Aktualne do Grecji

Hotel Iliada Odysseas Resort

Ocena: 3/5

Grecja, Santorini, Perissa

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Zaledwie 2 minuty spacerem od słynnej Czarnej Plaży Tętniące życiem kurorty 800 m Basen zewnętrzny Restauracja, przystanek autobusowy 100 m

Więcej o hotelu

od 3 016 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Opis Hotelu

Opis ogólny:
Ośrodek Iliada Odysseas Resor, jest oddalony o ok. 100 m od plaży. Miasto perissa jest oddalone o około 1 km (fira około 12 km). Do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 100 m. Najbliższe bary i restauracje znajdują się również w odległości w odległości ok. 100 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 400 m. Postój taksówek (ok. 100 m) i przystanek autobusowy (ok. 100 m). Lotnisko (JTR) położone jest ok. 12 km od hotelu.
HOTEL - Ten jednopiętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 69 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 2 budynkach gospodarczych. Hotel posiada recepcję, klimatyzację oraz bar. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi, w wyznaczonych miejscach. Taxa klimatyczna płatna na miejscu.

POKOJE  - typu Standard, łazienka (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów), TV-sat, balkon/taras, klimatyzacja i sejf dodatkowo płatne.
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.
REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - Na terenie hoelu znajduje się basen. Sporty wodne na plaży dodatkowo płatne. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku. 
Dodatkowe informacje:  
 https://www.iliadasantorini.gr/
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
BB - śniadania w formie bufetu lub serwowane.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do kolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu lub serwowane. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu, w ciągu dnia przekąski, wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach 

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju, aktualną taryfę za przelot liniami rejsowymi lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności/taryfy za przelot, Organizator nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana). W rezerwacjach łączonych (obejmujące dwa lub więcej pokoi) najczęściej zmianie ulega cena za przelot, każdy kolejny bilet jest droższy.
Ważne - jeśli wybrane miejsca obok siebie na przelocie nie są już dostępne, dostawca potwierdza i kupuje miejsca nabliżej pierwotnie wybranych.

RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

Oferta z przelotem liniami rejsowymi np. LOT, WIZZAIR, RYANAIR jest ofertą pochodzącą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny przelotów są stale aktualizowane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. OBSŁUGA REZYDENTA/PRZEDSTAWICIELA KONTRAHENTA na telefon. Uczestnik imprezy zobowiązany jest DO POTWIERDZENIA U TOUROPERATORA LUB AGENTA AKTUALNYCH GODZIN LOTU NA 48 H PRZED WYLOTEM (DOTYCZY TO WYLOTÓW Z POLSKI, JAK I DO POLSKI). Zmiana Uczestnika wiąże się z kosztami zgodnie z taryfą przewoźnika i może być równoznaczna z koniecznością wykupienia nowego biletu
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

Cena zawiera (z wyłączeniem oferty na sam przelot)
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi oraz bagaży podręcznych kabinowych
- miejc obok siebie w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za pokój/za noc uzależniona od kategorii obiektu: apartamenty i  hotele 1* i 2* - ok. 2 EUR; 3* - ok. 5 EUR , 4* - ok. 10 EUR, 5* - ok. 15 EUR.OFERTA NA SAM PRZELOT - nie zawiera ubezpieczenia, transferów, opieki rezydenta.
Oferta pobytu w Grecji nie zawiera opieki rezydenta - Klienci mają możliwość kontaktu w języku angielskim z przedstawicielem kontrahenta podany w dokumentach podróży. Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.SEZON ZIMOWY - LISTOPAD-KWIECIEŃ
Oferta liniami lotniczymi Wizzair i Ryanair nie zawiera miejsc obok siebie - możliwe do dokupienia.
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Ważne informacje

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele zostawiają "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem, w przypadku wczesnego wylotu dzień wcześniej w recepcji należy zapytać o możliwość pobrania rano "lunch box`u".
Zdjęcia pokoi przedstawiają ogólny układ, estetykę i wyposażenie pokoi. Przydzielony pokój może różnić się od zdjęcia pod względem widoku i podstawowego układu, kolorów, mebli. Hotel nie gwarantuje przydziału konkretnego pokoju pokazowego, a jedynie konkretny typ pokoju.
Aktualizacja dostępności aktywności sportowych dla dzieci i dorosłych, rekreacji, barów, animacji - na miejscu podczas kwaterowania -według akutalnego harmonogramu hotelu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 100 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 800 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 10 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 32 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,3 / 5

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

30. najwyższa ocena z 1316 hoteli w Santorini

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Pobyt przerósł nasze oczekiwania. Dzięki wrześniowemu terminowi, mniej ludzi, przyjemne temperatury, świetne jedzenie w lokalnych restauracjach. Przedstawicielka biura podróży, pani Šárka, była absolutnie idealna. Jej wiedza o wyspie jest tak dozowana, że nie jest irytująca, wręcz przeciwnie, czujesz, że chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej.

Pobyt przerósł nasze oczekiwania. Dzięki wrześniowemu terminowi, mniej ludzi, przyjemne temperatury, świetne jedzenie w lokalnych restauracjach. Przedstawicielka biura podróży, pani Šárka, była absolutnie idealna. Jej wiedza o wyspie jest tak dozowana, że nie jest irytująca, wręcz przeciwnie, czujesz, że chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty, śmieci wynoszone codziennie, sprzątanie co drugi dzień, łącznie z wymianą ręczników.

Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu. Można je było łączyć, żeby nie było monotonnie.

Obsługa w hotelu
bezpłatne ręczniki plażowe. obsługa wniosła walizkę na górę, dwa baseny

Plaża
Plaża w Perivolos była najlepsza: piasek z lawy, czysta woda, bez kamieni. Leżaki i parasole na plaży były głównie do użytku w barze. Można było też bezpłatnie położyć się przed leżakami (ale był już wrzesień i nie było tam zbyt wielu turystów). Tylko wyjątkowo bary pobierały opłatę za parasole, ale zazwyczaj było tam mało ludzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika P.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.8. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Ładny hotel, krótki spacer od plaży. Pokój sprzątany codziennie. Śniadanie mniej więcej takie samo każdego dnia, ale można było wybierać. Jedzenie było w porządku.

Ładny hotel, krótki spacer od plaży. Pokój sprzątany codziennie. Śniadanie mniej więcej takie samo każdego dnia, ale można było wybierać. Jedzenie było w porządku.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Poza skrzypiącymi drzwiami do pokoju, wszystko było w porządku. Pokój był ładny, sprzątanie odbywało się codziennie, łącznie z wymianą ręczników. Doceniliśmy możliwość wypożyczenia i wielokrotnej wymiany ręczników plażowych, nawet za darmo.

Wyżywienie
Hotel oferuje tylko śniadania. Jeśli jesteś przyzwyczajony do all inclusive w dużych kurortach, będziesz rozczarowany. Poza tym śniadanie było dobre, tylko wybór był prawie taki sam każdego dnia.

Obsługa w hotelu
Wszystko OK, miła obsługa. To mniejszy ośrodek, więc jeśli nie szukasz opcji all inclusive, będziesz zadowolony.

Plaża
Czarny, gruby piasek, czysty, ze stopniowym wejściem do morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 2.9. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Pobyt przerósł nasze oczekiwania. Dzięki wrześniowemu terminowi, mniej ludzi, przyjemne temperatury, świetne jedzenie w lokalnych restauracjach. Przedstawicielka biura podróży, pani Šárka, była absolutnie idealna. Jej wiedza o wyspie jest tak dozowana, że nie jest irytująca, wręcz przeciwnie, czujesz, że chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej.

Pobyt przerósł nasze oczekiwania. Dzięki wrześniowemu terminowi, mniej ludzi, przyjemne temperatury, świetne jedzenie w lokalnych restauracjach. Przedstawicielka biura podróży, pani Šárka, była absolutnie idealna. Jej wiedza o wyspie jest tak dozowana, że nie jest irytująca, wręcz przeciwnie, czujesz, że chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój czysty, śmieci wynoszone codziennie, sprzątanie co drugi dzień, łącznie z wymianą ręczników.

Wyżywienie
Śniadanie w formie bufetu. Można je było łączyć, żeby nie było monotonnie.

Obsługa w hotelu
bezpłatne ręczniki plażowe. obsługa wniosła walizkę na górę, dwa baseny

Plaża
Plaża w Perivolos była najlepsza: piasek z lawy, czysta woda, bez kamieni. Leżaki i parasole na plaży były głównie do użytku w barze. Można było też bezpłatnie położyć się przed leżakami (ale był już wrzesień i nie było tam zbyt wielu turystów). Tylko wyjątkowo bary pobierały opłatę za parasole, ale zazwyczaj było tam mało ludzi.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika P.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.8. - 9.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Ładny hotel, krótki spacer od plaży. Pokój sprzątany codziennie. Śniadanie mniej więcej takie samo każdego dnia, ale można było wybierać. Jedzenie było w porządku.

Ładny hotel, krótki spacer od plaży. Pokój sprzątany codziennie. Śniadanie mniej więcej takie samo każdego dnia, ale można było wybierać. Jedzenie było w porządku.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Poza skrzypiącymi drzwiami do pokoju, wszystko było w porządku. Pokój był ładny, sprzątanie odbywało się codziennie, łącznie z wymianą ręczników. Doceniliśmy możliwość wypożyczenia i wielokrotnej wymiany ręczników plażowych, nawet za darmo.

Wyżywienie
Hotel oferuje tylko śniadania. Jeśli jesteś przyzwyczajony do all inclusive w dużych kurortach, będziesz rozczarowany. Poza tym śniadanie było dobre, tylko wybór był prawie taki sam każdego dnia.

Obsługa w hotelu
Wszystko OK, miła obsługa. To mniejszy ośrodek, więc jeśli nie szukasz opcji all inclusive, będziesz zadowolony.

Plaża
Czarny, gruby piasek, czysty, ze stopniowym wejściem do morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Katarína S.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.8. - 2.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Miłych wakacji! 11/10

Miłych wakacji! 11/10

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Robert P.

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.8. - 8.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Santorini zdecydowanie warto odwiedzić, ale ogólnie rzecz biorąc byliśmy raczej rozczarowani jakością usług i zakwaterowania. Jedyne, co działało bez zarzutu, to delegat Šárka. Nie poruszyliśmy kwestii jakości zakwaterowania, z której nie byliśmy do końca zadowoleni, bo prawdopodobnie i tak nic byśmy nie dostali. Śniadania również były okropne. Organizacja wycieczek i usługi przewodników po wyspie były jednak perfekcyjne.

Santorini zdecydowanie warto odwiedzić, ale ogólnie rzecz biorąc byliśmy raczej rozczarowani jakością usług i zakwaterowania. Jedyne, co działało bez zarzutu, to delegat Šárka. Nie poruszyliśmy kwestii jakości zakwaterowania, z której nie byliśmy do końca zadowoleni, bo prawdopodobnie i tak nic byśmy nie dostali. Śniadania również były okropne. Organizacja wycieczek i usługi przewodników po wyspie były jednak perfekcyjne.

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było największym rozczarowaniem wakacji. Hotel wszędzie przedstawiany jest jako czterogwiazdkowy, ale to kompletna science fiction. Dla mnie nie osiągnąłby nawet trzech gwiazdek, nawet z zamkniętymi oczami. Ot, standardowa dwugwiazdkowa. Standardowe pokoje były absolutnie okropne, na szczęście dopłaciliśmy za „pokój superior”, czyli pokój na pierwszym piętrze z balkonem. Udało nam się, pokoje na parterze były dość ciemne i bardzo dziwnie umeblowane. Przynajmniej pokoje na piętrze miały odnowioną łazienkę (lata temu), te na dole były oryginalne. Hotel był generalnie dość zaniedbany, zniszczony, nieporządny. Jedynym wyposażeniem w pokojach była lodówka i sejf, 2 kubki i 2 szklanki. Brak sztućców, talerzy, niczego. Jak na hotel oferujący tylko śniadania, jest dość kiepsko. Sprzątanie odbywało się codziennie, jakość była na poziomie około 50%.

Wyżywienie
Śniadanie było drugim największym rozczarowaniem, choć ostatecznie chyba cieszymy się, że w hotelu serwowano tylko śniadania. Nie ma możliwości zamówienia obiadów i kolacji, a gdyby były tak samo dobre jak śniadania, prawdopodobnie poszlibyśmy na głodówkę. Jakość śniadań jest, jednym słowem, tragiczna. Zawsze trzy rodzaje pieczywa, przekrojone na pół croissanty i tosty. Dwa rodzaje salami, dwa rodzaje sera, jajka, dżem, musli, jogurt. Nic więcej. Absolutnie żadnych warzyw i owoców, codziennie tylko arbuz. W nadmorskim kurorcie spodziewalibyśmy się dobrych owoców, bardziej zróżnicowanego wyboru. Jedzenie nie było dobre, raz dostaliśmy kwaśną fasolę w sosie pomidorowym.

Obsługa w hotelu
Nie oferowano żadnych usług, albo nie dowiedzieliśmy się o tym. Na terenie hotelu znajdowały się trzy baseny, jeden był znośny i można było w nim pływać. Wokół basenu było około 10 miejsc z leżakami, ale prawie zawsze były puste. Drugi basen śmierdział i miał mętną wodę, trzeci był brodzikiem dla dzieci. Przy drugim basenie był bar, można było kupić tylko kilka napojów, ale przez cały czas nawet ich nie spróbowaliśmy. W okolicy były tylko dwa sklepy, jeden najgorszy wiejski kolonialny, jaki można sobie wyobrazić (Euro Market), a drugi bardziej przypominający sklep z pamiątkami turystycznymi (Open Market), ale było kilka podstawowych artykułów spożywczych i serwowali dobrą kawę. W promieniu 500 metrów od hotelu znajdowało się około 20 restauracji, a jedzenie było dobre. Ale nie da się zjeść za mniej niż 20 EUR za osobę.

Plaża
Plaża była ładna, z czarnym piaskiem. Wejście do wody było dość strome, pięć metrów od brzegu to za mało. Ale nie było kamieni, tylko piasek. Leżaki na plaży były płatne, na plaży najbliżej hotelu za 15 lub 20 EUR za dzień. W pobliżu były też „darmowe” leżaki, ale były one dostępne po opłaceniu rachunku, powiedzmy, 20 lub 40 EUR. Plaża znajduje się w odległości spaceru od hotelu, około 150 metrów.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zdeněk B.

Ocena 4,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.6. - 1.7.2025 Oceniono: Lipiec 2025

Iliada Odysseas Resort Ocena: 3/5 Grecja, Santorini

Byliśmy bardzo zadowoleni. Delegatka, pani Šárka, była bardzo pomocna i miła, i mogę śmiało powiedzieć, że nigdy nie spotkałem lepszej delegatki nigdzie. Wyspa jest piękna, podróżowaliśmy wszędzie. Chcielibyśmy tu wrócić.

Byliśmy bardzo zadowoleni. Delegatka, pani Šárka, była bardzo pomocna i miła, i mogę śmiało powiedzieć, że nigdy nie spotkałem lepszej delegatki nigdzie. Wyspa jest piękna, podróżowaliśmy wszędzie. Chcielibyśmy tu wrócić.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 15 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować