Artur N.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.7. - 5.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Cataract Layalina Resort Ocena: 4/5 Egipt, Sharm El Sheikh
Nie polecam, hotel nastawiony na Rosjan, obsługa biegle mówi w tym języku i myśli, że wszyscy znają rosyjski, po angielsku ciężko się było dogadać, byliśmy jedynymi Polakami i czuliśmy się jak intruzi, nawet jeden z wieczorów, na którym były afrykańskie tańce zakończył się wieczorkiem dla Rosjan, z rosyjską muzyką i tańcami na scenie.
Nie polecam, hotel nastawiony na Rosjan, obsługa biegle mówi w tym języku i myśli, że wszyscy znają rosyjski, po angielsku ciężko się było dogadać, byliśmy jedynymi Polakami i czuliśmy się jak intruzi, nawet jeden z wieczorów, na którym były afrykańskie tańce zakończył się wieczorkiem dla Rosjan, z rosyjską muzyką i tańcami na scenie.
Zakwaterowanie
Pokoje stare, wymagające remontu, z odrapanymi drzwiami, łazienka tak mała, że był problem z siadaniem na muszli, bo umywalka była tak blisko, że można było zaliczyć o nią dzwona. Pod prysznicem grzyb i brudna zasłona. Na plus jedynie dobrze działającą klima.
Wyżywienie
Pierwszy all inclusive, na którym chodziliśmy głodni, jedzenie monotonne, mały wybór, resztki ze sniadania często były serwowane na obiad polane jakimś sosem. Z mięsa był suchy kurczak albo tłuste, ciemne mięso i obrzydliwa ryba. Ziemniaki były niejadalne, jakby stare lub kilka razy odgrzewane, frytek nie było ani razu. Kawa z saszetek, ani jednego ekspresu na terenie całego hotelu. Z owoców tylko pomarańcze, daktyle i melon. Przekąski w barze przy plaży śmiechu warte, za arbuza dodatkowa płatność 1$. Napoje podawane w miniaturowych szklankach lub plastikowych kubkach, cola lana z butelki stojącej na barze, często ciepła, a lód nie zawsze był dostępny.
Obsługa w hotelu
Z obsługi to jedynie Panowie sprzątający pokoje byli w porządku, starali się, zawsze uśmiechnięci. Bagażowy przesiadujący na recepcji naciągnął nas na 10$, bo niby za mało daliśmy do paszportu, żeby mieć lepszy pokój, co w przypadku tego hotelu chyba i tak było niepotrzebne patrząc na wygląd pokoi. Ale największe rozczarowanie i przykrość spotkała nas ze strony managera. Mieliśmy późny powrót, więc spytaliśmy na recepcji o możliwość przedłużenia doby hotelowej, co wg recepcjonisty nie było problemem, ale gdy przyszliśmy załatwić formalności, menager nam odmówił, twierdząc, że nie ma wolnych pokoi. Do wieczora siedzieliśmy przy basenie i widzieliśmy, że nasz pokój po posprzątaniu cały czas stoi wolny. Może jak bylibyśmy Rosjanami, to nie byłoby problemu, a tak zostaliśmy potraktowani jak gorszy sort. Ewidentnie menager miał do nad jakiejś uprzedzenie. Nie polecam tego hotelu Polakom, nasza noga tam nigdy więcej nie postanie.
Plaża
Plaża czysta, nowe leżaki, parasole trochę wysłużone, ubogi bar na plaży i krótko otwarty.
Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)













