• Wjazd możliwy na podstawie ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
  • Nie ma szczególnych wymagań dotyczących szczepień​​​​​​.
  • UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.

Hotel Kalypso

Grecja, Lefkada, Agios Nikitas

Rodzinny hotel apartamentowy w tradycyjnym jońskim stylu W cichym miejscu Centrum kurortu 100 m Kilka plaż w zasięgu ręki

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Odległość od centrum miasta Centrum miasta 50 m
  • Surfing Surfing tak
  • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Bar Bar tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

34. najwyższa ocena z 458 hoteli w Lefkada

Alena L.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 7.9. - 14.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Proste zakwaterowanie odpowiadało cenie.

Śniadanie jest takie samo każdego dnia. Doskonały jogurt grecki z miodem, tosty, kiełbasa, ser, marmolada, masło, jajko, babovka, kawa, herbata.

Pomocny personel.

Do plaż w pobliżu obiektu można dojechać autobusem. Milos jest dla nas niesamowity. Przez wzgórze lub taksówką wodną.

Klient chciał pozostać anonimowy

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 7.9. - 14.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Hotel Kalypso położony jest w spokojniejszej części, z dala od skrzyżowania dojazdowego, niemal na początku deptaka, nie słychać tu hałasu tawern czy ruchu na obwodnicy. Pokój był mniejszy, ale wystarczający. Telewizor, lodówka z zamrażarką, sejf. Na werandzie stół i 2 plastikowe krzesła. Śniadania serwowane były na tarasie z widokiem na deptak lub na wewnętrzną werandę, gdzie panował przyjemny cień. Jeśli komuś brakuje basenu, istnieje możliwość skorzystania z basenu w pobliskim hotelu Odyssey.

Zjedliśmy tylko śniadanie. Kawa, herbata, sok, mleko zimne lub ciepłe, salami, ser, jajko na twardo, pieczywo, marmolada, miód, jogurt, bułka, płatki zbożowe. Codziennie ten sam wybór, nam wystarczy. Obiady jedliśmy w drodze w różnych tawernach, a kolacje w tawernach na deptaku Agios Nikitas, głównie w To Steki.

Naprawdę miły i zrelaksowany personel. Pani na porannej zmianie odpowiedziała na moją grekę w przyzwoitym czeskim. Sprzątanie i wymiana ręczników bez problemu.

Tutejsza plaża żwirowa (ok. 200 m) jest mniejsza, po południu była pełna. Jeśli nie ma dużych fal, z tej plaży kursuje wodny „autobus” (4e/os.) do pobliskiej pięknej plaży Milos. Można do niego dojść pieszo przez wzgórze, zajęło nam to 20 minut, nawet z sapnięciem i sapnięciem.

Alena L.

Proste zakwaterowanie odpowiadało cenie.

Pomocny personel.

Klient chciał pozostać anonimowy

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 7.9. - 14.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Alena A.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 3.8. - 10.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Hotel Kalypso to starszy, ale całkowicie wystarczający obiekt noclegowy. Mieliśmy pracownię. Kuchnia była wyposażona w podstawowe rzeczy do przygotowania śniadania, małe kubki, ale tego się spodziewaliśmy, więc przywieźliśmy z domu duże, które zostawiliśmy w pokoju. Balkony są właściwie oddzielone tylko niską ścianką działową, ludzie wieszają tam ręczniki, więc widok na talerz sąsiada jest utrudniony. Faktem jest, że wszystko słychać z sąsiednich pokoi lub balkonu, więc zależy to od rozwagi ludzi. Rano 3 razy budził nas brzęk naczyń, podczas gdy recepcjonistka przygotowywała śniadanie.

Mieliśmy pobyt bez posiłków. Rano przygotowaliśmy śniadanie, na które zrobiliśmy zakupy w lokalnych supermarketach i piekarniach. Zabraliśmy coś ze sobą na plażę na lunch. Wieczorem zjedliśmy coś dobrego w lokalnych restauracjach. Istnieją różnice w jakości między nimi, ale można to stwierdzić po obłożeniu i tym, co widzisz na talerzach, przechodząc obok nich. Twój nos na pewno Cię nie zawiedzie, gdy zaczerpniesz aromatu unoszącego się z tawern.

Pokój był regularnie sprzątany, pościel i ręczniki wymieniane na bieżąco. W recepcji można wypożyczyć parasol. CK posiada klimatyzację i sejf w hotelu bezpłatnie. W innym CK za klimatyzację płaci się osobno bezpośrednio na miejscu. Na miejscu należy również uiścić podatek turystyczny.

Moim zdaniem druga najpiękniejsza plaża, którą odwiedziliśmy, Milos, znajduje się w odległości spaceru. Ścieżka jest karkołomna, wymaga mocnych butów, najpierw pod górę, potem w dół, ale warto. Jest kilka leżaków do wynajęcia, jest mały bar, a po plaży spaceruje mężczyzna sprzedający słodkie i słone wypieki i napoje. Wynajęliśmy samochód na 3 dni. Odwiedziliśmy Porto Katsiki, plaża jest ładna, opłata za parking to 10 euro, obok parkingu są stragany i restauracje, pod nimi klif i bardzo ładna plaża. Pomimo tego, że byliśmy tam w sierpniu, można znaleźć spokojne miejsce do leżenia, bo plaża jest wystarczająco szeroka. Plaża Egremi też fajna, opłata za parkowanie 5 euro, potem idzie się około kilometra w dół drogi w kilku krokach, jest stoisko i restauracja, potem schodami w dół z klifu. Plaża jest tak rozległa, że zawsze można znaleźć spokojne miejsce. Najbardziej podobała nam się plaża Megali Petra, opłata za parking 8 euro, piękna plaża, jest wystarczająco dużo miejsca dla wszystkich, cicho, tylko kilka leżaków do wynajęcia i mały stojak z napojami. Po południu były ogromne fale.

Jana F.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 20.7. - 27.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Pavel P.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.7. - 20.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

pokój i zakwaterowanie bezpośrednio w hotelu idealne

tylko śniadanie, niektóre dni pomijałem, więc dobrze

parkowanie wynajętego samochodu to duży problem