• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/grecja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Rodos Palace

Ocena: 5/5

Grecja, Rodos, Ixia

Bardzo elegancki, luksusowy ośrodek W atrakcyjnej lokalizacji Zakupy i rozrywka bezpośrednio w ośrodku i jego okolicach Stylowe SPA, łaźnia turecka, 3 duże baseny Smaczna kuchnia

Więcej o hotelu

od 2 605 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 22 473

Naszym zdaniem

Wyskiej klasy hotel z tradycjami, usytuowany na rozległym terenie blisko plaży i centrum kurortu. Ciekawie zaprojektowane wnętrza, dwupoziomowy basen, zadbana roślinność, własny eko ogród warzywny, różnorodna kuchnia, znane i cenione na świecie centrum konferencyjne. 

Położenie

Ok. 150 m od centrum Ixia, przy dość ruchliwej ulicy, ok. 50 m od sklepów, barów i restauracji, ok. 4 km od stolicy wyspy (miasto Rodos), ok. 11 km od lotniska. Ixia Beach, publiczna, żwirkowo-kamienista plaża (parasole i leżaki płatne) w odległości 50-100 m od hotelu. Zalecane obuwie ochronne. Przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy. 

Wyposażenie

Eleganckie lobby z całodobową recepcją, windy (budynek główny ma 20 pięter), restauracja główna, restauracje a'la carte (grecka, włoska, orientalna), bary (w lobby, przy basenie, Terrase bar lounge, bar sportowy), kawiarnia, centrum konferencyjne, łącza Wi-Fi, butiki, minimarket, room service, bankomat, usługi pralnicze, usługi concierge, kantor, wypożyczalnia samochodów, bezpłatny parking, kaplica prawosławna.
 

Pokoje

Standard double garden view - standardowy pokój usytuowany w części ogrodowej; sypialnia, łazienka, duży taras (widok na ogród lub basen w części ogrodowej). Na wyposażeniu: TV sat, klimatyzacja, mała lodówka, Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 40 m kw. 
Standard double sea view - standardowy pokój z widokiem na morze. 
Premium double garden view - pokój 2-osobowy; sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (kabina prysznicowa, toaleta, suszarka, szlafroki/kapcie), telefon, smart TV sat, klimatyzacja, mała lodówka, minibar, Wi-Fi, panoramiczne okna z widokiem na ogród. Powierzchnia - ok. 25 m kw. 
Premium double sea view - pokój premium z widokiem na morze (usytuowanie od 8 do 15 piętra).
Executive garden view - pokój usytuowany w budynku Executive Ving; sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (wanna z prysznicem, suszarka), Tv sat, klimatyzacja, sejf, minibar, balkon (widok na wzgórza i teren hotelowy). Powierzchnia - ok. 40 m kw.  
Executive sea view - pokój usytuowany w budynku Executive Ving; widok na morze. 
Bungalow garden view - dwupoziomowy bungalow o powierzcni ok. 72 m kw; duży salon, jadalnia, aneks kuchenny, łazienka, poziom 2: sypialnia, łazienka. Na wyposażeniu: klimatyzacja, TV sat, telefon, Wi-Fi, sejf, mała lodówka, balkon (widok na ogród, wzgórza). 
VIP suite sharing pool - luksusowy apartament z bezpośrednim wejściem do współdzielonego basenu; pokój dzienny, jadalnia, aneks kuchenny, ekspres do kawy, sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, 2 x TV sat, sejf, łącza internetowe, taras. Powierzchnia - ok. 65 m kw. 
VIP suite private pool - luksusowy apartament z własnym basenem; pokój dzienny, jadalnia, aneks kuchenny, ekspres do kawy, sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), klimatyzacja, 2 x TV sat, sejf, łącza internetowe, taras. Powierzchnia - ok. 126 m kw. (wraz z tarasem i basenem). 
Garden VIP suite -  przestronny apartament na 1 lub 2 piętrze; salon z jadalnią, aneks kuchenny, ekspres do kawy, sypialnia, łazienka (wanna/prysznic, suszarka, szlafroki, kapcie), sejf, Wi Fi, 2 x TV sat, balkon (widok na ogród). Usytuowanie w sercu kompleksu hotelowego, tuż obok budynku Tower i tętniących życiem obiektów kurortu.
Garden suite - salon, sypialnia, łazienka, 2 x TV sat, klimatyzacja, sejf, Wi-Fi, mała lodówka, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 65 m kw. Niekóre garden suite mają aneks kuchenny.  
Single - pokój jednosobowy; do wyboru kilka części resortu. 

Wyżywienie

BB: śniadanie w formie bufetu w restauracji głównej
HB: śniadanie i kolacja w formie bufetu w restauracji głównej, napoje do kolacji płatne
All Inclusive: śniadania, obiady, kolacje, napoje, lokalne alkohole 
Wymagany odpowiedni strój do kolacji

Sport i rozrywka

Basen zewnętrzny o owalnym kształcie, basen kryty unikatową, szklaną kopułą, basen w ogrodzie, siłownia, aqua aerobik, tenis stołowy,  międzynarodowy program animacyjny, wieczory tematyczne, wieczory taneczne, muzyka na żywo. Odpłatnie: masaże, zabiegi kosmetyczne, sauna, jaccuzzi, korty tenisowe, bilard, gry elektroniczne, sporty wodne.

Dla dzieci

Brodzik, aquasplash, plac i pokój zabaw, miniklub (4-12 lat), menu dla dzieci,  łóżeczka dla niemowląt (płatne).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Podatku turystycznego płatnego na miejscu w hoteu, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Warunki wjazdowe do Grecji

Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair, EasyJet, Enter Air

Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą

Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)
* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
Przelot liniami Enter Air:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg
* przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Opłata klimatyczna

Od 01.01.2024 w Grecji wymagana jest nowa opłata klimatyczna (tzw opłata na odporność na kryzys klimatyczny), która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu oraz daty pobytu, poniżej szacunkowe kwoty:
          marzec - październik:
* 1,50 za pokój i za noc w hotelach 1*
* 1,50 za pokój i za noc w hotelach 2*
* 3,00 za pokój i za noc w hotelach 3*

* 7,00 za pokój i za noc w hotelach 4*
* 10,00 za pokój i za noc w hotelach 5*
listopad - luty:
* 0,50 za pokój i za noc w hotelach 1*
* 0,50 za pokój i za noc w hotelach 2*
* 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*
* 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*
* 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 50 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 4 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 12 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Wifi Wifi tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 97 opinii)

Ocena 4,0 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 3,9 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

189. najwyższa ocena z 1166 hoteli w Rodos

Miroslava T.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Wakacje oceniam super z zakwaterowaniem, jedzeniem, plażą, sprzątaniem, program był jak najbardziej kompletny, ale nie podobały mi się dwie rzeczy. Po pierwsze usługi delegata są zerowe, nie ma spotkania, nie ma informacji, nie ma podstawowych informacji, nie ma informacji o wyjeździe, jeśli nie spotkałem osób, które były tam z nami, to nie wiemy zupełnie nic. brak kontaktu telefonicznego, jego numer telefonu był podany właśnie na papierze, który otrzymaliśmy po przybyciu na lotnisko podczas transferu. A po drugie, nie rozumiem, dlaczego słowaccy turyści nie mogą zostać zakwaterowani o każdej porze dnia, kiedy przylatują z lotniska, ale dopiero o 15:00. Do hotelu dotarliśmy o 05:50, już z różnicą czasu. Podróżowaliśmy z naszymi 3- i 6-letnimi dziećmi, które potrzebowały odpoczynku po nocnym locie, a także z moim mężem i mną. Po przyjeździe recepcjonista poinformował nas, że niestety przyjechaliśmy wcześniej i nie mógł nas zakwaterować. Hotel w którym się zatrzymaliśmy składał się z budynku głównego liczącego 17 pięter oraz dwóch niższych budynków z miejscami noclegowymi i apartamentami ogrodowymi. Nie mogę uwierzyć, że nie mieli dla nas 3 wolnych pokoi. (przyjechaliśmy 3 rodziny w tym samym czasie). Byliśmy na wakacjach przez 10 dni i była to powszechna praktyka i widziałem na własne oczy, że niesłowackojęzyczni goście w dowolnej liczbie, którzy przybyli, byli zakwaterowani o każdej porze dnia i widzieliśmy to na własne oczy, przechodząc przyjęcie na plażę lub kiedy szliśmy na śniadanie lub ze śniadania, lub na lunch lub z niego. I to mnie bardzo złościło na samym początku wakacji, że płaci się za nie ponad 4000 euro i trzeba spać z dziećmi na kanapach, krzesłach i kanapach w hotelowym lobby lub gdziekolwiek się znajdzie. Nie masz gdzie wystartować, przebrać się, wziąć prysznica.

Wakacje oceniam super z zakwaterowaniem, jedzeniem, plażą, sprzątaniem, program był jak najbardziej kompletny, ale nie podobały mi się dwie rzeczy. Po pierwsze usługi delegata są zerowe, nie ma spotkania, nie ma informacji, nie ma podstawowych informacji, nie ma informacji o wyjeździe, jeśli nie spotkałem osób, które były tam z nami, to nie wiemy zupełnie nic. brak kontaktu telefonicznego, jego numer telefonu był podany właśnie na papierze, który otrzymaliśmy po przybyciu na lotnisko podczas transferu. A po drugie, nie rozumiem, dlaczego słowaccy turyści nie mogą zostać zakwaterowani o każdej porze dnia, kiedy przylatują z lotniska, ale dopiero o 15:00. Do hotelu dotarliśmy o 05:50, już z różnicą czasu. Podróżowaliśmy z naszymi 3- i 6-letnimi dziećmi, które potrzebowały odpoczynku po nocnym locie, a także z moim mężem i mną. Po przyjeździe recepcjonista poinformował nas, że niestety przyjechaliśmy wcześniej i nie mógł nas zakwaterować. Hotel w którym się zatrzymaliśmy składał się z budynku głównego liczącego 17 pięter oraz dwóch niższych budynków z miejscami noclegowymi i apartamentami ogrodowymi. Nie mogę uwierzyć, że nie mieli dla nas 3 wolnych pokoi. (przyjechaliśmy 3 rodziny w tym samym czasie). Byliśmy na wakacjach przez 10 dni i była to powszechna praktyka i widziałem na własne oczy, że niesłowackojęzyczni goście w dowolnej liczbie, którzy przybyli, byli zakwaterowani o każdej porze dnia i widzieliśmy to na własne oczy, przechodząc przyjęcie na plażę lub kiedy szliśmy na śniadanie lub ze śniadania, lub na lunch lub z niego. I to mnie bardzo złościło na samym początku wakacji, że płaci się za nie ponad 4000 euro i trzeba spać z dziećmi na kanapach, krzesłach i kanapach w hotelowym lobby lub gdziekolwiek się znajdzie. Nie masz gdzie wystartować, przebrać się, wziąć prysznica.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petra K.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.7. - 15.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Wakacje ponad nasze oczekiwania, czystość (przede wszystkim), wyposażenie pokoju zgodne z opisem CK. Polecam.

Wakacje ponad nasze oczekiwania, czystość (przede wszystkim), wyposażenie pokoju zgodne z opisem CK. Polecam.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Miroslava T.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 10.7. - 20.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Wakacje oceniam super z zakwaterowaniem, jedzeniem, plażą, sprzątaniem, program był jak najbardziej kompletny, ale nie podobały mi się dwie rzeczy. Po pierwsze usługi delegata są zerowe, nie ma spotkania, nie ma informacji, nie ma podstawowych informacji, nie ma informacji o wyjeździe, jeśli nie spotkałem osób, które były tam z nami, to nie wiemy zupełnie nic. brak kontaktu telefonicznego, jego numer telefonu był podany właśnie na papierze, który otrzymaliśmy po przybyciu na lotnisko podczas transferu. A po drugie, nie rozumiem, dlaczego słowaccy turyści nie mogą zostać zakwaterowani o każdej porze dnia, kiedy przylatują z lotniska, ale dopiero o 15:00. Do hotelu dotarliśmy o 05:50, już z różnicą czasu. Podróżowaliśmy z naszymi 3- i 6-letnimi dziećmi, które potrzebowały odpoczynku po nocnym locie, a także z moim mężem i mną. Po przyjeździe recepcjonista poinformował nas, że niestety przyjechaliśmy wcześniej i nie mógł nas zakwaterować. Hotel w którym się zatrzymaliśmy składał się z budynku głównego liczącego 17 pięter oraz dwóch niższych budynków z miejscami noclegowymi i apartamentami ogrodowymi. Nie mogę uwierzyć, że nie mieli dla nas 3 wolnych pokoi. (przyjechaliśmy 3 rodziny w tym samym czasie). Byliśmy na wakacjach przez 10 dni i była to powszechna praktyka i widziałem na własne oczy, że niesłowackojęzyczni goście w dowolnej liczbie, którzy przybyli, byli zakwaterowani o każdej porze dnia i widzieliśmy to na własne oczy, przechodząc przyjęcie na plażę lub kiedy szliśmy na śniadanie lub ze śniadania, lub na lunch lub z niego. I to mnie bardzo złościło na samym początku wakacji, że płaci się za nie ponad 4000 euro i trzeba spać z dziećmi na kanapach, krzesłach i kanapach w hotelowym lobby lub gdziekolwiek się znajdzie. Nie masz gdzie wystartować, przebrać się, wziąć prysznica.

Wakacje oceniam super z zakwaterowaniem, jedzeniem, plażą, sprzątaniem, program był jak najbardziej kompletny, ale nie podobały mi się dwie rzeczy. Po pierwsze usługi delegata są zerowe, nie ma spotkania, nie ma informacji, nie ma podstawowych informacji, nie ma informacji o wyjeździe, jeśli nie spotkałem osób, które były tam z nami, to nie wiemy zupełnie nic. brak kontaktu telefonicznego, jego numer telefonu był podany właśnie na papierze, który otrzymaliśmy po przybyciu na lotnisko podczas transferu. A po drugie, nie rozumiem, dlaczego słowaccy turyści nie mogą zostać zakwaterowani o każdej porze dnia, kiedy przylatują z lotniska, ale dopiero o 15:00. Do hotelu dotarliśmy o 05:50, już z różnicą czasu. Podróżowaliśmy z naszymi 3- i 6-letnimi dziećmi, które potrzebowały odpoczynku po nocnym locie, a także z moim mężem i mną. Po przyjeździe recepcjonista poinformował nas, że niestety przyjechaliśmy wcześniej i nie mógł nas zakwaterować. Hotel w którym się zatrzymaliśmy składał się z budynku głównego liczącego 17 pięter oraz dwóch niższych budynków z miejscami noclegowymi i apartamentami ogrodowymi. Nie mogę uwierzyć, że nie mieli dla nas 3 wolnych pokoi. (przyjechaliśmy 3 rodziny w tym samym czasie). Byliśmy na wakacjach przez 10 dni i była to powszechna praktyka i widziałem na własne oczy, że niesłowackojęzyczni goście w dowolnej liczbie, którzy przybyli, byli zakwaterowani o każdej porze dnia i widzieliśmy to na własne oczy, przechodząc przyjęcie na plażę lub kiedy szliśmy na śniadanie lub ze śniadania, lub na lunch lub z niego. I to mnie bardzo złościło na samym początku wakacji, że płaci się za nie ponad 4000 euro i trzeba spać z dziećmi na kanapach, krzesłach i kanapach w hotelowym lobby lub gdziekolwiek się znajdzie. Nie masz gdzie wystartować, przebrać się, wziąć prysznica.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petra K.

Ocena 4,9 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.7. - 15.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Wakacje ponad nasze oczekiwania, czystość (przede wszystkim), wyposażenie pokoju zgodne z opisem CK. Polecam.

Wakacje ponad nasze oczekiwania, czystość (przede wszystkim), wyposażenie pokoju zgodne z opisem CK. Polecam.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jaroslav D.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.7. - 15.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Ale zajęło nam trochę czasu, zanim zorientowaliśmy się w All Inc. program. Dla mnie dużym mankamentem jest brak opasek dla gości i przy każdym drinku i posiłku trzeba podawać numer pokoju. Ale przyzwyczają się do ciebie z Casem, więc chcą tego tylko z jedzeniem. Hotel jest piękny, czysty, ale dość zajęty - konferencje itp. Personel jest bardzo miły. Ogólne podsumowanie jest takie, że były to cudowne wakacje, ale nie pojechałbym tam ponownie, wolimy mniejsze hotele.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Ale zajęło nam trochę czasu, zanim zorientowaliśmy się w All Inc. program. Dla mnie dużym mankamentem jest brak opasek dla gości i przy każdym drinku i posiłku trzeba podawać numer pokoju. Ale przyzwyczają się do ciebie z Casem, więc chcą tego tylko z jedzeniem. Hotel jest piękny, czysty, ale dość zajęty - konferencje itp. Personel jest bardzo miły. Ogólne podsumowanie jest takie, że były to cudowne wakacje, ale nie pojechałbym tam ponownie, wolimy mniejsze hotele.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Przestronne i czyste pokoje

Wyżywienie
Jedzenie było doskonałe, ale przydałoby się więcej różnorodności. Ale ogólnie mogę powiedzieć, że wszystko było bardzo smaczne. Nawet nie mam ochoty na słodycze, ale próbowaliśmy ich deserów przy każdym posiłku - pyszne!

Obsługa w hotelu
Personel bardzo pomocny.

Plaża
Plaża znajduje się kawałek przed hotelem, wystarczy przejść przez przejście podziemne. Przejrzyste, kamyczki, ale dość mocne, dla małych dzieci. Duże fale to duży bonus. Podobało nam się to. Jeśli nie chcesz płacić za leżak, możesz położyć się na trawiastym terenie, co znowu jest dużym bonusem. Ale nie można obejść się bez butów do wody.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

David

Ocena 4,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 28.6. - 5.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Mieliśmy pokój na 11 piętrze, więc mieliśmy piękny widok, co prawda nie na morze, ale i tak wspaniały. Pokój był bardzo nowoczesny, czysty, z codzienną wymianą ręczników (czyli z wyjątkiem jednego dnia) ???? Personel był bardzo miły, gościnny. Śniadania, obiady i kolacje odbywały się w głównej jadalni, w której zawsze było tłoczno, ale nigdy nie było problemu, że nie usiądziemy. Baseny i otoczenie były bardzo dobrze utrzymane. Po prostu przeszkadzało nam to, że niektóre leżaki nie miały materacy, więc były niewygodne. Nad morzem nie spędzaliśmy zbyt wiele czasu, gdyż wiało bardzo mocno. Było fajnie na basenie, który znajduje się za hotelem. Odwiedziliśmy także spa, masaż tajski, który był luksusowy. Zorganizowaliśmy jednodniową wycieczkę przez delegata, a ona pomogła nam wynająć samochód. Zajrzeliśmy także do stolicy. Polecamy odwiedzić go wieczorem, kiedy w autobusach jest tłok. Martwiło nas to, że nie mają opasek all-inclusive, więc przy każdym zamówieniu (jedzenie, napoje itp.) musieliśmy podawać numer pokoju.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Mieliśmy pokój na 11 piętrze, więc mieliśmy piękny widok, co prawda nie na morze, ale i tak wspaniały. Pokój był bardzo nowoczesny, czysty, z codzienną wymianą ręczników (czyli z wyjątkiem jednego dnia) ???? Personel był bardzo miły, gościnny. Śniadania, obiady i kolacje odbywały się w głównej jadalni, w której zawsze było tłoczno, ale nigdy nie było problemu, że nie usiądziemy. Baseny i otoczenie były bardzo dobrze utrzymane. Po prostu przeszkadzało nam to, że niektóre leżaki nie miały materacy, więc były niewygodne. Nad morzem nie spędzaliśmy zbyt wiele czasu, gdyż wiało bardzo mocno. Było fajnie na basenie, który znajduje się za hotelem. Odwiedziliśmy także spa, masaż tajski, który był luksusowy. Zorganizowaliśmy jednodniową wycieczkę przez delegata, a ona pomogła nam wynająć samochód. Zajrzeliśmy także do stolicy. Polecamy odwiedzić go wieczorem, kiedy w autobusach jest tłok. Martwiło nas to, że nie mają opasek all-inclusive, więc przy każdym zamówieniu (jedzenie, napoje itp.) musieliśmy podawać numer pokoju.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Nowoczesny, czysty, codziennie sprzątany pokój.

Wyżywienie
Jedzenie bardzo nam się podobało. Codziennie było w czym wybierać. Szkoda tylko, że niektórych dań nie można było przyprawić lub lepiej przygotować.

Obsługa w hotelu
Byliśmy zadowoleni z usług.

Plaża
Na plaży były płatne leżaki, ale w ogóle z nich nie korzystaliśmy, bo nad morzem było bardzo wietrznie i nie można było tam spędzić całego dnia.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Monika K.

Ocena 3,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 6.7. - 13.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Rodos Palace Ocena: 5/5 Grecja, Rodos

Zakwaterowanie w apartamentach z ogrodem było obfite, ale wysoko na wzgórzu. Na szczęście mieli bardzo miłych panów, którzy super szybko zawiozli nas na wózkach golfowych do miejsca zakwaterowania i do hotelu. Plaża z większymi kamyczkami, niezbyt wygodna i bardzo wietrzna. Fale były naprawdę duże i wiało prawie codziennie, na każdej plaży na której byliśmy, leżaki płatne. Jedzenie poniżej średniej, na pewno nie jest to hotel 5-gwiazdkowy, po przybyciu do SVK w Koszycach zjedliśmy o wiele lepsze śniadanie w hotelu 3-gwiazdkowym. Baseny były dobre, tylko poduszki na leżaki były niewystarczające i były brudne. Straszna postawa kasjera w barze all inclusive, która patrzyła na nas, jakbyśmy szli tam coś ukraść, gdy poprosiliśmy o piwo. Ogólnie było zamieszanie z usługami all inclusive, nie dostaliśmy opasek, tylko voucher i wszyscy pytali nas o numer pokoju i sprawdzali, do czego nam się należy. Brakowało informacji, w których restauracjach i barach oferowane są usługi all inclusive (ok. 50%). Widzieliśmy delegata wyjeżdżającego na lotnisko :)

Zakwaterowanie w apartamentach z ogrodem było obfite, ale wysoko na wzgórzu. Na szczęście mieli bardzo miłych panów, którzy super szybko zawiozli nas na wózkach golfowych do miejsca zakwaterowania i do hotelu. Plaża z większymi kamyczkami, niezbyt wygodna i bardzo wietrzna. Fale były naprawdę duże i wiało prawie codziennie, na każdej plaży na której byliśmy, leżaki płatne. Jedzenie poniżej średniej, na pewno nie jest to hotel 5-gwiazdkowy, po przybyciu do SVK w Koszycach zjedliśmy o wiele lepsze śniadanie w hotelu 3-gwiazdkowym. Baseny były dobre, tylko poduszki na leżaki były niewystarczające i były brudne. Straszna postawa kasjera w barze all inclusive, która patrzyła na nas, jakbyśmy szli tam coś ukraść, gdy poprosiliśmy o piwo. Ogólnie było zamieszanie z usługami all inclusive, nie dostaliśmy opasek, tylko voucher i wszyscy pytali nas o numer pokoju i sprawdzali, do czego nam się należy. Brakowało informacji, w których restauracjach i barach oferowane są usługi all inclusive (ok. 50%). Widzieliśmy delegata wyjeżdżającego na lotnisko :)

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Noclegi w apartamentowcach były świetne, duże, z kuchnią, dwoma pokojami, dwiema łazienkami, dwoma klimatyzatorami, w pobliżu osobny basen, tylko dla kilku apartamentów. Czysto, sprzątali codziennie. Z głównego hotelu ok. 130 kroków w cieniu lub przejażdżka wózkiem golfowym.

Wyżywienie
Oceniłbym jedzenie jako najgorsze ze świadczonych usług, mdłe, tanie rzeczy. Suszony kurczak i wieprzowina, ryby były 3 razy całkowicie bez smaku, bez owoców morza, bardzo niewiele greckich specjałów. Najlepsze były prawdopodobnie sałatki warzywne. Zamieszanie z usługami all inclusive.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować