lokalizacja
14 km od lotniska w Rodos-RHO.
kategoria organizatora
3*
Data otwarcia
1978 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracja, bar, room service (płatny), sejf w recepcji (płatny), basen odkryty.
internet
- Wi-Fi w hotelu bezpłatne
pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 5, liczba wind: 2)
Typy pokoi:
- pokoje double dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- junior suity dla max. 4 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- suity rodzinne dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC)
- suity penthouse dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras
Wyżywienie
- restauracja główna/a la carte, bar, cukiernia
śniadanie
- śniadanie (07:00-10:00)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (07:00-10:00), kolacja (18:30-21:30)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- lokalna
płatne
- masaż
- łaźnia turecka
DODATKOWE INFORMACJE
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - DOSTĘPNE BEZPŁATNIE
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - NIE
- Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK, NA ŻYCZENIE
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 20 GOŚCI NA 90 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - NIE
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? TAK
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? TAK
PODATEK TURYSTYCZNY
W Grecji od dnia 01.01.2018, zgodnie z decyzją rządu greckiego, będzie pobierany podatek turystyczny. Zapłata za podatek odbywa się podczas zakwaterowania. Wysokość podatku turystycznego zależy od kategorii lokalnej hotelu/kwatery. Opłaty kształtują się następująco: a) Hotel 5-gwiazdkowy - 4,00 EUR za pokój / doba, b) Hotel 4-gwiazdkowy - 3,00 EUR za pokój / doba, c) Hotel 3-gwiazdkowy - 1,50 EUR za pokój / doba, d) Hotel 1- i 2-gwiazdkowy - 0,50 EUR za pokój / doba, e) Apartament 4 Klucze - 1,00 EUR za pokój / doba, f) Apartament 3 Klucze - 0,50 EUR za pokój / doba, g) Apartament 1 i 2 Klucze - 0,25 EUR za pokój / doba.
Aktualizacja opisu
28.08.2020 11:09
usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Pokoje 4 osobowe