Biorąc pod uwagę, że byliśmy na wakacjach w Egipcie już po raz piętnasty, możemy ocenić, że ten hotel ma ogólne wrażenie 4 gwiazdek.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie w dobrym stanie, dwupiętrowe domy, pokoje i ogród utrzymane w czystości. W pokoju jest wystarczająco dużo miejsca do przechowywania, sejf, czajnik, herbata, kawa, bidet, mydło, szampon w łazience. Pomocny sprzątacz, zmiana ręczników plażowych. Minus bardzo głośna klimatyzacja, zły sygnał telewizyjny i minibar za opłatą.
Wyżywienie
W hotelu jest jedna główna restauracja, jedzenie jest dobre, codziennie się zmienia, codziennie tylko jedna zupa, mięso - zawsze wołowina, kurczak, ryby lub owoce morza w różnych przetworach, dodatki - ziemniaki pieczone i gotowane, puree ziemniaczane, frytki i różne tradycyjne egipskie wersje ryżu i makaronu, makaron na zamówienie, duża ilość wypieków, różnorodnie przygotowane małe tosty zapiekane z warzywami, przyprawy, duży wybór słodyczy, mały minus - ciasta i paszteciki nie są wstępnie pokrojone , więc goście się w to zagłębiają. Pozytywnie oceniamy dużą ilość warzyw i sałatek warzywnych, każdego wieczoru jedno warzywo ma swoje miejsce w centrum uwagi tj. cały licznik różnych modyfikacji. Owoce - całkiem niezły wybór, tylko nie spodziewajcie się czerwonego arbuza. Wszystko jest na bieżąco uzupełniane, restauracja utrzymana w czystości. Rano herbata, kawa z automatów, dobrze, albo przynoszą, jeśli nie zapomną, albo można samemu przygotować, przynoszą sok z postmixu, albo idziesz do kasy, za dodatkową opłatą 3 euro świeże - w hotelu 5-gwiazdkowym spodziewalibyśmy się gratisu. Dużym minusem jest zwykła woda butelkowana. Codziennie dostajesz do swojego pokoju dwulitrową butelkę na osobę, ale w ciągu dnia nie masz możliwości zabrania schłodzonej półlitrowej butelki do lodówki na plażę lub na basen, jak jesteśmy do tego przyzwyczajeni w tego typu hotelach nalewają go tylko do kubków. Lunch w restauracji na plaży - pizza, kurczak i wołowina, frytki, hamburgery, sałatki. Dłuższe oczekiwanie. Cały dzień w barze przy basenie i na plaży lody - rożki i rożki lodowe. Nie próbowaliśmy restauracji na zamówienie.
Obsługa w hotelu
W recepcji starają się zakwaterować, opaskę dostaliśmy od razu po przyjeździe rano, poszliśmy na śniadanie i po śniadaniu zakwaterowali nas od razu, jakąś godzinę po przyjeździe. Wyjechaliśmy po południu, pokój opuściliśmy o godzinie 12:00, bransoletka została z nami do momentu opuszczenia hotelu. Minusem jest brak przejrzystości programów animacji, niższy poziom występów muzycznych i dość luźne podejście animatorów. Poważne naprawy sprzętu, np. luźne siedzenia przy barze przy basenie.
Plaża
Największym problemem jest dostęp do morza, przypływ, nie pozwalają zejść w głąb koralowców, trzeba przejść przez molo, które znajduje się obok hotelu. Hotel nie posiada własnego molo. Ryby pozostają w płytkich lagunach podczas odpływu. Przez pomost możliwość snorkelingu wzdłuż rafy. Mnóstwo małych ostrych fragmentów koralowców i kamyków na plaży.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate