Aktualne do Grecji

Hotel Grecian Fantasia Resort

Ocena: 3/5

Grecja, Rodos, Faliraki

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Piaszczysta plaża 550 m Możliwość pokoi rodzinnych

Więcej o hotelu

od 1 767 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

Świetna lokalizacja niedaleko najdłużej i najładniejszej plaży na wyspie - Faliraki Beach. W pobliżu liczne bary, sklepy restauracje - dla klientów lubiących gwar kurortu turystycznego.

Położenie

Piaszczysta plaża publiczna znajduje się ok. 350 m od hotelu (leżaki i parasole są dodatkowo płatne ok. 8 Euro/ dzień). Hotel położony około 1,5 km od ścisłego centrum Faliraki, ok. 12 km od miasta Rodos. Lotnisko na Rodos (RHO) jest oddalone o ok. 16 km. Blisko hotelu (ok. 50 m) znajduje się przystanek autobusowy.

Wyposażenie

Kompleks 3 budynków z 57 pokojami. Na terenie hotelu recepcja 24h z lobby, bar, restauracja główna, przechowalnia bagażu, WiFI (bezpłatnie).

Pokoje

Double Standard Room - klimatyzacja (płatna ok. 8 Euro/ dzień), TV Sat, Telefon, czajnik (na zapytanie, odpłatnie ok. 3 Euro/ dzień), sejf (płatny ok. 3 Euro/ dzień), łazienka (prysznic, suszarka), balkon lub taras
Family Room - większa powierzchnia.

Wyżywienie

Half Board (HB) - śniadanie i obiadokolacja, napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo

Sport i rozrywka

Basen (leżaki i parasole przy basenie bezpłatnie), sporty wodne na plaży (usługi zewnętrzne), masaże (płatne).

Dla dzieci

Niewielki plac zabaw, łóżeczko niemowlęce (wymagana wcześniejsza rezerwacja).

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Opłata klimatyczna

W Grecji wymagana jest opłata klimatyczna (tzw. opłata na odporność na kryzys klimatyczny), która nie jest wliczona w cenę zakwaterowania. Należy ją zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu oraz daty pobytu, poniżej szacunkowe kwoty:
          marzec - październik:
* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 1*
* ok. 2 za pokój i za noc w hotelach 2*
* ok. 5 za pokój i za noc w hotelach 3*

* ok. 10 za pokój i za noc w hotelach 4*
* ok. 15 za pokój i za noc w hotelach 5*
listopad - luty:
* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 1*
* ok. 0,50 za pokój i za noc w hotelach 2*
* ok. 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*
* ok. 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*
* ok. 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*

Cena nie zawiera

Wizy, podatku turystycznego lub opłaty klimatycznej, jeśli są lokalnie wymagane (płatny na miejscu w hotelu), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń, m.in. od kosztów rezygnacji i pakietu Sport.

Warunki wjazdowe do Grecji

Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair, Enter Air

Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
Przelot PLL LOT:
* w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
* bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Przelot liniami WizzAir:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
* WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą

Przelot liniami Ryanair:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
* pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)
* bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
Ryanair akceptuje tylko mobilne karty pokładowe (drukowane karty pokładowe nie będą akceptowane.
Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
Przelot liniami Enter Air:
* w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg
* przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia hotelu, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 550 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
  • Odległość od lotniska Lotnisko 15 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Golf Golf tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Bar Bar tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 145 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,6 / 5

Zakwaterowanie 3,6 / 5

Wyżywienie 3,2 / 5

Okolica 3,9 / 5

Cena 3,7 / 5

226. najwyższa ocena z 1198 hoteli w Rodos

Andrea K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Stosunek ceny do jakości jest całkowicie odpowiedni. Jedzenie mogłoby być nieco bardziej urozmaicone, ale zawsze miło wspominamy pobyt.

Stosunek ceny do jakości jest całkowicie odpowiedni. Jedzenie mogłoby być nieco bardziej urozmaicone, ale zawsze miło wspominamy pobyt.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Plaża i centrum nie są daleko, dostaliśmy apartament 2 pokojowy, było absolutnie w porządku

Wyżywienie
Skorzystaliśmy z opcji półpensjonatu, jedzenie było pyszne.

Obsługa w hotelu
Zazwyczaj chodziliśmy tam tylko spać, ale był tam także basen zewnętrzny.

Plaża
Plaża znajduje się kilka minut spacerem od obiektu. Dostępne są leżaki i prysznice.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert S.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.9. - 6.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Dobrze

Dobrze

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Dobrze

Wyżywienie
Ok powtarzające się

Obsługa w hotelu
Dobrze

Plaża
Ok

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Andrea K.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 3.10. - 8.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Stosunek ceny do jakości jest całkowicie odpowiedni. Jedzenie mogłoby być nieco bardziej urozmaicone, ale zawsze miło wspominamy pobyt.

Stosunek ceny do jakości jest całkowicie odpowiedni. Jedzenie mogłoby być nieco bardziej urozmaicone, ale zawsze miło wspominamy pobyt.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Plaża i centrum nie są daleko, dostaliśmy apartament 2 pokojowy, było absolutnie w porządku

Wyżywienie
Skorzystaliśmy z opcji półpensjonatu, jedzenie było pyszne.

Obsługa w hotelu
Zazwyczaj chodziliśmy tam tylko spać, ale był tam także basen zewnętrzny.

Plaża
Plaża znajduje się kilka minut spacerem od obiektu. Dostępne są leżaki i prysznice.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Robert S.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.9. - 6.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Dobrze

Dobrze

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Dobrze

Wyżywienie
Ok powtarzające się

Obsługa w hotelu
Dobrze

Plaża
Ok

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Zuzana K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.9. - 3.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

odpowiada cenie

odpowiada cenie

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój był przestronny, prysznic był mały, ale myślę, że cena jest adekwatna do standardu.

Wyżywienie
Dość duży wybór dań jak na hotel trzygwiazdkowy

Obsługa w hotelu
OK

Plaża
Dostęp do plaży był zgodny z opisem, plaża jest ładna, a woda pięknie czysta. Polecam buty do wody, żeby łatwiej było wejść do morza.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marián K.

Ocena 3,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 25.8. - 4.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Hotel jest w porządku, zakwaterowanie jest przyjemne, łazienka bardzo mała, jedzenie przeciętne i ciągle takie samo. Jedzenie prawie tego samego przez 10 dni działa mi na nerwy (nie rozumiem, dlaczego hotel prawie w ogóle nie oferuje greckiego jedzenia). Piękna wyspa – mnóstwo możliwości spędzania czasu. Ogólne wrażenie pozytywne.

Hotel jest w porządku, zakwaterowanie jest przyjemne, łazienka bardzo mała, jedzenie przeciętne i ciągle takie samo. Jedzenie prawie tego samego przez 10 dni działa mi na nerwy (nie rozumiem, dlaczego hotel prawie w ogóle nie oferuje greckiego jedzenia). Piękna wyspa – mnóstwo możliwości spędzania czasu. Ogólne wrażenie pozytywne.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Alena Z.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 27.8. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Grecian Fantasia Resort Ocena: 3/5 Grecja, Rodos

Oczekiwałbym, że agencja zaoferuje „przyzwoity hotel”, a nie coś, gdzie personel kradnie z pokoi, właściciel wpada w kategorię właściciela pubu z Cimrmana, czego hotel chce, ale ludzie mu przeszkadzają, a jedzenie jest naprawdę kiepskiej jakości (a jadam w stołówce od 30 lat...). Właściciel jest arogancki, gdy o coś proszą. Trzeciego dnia, po posprzątaniu pokoju, ubrania zniknęły, moja była nową koszulką, zestawem mojej córki, w którym spała – też nową. Kiedy dowiedzieliśmy się o tym wieczorem, poszedłem do niego, żeby sprawdzić, czy zabrali ją z praniem, powiedział, że nie i czy jestem pewien, że ją tam mamy... Kiedy nalegałem, żeby jej poszukać, bo moja córka nie miała w czym spać, poszedł jej poszukać i przyniósł spodenki (wyprane), ale reszty, powiedział, że nie ma. Próbowałem pojednawczo wytłumaczyć, że jeśli jest, to najwyraźniej go mamy i nigdzie go nie ma, obiecał, że sprawdzi ponownie następnego dnia. Następnego dnia, kiedy go szukałem, dowiedziałem się, że nic nie znaleźli… protestowaliśmy, że nie opuścił pokoju o własnych siłach… Wzruszył tylko ramionami i odszedł. Przez cały czas nic w sensie „przepraszam”, „przepraszam”… ani zadośćuczynienia. Okazało się też, że ciągle gubiłem tabletki nasenne, które wziąłem „na wszelki wypadek” i których nie zjadłem. Zdecydowanie się czegoś takiego nie spodziewałem, ostatni raz doświadczyłem czegoś takiego w latach dziewięćdziesiątych (byłem delegatem w Hiszpanii), ale nigdy nie spotkałem się z tak niemożliwym jedzeniem. Nie rozumiałem, dlaczego niektórzy goście układają piramidę z lekko podsmażonego kurczaka, robią gumowe tosty i salami z osobnego pieczywa na plażę na śniadanie, a nawet zabierają tam wspomniane jajka.

Oczekiwałbym, że agencja zaoferuje „przyzwoity hotel”, a nie coś, gdzie personel kradnie z pokoi, właściciel wpada w kategorię właściciela pubu z Cimrmana, czego hotel chce, ale ludzie mu przeszkadzają, a jedzenie jest naprawdę kiepskiej jakości (a jadam w stołówce od 30 lat...). Właściciel jest arogancki, gdy o coś proszą. Trzeciego dnia, po posprzątaniu pokoju, ubrania zniknęły, moja była nową koszulką, zestawem mojej córki, w którym spała – też nową. Kiedy dowiedzieliśmy się o tym wieczorem, poszedłem do niego, żeby sprawdzić, czy zabrali ją z praniem, powiedział, że nie i czy jestem pewien, że ją tam mamy... Kiedy nalegałem, żeby jej poszukać, bo moja córka nie miała w czym spać, poszedł jej poszukać i przyniósł spodenki (wyprane), ale reszty, powiedział, że nie ma. Próbowałem pojednawczo wytłumaczyć, że jeśli jest, to najwyraźniej go mamy i nigdzie go nie ma, obiecał, że sprawdzi ponownie następnego dnia. Następnego dnia, kiedy go szukałem, dowiedziałem się, że nic nie znaleźli… protestowaliśmy, że nie opuścił pokoju o własnych siłach… Wzruszył tylko ramionami i odszedł. Przez cały czas nic w sensie „przepraszam”, „przepraszam”… ani zadośćuczynienia. Okazało się też, że ciągle gubiłem tabletki nasenne, które wziąłem „na wszelki wypadek” i których nie zjadłem. Zdecydowanie się czegoś takiego nie spodziewałem, ostatni raz doświadczyłem czegoś takiego w latach dziewięćdziesiątych (byłem delegatem w Hiszpanii), ale nigdy nie spotkałem się z tak niemożliwym jedzeniem. Nie rozumiałem, dlaczego niektórzy goście układają piramidę z lekko podsmażonego kurczaka, robią gumowe tosty i salami z osobnego pieczywa na plażę na śniadanie, a nawet zabierają tam wspomniane jajka.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Sam pokój został odnowiony, łazienka była oryginalna, więc lekko spleśniałe fugi, popękany prysznic, przeciekający sedes. To była część kabiny prysznicowej oddzielona od reszty łazienki zasłoną, ale to typowa grecka klasyka.

Wyżywienie
Jedzenie było absolutnie okropne, po pierwsze, zawsze takie samo (przez cały czas podawali na zmianę 4 dania główne: kurczaka z sezamem, żeberka, pangę i coś, co prawdopodobnie było hamburgerem z kurczaka i mąki), po drugie, mały wybór wszystkiego. Po pierwsze, świeżość została zastąpiona dużą ilością przypraw. Kiedyś o 19:00 na kolację można było wybrać „pizzę”, która była na śniadanie każdego dnia, tłusty ryż z przyprawami i bardzo tłuste ziemniaki z przyprawami. Gdyby to były normalne, świeżo ugotowane ziemniaki, to ok, zjadłbym je same, ale zawsze pachniały nieświeżo, jakby były gotowane co najmniej dzień lub dwa wcześniej i długo podgrzewane. Kiedy nadszedł czas na kolację, były pokryte mieszanką przypraw neutralizujących smak, polane olejem i wstawione na chwilę do piekarnika, jedna z pań wpadła na teorię, że może to resztki z innego hotelu. Generalnie wkładano maksimum wysiłku w wykorzystanie wszystkiego, co zostało, więc gumowate ciastka, naleśniki, których nie dało się zgiąć, resztki śniadaniowej kiełbaski zapiekanej z papryką... Ogólnie rzecz biorąc, używane produkty były prawdopodobnie najtańsze z możliwych, moja córka źle się poczuła po zjedzeniu pangi (lubi ryby), której, pomimo przypraw, nie zdawała sobie sprawy, że zjadła już dużo. Desery były wariacjami na temat pokruszonych śniadaniowych ciasteczek polanych budyniem. Na śniadanie były zimne jajka gotowane na niebiesko (skraplała się na nich para), a niektóre z nich miały na sobie sporą ilość odchodów nawet po obróbce cieplnej... Mleko czasami lekko gorzkie, czasami w porządku... Owoce tylko na śniadanie (pokrojona pomarańcza, czasami brązowawy banan pokrojony w kółka, lub również brązowawe jabłko. Żadnych na kolację, jakby to była alternatywa dla budyniu... Były też tostowane ciastka typu Minit na śniadanie, które były dobre. Ostatecznie poszliśmy gdzie indziej na kolację.

Obsługa w hotelu
W hotelu był basen, całkiem przyjemny, otoczony roślinnością, ale leżaki wokół niego były mocno zużyte, tapicerka miejscami podarta, podobnie jak krzesła w jadalni. Można było kupić drinka, ale był on droższy niż te oferowane w okolicznych lokalach. Po naszych doświadczeniach z jedzeniem nie mieliśmy nawet odwagi, żeby go spróbować.

Plaża
Plaża była oddalona o około 650 metrów, czysta, przestronna i sporo na niej było miejsc bez parasoli, ale my woleliśmy wybrać się na bardziej odległą plażę, gdzie można było nurkować z rurką.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Temperatura powietrza 16 °C

  • Temperatura wody 18 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Niski sezon
  3. Marzec: Niski sezon
  4. Kwiecień: Niski sezon
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować