Aktualne do Emiratów Arabskich

Hotel Vida Beach Resort

Ocena: 5/5

Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Nowo otwarty nowoczesny hotel Na własnej piaszczystej plaży Odpowiedni dla rodzin z dziećmi Basen typu infinity, basen dla dzieci, centrum SPA, fitness

Więcej o hotelu

od 3 816 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

POŁOŻENIE

Resort położony jest bezpośrednio nad Zatoką Arabską w określonej lokalizacji Al Raudah, AlKhor1, emirat UmmAlQuwain. To spokojna strefa z dostępem do prywatnej piaszczystej plaży; do centrum UmmAlQuwain ok.5km, 72 km od centrum Dubaju a do lotniska w Dubaju - około60km (transfer ok. 1 godzina).

PLAŻA

Prywatna, piaszczysta plaża bezpośrednio przy hotelu z dostępem do leżaków, parasoli i ręczników - wszystko bez dodatkowych opłat. Woda spokojna, idealna do kąpieli i spacerów.

HOTEL

Vida Beach Resort Umm Al Quwain to elegancki 5-gwiazdkowy obiekt o butikowym charakterze, oferujący około 135 przestronnych pokoi oraz 8 willi zlokalizowanych przy plaży. Wnętrza zaprojektowane w nowoczesnym stylu, pokoje wyposażone są w klimatyzację, sejf, TV, minibar, zestaw do kawy/herbaty oraz Wi-Fi. Willa posiadają własne tarasy z bezpośrednim dostępem do morza i ekskluzywne udogodnienia. Obiekt przyjazny zwierzętom do 10kg.Obsługa cechuje się wysokim standardem i przyjaznym podejściem - goście szczególnie chwalą czystość, uprzejmość personelu i dostępność usług o każdej porze dnia i nocy. Hotel zapewnia wartą uwagi atmosferę - cichą, zorientowaną na relaks, odpowiednią zarówno dla rodzin jak i par.

DO DYSPOZYCJI GOŚCI

Recepcja całodobowa, lobby bar, główna restauracja Origins", bar przy basenie, kawiarnia i bar na dachu, parking, kantor, wypożyczalnia rowerów, transfer lotniskowy, możliwość wynajmu samochodu i organizacji wycieczek lokalnych. Bezpłatne Wi-Fi w całym obiekcie.

SPORT, REKREACJA I ROZRYWKA

Bezpłatnie: dostęp do plaży, basenu, kortu tenisowego, rowerów oraz dziecięcej strefy Kids Club; animacje odpowiednie dla spokojnego wypoczynku.Płatnie: spa, zabiegi wellness, sporty wodne (windsurfing, kajaki), snorkeling, rejsy oraz organizacja wycieczek do Dubaju, Abu Dhabi, Dreamland Aqua Park itp.

ZAKWATEROWANIE

Pokoje i układy:Deluxe Room - widok na morze lub na miasto, komfortowy wystrój, około 30-35m.One-Bedroom Suite with Sea View - osobna sypialnia, salon, widok na morze i balkon.Beach Chalet / Villa by the Beach - przy plaży, z tarasem, widokiem na morze, możliwość usług in-room.Wszystkie jednostki wyposażone są w klimatyzację, Wi-Fi, TV, minibar (często za opłatą), sejf, łazienkę z suszarką, zestaw do parzenia kawy/herbaty; część oferuje rozkładane łóżka lub łóżeczka dla dzieci na życzenie.

WYŻYWIENIE

Restauracja Origins" serwuje dania kuchni międzynarodowej, arabskiej i hinduskiej; dostępne przekąski, napoje lokalne (bezalkoholowe i alkoholowe) są wliczone do północy. Na miejscu działa również bar na dachu i restauracja przy basenie, oferujące koktajle i lekkie dania. Goście wspominają o autentycznych smakach i świeżych produktach.BB - śniadania serwowane w formie bufetu.
All Inclusive - śniadania, obiady oraz obiadokolacje serowane w formie bufetu. Napoje bezalkoholowe, woda, kawa, herbata, oraz lokalne napoje alkoholowe, w tym wino oraz piwo serwowane bez limitu w godzinach wyznczonych przez hotel (zwykle między 10.00 rano do godziny 22.30 wieczorem).

INFORMACJE DODATKOWE

https://tiny.pl/prvzx4pp

CENA

Cena zawiera: bilet lotniczy (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym),
* bagaże: Linia FZ-bagaż podręczny do 7 kg, główny do 20 kg; Linia EK- bagaż podręczny 7-12 kg, główny 20-25 kg;
na samolotach LOT oraz  lowcostowych Wizzair, Air Arabia w cenie skalkulowany jest tylko bagaż podreczny [w LOT do 8 kg,  w Wizzair oraz Air Arabia maks do 10kg (wymiary: 40 x 30 x 20 cm)] -  bagaż rejestrowany za opłatą; 
transfer lotnisko - hotel - lotnisko, zakwaterowanie w hotelu,
wyżywienie wg oferty, opłaty lotniskowe, ubezpieczenie ERGO Reiseversicherung NNW, KL (20 000 EUR), bagaż (800 PLN), w tym opóźnienie dostarczenia bagażu,  OC organizatora, składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG - uruchamiany w przypadku niewypłacalności touroperatora), Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP - uruchamiany w przypadku opóźnień w zwrotach przedpłat na skutek wystąpienia nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających realizację imprezy turystycznej, VAT.Cena nie zawiera -  dodatkowych ubezpieczeń m.in. od kosztów rezygnacji RG (od 4,1% do 5,3% wartości imprezy w zależności od rodzaju ubezpieczenia), następstw chorób przewlekłych (cena od ok. 65,00 PLN/os/tydz.), KL na skutek pandemii (cena od ok. 50,00 PLN/os/tydz. ), amatorskiego uprawiania sportów wysokiego ryzyka (cena od ok. 50,00 PLN/ os/tydz. ), ubezpieczenia na skutek zdarzeń pod wpływem alkoholu; wycieczek fakultatywnych.
Bagażu rejestrowaego: 
- w przypadku przewoźnika LOT do 23 kg ok 350pln,
- a Wizzair do 20 kg ok 600pln.
W Wizzair możliwośc wykupienia również usługi Wizzair Priority z bagażem na pokład do 10 kg (55 x 40 x 23)  w cenie ok. 400pln Taxa klimatyczna pobierana jest od Klientów przy zakwaterowaniu lub wykwaterowaniu w hotelach.
Opłata pobierana jest za pokój/za noc i uzależniona jest od standardu hotelu:
5* - 20 AED, 4* - 15 AED, 3*/2* - 10 AED.Hotele w Emiratach Arabskich pobierają zwrotny depozyt podczas meldowania się w hotelu. Depozyt ten wynosi ok. 300-600 AED za pokój w zależności od hotelu i może być zabezpieczony przez Gości kartą kredytową lub gotówką. Jest on pobierany jako zabezpieczenie na pokrycie kosztów dodatkowych podczas pobytu (tj. mini bar, internet etc.) i rozliczany w dniu wykwaterowania. Goście mogą poprosić o nie pobieranie depozytu i jednoczesne zamknięcie lub opróżnienie hotelowego mini baru.
Cena uzależniona jest od dostępności miejsc w samolocie w danej taryfie cenowej. Linie lotnicze podają ceny aktualne na chwile zapytania. W związku z powyższym ze względu na wyczerpanie się danych taryf, do momentu podpisania umowy cena może ulegać zmianom.
W przypadku bagażu, który przekracza obowiązujący bezpłatny limit (ilość sztuk lub wymiary) pobierane będą opłaty za nadbagaż. Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu podręcznego podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie.

WARUNKI WJAZDOWE

Paszport powinien być ważny przez co najmniej 6 miesięcy licząc od daty wjazdu na teren Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Nie ma przeszkód przy wjeździe osób z paszportami zawierającymi wizy wjazdowe Izraela lub ślady pobytu w tym kraju.
Przypominamy również, że odprawa na loty Emirates rozpoczyna się 3 godziny przed rejsem. Prosimy o wszesne przybycie na lotnisko.

INFORMACJE DLA PODRÓŻUJĄCYCH

Podczas trwania Ramadanu oraz innych świąt lokalnych mogą obowiązywać pewne ograniczenia w hotelach co do godzin otwarcia lokali gastronomicznych, pór posiłków, serwowania alkoholi, rozrywek itp.
Prosimy o bieżące śledzenie warunków wjazdowych do krajów odwiedzanych na stronie MSZ: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych, jak również obostrzeń na polskiej granicy przy powrocie z wakacji: https://www.strazgraniczna.pl/ lub na powyżej wskazanej stronie MSZ przy powrocie do innych krajów.
Przed powrotem z zagranicy do Polski, prosimy o zapoznanie się z komunikatem na temat aktualnych informacji i wymogów na stronie STRAŻY GRANICZNEJ.

WAŻNE INFORMACJE

Pragniemy Państwa poinformować, że w Emiratach Arabskich, w szczególności na sztucznej wyspie Al Marjan w Emiracie Ras Al Khaimah, prowadzone są prace budowlane. Prace te obejmują modernizację terenu, przebudowę plaż, oraz budowę nowych hoteli.
Z uwagi na powyższe działania, zachęcamy wszystkich Klientów do uwzględnienia tych informacji podczas planowania swojego pobytu. Prace budowlane będą szczególnie wzmożone do roku 2027 w związku z planem rządowym na realizacje planu zagospodarowanie przestrzennego.  
Prosimy mieć na uwadze, że touroperator nie ma wpływu na prowadzone działania inwestycyjne w rejonie, na postęp ani terminy tych prac. 

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od lotniska Lotnisko 45 km
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 19 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,5 / 5

Zakwaterowanie 4,7 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,2 / 5

1. najwyższa ocena z 10 hoteli w Umm al-Kajwajn

Jitka S.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.10. - 10.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filip Z.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 14.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju z widokiem na miasto. Widzieliśmy tylko dwie palmy przed balkonem, ale nawet gdyby ich tam nie było, hotel leży praktycznie na pustyni i nie ma tam miasta, co potwierdziła nam osoba z okolicy na targu. Mieszka się w całkiem ładnym, nowoczesnym pokoju – to chyba największy plus całego urlopu. Klimatyzacja działa jak należy, ustawiona na 24 stopnie, schłodzona do 18 stopni i nikt nie był w stanie nic z tym zrobić.

Wyżywienie
Wyjeżdżamy na tygodniowe wakacje, żeby się zrelaksować, spróbować kuchni zagranicznej i delektować się koktajlami przy basenie/na plaży. Jedzenie było najgorszą częścią całego hotelu. Przez większość tygodnia podawano posiłki w formie bufetu, po wybraniu pozycji z menu. Wybór dań był bardzo, bardzo mały i ciągle się zmieniał. Od drugiego dnia w kółko to samo. Jedzenie było bardzo skoncentrowane na kuchni arabskiej, więc Europejczyk nie znajdzie tam wielu własnych dań. Podczas śniadań często zdarzało się, że jadalnia była pełna i czekaliśmy nawet 15 minut, zanim nas wpuszczą. Kiedy zapytaliśmy, kiedy nastąpi zmiana dań, doradzono nam, abyśmy zamówili płatne dania z menu w cenie około 400-600 CZK/osobę. Prawie do każdego posiłku brakowało sztućców do deserów i trzeba było po nie iść do kelnera. Jeśli chodzi o koktajle, to była to absolutna klapa. Były źle wymieszane, z kiepskimi składnikami i głównie z najgorszej jakości alkoholem, jaki można znaleźć na świecie. Konkretnie, koktajle rumowe zawierały rum „Captain Silver Shipmasters”, który można kupić za około 150 CZK za litrową butelkę, czyli dwa razy taniej niż to, co piją bezdomni w Czechach. Każdy koktajl pachniał chemikaliami i nie miał nic wspólnego z rumem. Wódka, tequila, whisky były dokładnie takie same. To absolutna kpina z klienta, na którego obsługę pozwala ten pięciogwiazdkowy hotel. Były dwa funkcjonalne bary – jeden w restauracji tylko podczas serwowania jedzenia, a drugi przy basenie, gdzie na cały obszar przypadał tylko jeden barman, który ciągle gdzieś wychodził, więc bardzo często bar był nieczynny. Bar przy basenie był czynny od 11:30 do 18:45. Jeśli chciałeś coś zjeść lub napić się poza standardowymi godzinami, a nie miałeś własnej wody w pokoju, musiałeś iść do sklepu przed hotelem i kupić coś samemu. Ta kategoria była najgorszą częścią wakacji.

Obsługa w hotelu
Hotel gra na 5 gwiazdek, ale zasługuje maksymalnie na 3. Jeśli chodzi o plusy, to 2 razy w ciągu 8 dni rozdawali schłodzone ręczniki przy basenie w ciągu dnia, około 5 razy dostaliśmy lody na patyku lub owoc. Na życzenie dostarczali wodę pitną do pokoju. Sprzątanie było nieregularne, czasami rano, czasami wieczorem, ale było dobrej jakości. Z minusów mogę z pewnością wymienić powolność i nieudolność niemal całego personelu. Podczas posiłku przy każdym stoliku była mniej więcej połowa kelnerów i za każdym razem nie byli w stanie poprawnie podać zamówionych napojów, a po posiłku czekaliśmy nawet godzinę, zanim zabrali brudne talerze. Większość personelu to imigranci i słabo mówią po angielsku. Z tego, że hotel nie przejmuje się takimi rzeczami, mogę wspomnieć o wadze – były wagi w pokoju, na siłowni, w szatni, ale ani jedna waga nie miała naładowanych baterii, więc tak naprawdę to była tylko przeszkoda, której nikt tam nie rozwiązał. Po przyjeździe hotel napisał do nas przez WhatsApp najpierw po rosyjsku, którego nie rozumiałem, a potem po angielsku, informując, że w razie potrzeby mamy zadzwonić pod ten numer. Napisałem raz i nie otrzymałem odpowiedzi przez 6 dni, więc znowu nic. Otrzymaliśmy również pismo z informacją, że hotel skontaktuje się z nami 24 godziny wcześniej w sprawie transferu na lotnisko w Dubaju, który również nie został zrealizowany i musiałem się męczyć 12 godzin wcześniej, aby znaleźć kogoś, kto mógłby nam powiedzieć, kiedy i gdzie będzie kierowca. Strefa wellness to jedno pomieszczenie z łaźnią parową, reszta to płatne usługi. Siłownia nie była uciążliwa, a nawet była darmowa.

Plaża
Niewielka plaża z wystarczającą liczbą leżaków dla gości, których jest kilkadziesiąt. Wadą jest to, że plaża jest mała, więc obok ciebie siedzą Rosjanie z telefonami komórkowymi na cały regulator i palącymi jednego papierosa za drugim. Basen znajduje się zaledwie kilka metrów od plaży, ale nie licz na znalezienie leżaka przy basenie, chyba że wstaniesz o 6-7 rano i zarezerwujesz jeden z 60 leżaków przy basenie z ręcznikiem. Jest ich 60, zazwyczaj było tam do 20 osób, ale wszystkie leżaki były zajęte. Plaża mogłaby zostać regularnie sprzątana, ponieważ wszędzie było pełno śmieci i bałaganu pozostawionego przez ludzi. Jedynym zauważalnym zabiegiem konserwacyjnym było codzienne grabienie piasku z plaży, niestety śmieci tam pozostały. Chociaż hotel jest stosunkowo nowy, basen jest pełen piasku, a płytki się kruszą i wymaga remontu. Warto wspomnieć, że większość leżaków była pokryta ptasimi odchodami przez prawie cały pobyt i dopiero ostatniego dnia kierownik nakrzyczał na ratowników basenowych, którzy poszli je wyczyścić szmatką. Ten sam problem dotyczył stolików przy leżakach – nikt ich nie sprzątał przez cały tydzień, a higieniczniej było rzucać rzeczy na ziemię, w piasek, niż kłaść cokolwiek na stolikach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (1)

Filtruj opinie

Jitka S.

Ocena 3,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.10. - 10.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie, hotel, jedzenie i plaża spełniły nasze oczekiwania. Mieliśmy tylko problem z niezbyt sprawną obsługą. Wszystko zajmuje im sto lat, nie są zbyt precyzyjni i nie mówią zbyt dobrze po angielsku.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filip Z.

Ocena 2,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 6.8. - 14.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Jak piszę w następnej części, hotel gra na 5 gwiazdek, powinien mieć maksymalnie 3. W zeszłym roku byliśmy na tańszych wakacjach w Dubaju w 4-gwiazdkowym hotelu, który w bezpośrednim porównaniu był o 300% lepszy we wszystkich kategoriach. Hotel w żadnym wypadku nie oferuje opcji all inclusive, jak twierdzi CA, tylko pełne wyżywienie. Jakość i ilość jedzenia jest fatalna, a oni próbują sprzedać tylko to, co „dobre”. Nie jeżdżę na wakacje all inclusive, żeby znowu wszędzie płacić za wszystko. Od momentu przyjazdu próbowali nam sprzedać lepszy pokój, lepszy widok, a kiedy powiedzieliśmy im, że jesteśmy zmęczeni i nie chcemy niczego dodatkowego, odparli, że jest pełny i musimy poczekać na zameldowanie. Ale za 400 AED powiedzieli, że mogą to załatwić wcześniej, a potem wytargowali 300 AED. Rozmawiałem akurat z pracownikiem, który powiedział, że następnego dnia będzie rekordowa frekwencja 190 osób przy maksymalnej pojemności 400, więc sprawdziłem, czy recepcja mnie nie okłamała i że to tylko kolejny trik, żeby sprzedać coś ekstra. Personel w ogóle nie chce pracować, więc wszystko trwa długo i zazwyczaj kończy się to jakimś błędem. Muszę zwrócić uwagę na kierownictwo średniego szczebla, które po skargach na jakość koktajli, zorganizowało dla nas lepszy pakiet usług, przynajmniej na resztę pobytu, w którym mogli nam serwować tylko alkohol normalnej jakości, a nie chemiczne mikstury – wszystko to tylko wtedy, gdy dobrze się bawiliśmy i dzieliliśmy się opiniami na temat hotelu. Sam menedżer Viktor powiedział, że spróbował, ale był tak obrzydliwy, że nie dało się go pić, więc w pełni nas rozumie. Komu poleciłbym ten hotel? Nikt, to strata pieniędzy i chociaż obecnie jest to najlepiej oceniany hotel w Umm al-Kajwajn, nawet gdyby kosztował 1/3 tego, co kosztuje, nie pojechalibyśmy tam ponownie. Zdecydowanie najgorsze wakacje od 10 lat. Następnego dnia poprosiliśmy biuro podróży i CA o zmianę, ale oni po prostu się z nas śmiali, mówiąc, że to nasza wina, że wybraliśmy go z ich polecenia.

Zakwaterowanie 3,8 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowano nas w pokoju z widokiem na miasto. Widzieliśmy tylko dwie palmy przed balkonem, ale nawet gdyby ich tam nie było, hotel leży praktycznie na pustyni i nie ma tam miasta, co potwierdziła nam osoba z okolicy na targu. Mieszka się w całkiem ładnym, nowoczesnym pokoju – to chyba największy plus całego urlopu. Klimatyzacja działa jak należy, ustawiona na 24 stopnie, schłodzona do 18 stopni i nikt nie był w stanie nic z tym zrobić.

Wyżywienie
Wyjeżdżamy na tygodniowe wakacje, żeby się zrelaksować, spróbować kuchni zagranicznej i delektować się koktajlami przy basenie/na plaży. Jedzenie było najgorszą częścią całego hotelu. Przez większość tygodnia podawano posiłki w formie bufetu, po wybraniu pozycji z menu. Wybór dań był bardzo, bardzo mały i ciągle się zmieniał. Od drugiego dnia w kółko to samo. Jedzenie było bardzo skoncentrowane na kuchni arabskiej, więc Europejczyk nie znajdzie tam wielu własnych dań. Podczas śniadań często zdarzało się, że jadalnia była pełna i czekaliśmy nawet 15 minut, zanim nas wpuszczą. Kiedy zapytaliśmy, kiedy nastąpi zmiana dań, doradzono nam, abyśmy zamówili płatne dania z menu w cenie około 400-600 CZK/osobę. Prawie do każdego posiłku brakowało sztućców do deserów i trzeba było po nie iść do kelnera. Jeśli chodzi o koktajle, to była to absolutna klapa. Były źle wymieszane, z kiepskimi składnikami i głównie z najgorszej jakości alkoholem, jaki można znaleźć na świecie. Konkretnie, koktajle rumowe zawierały rum „Captain Silver Shipmasters”, który można kupić za około 150 CZK za litrową butelkę, czyli dwa razy taniej niż to, co piją bezdomni w Czechach. Każdy koktajl pachniał chemikaliami i nie miał nic wspólnego z rumem. Wódka, tequila, whisky były dokładnie takie same. To absolutna kpina z klienta, na którego obsługę pozwala ten pięciogwiazdkowy hotel. Były dwa funkcjonalne bary – jeden w restauracji tylko podczas serwowania jedzenia, a drugi przy basenie, gdzie na cały obszar przypadał tylko jeden barman, który ciągle gdzieś wychodził, więc bardzo często bar był nieczynny. Bar przy basenie był czynny od 11:30 do 18:45. Jeśli chciałeś coś zjeść lub napić się poza standardowymi godzinami, a nie miałeś własnej wody w pokoju, musiałeś iść do sklepu przed hotelem i kupić coś samemu. Ta kategoria była najgorszą częścią wakacji.

Obsługa w hotelu
Hotel gra na 5 gwiazdek, ale zasługuje maksymalnie na 3. Jeśli chodzi o plusy, to 2 razy w ciągu 8 dni rozdawali schłodzone ręczniki przy basenie w ciągu dnia, około 5 razy dostaliśmy lody na patyku lub owoc. Na życzenie dostarczali wodę pitną do pokoju. Sprzątanie było nieregularne, czasami rano, czasami wieczorem, ale było dobrej jakości. Z minusów mogę z pewnością wymienić powolność i nieudolność niemal całego personelu. Podczas posiłku przy każdym stoliku była mniej więcej połowa kelnerów i za każdym razem nie byli w stanie poprawnie podać zamówionych napojów, a po posiłku czekaliśmy nawet godzinę, zanim zabrali brudne talerze. Większość personelu to imigranci i słabo mówią po angielsku. Z tego, że hotel nie przejmuje się takimi rzeczami, mogę wspomnieć o wadze – były wagi w pokoju, na siłowni, w szatni, ale ani jedna waga nie miała naładowanych baterii, więc tak naprawdę to była tylko przeszkoda, której nikt tam nie rozwiązał. Po przyjeździe hotel napisał do nas przez WhatsApp najpierw po rosyjsku, którego nie rozumiałem, a potem po angielsku, informując, że w razie potrzeby mamy zadzwonić pod ten numer. Napisałem raz i nie otrzymałem odpowiedzi przez 6 dni, więc znowu nic. Otrzymaliśmy również pismo z informacją, że hotel skontaktuje się z nami 24 godziny wcześniej w sprawie transferu na lotnisko w Dubaju, który również nie został zrealizowany i musiałem się męczyć 12 godzin wcześniej, aby znaleźć kogoś, kto mógłby nam powiedzieć, kiedy i gdzie będzie kierowca. Strefa wellness to jedno pomieszczenie z łaźnią parową, reszta to płatne usługi. Siłownia nie była uciążliwa, a nawet była darmowa.

Plaża
Niewielka plaża z wystarczającą liczbą leżaków dla gości, których jest kilkadziesiąt. Wadą jest to, że plaża jest mała, więc obok ciebie siedzą Rosjanie z telefonami komórkowymi na cały regulator i palącymi jednego papierosa za drugim. Basen znajduje się zaledwie kilka metrów od plaży, ale nie licz na znalezienie leżaka przy basenie, chyba że wstaniesz o 6-7 rano i zarezerwujesz jeden z 60 leżaków przy basenie z ręcznikiem. Jest ich 60, zazwyczaj było tam do 20 osób, ale wszystkie leżaki były zajęte. Plaża mogłaby zostać regularnie sprzątana, ponieważ wszędzie było pełno śmieci i bałaganu pozostawionego przez ludzi. Jedynym zauważalnym zabiegiem konserwacyjnym było codzienne grabienie piasku z plaży, niestety śmieci tam pozostały. Chociaż hotel jest stosunkowo nowy, basen jest pełen piasku, a płytki się kruszą i wymaga remontu. Warto wspomnieć, że większość leżaków była pokryta ptasimi odchodami przez prawie cały pobyt i dopiero ostatniego dnia kierownik nakrzyczał na ratowników basenowych, którzy poszli je wyczyścić szmatką. Ten sam problem dotyczył stolików przy leżakach – nikt ich nie sprzątał przez cały tydzień, a higieniczniej było rzucać rzeczy na ziemię, w piasek, niż kłaść cokolwiek na stolikach.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (1)

Monika

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.5. - 17.5.2025 Oceniono: Maj 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Wycieczka odpowiadała ofercie przedstawionej przez biuro podróży.

Wycieczka odpowiadała ofercie przedstawionej przez biuro podróży.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było czyste, mogliśmy wybrać, na którym piętrze i po której stronie chcemy być zakwaterowani. Mieliśmy możliwość obejrzenia pokoi przed zameldowaniem.

Wyżywienie
Jedzenie jest wyśmienite, kelnerzy są pomocni.

Obsługa w hotelu
Uśmiechnięte recepcjonistki, cierpliwe, nawet jeśli się nie rozumiałyśmy, nie było problemu z komunikacją za pomocą Tłumacza Google.

Plaża
Plaża jest czysta, leżaki przy basenie i na plaży są bezpłatne. Ratownicy na morzu i basenie.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Bożena R.

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 28.2. - 7.3.2025 Oceniono: Marzec 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

HOTEL VIDA BEACH jest dużym hotelem ,lecz żadnych animacji, zero muzyki tylko arabskie modły za oknem słychać

, po prostu jak bym sama przyjechała to by były straszne nudy. Jedzenie, owoców i surówek to było dużo lecz inne potrawy to cienko. Przykro nam że wszystkie biura nasze Polskie nie naciskają na to by wszelkie informacje były również w języku Polskim.

HOTEL VIDA BEACH jest dużym hotelem ,lecz żadnych animacji, zero muzyki tylko arabskie modły za oknem słychać

, po prostu jak bym sama przyjechała to by były straszne nudy. Jedzenie, owoców i surówek to było dużo lecz inne potrawy to cienko. Przykro nam że wszystkie biura nasze Polskie nie naciskają na to by wszelkie informacje były również w języku Polskim.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (1)

Zuzanna O.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 21.2. - 28.2.2025 Oceniono: Marzec 2025

Vida Beach Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Umm al-Kajwajn

Super!

Super!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo czysto, przestronne pokoje i fajny desing hotelu.

Wyżywienie
Jedzenie dobre jednak mało urozmaicone (śniadanie codziennie takie samo, obiady i kolacje różniły się od siebie wyborem mięs)

Obsługa w hotelu
Super hotel, świetna obsługa hotelowa. Brak problemu z dostępem do leżaków nad basenem.

Brakowało trochę jakichś wieczornych atrakcji np muzyka na żywo

Plaża
Wąska, ale ładna i zadbana.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 28 °C temperatura w nocy 22 °C

  • Temperatura powietrza 27 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 28 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Niedziela 29 °C temperatura w nocy 21 °C

  • Poniedziałek 31 °C temperatura w nocy 21 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Niski sezon
  6. Czerwiec: Niski sezon
  7. Lipiec: Dobry
  8. Sierpień: Dobry
  9. Wrzesień: Niski sezon
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Najlepszy

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować