• UWAGA: Zgodnie z prawem greckim od dnia 1 stycznia 2024 obowiązuje nowa taryfa podatku od noclegów, naliczanego za pokój za każdą dobę pobytu. Jego wysokość jest uzależniona od kategorii obiektu: 1* i 2* - ok. 1,50 EUR za pokój/noc, 3* - ok. 3 EUR za pokój/noc, 4* - ok. 7 EUR za pokój/noc, 5* - ok. 10 EUR za pokój/noc.

Hotel Apartmány Blue Sea

Ocena: /5

Grecja, Kreta, Kutsuras

Pensjonat nad samym morzem Wszystkie studia i apartamenty z widokiem na morze

Nie ma żadnych ofert dla tego hotelu

Wybierz inny hotel

Pokaż podobne hotele w tej lokalizacji

Do tego hotelu opis jeszcze nie jest gotowy

• Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Aneks kuchnny Aneks kuchnny tak

Dobry (Na podstawie 24 opinii)

436. najwyższa ocena z 3366 hoteli w Kreta

Blanka N.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.9. - 16.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Zakwaterowanie zgodne z ofertą, nie mówiąc już o nieprzyjemnej niespodziance po wejściu do pokoju ze sprzątaniem iw częściach wspólnych

Zwiedzanie bez posiłków

Brak usług

Plaża żwirowa z dostępem po schodach, minimalna liczba osób, absolutnie czyste morze i świetne miejsce do snorkelingu

Zuzana P.

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.8. - 6.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Więc zatrzymaliśmy się w mieszkaniu nr. 7, poniżej, nad nami znajdują się studia, idealne tylko dla 2 osób. 1 szafa w sypialni, brak półek do przechowywania ubrań, sejf bez kluczy, osobne łóżka, klasyczny problem z poduszkami, parawan na oknie. Kuchnia połączona z częścią wypoczynkową (2 sofy naprzeciw siebie, pomiędzy nimi stół), w pełni wyposażona, zgodnie z ilością gości, poza brakiem dużej patelni i garnka ok. 2-3 l. Szybkowar trzeba było czyścić octem. W łazience brak półek do przechowywania, trwale zatkany odpływ wody w brodziku, woda do krawędzi, czasem "przerwane" branie prysznica, szczotka do czyszczenia toalety w pojemniku o obrzydliwym brązowym kolorze. Duży taras, bezpośrednio nad morzem, w pełni wykorzystany. Sprzątanie odbyło się tylko raz, późnym popołudniem, mniej więcej w połowie pobytu, a rano sami wynieśliśmy śmieci i zamieniliśmy worki w koszach. Przy pobycie na 11 nocy wyobrażam sobie co najmniej dwukrotną zmianę ręczników (dlaczego nadal są białe?, plamią się od razu po pierwszym użyciu!) i zmianę toreb, głównie w koszach toaletowych, pościel mogłaby być używana na cały pobyt.

Jedliśmy indywidualnie, gotowaliśmy także w naszej wakacyjnej kuchni i degustowaliśmy dania GR bezpośrednio w restauracjach. Gorąco polecam odwiedzić targi w Makri Gialos (piątek), Sitia (wtorek), Ierapetra (sobota) - kupiliśmy świeże warzywa i owoce. Te kreteńskie smaki są po prostu niesamowicie inne niż te, które kupuje się w domu. Nawet dziennikarka taka jak ja znalazła miejsca, w których ja i mój syn delektowaliśmy się głównie włoską prasą i świeżymi, doskonałymi ciastami.

Obiekt noclegowy nie świadczy żadnych usług. Sama wioska Koutsouras nie jest zbyt atrakcyjna, wszędzie bałagan, wszędzie walają się śmieci, nieskoszona sucha trawa,… , ale i tam można znaleźć ładne i szczególnie ciche zakątki, niezbyt zatłoczone. Promenada przy plaży w kierunku zachodnim, przy której znajdują się również świetne restauracje, Big Blue Bar - polecam odwiedzić. Odkryliśmy nowy wymiar spędzania wakacji - wędrówka do bardzo ładnej wioski Pefki z Makri Gialos asfaltową drogą - koniecznie zjedz lunch w tamtejszej restauracji, a następnie udaj się ulicą do Kaffeina, gdzie również przygotują domowej roboty świeża lemoniada. Gościnność jest niesamowita. Spacer ulicami jest jak dziennik podróżniczy w telewizji. Ale bonusem jest wejście do kościoła na skale, bezpośrednio nad wioską. Prawie tatrzańska wspinaczka, ale w klapkach też da się to zrobić, więc trzeba to zrobić w klapkach, bo nie ma innego wyjścia. Przywieźliśmy ze Słowacji tylko ubrania plażowe, na taki wyjazd nie liczyliśmy. W drodze powrotnej przez Agios Stefanos, Stavrochori do Koutsouras (obwód ok. 23 km). Cały odcinek pełen gajów oliwnych, lasów sosnowych, ... . Drugą trasą była trasa turystyczna z M. Gialos do Agios Stefanos – Pefki – M. Gialos. Odbyliśmy także 1,5 km przejażdżkę starym Nissanem do miejscowego rolnika udającego się do swojej szklarni. Doświadczenie! Aha, ale potem brutalne odprężenie, dla którego ostatniego dnia nie zdjąłem obcasów z mieszkania, w pełni skorzystałem z tarasu na siódmej pozycji i położyłem się, zjadłem też pełny obiad i wieczorem mój syn zabrał mnie na ostatniego drinka do baru BIG BLUE, mnie boso, w butach plażowych w ręku.

Plaża znajduje się obok obiektu od strony wschodniej. Bezpośrednio pod tarasami znajduje się skaliste wybrzeże. Nieco dalej znajduje się kolejna plaża, dostępna z głównej drogi, tuż obok kolejna mała plaża z parasolami, leżakami i plastikowymi krzesełkami (bezpłatnymi), przed którą znajduje się Sugar Ice Beach Bar. Ale z "przyzwoitości" poszliśmy też do baru na piwo. OSTRZEŻENIE! W tym barze duże piwo z beczki kosztuje 3 dcl za 3 €, a piwo butelkowe kosztuje 3,3 dcl za 4 €!? W pozostałych barach i restauracjach było to klasyczne 0,5l za 4€. Na rynku w czasie promocji 1,10 € w puszce 0,5 l. Na tych najbliższych plażach znajdowało się podobne wejście do morza - przyjemne z kamyczkami. Cały pobyt był falami, które nam się podobały.

Blanka N.

Zwiedzanie bez posiłków

Brak usług

Zuzana P.

Martina N.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.7. - 5.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Podsumowałbym to tak - psuje się prawie wszystko czego się dotknie, łóżka stare, materace niewygodne, wyposażenie aneksu kuchennego smutne, zdecydowanie za mało dla 4 osób, wszystko z tyłu posprzątane, jedna osoba wynosi śmieci sam, w łazience nie da się nawet powoli obrócić, rozmiar kącika prysznicowego to ok. 80x80 cm i jak nie masz wokół niego firanki to wszędzie masz powódź... 1 miejsce na balkonie, potem kolejne 3 w mieszkaniu, więc 4 osoby mogą usiąść... ale to wszystko już wiedziałem z recenzji, więc byłem wyposażony, kupiłem też środki czystości i nie byłem zaskoczony..ALE...to było okropne, lokalizacja jest absolutnie niesamowita, nie można już mieszkać blisko morza, widok bezpośrednio na otwarte morze, spokój, plaża tuż pod nosem, w większości pusta, morze jest tylko twoje ...

Bez jedzenia

Bez sluzeba

Plaża tuż przy apartamencie, mała, prywatna, prawie pusta, raz w sezonie naliczyłem 5 (!) osób w wodzie, gruboziarnisty piasek, kamyki, można iść nawet bez butów... morze ciepłe, kryształowe czyste, z obfitym życiem podwodnym, jak w akwarium

Vlasta V.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 24.6. - 1.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Noclegi adekwatne do ceny: sprzęt stary, wysłużony, ale ponieważ nie zamierzaliśmy spędzić na miejscu więcej czasu niż spanie i śniadanie, nie przeszkadzało nam to. Nam jednak bardzo przeszkadzały strasznie zużyte materace, fajnie by było, gdybyśmy mogli się wyspać po wyczerpujących dniach w podróży... Albo dla tych, którzy oczekują miłych spacerów po obiekcie i możliwości samodzielnego przyrządzenia posiłków codziennie własne posiłki, to mieszkanie jest chyba rozczarowaniem - najbliższe otoczenie nie jest ładne, droga do restauracji i innych plaż jest rozczarowująca, aw mieszkaniu nie ma garnka, większego noża, deski do krojenia...

Jedliśmy sami, w pobliżu są dwa dobrze wyposażone supermarkety, ceny są dobre. Jedzenie w restauracji jest zawsze niesamowite i ze wspaniałą uśmiechniętą obsługą zarówno w miejscach turystycznych, jak iw odległych wioskach.

Nie pompowaliśmy. Doceniamy szybką interwencję właściciela, gdy zepsuł się zamek w łazience, przyjechał po 10 minutach od wezwania przedstawiciela i został naprawiony w ciągu pół godziny.

Plaża nie jest odpowiednia dla małych dzieci - jest kamienista, a przy wejściu znajdują się kamienie. Jest malutka, ale przeważnie mieliśmy ją tylko dla siebie. Rano nie ma na nim cienia i nie ma dostępnych leżaków ani parasoli.

Bronislav K.

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 17.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Wielkość pokoju jest absolutnie wystarczająca

Pobyt był bez posiłków

Prysznic na tarasie + leżaki

Ładna plaża, dobry dostęp do wody, czysta woda, przyjemna temperatura - plaża żwirowa