróży. Wykupiliśmy wycieczkę i nocleg w hotelu Summer Sun kilka tygodni wcześniej. Niestety, tydzień przed wyjazdem, kiedy już wszystko opłaciliśmy i załatwiliśmy, poinformowano nas, że hotel nie ma wolnych miejsc. To jednak nieprawda, ponieważ sprawdziliśmy w innych biurach podróży, czy są dostępne pokoje. Biuro zaproponowało nam więc alternatywny hotel w tej samej cenie. Szczerze mówiąc, budynek wyglądał bardziej jak blok mieszkalny niż hotel odpowiedni na wakacje – naprawdę się czegoś takiego nie spodziewałem. Ostatecznie, około trzy dni przed wyjazdem, wybraliśmy hotel H·TOP Planamar. Miałem nadzieję, że będzie to przyzwoity hotel, ale niestety się pomyliłem. Zaraz po przyjeździe spotkaliśmy inną rodzinę, która pierwotnie miała zatrzymać się w H·TOP Planamar, ale 3 dni przed wyjazdem poinformowano ich, że zatrzymają się w Summer Sun. W recepcji okazało się, że zarezerwowali niewłaściwy hotel i że tak naprawdę mieli zatrzymać się w Summer Sun tylko na jedną noc, a resztę pobytu w Planamar. Cała sprawa wydawała się kompletnym nieporozumieniem i nieprofesjonalnym podejściem. Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem była zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet nie skontaktowała się z nami osobiście w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie fragmentaryczne informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (rejs statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie otrzymaliśmy szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódka ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Mój przyjaciel musiał dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się choć czegoś. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży niż nasze udzielił nam więcej wskazówek. Z powodu braku informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus się spóźnił.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie Pierwszy pokój, który nam dano, był spleśniały, brudny i nieporządny. Mieliśmy widok na ścianę, tuż pod oknem znajdował się kuchenny gniazdko, więc cały pokój śmierdział. Wanna była pełna włosów, prześcieradła miały obce włosy, szafa była stęchła i śmierdziała. Drugi pokój był lepszy, ale w łazience też była pleśń, na podłodze kurz i brudna lodówka. Nie było półek ani szafek, więc musieliśmy trzymać wszystko w walizkach. Koce, które mieliśmy w szafie, tak bardzo pachniały, że nie mogliśmy ich używać. Balkon był cały lepki, pełen insektów i ptasich odchodów. Każdego ranka wlatywało stado gołębi, więc praktycznie nie dało się wyjść. Hałas w hotelu był nie do zniesienia - dzieci biegały po korytarzach nawet po północy, dorośli hałasowali jak pijani jeszcze dłużej. Jedna rodzina hałasowała tak głośno o 3:30 nad ranem, kiedy się meldowała, że nie dało się spać. Sprzątanie pokoju było zupełnie niewystarczające – nasz pokój został posprzątany tylko raz podczas naszego pobytu, a ponadto musieliśmy wielokrotnie prosić w recepcji o ręczniki i papier toaletowy.
Wyżywienie
Jedzenie. Jedzenie było przeciętne, ale największym problemem były naczynia. Talerze, szklanki i sztućce były często brudne – resztki jedzenia, zaschnięte sosy. Kiedy moja przyjaciółka wybrała czystsze talerze, kierownik sali powiedział jej, że to „normalne”. To zdecydowanie nie spełnia standardów hotelu.
Obsługa w hotelu
Delegat Zgodnie z umową podróżną mieliśmy mieć delegata, ale po pierwszym telefonie dowiedziałem się, że delegatem jest zupełnie inna osoba, niż podano. Nawet się z nami nie skontaktowała w sprawie spotkania informacyjnego – musieliśmy zadzwonić do niej. Jednak dla nas, którzy byliśmy w Hiszpanii po raz pierwszy, informacja ta była ważna. Kiedy moja znajoma zapytała o wycieczki, otrzymaliśmy jedynie szczątkowe informacje. Ceny były wygórowane – znaleźliśmy te same wycieczki za jedną trzecią ceny. A nawet gdy kupiliśmy jakieś (wycieczkę statkiem do Tossa de Mar, przejazd autobusem do Marineland), nie dowiedzieliśmy się szczegółów. Powiedziano nam tylko, że „rozpoznamy” łódź na plaży i że autobus „zatrzymuje się przy hotelu”. Nie dowiedzieliśmy się, jak wygląda łódź ani autobus, gdzie dokładnie się zatrzymują – to wszystko. Moja znajoma musiała dzwonić do delegata dwadzieścia razy, żeby dowiedzieć się chociaż czegokolwiek. Ostatecznie delegat z zupełnie innego biura podróży udzielił nam lepszych rad niż my. Z powodu niewystarczających informacji przegapiliśmy część programu w Marineland – autobus miał opóźnienie i liczba miejsc była ograniczona.
Plaża
Teren wokół hotelu. Plaża była pełna śmieci, w morzu pływały środki higieniczne, a w okolicy hotelu unosił się nieprzyjemny zapach moczu. Nawet gdy chcieliśmy skorzystać z pakietu „piknik” zamiast lunchu, ponieważ jechaliśmy na wycieczkę, odmówiono nam jego wydania – powiedziano nam, że prosiliśmy po 19:00, mimo że był on tylko na kilka minut.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)
Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!
Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.
Ładowanie położenia hotelu i opisu...
Temperatura powietrza 14 °C
Temperatura wody 16 °C