Aktualne do Hiszpanii

Hotel Hotel Villa Garbí

Ocena: 3/5

Hiszpania, Costa Brava, Lloret de Mar

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 1 775 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

Wyposażenie:

Hotel zbudowany został w roku 1960. Obiekt oferuje łącznie 195 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Poszczególne piętra hotelu osiągalne są za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi umożliwia dostęp do internetu również w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie obiektu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również sala telewizyjna i pokój zabaw dla dzieci. Auto pozostawić można w garażu (odpłatnie) oraz na parkingu. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel i serwis pokojowy. Istnieje możliwość skorzystania z transportu wahadłowego. Wsparciem w sferze biznesowej jest fotokopiarka.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Spokojny sen zapewni Państwu łóżko podwójne. Istnieje możliwość dostawki. W pokoju znajduje się sejf. Dopełnieniem wyposażenia jest telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). Łazienki dysponują prysznicem i wanną. W łazience goście znajdą suszarkę do włosów. Obiekt oferuje pokoje dla niepalących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Na terenie hotelu znajduje się basen otwarty oraz brodzik dla dzieci. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras do opalania, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Urozmaicony pobyt zapewnią Państwu nasze pozostałe propozycje jak kanadyjki, nurkowanie, tenis stołowy i bilard. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie program animacyjny, dyskoteka i miniklub.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe, wyżywienie pełne i opcja all inclusive. W ofercie posiłków znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe i przekąski. Serwowane są napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe.

Karty kredytowe:

W obiekcie akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.

Podatki – Katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,3 / 5

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,7 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,8 / 5

59. najwyższa ocena z 1240 hoteli w Costa Brava

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.9. - 12.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Wrażenia bardzo pozytywne.

Wrażenia bardzo pozytywne.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zadowalający, choć uwierał brak lodówki i czajnika w pokoju.

Wyżywienie
Bardzo dobre, choć chciałoby się wypić coś ciepłego do kolacji, a dostępne były tylko zimne napoje.

Obsługa w hotelu
Odpowiednie

Plaża
Bez zastrzeżeń

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina K.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 4.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Ogólne wrażenie jest pozytywne, lokalizacja fantastyczna, miejsce piękne

Ogólne wrażenie jest pozytywne, lokalizacja fantastyczna, miejsce piękne

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był malutki i stary, podłogi zniszczone, a łazienka brzydka, ale za tę cenę wszystko było odpowiednie.

Wyżywienie
Nie obrazi i nie podnieci.

Obsługa w hotelu
Usługi jeśli nie masz all-inclusive nie istnieją

Plaża
Plaża Kaminkova, dużo ludzi, parasole i leżaki za 16 euro/dzień, co jest dobrą ofertą

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.9. - 12.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Wrażenia bardzo pozytywne.

Wrażenia bardzo pozytywne.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zadowalający, choć uwierał brak lodówki i czajnika w pokoju.

Wyżywienie
Bardzo dobre, choć chciałoby się wypić coś ciepłego do kolacji, a dostępne były tylko zimne napoje.

Obsługa w hotelu
Odpowiednie

Plaża
Bez zastrzeżeń

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kateřina K.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 4.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Ogólne wrażenie jest pozytywne, lokalizacja fantastyczna, miejsce piękne

Ogólne wrażenie jest pozytywne, lokalizacja fantastyczna, miejsce piękne

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był malutki i stary, podłogi zniszczone, a łazienka brzydka, ale za tę cenę wszystko było odpowiednie.

Wyżywienie
Nie obrazi i nie podnieci.

Obsługa w hotelu
Usługi jeśli nie masz all-inclusive nie istnieją

Plaża
Plaża Kaminkova, dużo ludzi, parasole i leżaki za 16 euro/dzień, co jest dobrą ofertą

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Justina M.

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 8.9. - 12.9.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Hotel jest bardzo dużym obiektem posiadającym ponad 400 pokoi. Mieliśmy pokój na 4 piętrze jest winda którą można się dostać na górę, minusem jest że winda dosyć mocno „szarpie” przy stawaniu i jest dosyć stara. W pokoju było czuć delikatnie pleśń na korytarzu również, pokój nie posiadał lodówki, mieliśmy dwa pojedyncze łóżka łączone ze sobą one były okej. Łazienka bez suszarki dosyć mała ale przestronna. Ściany są bardzo cienkie tak jak i drzwi do pokoju więc wszystko słychać. Dużym plusem było codzienne porządnie wykonywane sprzątanie. Personel również miły. Hotel nie należy do najnowszych i to widać patrząc na wnętrze hotelu. Dużym plusem jest bliski dostęp do plaży. Jedzenie mieliśmy w cenie była duża różnorodność i było smaczne. Widok z hotelu ładny choć widok na inne hotele. Korzystaliśmy z hotelu na zasadzie tylko przespania się tam do tego spełniał swoją funkcję. W hotelu było dostępne WiFi ale tylko na korytarzu w pokoju był za opłatą.

Hotel jest bardzo dużym obiektem posiadającym ponad 400 pokoi. Mieliśmy pokój na 4 piętrze jest winda którą można się dostać na górę, minusem jest że winda dosyć mocno „szarpie” przy stawaniu i jest dosyć stara. W pokoju było czuć delikatnie pleśń na korytarzu również, pokój nie posiadał lodówki, mieliśmy dwa pojedyncze łóżka łączone ze sobą one były okej. Łazienka bez suszarki dosyć mała ale przestronna. Ściany są bardzo cienkie tak jak i drzwi do pokoju więc wszystko słychać. Dużym plusem było codzienne porządnie wykonywane sprzątanie. Personel również miły. Hotel nie należy do najnowszych i to widać patrząc na wnętrze hotelu. Dużym plusem jest bliski dostęp do plaży. Jedzenie mieliśmy w cenie była duża różnorodność i było smaczne. Widok z hotelu ładny choć widok na inne hotele. Korzystaliśmy z hotelu na zasadzie tylko przespania się tam do tego spełniał swoją funkcję. W hotelu było dostępne WiFi ale tylko na korytarzu w pokoju był za opłatą.

Zakwaterowanie 2,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokoj nie był najnowszy i nie spełniał zbytnio standardów obecnych czasów. Typowy przystanek dla młodych osób które przyjechały imprezować. Jednak jeśli chodzi o spanie nadawał się na przespanie się.

Wyżywienie
Posiłki były różnorodne i zawsze można było znaleźć coś dla siebie dużo warzyw i sałatek jak i ciepłych posiłków. Desery pełne słodkości jak i owoców do wyboru dodatkowo bar w którym można było zaopatrzyć się w coś do picia. Cześć jedzenia była smażona mocno na tłuszczu co było czuć w niektórych potrawach

Obsługa w hotelu
Brak zastrzeżeń były one tak jak przedstawione w opisie

Plaża
Bardzo dobra dostępność do plaży , z hotelu była w odległości 300m każdy mógł na plaży znaleźć miejsce dla siebie

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Šárka Herčíková

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

HISZPANIA piękny kraj, mili ludzie, przyroda i miasto z zapierającymi dech w piersiach ulicami.Morze, idealne plaże.Tylko młodzi ludzie, mniej hałasu o 5 rano.

HISZPANIA piękny kraj, mili ludzie, przyroda i miasto z zapierającymi dech w piersiach ulicami.Morze, idealne plaże.Tylko młodzi ludzie, mniej hałasu o 5 rano.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo dobry hotel z basenami, tylko więcej hałasu młodych ludzi w nocy.

Wyżywienie
Duży wybór i dużo dobrego jedzenia.

Obsługa w hotelu
Internet i klimatyzacja powinny być wliczone w cenę.

Plaża
Dobry, zadowalający.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jana K.

Ocena 1,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel Villa Garbí Ocena: 3/5 Hiszpania, Costa Brava

Byłem bardzo niezadowolony z wakacji w tym miejscu. W hotelu mieszkali głównie niemieccy studenci, którzy od rana do wieczora hałasowali nie tylko w hotelu, ale także na basenie (głośna muzyka, krzyki, brak szacunku dla innych gości).

Byłem bardzo niezadowolony z wakacji w tym miejscu. W hotelu mieszkali głównie niemieccy studenci, którzy od rana do wieczora hałasowali nie tylko w hotelu, ale także na basenie (głośna muzyka, krzyki, brak szacunku dla innych gości).

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie nie odpowiada cenie pobytu.

Wyżywienie
Posiłek poszedł dobrze, personel w jadalni był miły, miły i uprzejmy.

Obsługa w hotelu
Podstawowe sprzątanie odbywało się codziennie.

Plaża
Plaża była utrzymana.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 14 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować