Kody rezerwacji: - SKG0090
- SKG0631
- SKG090
- SKG631
Lokalizacja: Hotel plażowy położony jest bezpośrednio przy kamienistej plaży „ Nea Skioni” (zalecane obuwie kąpielowe) w kurorcie wakacyjnym Kassandra. W odległości około 2 km od obiektu znajdują się lokale rozrywkowe. Centrum miasta oddalone jest o ok. 2 km. Najbliższe miasto Kalithea oddalone jest o ok. 24 km. Lotnisko: SKG ok. 103 km.
Umeblowanie: Hotel, który składa się z budynku głównego i kilku aneksów, posiada 107 pokoi rozmieszczonych na 2 piętrach. Powierzchnia wewnętrzna obejmuje lobby, recepcję (24h), sejf, bar w holu, minimarket i bar, a także WiFi (w miejscach publicznych). Do dyspozycji Gości jest także sala telewizyjna z telewizją satelitarną. Udogodnienia obejmują również restaurację z klimatyzacją i tarasem. W restauracji głównej goście mogą poczęstować się bufetem. Wnętrze uzupełnia kryty basen. Na terenie basenu znajduje się basen sezonowy, bar przy basenie (sezonowy) i oddzielny basen dla dzieci. Goście mogą również zrelaksować się w hotelowym ogrodzie. Na plaży i przy basenie dostępne są leżaki i parasole. Ręczniki basenowe są dostępne dla gości hotelowych na basenie.
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokoje dwuosobowe (ok. 26 m2): posiadają łazienkę lub prysznic/WC, suszarkę do włosów, minibar, lodówkę, telefon, sprzęt muzyczny, radio, biurko, sejf do wynajęcia, bezpłatne WiFi oraz balkon lub taras. Klimatyzacja jest indywidualnie regulowana. Możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dopłatą.
Pokój dwuosobowy typu Superior (ok. 26 m2): ma takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe, a także rozkładaną sofę. Możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dopłatą.
Junior suite (ok. 35 m2): z wanną lub prysznicem/WC, suszarką do włosów, klimatyzacją, telefonem, telewizorem, bezpłatnym WiFi, minibarem, sejfem do wynajęcia i tarasem z własnym ogrodem. Możliwość rezerwacji z widokiem na morze za dopłatą.
Posiłki (dostępne w zależności od sezonu): Częściowe wyżywienie, obiadokolacja plus, pełne wyżywienie lub all inclusive
W przypadku niepełnego wyżywienia: śniadanie i kolacja w formie bufetu
Z obiadokolacją Plus: napoje bezalkoholowe, woda i kawa oprócz kolacji
All inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Przekąski w ciągu dnia, kawa/herbata i ciasta po południu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe zgodnie z menu all inclusive dostępne są w barach czynnych w godzinach 9:30-23:00. Importowane napoje i wszystkie inne dodatki takie jak świeżo wyciskane soki owocowe dostępne są za opłatą.
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - oddzielny basen dla dzieci przy basenie
- krzesełka do karmienia i opieka nad dziećmi (za opłatą)
- Plac zabaw
Sport/rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - jeśli dotyczy, za opłatą: tenis stołowy, siatkówka plażowa, sala fitness, tenis, masaże, sauna, spa, jacuzzi
Różnorodny: - akceptowane środki płatnicze: American Express, Diners Club, Euro/Master Card, Visa
- Usługa prania (za opłatą), usługa prasowania (za opłatą)
- Opcje parkowania
- Napięcie: 220 woltów
Kategoria kraju: 5 gwiazdek
Notatka krajowa Grecja: Podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną:
Należy pamiętać, że w Grecji pobierany jest podatek ekologiczny/opłata za odporność klimatyczną.
Zależy to od klasyfikacji (kategorii kraju) hotelu.
Opłaty w sezonie wysokim (od marca do października): - Hotele 1-2 gwiazdkowe: 2,00 € za pokój/noc
- Hotele 3-gwiazdkowe: 5,00 € za pokój/noc
- Hotele 4-gwiazdkowe: 10,00 € za pokój/noc
- Hotele 5-gwiazdkowe: 15,00 € za pokój/noc
Opłaty poza sezonem (od listopada do lutego): - Hotele 1-2 gwiazdkowe: 0,50 € za pokój/noc
- Hotele 3-gwiazdkowe: 1,50 € za pokój/noc
- Hotele 4-gwiazdkowe: 3,00 € za pokój/noc
- Hotele 5-gwiazdkowe: 4,00 € za pokój/noc
Podatek ekologiczny/opłatę za odporność klimatyczną należy uiścić na miejscu w hotelu. (może ulec zmianie)
Informacje ogólne: Czas przyjazdu:
Prosimy zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Jeśli planują Państwo przyjazd poza godzinami pracy recepcji, prosimy o poinformowanie o tym zarezerwowanego hotelu przed przyjazdem.
Łóżeczka dziecięce (nie obowiązują w hotelach dla dorosłych):
Łóżeczko dziecięce na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby na miejscu należy uiścić dodatkową opłatę.
Ograniczona mobilność:
Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie:
Informacje o przepisach dotyczących bagażu, posiłkach na pokładzie i odprawie w zarezerwowanej linii lotniczej znajdziesz online pod adresem: http://www.ferien-touristik.de/fluginformation
Jeżeli zarezerwowali Państwo lot, transport odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek:
Co najmniej 1 uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Uwaga: pokoje hotelowe są dostępne dopiero od około 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz przed godziną 3:59 następnego dnia, zarezerwowany pokój otrzymasz natychmiast.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny:
Ze względu na nasze obowiązki w zakresie informacji przed zawarciem umowy, przed dokonaniem rezerwacji otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacje medyczne dla obywateli UE lub otrzymasz je od swojego biura podróży. Informacje te prezentowane są Państwu na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe:
Należy pamiętać, że określone udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być dostępne jedynie w ograniczonym zakresie lub wcale od połowy października (15 października) do końca maja (31 maja) w zależności od obłożenia hotelu i pogody warunki. W tym okresie zamknięte lub odwołane mogą zostać także niektóre obszary obiektu zewnętrznego oraz obiekty sportowe i rozrywkowe, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język:
Należy pamiętać, że programy rozrywkowe, opieka nad dziećmi i programy telewizyjne niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że jest to określone w opisie hotelu.
Transfer lokalny / bagaż specjalny lub sportowy:
Należy pamiętać, że niektóre hotele wysadzają Cię na wyznaczonych przystankach w pobliżu Twojego hotelu, zamiast do Twojego indywidualnego hotelu/zakwaterowania. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. przy deptakach) w tych lokalizacjach, świadczenie usługi „od drzwi do drzwi” może nie być możliwe. W takim przypadku kierowcy podrzucą Cię w możliwie najbliższe miejsce Twojego miejsca zakwaterowania. Dostawca nie jest odpowiedzialny za transport Twojego bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu, jeśli w trakcie podróży wystąpią jakiekolwiek opóźnienia lotu.
Jeżeli zarezerwowali Państwo wycieczkę bez transferu i przybędą do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie hotelarza przed przyjazdem, aby zarezerwowana usługa zachowała ważność.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy należy zarejestrować u nas przed wyjazdem, a za transport podczas transferu naliczane są koszty.