Aktualne do Hiszpanii

Hotel Gran Hotel Reymar & SPA

Ocena: 4/5

Hiszpania, Costa Brava, Tossa de Mar

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 409 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o destynacji:

Szanowni Państwo chcielibyśmy poinformować, iż Klienci biura podróży TOP Touristik są pod opieką polskojęzycznego przedstawiciela.

Cena zawiera:

Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.

Ważne informacje:

Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).

a - Premier Gran Hotel Reymar & Spa:

Premier Gran Hotel Reymar & Spa położony jest przy plaży w Tossa de Mar, przy plaży Mar Menuda. Centrum Tossa de Mar z piękną starówką i licznymi sklepami, restauracjami i kawiarniami znajduje się około 300 metrów od hotelu. Lotnisko Girona (GRO) oddalone jest o około 38 km, a lotnisko Barcelona (BCN) o około 115 km.

Adres - Premier Gran Hotel Reymar & Spa:


Av. Mar Menuda, s/n, 17320 Tossa de Mar, Costa Brava
Tel: +34 972 34 03 12  ,  Web:  www.hotelreymartossa.com

Wyposażenie:

Kompleks zbudowany został w roku 1960. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 166 pokoi. W obiekcie do dyspozycji gości jest czynna 24 godziny na dobę recepcja oraz 24-godzinny check-out-service. Na większość pięter można dostać się za pomocą windy. Na miejscu znajduje się przechowalnia bagażu, sejf i kantor wymiany walut. Wi-Fi w pomieszczeniach ogólnodostępnych zapewnia stały dostęp do sieci. Pomocą w rezerwacji wycieczek służy Państwu nasz tour-desk. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia i bar. Udane zakupy zrealizujecie Państwo w supermarkecie oraz w pozostałych placówkach handlowych. W obrębie hotelu znajduje się malowniczy ogród i plac zabaw. Do Państwa dyspozycji jest również kiosk z prasą, sala telewizyjna, pokój zabaw dla dzieci i biblioteka. Auto pozostawić można w garażu oraz na parkingu. Rowery będą bezpieczne w naszej przechowalni. Do pozostałych oferowanych na miejscu usług należą: wielojęzyczny personel, 24-godzinna ochrona, babysitting, opieka nad dziećmi, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. Podróżnych preferujących zapoznanie się z okolicą w sposób aktywny ucieszy z pewnością możliwość wypożyczenia rowerów. W kwestiach biznesowych pomocą i radą służy Państwu nasze dysponujące faksem Buisness Center.

Pokoje:

Pokoje wyposażone są w klimatyzację, centralne ogrzewanie i łazienkę. Większość pokoi posiada balkon z widokiem na okolicę. Urzekającą atmosferę wielu kwater podkreśla widok na morze. Pokoje dysponują łóżkiem typu queen size oraz sofą. Opcjonalnie dostępne są oddzielne sypialnie. Istnieje możliwość dostawki. Ponadto skorzystać można z sejfu, minibarku i biurka. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również minilodówka. Kolejnym udogodnieniem jest zestaw do prasowania. Do wyposażenia należą również internet, telefon, telewizor, radio, zestaw stereo, adapter zasilania i Wi-Fi (bezpłatnie). W naszej ofercie znajdziecie Państwo również usługę sprzątania końcowego. W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone są w prysznic, wannę i jacuzzi. W łazience znajduje się suszarka do włosów, lusterko kosmetyczne, szlafroki i telefon. Szczególny komfort w czasie pobytu zapewnią w łazienkach artykuły kosmetyczne. Istnieje również możliwość rezerwacji kwatery z łazienką dla osób niepełnosprawnych. Kompleks oferuje pokoje rodzinne, pokoje dla niepalących i pokoje dla palących.

Informacje dodatkowe (Pokoje Ekonomiczne/ Promocyjne/ Aneks/ Run Of the House):

Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room), pokoje Run Of the House lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.

Wyżywienie:

Dostępne warianty żywieniowe to wyżywienie częściowe i wyżywienie pełne. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, potrawy wegetariańskie i menu dla dzieci mogą być przygotowane na życzenie gościa. Dodatkowo w ofercie znajdują się inne opcje żywieniowe, piknik i przekąski.

Oferta sportowo-rozrywkowa:

Orzeźwienie i ochłodę znajdziecie Państwo w jednym z naszych basenów (krytym bądź otwartym). Do dyspozycji gości jest również taras oraz taras do opalania wraz z leżakami i parasolami przeciwsłonecznymi. O Państwa pełne odprężenie zadba kąpiel w jacuzzi. Na miejscu dostępny jest ponadto bar z przekąskami. Urozmaicenie stanowią liczne i różnorodne aktywności rekreacyjne oferowane w kompleksie, jak np. rower / rower górski, tenis ziemny, koszykówka, golf, nordic walking, wędkowanie i jazda konna. Windsurfing, jet ski, przejażdżki motorówką, rower wodny, przejażdżki na bananie wodnym, kanadyjki, żeglowanie, rejsy katamaranem, spływy kajakowe, snorkeling i nurkowanie zapewnią mnóstwo dobrej zabawy amatorom sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz obiektu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, bilard, jogę i aerobik. Hotelowe propozycje Wellness to m.in. spa, sauna, łaźnia parowa, łaźnia turecka, salon piękności, zabiegi masażu, hydroterapia i solarium. Oprawę rozrywkową zapewnia dyskoteka.

Karty kredytowe:

W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: American Express, Visa, Diners Club i MasterCard.

Podatki – Katalonia:

Szanowni państwo przypominamy, iż na terenie Katalonii obowiązuje w hotelach podatek turystyczny. Powyższy podatek płatny jest bezpośrednio w recepcji hotelowej przy zakwaterowaniu. Podatek płatny jest maksymalnie za 7 dni pobytu i dotyczy osób od 16 roku życia.
Hotel 5* -   ok. 3,30 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 4* -  ok. 1,40 Euro/osoba/noc na terenie Katalonii
Hotel 3* -  oraz wszelkie obiekty zakwaterowania turystycznego o niższej kategoryzacji - ok. 0,70 Euro/osoba/noc Katalonii.
Zmiana jest możliwa. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Hotel Check-in / Check-out:

Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
- zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu 
- kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu 
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.

Ważne - Przeloty nocne:

W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.

Kaucja w hotelach, Kilamtyzacja, Wi-Fi, dzieci poniżej 18 i inne:

Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu.Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji  lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.

Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.

Dzieci poniżej 18 roku - Wymagania wiekowe dotyczące pobytu:
Wszyscy Goście muszą mieć ukończone 18 lat, aby móc samodzielnie zameldować się i przebywać w pokoju.
Jeśli rodziny z dziećmi zarezerwują 2 pokoje, rodzice są odpowiedzialni za oba pokoje, nawet jeśli dzieci przebywają samodzielnie w oddzielnym pokoju.
Osoby niepełnoletnie:
Osoby niepełnoletnie poniżej 18 roku życia mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w towarzystwie stałych, okazjonalnych opiekunów prawnych lub dorosłych opiekunów będących członkami rodziny i posiadających oficjalne zezwolenie właściwych organów kraju wysyłającego.

Informacje odnośnie przelotów samolotem:

Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą (*). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ W przypadku czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
+ Smartwings (QS) : 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 270 - 390 PLN
++ Ryanair & Buzz (FR), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max. 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 220 – 250 PLN/ osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x20 cm, usługa dodawana jest dla całej rezerwacji (wszystkich pasażerów). *Bagaż rejestrowany: 500 – 680 PLN / 1 szt. 20 kg w obie strony. Bagaż odprawiany przed kontrolą bezpieczeństwa przy stanowisku check-in. 
>>> Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:
Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR.
++ Wizz Air (W6), bezpłatnie: tylko 1 mała torebka - wymiary: 40x30x20 cm, max 10 kg.
Pierwszeństwo wejścia na pokład i 2 sztuki bagażu (na pokład) - Priorytet: ok 275 - 400 PLN / osobę/ obie strony. 1 mała torebka do 40x30x20 cm + 1 bagaż do 10 kg 55x40x23 cm, usługa może być dodana dla poszczególnych pasażerów. *Bagaż rejestrowany: 20 kg, cena 600 – 890 PLN.
++ Easyjet (U2): 45 x 36 x 20 cm, *Bagaż rejestrowany: 15 kg, cena 420 – 550 PLN.
+++ LOT (LO), Lufthansa (LH), Air France (AF), KLM (KL), TAP (TP), British Airways (BA), Alitalia (AZ), El Al (LY): 55x40x23 cm, 8 kg. *Bagaż rejestrowany: 23 kg, cena 265 - 400 PLN.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu. Gwarancja miejsc obok siebie w liniach lotniczych low cost (np. Ryanair, Wizzair, easyJet) dodatkowo płatna.

Uwaga – karty pokładowe linii lotniczych Ryanair:

Informujemy że od 12.11.2025 linia lotnicza Ryanair akceptuje jedynie karty pokładowe w wersji elektronicznej. 
Wyjątek stanowią wyloty z Maroko, gdzie z elektronicznymi kartami pokładowymi należy podejść do stanowiska przewoźnika na lotnisku. Karty pokładowe zostaną wydane po zeskanowaniu kodu QR. (update 05.11.2025)

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 200 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw, Basen dla dzieci Plac zabaw tak
  • Tenis Tenis tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 14 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 3,9 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,1 / 5

37. najwyższa ocena z 1240 hoteli w Costa Brava

Zuzana F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 8.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Wakacje ???? dla 1 osoby. Chętnie bym wrócił, tylko z innym biurem podróży. Biuro podróży nie miało z nami żadnego kontaktu od samego początku, a wyznaczony przedstawiciel nie wiedział o nas. Gdybyśmy do niego nie zadzwonili, nie wiedziałby, że tam jesteśmy. Albo wiedział, że ktoś tam czasami bywa, tylko nie wiedział kiedy! Po raz pierwszy mieliśmy wybrany i opłacony hotel, który został anulowany i czekaliśmy prawie tydzień na ofertę biura podróży dotyczącą innych hoteli. Nie było oferty, ale nie nadeszła ???? Dostaliśmy tylko ofertę z Kalifornii.

Wakacje ???? dla 1 osoby. Chętnie bym wrócił, tylko z innym biurem podróży. Biuro podróży nie miało z nami żadnego kontaktu od samego początku, a wyznaczony przedstawiciel nie wiedział o nas. Gdybyśmy do niego nie zadzwonili, nie wiedziałby, że tam jesteśmy. Albo wiedział, że ktoś tam czasami bywa, tylko nie wiedział kiedy! Po raz pierwszy mieliśmy wybrany i opłacony hotel, który został anulowany i czekaliśmy prawie tydzień na ofertę biura podróży dotyczącą innych hoteli. Nie było oferty, ale nie nadeszła ???? Dostaliśmy tylko ofertę z Kalifornii.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Nie ma na co narzekać, wszystko było w porządku, pokoje i łazienka były czyste, panie przychodziły codziennie, aby posprzątać i wymienić ręczniki.

Wyżywienie
Jedzenie jest różnorodne, codziennie jest wybór. Nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Miła, uśmiechnięta obsługa hotelu

Plaża
Każdego ranka schludnie, czysto ?????????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Natalia S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.5. - 10.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Sympatyczny hotel. Czysto, zgodnie z opisem. Miła obsługa zarówno na recepcji jak i w restauracji. Spory basen , jacuzzi, sauna. Blisko do plaży i promenady.

Sympatyczny hotel. Czysto, zgodnie z opisem. Miła obsługa zarówno na recepcji jak i w restauracji. Spory basen , jacuzzi, sauna. Blisko do plaży i promenady.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój wyposażony w trzy łóżka, spory balkon. Na balkonie 3 krzesełka. W pokoju biurko, krzesło, telewizor, zaciemniające zasłony, dobrej jakości pościel. W łazience wanna. W łazience brak wieszaków, brak suszarki. W pokoju tylko jedno gniazdko.

Wyżywienie
Bardzo duży wybór produktów i na śniadaniach i obiadokolacjach. Smaczne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie i na pewno nie będzie głodny.

Obsługa w hotelu
Przy hotelu czysty basen, jacuzzi i sauna. Ładne otoczenie. Miła obsługa. Codziennie czynny bar, muzyka na żywo. Możliwość zamówienia śniadania na wynos.

Plaża
Plaża czysta, żwirowa, bardzo blisko hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Zuzana F.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.7. - 8.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Wakacje ???? dla 1 osoby. Chętnie bym wrócił, tylko z innym biurem podróży. Biuro podróży nie miało z nami żadnego kontaktu od samego początku, a wyznaczony przedstawiciel nie wiedział o nas. Gdybyśmy do niego nie zadzwonili, nie wiedziałby, że tam jesteśmy. Albo wiedział, że ktoś tam czasami bywa, tylko nie wiedział kiedy! Po raz pierwszy mieliśmy wybrany i opłacony hotel, który został anulowany i czekaliśmy prawie tydzień na ofertę biura podróży dotyczącą innych hoteli. Nie było oferty, ale nie nadeszła ???? Dostaliśmy tylko ofertę z Kalifornii.

Wakacje ???? dla 1 osoby. Chętnie bym wrócił, tylko z innym biurem podróży. Biuro podróży nie miało z nami żadnego kontaktu od samego początku, a wyznaczony przedstawiciel nie wiedział o nas. Gdybyśmy do niego nie zadzwonili, nie wiedziałby, że tam jesteśmy. Albo wiedział, że ktoś tam czasami bywa, tylko nie wiedział kiedy! Po raz pierwszy mieliśmy wybrany i opłacony hotel, który został anulowany i czekaliśmy prawie tydzień na ofertę biura podróży dotyczącą innych hoteli. Nie było oferty, ale nie nadeszła ???? Dostaliśmy tylko ofertę z Kalifornii.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Nie ma na co narzekać, wszystko było w porządku, pokoje i łazienka były czyste, panie przychodziły codziennie, aby posprzątać i wymienić ręczniki.

Wyżywienie
Jedzenie jest różnorodne, codziennie jest wybór. Nie ma na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Miła, uśmiechnięta obsługa hotelu

Plaża
Każdego ranka schludnie, czysto ?????????

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Natalia S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 3.5. - 10.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Sympatyczny hotel. Czysto, zgodnie z opisem. Miła obsługa zarówno na recepcji jak i w restauracji. Spory basen , jacuzzi, sauna. Blisko do plaży i promenady.

Sympatyczny hotel. Czysto, zgodnie z opisem. Miła obsługa zarówno na recepcji jak i w restauracji. Spory basen , jacuzzi, sauna. Blisko do plaży i promenady.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój wyposażony w trzy łóżka, spory balkon. Na balkonie 3 krzesełka. W pokoju biurko, krzesło, telewizor, zaciemniające zasłony, dobrej jakości pościel. W łazience wanna. W łazience brak wieszaków, brak suszarki. W pokoju tylko jedno gniazdko.

Wyżywienie
Bardzo duży wybór produktów i na śniadaniach i obiadokolacjach. Smaczne jedzenie, każdy znajdzie coś dla siebie i na pewno nie będzie głodny.

Obsługa w hotelu
Przy hotelu czysty basen, jacuzzi i sauna. Ładne otoczenie. Miła obsługa. Codziennie czynny bar, muzyka na żywo. Możliwość zamówienia śniadania na wynos.

Plaża
Plaża czysta, żwirowa, bardzo blisko hotelu.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Cecylia Z.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 12.6. - 18.6.2024 Oceniono: Sierpień 2024

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji - na ulicy, na której było mnóstwo sklepów, barów, restauracji, a w odległości ok 100 metrów dyskoteka. Do plaży wystarczyło przejść przez drogę.

Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji - na ulicy, na której było mnóstwo sklepów, barów, restauracji, a w odległości ok 100 metrów dyskoteka. Do plaży wystarczyło przejść przez drogę.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Pokój na 3 osoby zdecydowanie za mały. Łóżka ok 80 cm szerokości, brak kołdry, zostawione do przykrycia szorstkie koce. O spokojnym spaniu dla kogoś kto ma lekki sen należy zapomnieć. W hotelu całą noc krzyki, śpiewy i imprezy. Ok 2 w nocy codziennie centralnie pod nasze okno (na drugim piętrze), przyjeżdżała śmieciarka i zabierała butelki po wodzie z kolacji. Oczywiście były one wysypywane, nie zabierane w skrzynkach. Umarłego na równe nogi to stawiało.

Wyżywienie
Wyżywienie wspaniałe. W sumie to dla niego warto wybrać ten hotel. Szwedzki stół chyba łączenie ze 20 m. Wybór ogromny od różnych mięs, kiełbas regionalnych po owoce morza, sery, salatki, makarony, grilowane warzywa itd. Każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie fontanny z czekoladą białą i ciemną oraz różnymi rodzajami pianek na patykach i owocami do moczenia. Do kolacji każdego wieczoru dodawana bytelka wina do wyboru.

Obsługa w hotelu
W hotelu basen i jacuzzi. Restauracja hotelowa czynna od rana do ok. godz. 24. Obsługa nie mowi po Polsku, wiec obowiązkowo trzeba znać język angielski lub hiszpański lub mieć zainstalowanego tłumacza w telefonie, albo innym urządzeniu.

Plaża
Plaza piękna, szeroka z drobniutki kamykami wielkości kaszy gryczanej. Lepsze niż piasek, bo nie wsypują się wszędzie, a równie wygodnie sie leży. Woda w miarę ciepła lecz z dużymi falami. Kilkoro śmiałków się kąpało.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Emil Károlyné N.

Ocena 3,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.9. - 30.9.2023 Oceniono: Październik 2023

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Podróż przebiegła w porządku, transfer jest trudny, stanowisko odprawy jest bardzo daleko od wyjścia. Nasz kierowca autobusu nie mógł znaleźć parkingu, więc musieliśmy biec za nim kilkaset metrów. W nawiasie zaznaczam, że spóźnił się pół godziny.To, kiedy i w którym hotelu wysiąść, zależało wyłącznie od umiejętności pasażerów i ich czujności. Udało nam się wysadzić w pięciogwiazdkowym Hotelu Playa, tak że mogliśmy przeciągnąć walizki kolejne 200-300 metrów./ Może to był tylko wyjątkowy przypadek./ Zatem pierwszego dnia pozostał już tylko odpoczynek! Podróż powrotna była w porządku!

Podróż przebiegła w porządku, transfer jest trudny, stanowisko odprawy jest bardzo daleko od wyjścia. Nasz kierowca autobusu nie mógł znaleźć parkingu, więc musieliśmy biec za nim kilkaset metrów. W nawiasie zaznaczam, że spóźnił się pół godziny.To, kiedy i w którym hotelu wysiąść, zależało wyłącznie od umiejętności pasażerów i ich czujności. Udało nam się wysadzić w pięciogwiazdkowym Hotelu Playa, tak że mogliśmy przeciągnąć walizki kolejne 200-300 metrów./ Może to był tylko wyjątkowy przypadek./ Zatem pierwszego dnia pozostał już tylko odpoczynek! Podróż powrotna była w porządku!

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
W hotelu powiedzieli, że mogą dać tylko dwa pokoje nad sobą, bo dom jest pełny.Przydzielą wam jutro rano. W lutym mieliśmy rezerwację pokoju 2 x 2. Zostanie on ogłoszony ponownie następnego ranka. Potem trzymaliśmy się razem! -i w końcu się rozpakowaliśmy!

Wyżywienie
Opieka była dobra. Sprytnie rozwiązali fakt, że „obiad” jest już od 13:00 do 21:00 wieczorem, nie było długiej kolejki.

Plaża
Plaża znajduje się 50-100 metrów od hotelu i jest łatwo dostępna. Jakość wody jest bardzo czysta.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (5) (1)

Sánorné M.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 1.9. - 4.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Gran Hotel Reymar & SPA Ocena: 4/5 Hiszpania, Costa Brava

Pokój był czysty, codziennie przychodzili sprzątać i przebierać... wszystko działało.

Pokój był czysty, codziennie przychodzili sprzątać i przebierać... wszystko działało.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Wyżywienie
Dostawa jest również w porządku... oferta była zróżnicowana i obfita.

Obsługa w hotelu
Sauna, jacuzzi, basen Szállida, bilard i bar...uprzejma obsługa, w porządku.

Plaża
Plaża była bardzo blisko, woda była bardzo dobra, było dużo ludzi, ale nie było tłoku.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (4) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 14 °C

  • Temperatura wody 16 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Dobry
  10. Październik: Niski sezon
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować