Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Podróżowanie do Grecji jest możliwe bez okazywania certyfikatów szczepień i wykonywania testów na covid-19.
  • Powrót do Polski
  • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
  • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl
  • Hotel Rodos Palace

    Grecja, Rodos, Ixia

    Bardzo elegancki, luksusowy ośrodek W atrakcyjnej lokalizacji Zakupy i rozrywka bezpośrednio w ośrodku i jego okolicach Stylowe SPA, łaźnia turecka, 3 duże baseny Smaczna kuchnia

    Więcej o hotelu

    od 1 666 za osobę

    Wybierz termin

    Wybraliśmy dla was

    Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 22 473

    Opis

    LOKALIZACJA - w miejscowości Ixia-Ialyssos, ok.4 km od centrum, w samym sercu Zatoki Ialyssos, ok. 4 km od miasta Rodos, ok. 12 km od lotniska Rodos
    PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży tunelem, parasole, leżaki płatne, ręczniki plażowe za kaucjąHOTEL - 785 pokoi w 20-piętrowym budynku głównym i 7-piętrowym budynku bocznym Executive VIP, 14 budynków z apartamentami typu garden suite, 24h recepcja, lobby, winda, ogród, 5 restauracji, 5 barów
    Płatne: pralnia, centrum konferencyjne, sale konferencyjne, room serviceWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne 
    POKOJE  - Typu Standard- ok. 25 m2,  dla max.3 osób (2+1)
    Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
    Typu Standard z widokiem na morze dla max.3 osób (2+1)
    Typu Premium z widokiem na ogród/na morze dla max.3 osób (2+1)
    Typu GARDEN SUITE dla max.5 osób (2+3)
    Typu BUNGALOW GV dla max.5 osób (2+3)
    Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
    Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny zewnętrzne parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, basen kryty, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, miniklub dla dzieci (4-12 lat), animacje dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki, lekkie animacje, siatkowka plażowa
    Płatne: korty do tenisa ziemnego, bilard, siłownia, sporty wodne na plaży, centrum SPA
    Więcej informacji o hotelu:https://www.rodos-palace.gr/

    WYŻYWIENIE

    WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
    RO - oferta bez wyżywenia
    BB - śniadania w formie bufetu
    HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
    FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
    All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

    DOKONANIE REZERWACJI

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    SERWIS HOTELOWY

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    COVID 19

    TEST:  BRAK
    RODZAJ TESTU: BRAK
    ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
    TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTUTesty przed przyjazdem  
    Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.
    Testy po przyjeździe 
    Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.
    FORMULARZ LOKALIZACYJNY
    Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.
    Więcej informacji:
    https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja 
    https://covid19.gov.gr/ 


    RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

    1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
    2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
    3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
    PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
    CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
    4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

    WARUNKI PODRÓŻOWANIA

    Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

    Cena zawiera:
    - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
    - bilet lotniczy,
    - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
    - wyżywienie według wybranej opcji,
    - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
    - bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
    - transfer lotnisko-hotel-lotnisko
    UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
    - bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
    - podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
    Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
    UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

    Ważne informacje

    Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

    Opis

    LOKALIZACJA - w miejscowości Ixia-Ialyssos, ok.4 km od centrum, w samym sercu Zatoki Ialyssos, ok. 4 km od miasta Rodos, ok. 12 km od lotniska Rodos
    PLAŻA - ok. 100 m od hotelu, publiczna, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży tunelem, parasole, leżaki płatne, ręczniki plażowe za kaucjąHOTEL - 785 pokoi w 20-piętrowym budynku głównym i 7-piętrowym budynku bocznym Executive VIP, 14 budynków z apartamentami typu garden suite, 24h recepcja, lobby, winda, ogród, 5 restauracji, 5 barów
    Płatne: pralnia, centrum konferencyjne, sale konferencyjne, room serviceWi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne 
    POKOJE  - Typu Standard- ok. 25 m2,  dla max.3 osób (2+1)
    Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
    Typu Standard z widokiem na morze dla max.3 osób (2+1)
    Typu Premium z widokiem na ogród/na morze dla max.3 osób (2+1)
    Typu GARDEN SUITE dla max.5 osób (2+3)
    Typu BUNGALOW GV dla max.5 osób (2+3)
    Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
    Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny zewnętrzne parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, basen kryty, basen dla dzieci ze zjeżdżalniami, miniklub dla dzieci (4-12 lat), animacje dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, rzutki, lekkie animacje, siatkowka plażowa
    Płatne: korty do tenisa ziemnego, bilard, siłownia, sporty wodne na plaży, centrum SPA
    Więcej informacji o hotelu:https://www.rodos-palace.gr/

    WYŻYWIENIE

    WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
    RO - oferta bez wyżywenia
    BB - śniadania w formie bufetu
    HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
    FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
    All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski

    DOKONANIE REZERWACJI

    Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

    SERWIS HOTELOWY

    W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
    Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

    COVID 19

    TEST:  BRAK
    RODZAJ TESTU: BRAK
    ZWOLNIENIE Z TESTU:  BRAK TESTU
    TEST DLA DZIECKA:  BRAK TESTUTesty przed przyjazdem  
    Grecja zniosła wymóg posiadania dokumentów określających status związany z COVID 19. Nie ma obowiązku wykonywania testów, przedkładania certyfikatów szczepienia, wypełniania formularza lokalizacyjnego.
    Testy po przyjeździe 
    Nie ma obowiązku wykonywania testów po przyjeździe.
    FORMULARZ LOKALIZACYJNY
    Od 15.03.2022 nie ma obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.
    Więcej informacji:
    https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecja 
    https://covid19.gov.gr/ 


    RODZAJ OFERTY - WAŻNE INFORMACJE

    1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
    2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
    3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
    Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
    Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
    PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
    CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu.
    4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

    WARUNKI PODRÓŻOWANIA

    Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
    Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
    W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

    CENA ZAWIERA/NIE ZAWIERA- WAŻNE INFORMACJE

    Cena zawiera:
    - ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
    - bilet lotniczy,
    - zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
    - wyżywienie według wybranej opcji,
    - bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
    - bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
    - transfer lotnisko-hotel-lotnisko
    UWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
    - bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
    - podatku turystycznego (taksa turystyczna- płatna na miejscu za osobę/za noc uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 0,50 EUR; 3* - ok. 1,50 EUR , 4* - ok. 3 EUR, 5* - ok. 4 EUR.
    Klienci przylatujący na Rodos i Zakyntos są pod telefoniczną opieką polskojęzycznego przedstawiciela organizatora. Oferta pobytu na Krecie nie zawiera opieki przedstawiciela/rezydenta -Klienci mają możliwość kontaktu w języku polskim pod alarmowym numerem telefonu (podany w dokumentach podróży). Oferta nie obejmuje standardowych spotkań informacyjnych z rezydentem.
    UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.

    Ważne informacje

    Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży 50 m
    • Odległość od centrum miasta 4 km
    • Odległość od lotniska 12 km
    • Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny tak
    • Basen wewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV tak
    • Minibar, Bar tak
    • Lódowka tak
    • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
    • Tenis, Siatkówka tak
    • Surfing tak
    • Centrum nurkowania tak
    • Hotel przy ulicy tak
    • Spokojna okolica tak
    • Fitness tak
    • Programy animacyjne tak
    • Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
    • Zwierzęta dozwolone tak
    • Hotelowa restauracja tak
    • Kawiarnia tak
    • Recepcja 24h tak
    • Wypożyczalnia rowerów tak
    • Wifi tak
    • Aneks kuchnny tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 4,1 / 5
    Travelplanet

    Doskonałe (40 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 4,1 / 5

    Wyżywienie 4,3 / 5

    Okolica 3,9 / 5

    Cena 3,8 / 5

    216. najwyższa ocena z 1105 hoteli w Rodos

    Dariusz Dudło Lipiec 2022

    Data pobytu: 7.7. - 14.7.2022

    Ocena 4,5 / 5
    Wakacje udane tylko za krótkie.
    Całkowita ocena

    Wakacje udane tylko za krótkie.

    Zakwaterowanie 4,5 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Cena 4,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Jakość pokoi mogła by być nieco lepsza, jak to mówią "diabeł tkwi w szczególach"

    Wyżywienie
    Wspaniałe, ogrom jedzenia super jakości.

    Obsługa w hotelu
    Znakomite, baseny czyste piękne, dla dzieci moc atrakcji.

    Plaża
    Plaża czysta, dojście przejściem podziemnym przejsciem

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Przemysław Piestrzyński Wrzesień 2021

    Data pobytu: 29.7. - 5.8.2021

    Ocena 4,5 / 5
    Miło, czysto, dobre jedzenie, basen wymaga lepszych leżaków.
    Całkowita ocena

    Miło, czysto, dobre jedzenie, basen wymaga lepszych leżaków.

    Zakwaterowanie 4,3 / 5

    Wyżywienie 4,5 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 4,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Bardzo wygodnie

    Wyżywienie
    Bardzo smacznie i ogromny wybór

    Obsługa w hotelu
    Niestety w okresie pandemii dość ograniczone

    Plaża
    Blisko i przyjemnie.

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Filtruj opinie

    Dariusz Dudło Lipiec 2022

    Data pobytu: 7.7. - 14.7.2022

    Ocena 4,5 / 5
    Wakacje udane tylko za krótkie.
    Całkowita ocena

    Wakacje udane tylko za krótkie.

    Zakwaterowanie 4,5 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Cena 4,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Jakość pokoi mogła by być nieco lepsza, jak to mówią "diabeł tkwi w szczególach"

    Wyżywienie
    Wspaniałe, ogrom jedzenia super jakości.

    Obsługa w hotelu
    Znakomite, baseny czyste piękne, dla dzieci moc atrakcji.

    Plaża
    Plaża czysta, dojście przejściem podziemnym przejsciem

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Przemysław Piestrzyński Wrzesień 2021

    Data pobytu: 29.7. - 5.8.2021

    Ocena 4,5 / 5
    Miło, czysto, dobre jedzenie, basen wymaga lepszych leżaków.
    Całkowita ocena

    Miło, czysto, dobre jedzenie, basen wymaga lepszych leżaków.

    Zakwaterowanie 4,3 / 5

    Wyżywienie 4,5 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 4,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Bardzo wygodnie

    Wyżywienie
    Bardzo smacznie i ogromny wybór

    Obsługa w hotelu
    Niestety w okresie pandemii dość ograniczone

    Plaża
    Blisko i przyjemnie.

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Michał

    Ocena 4,4 / 5
    Dobra obsługa, super jedzenie, czyste pokoje
    Całkowita ocena

    Dobra obsługa, super jedzenie, czyste pokoje

    Zakwaterowanie 4,4 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Ewelina

    Ocena 3,6 / 5
    Zlokalizowany w centrum ,jak ktoś liczy na spacer po kolacji to nie to miejsce , należy również pamiętać ,ze trzeba na urlopie zaopatrzyć się w formalny strój (panowie koniecznie długie spodnie );inaczej nie będzie kolacji ,krótkie spodenki odpadają , dostępny w całym obiekcie tylko jeden bar dla osób mających wykupiona ofertę all inclusive , plaża po drugiej stronie ulicy bardzo kamienista ( koni
    Całkowita ocena

    Zlokalizowany w centrum ,jak ktoś liczy na spacer po kolacji to nie to miejsce , należy również pamiętać ,ze trzeba na urlopie zaopatrzyć się w formalny strój (panowie koniecznie długie spodnie );inaczej nie będzie kolacji ,krótkie spodenki odpadają , dostępny w całym obiekcie tylko jeden bar dla osób mających wykupiona ofertę all inclusive , plaża po drugiej stronie ulicy bardzo kamienista ( konieczne buty ) , leżaki płatne , ale pogoda jak zawsze piękna , radzę wypożyczyć samochód wtedy można zobaczyć prawdziwe Rodos

    Zakwaterowanie 3,7 / 5

    Wyżywienie 4,0 / 5

    Okolica 3,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Piotr

    Ocena 4,2 / 5
    jak na tak duży hotel to baseny są za małe
    Całkowita ocena

    jak na tak duży hotel to baseny są za małe

    Zakwaterowanie 4,7 / 5

    Wyżywienie 3,0 / 5

    Okolica 4,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 14 °C temperatura w nocy 11 °C

    • Temperatura wody 16 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 12 °C temperatura w nocy 9 °C

    • Ndz 14 °C temperatura w nocy 8 °C

    • Pon 9 °C temperatura w nocy 7 °C

    • Wt 8 °C temperatura w nocy 7 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje:

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień