Aktualne do Emiratów Arabskich

Hotel Montreal Barsha (ex. Carlton Al Barsha)

Ocena: 4/5

Emiraty Arabskie, Dubaj, Dubaj

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Więcej o hotelu

od 2 635 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Naszym zdaniem

14-piętrowy hotel znajdujący się w dzielnicy Al Barsha, w pobliżu trzech centrów handlowych. Nowoczesna architektutra, stylowe pokoje, basen.  

Położenie

Al Barsha, ok. 28 km od lotniska DXB, 11 km od Dubai Marina Walk, kilometr od Mall of The Emirates, 13 km od Burj Khalifa.
 

Wyposażenie

Lobby z recepcją 24 h, restauracja, bar, room service, concierge service, wymiana walut, sala konferencyjna, restauracja główna, restauracja indyjska, lounge, restauracja arabska z tarasem i kącikiem sziszy, sklepik, łącza internetowe, informacja turystyczna. 

Pokoje

Deluxe Room - sypialnia, łazienka z prysznicem i suszarką, klimatyzacja, sejf, TV sat, łącza Wi-Fi. Powierzchnia - ok. 25 m kw. 



Wyżywienie

BB - śniadania
HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady, kolacje
Napoje do obiadów i kolacji płatne
 

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny, jacuzzi, siłownia, bilard, sauna, łaźnia, masaże, usługi fryzjerskie.

Dla dzieci

Łóżeczka niemowlęce.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczna obsługa lokalnego przedstawiciela w Dubaju, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT. 

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego Tourism Dirham Fee (płatnego na recepcji).
Wysokość podatku turystycznego:
dla pobytów w Dubaju i Ras Al Khaimah:
* 5* hotel - 20 aed na sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 20 aed = 40 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 20 aed = 60 aed, etc)
* 4* hotel - 15 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 15 aed = 30 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 15 aed = 45 aed, etc)
* 3* hotel - 10 aed za sypialnię za noc (w przypadku pokoju 2 Bedroom będzie to 2 x 10 aed = 20 aed, pokoju 3 Bedroom - 3 x 10 aed = 30 aed, etc)
dla pobytów w Abu Dhabi:
* od 1.09.2023 podatek zostaje usunięty.

Przelot

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - od 15 do 30 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie (nawet jeśli leci dziecko z rodzicem).
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
LOT Polish Airlines
Lecąc LOT Polish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm).
W zależności od taryfy - bagaż rejestrowany 23kg (wymiary jednej sztuki bagażu nie mogą przekroczyć 158 cm) w cenie bądź za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. 
Podczas lotu będą proponowane 2 serwisy.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii LOT Polish Airlines: https://www.lot.com/pl/pl/conditions-of-carriage
Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena będzie wyższa
//
Enter Air
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych na wyloty do Emiratów z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
//
Wizz Air
Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).   Bagaż rejestrowany (10 kg, 20 kg, 32 kg) za dopłatą. Ceny za bagaż rejestrowany są widoczne podczas zakładania rezerwacji. Dodanie bagażu po założeniu rezerwacji wymaga indywidualnej kalkulacji ceny bagażu.
WIZZ Priority za dopłatą:
Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.
Wybór miejsca (za opłatą) - cena podawana indywidualnie do rezerwacji
Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagazu
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena będzie wyższa.

Wizy

Obywatele RP podlegają obowiązkowi wizowemu. Bezpłatne wizy wjazdowe otrzymuje się na przejściach granicznych bez konieczności uzyskania wcześniejszej promesy. Zezwalają one na jednorazowy pobyt w ZEA do 30 dni. Wymogiem niezbędnym jest posiadanie paszportu ważnego co najmniej 6 miesięcy od daty powrotu. Władze ZEA nie uznają polskich paszportów tymczasowych jako dokumentów uprawniających do wjazdu do ZEA. Paszporty te honorowane są jedynie do celu tranzytu lub wyjazdu z kraju.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Uwagi

Większość hoteli pobiera depozyt (zwrotny) od klientów w wysokości ok. 200-2000 dirhamów (w zależności od standardu hotelu) za pobyt w razie korzystania z mini baru i innych płatnych usług. Zazwyczaj kwota ta jest blokowana na karcie kredytowej. Jeśli klienci posłużą się gotówką, w przypadku zwrotu (kiedy nie skorzystają z żadnych płatnych usług) mogą (ale nie muszą) otrzymać pieniądze w lokalnej walucie (dirhamy). Nie posiadamy informacji o konkretnych wysokościach depozytu - jest to sprawa indywidualna przy każdej rezerwacji. Wszystko zależy od długości imprezy, rodzaju wyżywienia, recepcji. Klienci muszą to uzgodnić na recepcji. Mogą także poinformować hotel, że nie chcą płacić depozytu i proszą o opróżnienie minibaru i że w przypadku korzystania z płatnych usług będą płacić od razu gotówką - ale to muszą ustalić na recepcji. Nie jesteśmy w stanie potwierdzić na 100%, że dany hotel się na to zgodzi. 
Dla gości przebywających poza Dubajem, rezydent dostępny jest pod telefonem, możliwa jest realizacja wycieczek fakultatywnych, natomiast ich cena będzie wyższa niż z samego Dubaju z uwagi na odległość.
W związku z charakterem Dubaju - miasta wciąż rozwijającego się, prosimy o wyrozumiałość w kwestii robót budowlanych i remontów. Powstają tam nowe miejsca w przestrzeni publicznej (plaże, promenady), prowadzone są budowy i rozbudowy hoteli. W związku z tym należy liczyć się z pewnymi niedogodnościami (np. hałas, zmiana organizacji ruchu, widok maszyn itp.). Na taką sytuację Best Reisen nie ma wpływu.

Ramadan i inne święta lokalne

Podczas trwania Ramadanu (który trwa ok miesiąc) oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania napoi, rozrywek itp. 
Ramadan jest świętem ruchomym i każdego roku wypada w innych datach. Jest to specyfika kraju muzułmańskiego dlatego zachęcamy do sprawdzenia czy Państwa wyjazd wypada w tym okresie.

Ważne informacje

Przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i bezpieczeństwa dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 3 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 2,6 / 5

Zakwaterowanie 2,4 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 3,0 / 5

165. najwyższa ocena z 1184 hoteli w Dubaj

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 11.9. - 17.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Montreal Barsha (ex. Carlton Al Barsha) Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Dubaj

To było straszne. Nie otrzymaliśmy niczego, co by odpowiadało opisowi.

To było straszne. Nie otrzymaliśmy niczego, co by odpowiadało opisowi.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Toaleta nie spłukiwała prawidłowo. Wanna była brudna, ale nie na tyle, żeby dało się ją odkurzyć odkurzaczem. Woda nie płynęła prawidłowo do kąpieli. Wszędzie pełno brudu.

Wyżywienie
Mimo że zarezerwowaliśmy półpensjonat, otrzymaliśmy jedzenie po ciągłych telefonach i negocjacjach. Pomiędzy jedzeniem pełzały robaki.

Plaża
Nie wiemy, bo to było tak daleko, że nie mogliśmy nawet wyjechać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Montreal Barsha (ex. Carlton Al Barsha) Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Dubaj

Ten hotel nie był wystarczająco dobry, aby zapewnić sobie spokojny sen ze względu na wieczorne hałasy związane z budową drogi. Jego lokalizacja jest bardzo dobra. Recepcjonistki są znakomite. Kierownik hotelu jest nie do krytykowania, prawdziwy fenomen paszy. Na szczęście mieliśmy wiele znakomitych programów, więc wróciliśmy do domu z dobrym smakiem w ustach! Transfer był w porządku.

Ten hotel nie był wystarczająco dobry, aby zapewnić sobie spokojny sen ze względu na wieczorne hałasy związane z budową drogi. Jego lokalizacja jest bardzo dobra. Recepcjonistki są znakomite. Kierownik hotelu jest nie do krytykowania, prawdziwy fenomen paszy. Na szczęście mieliśmy wiele znakomitych programów, więc wróciliśmy do domu z dobrym smakiem w ustach! Transfer był w porządku.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Był to przeciętny pokój, z prysznica płynęła tylko letnia woda. Z kranów w wannie płynęła już normalna ciepła woda. Hotel był w dobrej lokalizacji, ale w godzinach wieczornych trwały prace asfaltowe i inne hałaśliwe prace, a na 4. piętrze było bardzo głośno. Kierownik hotelu nie mógł być na szczycie swojego zawodu i nie interesować się tym, co dzieje się w okolicy. Dobry menadżer zadbałby o to, aby nie hałasowali tam.

Wyżywienie
Śniadanie było średnie. Na przykład o 10:30 trzeba było wykazać się większą elastycznością, prosząc o sok pomarańczowy, bo nowych już nie wydawali!

Obsługa w hotelu
- Pracownicy recepcji byli wyjątkowymi ludźmi. Są bardzo mili i pomocni. Były główną atrakcją hotelu. Byliśmy z nich bardzo zadowoleni! - Basen na dachu był przyjemny, dopóki miejscowy mężczyzna nie zaczął skakać i bawić się. Naszym zdaniem nie był to gość, ale coś znajomego gościom hotelowym. Daliśmy mu sygnał, żeby nie skakał, bo zatrzymaliśmy się, a on przeprosił! Potem zaczął głośno korzystać z telefonu, żona znowu powiedziała, że przyjechaliśmy odpocząć! Wtedy miejscowy mężczyzna stał się agresywny i chciał zabrać żonie telefon, oskarżając ją o robienie mu zdjęć. To nie była prawda, wziąłem telefon i pokazałem, że nie ma na nim zdjęcia. Mężczyzna ciągle się opryskiwał i był agresywny! Po chwili wrócił na górę z kierownikiem hotelu. Kto próbował nas edukować i że obywatele Emiratów mają pierwszeństwo. Zaznaczyliśmy, że PŁACIMY GOŚCIOM, a nie Twoim przyjaciołom!!! Rozsądny menadżer zwrócił naszą uwagę na szacunek i my też zwróciliśmy na to jego uwagę!!! To było dla nas dość złe doświadczenie, pojechaliśmy odpocząć za DOBRE PIENIĄDZE i nie unikać przyjaciół hotelu!!!

Plaża
Zawsze jechaliśmy na plażę taksówką. Bardzo nam się podobało, woda była ciepła i słońce było piękne. Nigdy nie było tłoczno i zawsze czysto. Dostępne toalety i przebieralnie. Plaże są świetne!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 11.9. - 17.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Montreal Barsha (ex. Carlton Al Barsha) Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Dubaj

To było straszne. Nie otrzymaliśmy niczego, co by odpowiadało opisowi.

To było straszne. Nie otrzymaliśmy niczego, co by odpowiadało opisowi.

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Toaleta nie spłukiwała prawidłowo. Wanna była brudna, ale nie na tyle, żeby dało się ją odkurzyć odkurzaczem. Woda nie płynęła prawidłowo do kąpieli. Wszędzie pełno brudu.

Wyżywienie
Mimo że zarezerwowaliśmy półpensjonat, otrzymaliśmy jedzenie po ciągłych telefonach i negocjacjach. Pomiędzy jedzeniem pełzały robaki.

Plaża
Nie wiemy, bo to było tak daleko, że nie mogliśmy nawet wyjechać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 3,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.12. - 30.12.2023 Oceniono: Styczeń 2024

Montreal Barsha (ex. Carlton Al Barsha) Ocena: 4/5 Emiraty Arabskie, Dubaj

Ten hotel nie był wystarczająco dobry, aby zapewnić sobie spokojny sen ze względu na wieczorne hałasy związane z budową drogi. Jego lokalizacja jest bardzo dobra. Recepcjonistki są znakomite. Kierownik hotelu jest nie do krytykowania, prawdziwy fenomen paszy. Na szczęście mieliśmy wiele znakomitych programów, więc wróciliśmy do domu z dobrym smakiem w ustach! Transfer był w porządku.

Ten hotel nie był wystarczająco dobry, aby zapewnić sobie spokojny sen ze względu na wieczorne hałasy związane z budową drogi. Jego lokalizacja jest bardzo dobra. Recepcjonistki są znakomite. Kierownik hotelu jest nie do krytykowania, prawdziwy fenomen paszy. Na szczęście mieliśmy wiele znakomitych programów, więc wróciliśmy do domu z dobrym smakiem w ustach! Transfer był w porządku.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Był to przeciętny pokój, z prysznica płynęła tylko letnia woda. Z kranów w wannie płynęła już normalna ciepła woda. Hotel był w dobrej lokalizacji, ale w godzinach wieczornych trwały prace asfaltowe i inne hałaśliwe prace, a na 4. piętrze było bardzo głośno. Kierownik hotelu nie mógł być na szczycie swojego zawodu i nie interesować się tym, co dzieje się w okolicy. Dobry menadżer zadbałby o to, aby nie hałasowali tam.

Wyżywienie
Śniadanie było średnie. Na przykład o 10:30 trzeba było wykazać się większą elastycznością, prosząc o sok pomarańczowy, bo nowych już nie wydawali!

Obsługa w hotelu
- Pracownicy recepcji byli wyjątkowymi ludźmi. Są bardzo mili i pomocni. Były główną atrakcją hotelu. Byliśmy z nich bardzo zadowoleni! - Basen na dachu był przyjemny, dopóki miejscowy mężczyzna nie zaczął skakać i bawić się. Naszym zdaniem nie był to gość, ale coś znajomego gościom hotelowym. Daliśmy mu sygnał, żeby nie skakał, bo zatrzymaliśmy się, a on przeprosił! Potem zaczął głośno korzystać z telefonu, żona znowu powiedziała, że przyjechaliśmy odpocząć! Wtedy miejscowy mężczyzna stał się agresywny i chciał zabrać żonie telefon, oskarżając ją o robienie mu zdjęć. To nie była prawda, wziąłem telefon i pokazałem, że nie ma na nim zdjęcia. Mężczyzna ciągle się opryskiwał i był agresywny! Po chwili wrócił na górę z kierownikiem hotelu. Kto próbował nas edukować i że obywatele Emiratów mają pierwszeństwo. Zaznaczyliśmy, że PŁACIMY GOŚCIOM, a nie Twoim przyjaciołom!!! Rozsądny menadżer zwrócił naszą uwagę na szacunek i my też zwróciliśmy na to jego uwagę!!! To było dla nas dość złe doświadczenie, pojechaliśmy odpocząć za DOBRE PIENIĄDZE i nie unikać przyjaciół hotelu!!!

Plaża
Zawsze jechaliśmy na plażę taksówką. Bardzo nam się podobało, woda była ciepła i słońce było piękne. Nigdy nie było tłoczno i zawsze czysto. Dostępne toalety i przebieralnie. Plaże są świetne!

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 26 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Niski sezon
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Niski sezon
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować