• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Poseidonio B

Grecja, Lefkada, Nidri

Świetna lokalizacja Przyjemna atmosfera 100 m od plaży

Więcej o hotelu

Hotel Poseidonio w rejonie Pireusu jest idealną bazą wypadową do zwiedzania Aten. Obiekt oferuje swoim gościom szereg udogodnień i usług zapewniających komfort i wygodę. Zakwaterowanie oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pokojach, WiFi w miejscach publicznych, restaurację, kawiarnię, konsjerża i wiele więcej. Pokoje są gustownie urządzone i zapewniają optymalny poziom komfortu dzięki praktycznym udogodnieniom, takim jak dywan, ręczniki, wanna z hydromasażem, klimatyzacja, ogrzewanie i inne. Obiekt oferuje różne możliwości wypoczynku i rekreacji. Odkryj wszystko, co Ateny ma do zaoferowania, czyniąc Poseidonio Hotel swoją bazą wypadową.

Lokalizacja:

- Obsługa hotelowa
- Pokój bagażowy

Wyposażenie pokoju:
- Ogrzewanie (indywidualne sterowanie)

Posiłki:
- Restauracja
- Kawiarnia
- Bar

Sporty:
- Bilard
Das Poseidonio Hotel in der Gegend Piräus ist ein idealer Ausgangspunkt, um Athen zu erkunden. Die Unterkunft bietet ihren Gästen eine Reihe von Einrichtungen und Dienstleistungen für Komfort und Bequemlichkeit. Die Unterkunft verfügt über Kostenloses WiFi in allen Zimmern, Wi-Fi in öffentlichen Bereichen, Restaurant, Café, Portier und vieles mehr. Die Zimmer sind geschmackvoll eingerichtet und verfügen über ein optimales Level an Bequemlichkeit dank praktischer Annehmlichkeiten wie Teppichboden, Handtücher, Badewanne mit Whirlpool, Klimaanlage, Heizung und anderen. Die Unterkunft bietet verschiedene Freizeit- und Erholungsangebote. Entdecken Sie alles, was Athen zu bieten hat mit dem Poseidonio Hotel als Ausgangspunkt.

Lage:

- Roomservice
- Gepäckraum

Zimmerausstattung:
- Heizung (individuelle Steuerung)

Verpflegung:
- Restaurant
- Café
- Bar

Sport:
- Billard

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 1000 m
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bar Bar tak

Dobry (Na podstawie 82 opinii)

55. najwyższa ocena z 458 hoteli w Lefkada

Ondřej F.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 20.7. - 31.7.2023 Oceniono: Październik 2023

Jakość zakwaterowania podsumowałbym jako spełniającą nasze oczekiwania. W naszym pokoju było wszystko co potrzebne aby człowiek mógł wygodnie spać i niczego mu nie brakowało. Był telewizor, działająca klimatyzacja z pilotem, więc pod prysznicem nie było parawanu (ale to szczegół :)), na balkonie były krzesła i stolik, a w pokoju było wystarczająco dużo miejsca i szafa z miejscem do przechowywania. W kuchni była działająca lodówka i kuchenka, ale od początku była zepsuta żarówka, jednak ponieważ nie korzystaliśmy z kuchni, nie przeszkadzało nam to. Podsumowując, podsumowałbym to, ponieważ mieliśmy wszystko, czego potrzebowaliśmy.

Naprawdę podobało nam się całe jedzenie w hotelu i na koniec nigdy nie było słodkiego miejsca. Śniadania były w większości powtarzalne, ale jakość jedzenia była w porządku. Kolacje natomiast zawsze się zmieniały, więc każdego dnia było na co czekać. Ponieważ moja dziewczyna i ja mieliśmy niepełne wyżywienie, lunch jedliśmy głównie w drodze. Byliśmy również bardzo zadowoleni z jakości i różnorodności jedzenia na całej wyspie.

Zdjęcia hotelu odpowiadają temu, co widać. Personel był bardzo miły i miły. Pokój był dokładnie sprzątany codziennie około południa. Jeśli potrzebowaliśmy porady w jakiejś sprawie, zawsze otrzymaliśmy potrzebne informacje.

Plaża znajdowała się po drugiej stronie ulicy, tuż pod hotelem, więc dostępność nie stanowiła żadnego problemu. Jednak czystość morza była pewnym problemem, gdyż wszystkie łodzie tam parkowały i tam też tankowano. Można było jednak pojechać skuterem lub samochodem na drugą stronę wyspy i tam morze było zauważalnie czystsze i ładniejsze. Z drugiej strony po naszej stronie pod hotelem było mało ludzi, natomiast po drugiej stronie wyspy było dużo ludzi. Na naszej plaży pod hotelem nie było leżaków i parasoli, ale idąc do miasteczka Nydri, które znajdowało się około kilometra od hotelu, na plaży znalazło się wszystko, czego potrzeba, łącznie z leżakami i parasolami.

Simona L.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 21.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Ondřej F.

Simona L.

Táňa V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 18.9. - 23.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Najlepsze lata hotel ma za sobą. Jest stary i zniedołężniały. Pomimo wielkich wysiłków pokojówek, które codziennie sprzątały, nie radziły sobie zbyt dobrze. W łazience nadal były (obce) włosy na podłodze, pleśń na ścianach łazienki, a bez butów nie poszłabym pod prysznic. Ale codziennie zmieniali ręczniki, czasem po prostu je zabierali i zapominali je zabrać? ? ? ?

Jedzenie było przeciętne, na pewno nikt nie umarłby z głodu. Ale nie można spodziewać się żadnych wrażeń gastronomicznych.

Wakacje kupiliśmy w ostatniej chwili w zasadzie za cenę biletu lotniczego, dlatego każdą usługę hotelową traktuję jako bonus. Ale płacąc pełną cenę, prawdopodobnie byłbym bardzo rozczarowany.

W Perigiali nie spodziewajcie się pięknych plaż, o których czytacie w przewodnikach po Lefkadzie. To Bałkany i wszystko tak wygląda. Nie spodziewajcie się tam malowniczej Grecji.

Kamil

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.9. - 13.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Po poprzednich opiniach baliśmy się w co się wpakujemy. Ostatecznie pokój był sprzątany codziennie, chociaż nie było najlepiej, ale łazienka była okropna???? Powinni coś z tym zrobić!! !!!!!

Mieliśmy obiadokolację, wystarczyło jeśli był program w ciągu dnia... wybór jedzenia był zadowalający.Śniadania były codziennie takie same, ale były małe zmiany.Obiady były bardzo dobre.

Na lokalnej plaży byliśmy tylko raz.. Ta dalej od hotelu była lepsza.. Inaczej j

Petr O.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 14.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Zakwaterowanie było bardzo przyzwoite i czyste, tylko materac mi nie odpowiadał. regularne sprzątanie, wszystko w porządku

Śniadania i obiadokolacje w formie bankietu i wszystko na czas, kuchnia była w jak najlepszym porządku, może wydawało mi się, że obiady codziennie prawie takie same

Hotel, basen i wszystko wokół było czyste, a personel był absolutnie doskonały

Zgodnie z rekomendacją delegata, pana Filipa Martina, był mniejszy i kamienisty, ze świetną tawerną, ale przede wszystkim łagodnym wejściem do morza dla naszego 5-letniego dziecka. marka idealna