Hotel jest gustownie zaprojektowany i czysty. Personel jest pomocny we wszystkim. Baseny i ich otoczenie były również bardzo schludne, odświeżane i sprzątane codziennie rano. Oświetlenie nocne hotelu jest bardzo nastrojowe, muzyka gra (nie przeszkadza), a godziny otwarcia baru są elastyczne i dostosowane do potrzeb gości.
Zakwaterowanie
Kilkakrotnie przed podróżą pytaliśmy agenta podróży o informacje na temat pokoju, ale nie mieli zbyt wielu informacji. Więcej informacji udało mi się znaleźć na zagranicznych stronach internetowych. Chodzi o to, że hotel oferuje również kilka kategorii pokoi superior. Pomimo informacji, które otrzymaliśmy od agenta podróży, ponieważ byliśmy z dwójką dzieci, otrzymaliśmy pokój superior z dwoma kabinami prysznicowymi, z czego byliśmy bardzo zadowoleni. Rozmiar pokoju, jego czystość i jakość sprzątania są idealne.
Wyżywienie
Wybór dań jest dobry, brakowało mi jedynie niewielkiej ilości ryb, które pojawiały się w menu tylko sporadycznie. Kraby, małże i inne dania były w ogóle niedostępne. To naturalne w hotelach niższej kategorii, z naszego doświadczenia. Podczas posiłków bardzo rzucało się w oczy, że pomimo szybkiego tempa obsługi, szklanki, kubki i talerze regularnie się kończyły.
Obsługa w hotelu
Wszystko jak w czterogwiazdkowym hotelu. Co było nieco ciekawe podczas wymeldowania i różniło się od międzynarodowych praktyk, to fakt, że nie można było zapłacić za konsumpcję w barze lub restauracji w recepcji, tylko trzeba było wrócić do baru. Jednak nie było tam terminala, więc musiałem biec po EU, gdy autobus transferowy już przyjechał. Najbliższy bankomat jest około 800 metrów stąd... Byłoby wspaniale, gdyby ten system, terminal, był dostępny w barze przez cały czas.
Plaża
Wszystko w porządku. Jest bardzo tłoczno, ale to szczyt sezonu, co jest zrozumiałe.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate