Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Podróżowanie do Grecji jest możliwe bez okazywania certyfikatów szczepień i wykonywania testów na covid-19.
  • Powrót do Polski
  • Od 28.03.2022 został zniesiony obowiązek odbycia kwarantanny po przekroczeniu polskiej granicy, co oznacza że po powrocie z wakacji nie ma już obowiązku: legitymowania się podczas przekraczania granicy certyfikatami szczepienia, wykonywania testów w kierunku COVID-19 oraz odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
  • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl
  • Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

    Wybierz termin

    Nieoficjalny opis hotelu

    Numer hotelu: 9 547

    Naszym zdaniem

    Komfortowy, gustowny, zadbany hotel, położony tuż przy plaży w spokojnej okolicy. Niska zabudowa, kameralna atmosfera, grecka kuchnia, eleganckie pokoje.

    Położenie

    Przy piaszczysto- żwirowej plaży (przejście przez ulicę, bezpłatne leżaki i parasole), ok. półtora kilometra od centrum Ierapetry, ok. 94 km od lotniska w Heraklionie. W pobliżu znajdują się sklepy,bary, restauracje, przystanek autobusowy.

    Wyposażenie

    Lobby, całodobowa recepcja, restauracja (kuchnia grecka i śródziemnomorska), bar główny, bar przy basenie, sezonowy bar przy plaży, room service, Wi-Fi bezpłatnie w częściach publicznych, pralnia.

    Pokoje

    Hotel posiada 70 pokoi o powierzchni ok. 20 m kw., wyposażonych w indywidualnie sterowaną klimatyzację, łazienkę (wanna lub prysznic, wc, suszarka), łącza Wi-FI, TV sat, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, małą lodówkę,  balkon lub taras (stolik i krzesełka).
    Double Room Garden View DZG - pokój dwuosobowy z widokiem na ląd/ogród 
    Double Room Side Sea View DZK - pokój dwuosobowy z bocznym widokiem na morze
    Double Room with Sea View DZM - pokój dwuosobowy z widokiem na morze
    Single Room Garden View - pokój jednoosobowy z widokiem na ogród  

    Wyżywienie

    BB (Bed and Breakfast) - śniadania
    HB (Half Board) - śniadania i kolacje (bufety, napoje do kolacji płatne)

    Sport i rozrywka

    Basen z tarasem (bezpłatne parasole i leżaki), okazjonalnie animacje, siłownia, siatkówka plażowa, rzutki, tenis stołowy. Za opłatą: bilard, masaże, zabiegi kosmetyczne. 

    Dla dzieci

     Brodzik łóżeczka niemowlęce (konieczna rezerwacja). 

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Zmiana świadczeń

    Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

    Powrót do Polski

    28 marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia,  wykonywania testów i  odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.
    https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia
    http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

    Warunki wjazdowe do Grecji

    Warunki wjazdowe do Grecji (aktualizacja 04.05.2022):Od 2 maja 2022 roku podróżni przybywający do Grecji nie podlegają już obostrzeniom wjazdowym związanym z Covid-19. Nie ma więc konieczności przedstawiania świadectwa szczepienia, potwierdzenia statusu ozdrowieńca czy wyniku testu. Nie ma też wymogu wypełnienia formularza lokalizacyjnego. 
    Pasażerowie korzystający z przelotów Lufthansy zobowiązani są do używania masek chirurgicznych lub FFP2 lub N95 lub KN95 (bez zaworów).
    Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.Przydatne strony: Greckie Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego | www.civilprotection.gr/enKrajowa Organizacja Zdrowia Publicznego Grecji (EODY) | https://eody.gov.gr/en/novel-coronavirus-covid-19-advice-for-travellers/https://www.gov.pl/web/dyplomacja/grecjahttps://travel.gov.gr/

    Cena nie zawiera

    Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

    COVID

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej.Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

    Informacje o lotach liniami LOT, Wizzair, Ryanair, EasyJet, Enter Air

    Wszystkie wyloty do Grecji oparte są o dynamiczne pakietowanie.
    Przelot PLL LOT:
    * w cenie jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
    * bagaż rejestrowany do 23 kg za dopłatą (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm)
    Warunki przewozu linii lotniczych LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
    Przelot liniami WizzAir:
    * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (bagaż umieszczany pod fotelem poprzedzającym)
    * WIZZ Priority za dodatkową opłatą (WIZZ Priority daje prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Obie sztuki bagażu można zabrać do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.)
    * bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą

    Przelot liniami Ryanair:
    * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego, nie większa niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczana pod fotelem poprzedzającym)
    * pierwszeństwo wejścia na pokład za dodatkową opłatą - pasażerowie, którzy zakupią usługę mogą zabrać 1 dodatkową 10 kg torbę, która musi zmieścić się w koszu do mierzenia bagażu - nie przekraczająca 10 kg i o wymiarach 55x40x20 cm.)
    * bagaż rejestrowany za dodatkową opłatą
    Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu
    Przelot liniami Enter Air:
    * w cenie jedna sztuka bagażu podręcznego i jedna sztuka bagażu rejestrowanego do 15 kg
    * przy rezerwacjach założonych na wyloty z przelotem liniami Enter Air , obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

    Podróżni z paszportem innym niż polski

    Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

    Podatek turystyczny

    W Grecji wymagany jest podatek turystyczny, który nie jest wliczony w cenę zakwaterowania. Należy go zapłacić bezpośrednio w hotelu. Kwota do zapłaty uzależniona jest od standardu obiektu, poniżej szacunkowe kwoty:
    * 0,50 za pokój i za noc dla 1-2* hoteli
    * 1,50 za pokój i za noc w hotelach 3*
    * 3,00 za pokój i za noc w hotelach 4*
    * 4,00 za pokój i za noc w hotelach 5*
    Szacunkowe opłaty za apartamenty lub placówki sklasyfikowane w kluczach":
    * 0,25 za pokój i za noc za 1-2 klucze
    * 0,50 za pokój i za noc za 3 klucze
    * 1,00 za pokój i za noc za 4 klucze

    Oferta pakietowana dynamicznie

    W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.
    W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

    Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

    Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu. 

    Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

    Informacje o hotelu

    • Odległość od plaży Plaża 20 m
    • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 500 m
    • Odległość od lotniska Lotnisko 65 km
    • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
    • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
    • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
    • TV TV tak
    • Minibar, Bar Minibar tak
    • Lódowka Lódowka tak
    • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
    • Tenis, Siatkówka Tenis tak
    • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
    • Hotel przy ulicy Hotel przy ulicy tak
    • Fitness Fitness tak
    • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
    • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
    • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
    • Kawiarnia Kawiarnia tak
    • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
    • Wifi Wifi tak

    Opinie o hotelu

    Ocena 4,2 / 5
    Travelplanet

    Doskonałe (428 ocena hotelu)

    Zakwaterowanie 4,3 / 5

    Wyżywienie 4,3 / 5

    Okolica 4,2 / 5

    Cena 4,1 / 5

    Informacje dotyczące weryfikacji opinii

    424. najwyższa ocena z 3222 hoteli w Kreta

    Roman P.

    Ocena 4,1 / 5

    Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.8. - 19.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Ogólnie rzecz biorąc to były cudowne wakacje, niczego nam nie brakowało.

    Ogólnie rzecz biorąc to były cudowne wakacje, niczego nam nie brakowało.

    Zakwaterowanie 4,5 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 3,0 / 5

    Cena 3,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Ładne zakwaterowanie, lodówka, czajnik, telewizor, codzienne sprzątanie i czyste ręczniki w pokoju.

    Wyżywienie
    Rewelacyjne jedzenie, codziennie trochę inny wybór, doskonałe desery, owoce. Przyjemne otoczenie i obsługa.

    Obsługa w hotelu
    Recepcjonistka Veronika dobrze mówi po czesku i chętnie doradzi i zorganizuje wycieczki, taksówki itp.

    Plaża
    Gruby i drobny piasek i kamyki występują na przemian na plaży, morze jest cudownie czyste. W All inclusive bezpłatne leżaki i parasole, dobrze działa hotelowe wifi, poczęstunek w barze jest płatny. Dostęp do plaży jest po drugiej stronie ulicy, jest dużo samochodów.

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Klient chciał pozostać anonimowy

    Ocena 4,9 / 5

    Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.7. - 16.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Byliśmy zachwyceni! Mili, pomocni, uśmiechnięci pracownicy. Każdego dnia witali nas z uśmiechem zarówno w recepcji jak iw innych usługach hotelowych. Podczas naszego pobytu all inclusive, nad każdym gościem była rodzinna opieka ze strony całego personelu

    Byliśmy zachwyceni! Mili, pomocni, uśmiechnięci pracownicy. Każdego dnia witali nas z uśmiechem zarówno w recepcji jak iw innych usługach hotelowych. Podczas naszego pobytu all inclusive, nad każdym gościem była rodzinna opieka ze strony całego personelu

    Zakwaterowanie 4,8 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Zakwaterowanie
    Czyste piękne pokoje z bezpłatnym sejfem. Codzienne sprzątanie i zmiana ręczników.

    Wyżywienie
    Różnorodne wybory żywieniowe. Codziennie coś innego. Dosyć wszystkiego. Niestety podczas naszego pobytu przekąski nie były dostępne w ciągu dnia, a bar na plaży nie był częścią all inclusive, więc musieliśmy iść do baru przy basenie na drinki.

    Obsługa w hotelu
    Cały personel traktował nas bardzo dobrze. Dziękujemy recepcjonistce Veronice, która dzięki swojemu doskonałemu czeskiemu uratowała nieanglojęzycznych/niemieckojęzycznych pływaków. Była oczkiem w głowie całego hotelu i ze względu na nią chcielibyśmy tam wrócić.

    Plaża
    Piękna czysta naturalna plaża. Bezpłatne parasole i leżaki. Morze jest idealnie czyste

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Filtruj opinie

    Roman P.

    Ocena 4,1 / 5

    Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 12.8. - 19.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Ogólnie rzecz biorąc to były cudowne wakacje, niczego nam nie brakowało.

    Ogólnie rzecz biorąc to były cudowne wakacje, niczego nam nie brakowało.

    Zakwaterowanie 4,5 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 3,0 / 5

    Cena 3,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Ładne zakwaterowanie, lodówka, czajnik, telewizor, codzienne sprzątanie i czyste ręczniki w pokoju.

    Wyżywienie
    Rewelacyjne jedzenie, codziennie trochę inny wybór, doskonałe desery, owoce. Przyjemne otoczenie i obsługa.

    Obsługa w hotelu
    Recepcjonistka Veronika dobrze mówi po czesku i chętnie doradzi i zorganizuje wycieczki, taksówki itp.

    Plaża
    Gruby i drobny piasek i kamyki występują na przemian na plaży, morze jest cudownie czyste. W All inclusive bezpłatne leżaki i parasole, dobrze działa hotelowe wifi, poczęstunek w barze jest płatny. Dostęp do plaży jest po drugiej stronie ulicy, jest dużo samochodów.

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Klient chciał pozostać anonimowy

    Ocena 4,9 / 5

    Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.7. - 16.7.2022 Oceniono: Sierpień 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Byliśmy zachwyceni! Mili, pomocni, uśmiechnięci pracownicy. Każdego dnia witali nas z uśmiechem zarówno w recepcji jak iw innych usługach hotelowych. Podczas naszego pobytu all inclusive, nad każdym gościem była rodzinna opieka ze strony całego personelu

    Byliśmy zachwyceni! Mili, pomocni, uśmiechnięci pracownicy. Każdego dnia witali nas z uśmiechem zarówno w recepcji jak iw innych usługach hotelowych. Podczas naszego pobytu all inclusive, nad każdym gościem była rodzinna opieka ze strony całego personelu

    Zakwaterowanie 4,8 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Cena 5,0 / 5

    Zakwaterowanie
    Czyste piękne pokoje z bezpłatnym sejfem. Codzienne sprzątanie i zmiana ręczników.

    Wyżywienie
    Różnorodne wybory żywieniowe. Codziennie coś innego. Dosyć wszystkiego. Niestety podczas naszego pobytu przekąski nie były dostępne w ciągu dnia, a bar na plaży nie był częścią all inclusive, więc musieliśmy iść do baru przy basenie na drinki.

    Obsługa w hotelu
    Cały personel traktował nas bardzo dobrze. Dziękujemy recepcjonistce Veronice, która dzięki swojemu doskonałemu czeskiemu uratowała nieanglojęzycznych/niemieckojęzycznych pływaków. Była oczkiem w głowie całego hotelu i ze względu na nią chcielibyśmy tam wrócić.

    Plaża
    Piękna czysta naturalna plaża. Bezpłatne parasole i leżaki. Morze jest idealnie czyste

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Klient chciał pozostać anonimowy

    Ocena 1,5 / 5

    Niezweryfikowana opinia Data pobytu 10.6. - 21.6.2022 Oceniono: Lipiec 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Jakość usług oraz hotel oceniamy negatywnie. Podane 4 * nie odpowiadają jakości usług, zwłaszcza oferowanego All inclusive, czystości itp. Czystość powinna być oczywistością nawet w obiektach 2*, nawet w 4*. W jadalni, w pokojach, wokół hotelu nie było co mówić o czystości. Nie będę się powtarzać, więc odniosę się do poniższej recenzji. Byliśmy tam w tym samym czasie co Ivan B., który napisał dość obszerną recenzję. Całkowicie zgadzamy się z powyższym, dosłownie! Wszystko, co powiedział Iwan B., my również byśmy stwierdzili. Zaznaczam, że nie jesteśmy wymagającymi klientami, ale możemy porównać usługi w innych hotelach 4* (także greckich). Usługi w tym hotelu naprawdę nie były warte pieniędzy, które zapłaciliśmy za pobyt.

    Jakość usług oraz hotel oceniamy negatywnie. Podane 4 * nie odpowiadają jakości usług, zwłaszcza oferowanego All inclusive, czystości itp. Czystość powinna być oczywistością nawet w obiektach 2*, nawet w 4*. W jadalni, w pokojach, wokół hotelu nie było co mówić o czystości. Nie będę się powtarzać, więc odniosę się do poniższej recenzji. Byliśmy tam w tym samym czasie co Ivan B., który napisał dość obszerną recenzję. Całkowicie zgadzamy się z powyższym, dosłownie! Wszystko, co powiedział Iwan B., my również byśmy stwierdzili. Zaznaczam, że nie jesteśmy wymagającymi klientami, ale możemy porównać usługi w innych hotelach 4* (także greckich). Usługi w tym hotelu naprawdę nie były warte pieniędzy, które zapłaciliśmy za pobyt.

    Zakwaterowanie 1,5 / 5

    Wyżywienie 1,5 / 5

    Okolica 2,0 / 5

    Cena 1,0 / 5

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (6) (2)

    Ivan B.

    Ocena 1,4 / 5

    Niezweryfikowana opinia Data pobytu 13.6. - 27.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Ogromne rozczarowanie. Wybraliśmy ten hotel po przeczytaniu recenzji na wszystkich portalach, z czego około 90% było pozytywnych. Jednak, jak pokazało doświadczenie, te około 10% bardzo negatywnych recenzji było oczywiście prawdziwych. Ten hotel i jego „usługi all inclusive” są dalekie od 4 * i mówię to po wcześniejszych doświadczeniach z zakwaterowaniem w hotelach 4 * i 5 * na Krecie. Deklarowana koncepcja i usługi „all inclusive” to w tym hotelu dosłownie kpina, natomiast jakość świadczonych usług i sam hotel odpowiada co najwyżej 3* z obiadokolacją (kilka lat temu ten hotel zapewniał tylko obiadokolację, co było oczywiście bardziej realistyczne rozwiązanie niż obecne rzekome „all inclusive”). Nawet podstawowe rzeczy, których doświadczyliśmy jako absolutny standard podczas około 15 pobytów w hotelach all inclusive w całej Europie, nie dotyczą tego hotelu. Jeśli ktoś ma choćby przeciętne oczekiwania co do jakości zakwaterowania i usług, to zdecydowanie powinien wybrać hotel inny niż ten, inaczej na pewno się zawiedzie. Stosunek ceny do ceny jakość jest absolutnie żałosna w tym hotelu. Ten hotel ma tylko 2 pozytywy - 1. plaża i morze, a zwłaszcza 2. personel hotelu. Cały personel hotelu był bardzo pełen szacunku, przyjazny i pomocny i starał się pomóc. Wśród personelu warto wyróżnić Veronikę z recepcji (mówi płynnie po czesku, więc ratuje nawet niepełnosprawnych), a zwłaszcza Achilleasa z baru przy basenie i jego brata Stavrosa, który pracuje w hotelowym zaopatrzeniu. Byli to wyjątkowo wspaniali, mili i pomocni ludzie, bez których nasze wrażenia z całego pobytu byłyby bardzo złe; dosłownie uratowali nasze wakacje. Zaskakujące jest, jak rozbieżności istnieją między jakością i chęcią personelu a jakością hotelu i jego usług. Gdyby nie personel, nie byłoby ani jednej pozytywnej rzeczy w samym hotelu. W sumie pobyt 14 dniowy w tym hotelu oceniamy jako bardzo duże rozczarowanie, jakość usług, zakwaterowania, a zwłaszcza rzekomej koncepcji "all inclusive" jest dosłownie rozpaczliwa, a zapłacona cena absolutnie nie odpowiada "jakości " hotelu i świadczonych usług.

    Ogromne rozczarowanie. Wybraliśmy ten hotel po przeczytaniu recenzji na wszystkich portalach, z czego około 90% było pozytywnych. Jednak, jak pokazało doświadczenie, te około 10% bardzo negatywnych recenzji było oczywiście prawdziwych. Ten hotel i jego „usługi all inclusive” są dalekie od 4 * i mówię to po wcześniejszych doświadczeniach z zakwaterowaniem w hotelach 4 * i 5 * na Krecie. Deklarowana koncepcja i usługi „all inclusive” to w tym hotelu dosłownie kpina, natomiast jakość świadczonych usług i sam hotel odpowiada co najwyżej 3* z obiadokolacją (kilka lat temu ten hotel zapewniał tylko obiadokolację, co było oczywiście bardziej realistyczne rozwiązanie niż obecne rzekome „all inclusive”). Nawet podstawowe rzeczy, których doświadczyliśmy jako absolutny standard podczas około 15 pobytów w hotelach all inclusive w całej Europie, nie dotyczą tego hotelu. Jeśli ktoś ma choćby przeciętne oczekiwania co do jakości zakwaterowania i usług, to zdecydowanie powinien wybrać hotel inny niż ten, inaczej na pewno się zawiedzie. Stosunek ceny do ceny jakość jest absolutnie żałosna w tym hotelu. Ten hotel ma tylko 2 pozytywy - 1. plaża i morze, a zwłaszcza 2. personel hotelu. Cały personel hotelu był bardzo pełen szacunku, przyjazny i pomocny i starał się pomóc. Wśród personelu warto wyróżnić Veronikę z recepcji (mówi płynnie po czesku, więc ratuje nawet niepełnosprawnych), a zwłaszcza Achilleasa z baru przy basenie i jego brata Stavrosa, który pracuje w hotelowym zaopatrzeniu. Byli to wyjątkowo wspaniali, mili i pomocni ludzie, bez których nasze wrażenia z całego pobytu byłyby bardzo złe; dosłownie uratowali nasze wakacje. Zaskakujące jest, jak rozbieżności istnieją między jakością i chęcią personelu a jakością hotelu i jego usług. Gdyby nie personel, nie byłoby ani jednej pozytywnej rzeczy w samym hotelu. W sumie pobyt 14 dniowy w tym hotelu oceniamy jako bardzo duże rozczarowanie, jakość usług, zakwaterowania, a zwłaszcza rzekomej koncepcji "all inclusive" jest dosłownie rozpaczliwa, a zapłacona cena absolutnie nie odpowiada "jakości " hotelu i świadczonych usług.

    Zakwaterowanie 1,3 / 5

    Wyżywienie 1,0 / 5

    Okolica 3,0 / 5

    Cena 0,5 / 5

    Zakwaterowanie
    Małe pokoje i jeszcze mniejsze łazienki z WC. Łazienki są tak małe, że nie mieszczą się w nich jednocześnie 2 osoby. Pokoje są również bardzo małe, jeśli masz więcej rzeczy lub jeśli wybierasz się na dłuższy pobyt, może się zdarzyć, że tak jak my po prostu nie będziesz miał gdzie przechować swoich rzeczy, bo szafy czy schowki są bardzo małe i dlatego większość naszych rzeczy mieliśmy przez cały czas w walizkach. Co do sprzątania to codziennie sprzątaczki sprzątały podłogę (w pokoju ale nie na balkonie), ręczniki były wymieniane po około 3 dniach, ale zdarzało się że zabrali nasze ręczniki i nie przynieśli nowych i zostaliśmy bez nich Na 2 dni. W przeciwnym razie całe sprzątanie polega tylko na posłaniu łóżka. W ciągu 14 dni naszego pobytu tylko raz doświadczyliśmy zmiany pościeli, poza tym nie była zmieniana przez cały czas.

    Wyżywienie
    Wyżywienie - minimalny wybór posiłków i ogólnie absolutnie nie odpowiadający koncepcji all inclusive. Nie miałbym nic przeciwko nawet minimalnemu wyborowi potraw, gdyby jakość jedzenia była coś warta, a jedzenie było smaczne. W pierwszym tygodniu daliśmy jeszcze szansę, ale w drugim tygodniu jedliśmy prawie wyłącznie poza hotelem, co oczywiście sprawiło, że całe wakacje były znacznie droższe. Śniadanie - minimalny wybór ciast, jajecznica, "omlet", około 2 rodzaje taniego salami/szynka i ser, 1x na pobyt placki. Poza tym minimalny wybór warzyw (tu i ówdzie tylko pomidory, ogórki i papryka, wszystkie bardzo słabej jakości), tylko kawa z ekspresu i woda do picia. Całkowicie monotonne przez cały czas, a zwłaszcza prawie bez wyboru. Kolacja - zazwyczaj max. 2 rodzaje mięs (głównie kurczak/wieprzowina), czasem trochę smażonej ryby, tylko ziemniaki, ryż, warzywa na parze i te same warzywa co na śniadanie. Jeśli chodzi o ciasta - tylko galaretka, budyń i trochę ciasta śmietankowego, max. 3 gatunki. Obiady - w ciągu 14 dni naszego pobytu, ze względu na nasze doświadczenia ze śniadaniami i obiadami, ani razu nie odważyliśmy się spróbować lunchu, nie było warto, ale według opisu innych gości nic nie straciliśmy. Przekąska lub śniadania - to największa kpina z rzekomego cateringu all inclusive w tym hotelu. Mianowicie, całe "przekąski" składały się z kawałków suchej bagietki z 1 plasterkiem sera i szynki bez masła, lub miejscowej imitacji "pizzy", totalnie obrzydliwego kawałka ciasta z serem, podgrzanego w mikrofalówce. To była jedyna rzecz, którą można było zjeść między obiadem a kolacją, i to tylko na żądanie. Dosłownie niewiarygodne. Napoje/napoje: „darmowe” w ramach all inclusive masz tylko piwo, wino beczkowe (białe i czerwone), raki (której nie było przez kilka dni), ouzo i lokalną „brandy” – wszystko „alkoholowe” najniższa jakość. Ogólnie rzecz biorąc, jedzenie często służyło jedynie zaspokojeniu głodu, ale z pewnością nie po to, by cieszyć się jedzeniem. Niewielki wybór jedzenia nie byłby problemem, gdyby jedzenie było choć trochę smaczne, co tutaj prawie nigdy nie miało miejsca. Dobra rada na koniec - dokładnie sprawdzaj czystość sztućców, talerzy i szklanek, bo te często były totalnie brudne,

    Obsługa w hotelu
    Usługi hotelowe są słabe lub nie istnieją. Jeśli już gdzieś byłeś i uważałeś coś za standard, to przekonasz się, że w tym hotelu czy gdziekolwiek indziej zwykłe rzeczy nie są dostępne lub oferowane. Uwaga - dopiero w recepcji po przyjeździe dowiedzieliśmy się, że hotelowy bar na plaży nie jest objęty all inclusive! Oznacza to, że jeśli jesteś na plaży i chcesz coś napić się przy barze, to za wszystko płacisz sam, nawet za czystą wodę! To samo piwo (inaczej obrzydliwe i prawie bezalkoholowe), które można kupić w barze przy basenie, trzeba zapłacić w barze na plaży, a cena to 4 euro za trzecie piwo! Na tej samej zasadzie all inclusive obowiązuje tylko do godziny 22:00, po tym czasie za wszystkie napoje w hotelu płacisz sam! Tych rzeczy nie wymienia Invia ani biura podróży, trzeba uważać!

    Plaża
    Plaża czysta, zadbana, z wystarczającą ilością leżaków z parasolami, nigdy nie zdarzyło się, żeby nie było gdzie się położyć. Na plaży był ciemny/czarny piasek z kamyczkami, bardzo palący w słońcu, dlatego też na plaży niezbędne jest obuwie. Morze jest czyste, przejrzyste, często faluje i prawie stale stosunkowo silny wiatr. Zejście do morza bywa utrudnione (gdzie miejscami kamienie lub kamienne płyty), dlatego nad morze trzeba zabrać buty. W przeciwnym razie plaża i morze jako takie są zdecydowanie jednymi z minimalnych pozytywów tego hotelu. Na plaży znajduje się bar, ale jak wspomniano, w niewytłumaczalny sposób „nie jest to część all inclusive”, więc płacisz za wszystko z własnej kieszeni. Rozwiązaniem jest przebiegnięcie przez ulicę do hotelu do baru przy basenie, złapanie drinka (jeden z nielicznych do wyboru) w barze i powrót na plażę. Zdecydowana większość ludzi tak robi, choć przy pobycie all inclusive to kompletny absurd, że w ogóle trzeba zajmować się takimi sprawami.

    Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

    Czy ta recenzja była pomocna? (8) (2)

    Andrzej

    Ocena 4,6 / 5

    Niezweryfikowana opinia

    Tylissos Beach Grecja, Kreta

    Dziękuje bardzo w imieniu swoim i mojej rodziny całem zespołowi Hotelu Tylissos Beach w Ireapetrze za wyjątkową opiekę i stworzenie wspaniałej atmosfery dla rodzinnego wypoczynku.

    Poczucie dyskretnej opieki i pomoc w każdej sytuacji zasługuje na najwyższą ocenę.

    Specjalne podziękowania dla Pana Georga E. Lianos - Dyrektora hotelu.

    Thanks a lot to all team of Tylissos Beach Hotel Iearapetra for outstanding care and great atmosphere from me and my family. We have never feel so good as hotel guests.

    Special thanks to Mr. George E. Lianos - Hotel Manager

    Dziękuje bardzo w imieniu swoim i mojej rodziny całem zespołowi Hotelu Tylissos Beach w Ireapetrze za wyjątkową opiekę i stworzenie wspaniałej atmosfery dla rodzinnego wypoczynku.

    Poczucie dyskretnej opieki i pomoc w każdej sytuacji zasługuje na najwyższą ocenę.

    Specjalne podziękowania dla Pana Georga E. Lianos - Dyrektora hotelu.

    Thanks a lot to all team of Tylissos Beach Hotel Iearapetra for outstanding care and great atmosphere from me and my family. We have never feel so good as hotel guests.

    Special thanks to Mr. George E. Lianos - Hotel Manager

    Zakwaterowanie 4,4 / 5

    Wyżywienie 5,0 / 5

    Okolica 5,0 / 5

    Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

    Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

    Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

    Jesteśmy dostępni pn. - pt: 7:00 - 23:00, sb. - nd.: 8:00 - 22:00.

    +48 71 771 76 55

    Ładuję

    Ładowanie położenia hotelu i opisu...

    Pogoda

    Aktualna pogoda

    • Temperatura 28 °C temperatura w nocy 18 °C

    • Temperatura wody 22 °C

    Prognoza pogody na następne dni

    • Jutro 31 °C temperatura w nocy 18 °C

    • day_6 30 °C temperatura w nocy 19 °C

    • day_7 29 °C temperatura w nocy 20 °C

    Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

    • Najlepszy
    • Dobry
    • Niski sezon
    1. Styczeń
    2. Luty
    3. Marzec
    4. Kwiecień
    5. Maj
    6. Czerwiec
    7. Lipiec
    8. Sierpień
    9. Wrzesień
    10. Październik
    11. Listopad
    12. Grudzień