Aktualne do Egiptu

Hotel Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach)

Ocena: 5/5

Egipt, Marsa Alam, Marsa Alam

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Usytuowanie tuż przy świetnie zachowanej rafie Serdeczni i pomocni pracownicy Urozmaicony program animacji dla każdego Liczne udogodnienia dla rodzin i aktywnych

Więcej o hotelu

od 3 529 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

Hotel Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) zlokalizowany jest w Egipcie, 15 km od miejscowości Port Ghalib i 45 km od Marsa Alam. Tuż przy hotelu znajduje się centrum nurkowe, które prowadzi kursy dla początkujących i zaawansowanych (możliwość uzyskania certyfikatu PADI). Najbliższe bary, restauracje i sklepy oddalone są o mniej więcej 2 km, a transfer z lotniska zajmuje plus minus pół godziny. Z obsługą można porozumieć się w języku niemieckim, angielskim, francuskim, włoskim lub arabskim.

Wyposażenie

W tym hotelu swoje usługi świadczy całodobowa recepcja, w związku z czym goście mogą korzystać z przechowalni bagażu, biura informacji turystycznej, ekspresowego i indywidualnego zameldowania/wymeldowania, a także pomocy konsjerża. Na terenie obiektu znajduje się również fryzjer, bankomat, kantor, minimarket oraz parking z usługami parkingowego. Na odwiedzających czekają trzy baseny ze słodką wodą oraz jeden basen relaksacyjny z hydromasażem. Przy akwenach znajdują się tarasy słoneczne z parasolami, leżakami, materacami i ręcznikami kąpielowymi. Darmowe Wi-Fi w całym obiekcie. Na miejscu akceptuje się płatności kartą Visa, MasterCard i American Express.

Zakwaterowanie

5-gwiazdkowy, odnowiony w 2023 roku hotel Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) dysponuje 200 pokojami. Pokój 2-osobowy Deluxe – możliwość jednej dostawki dla osoby dorosłej i jednego dziecka. Metraż ok. 60 m2. Na wyposażeniu znajduje się indywidualnie sterowana klimatyzacja, zestaw do parzenia kawy i herbaty, minibar, sejf, szafa/garderoba, telewizor, telewizja satelitarna, łazienka z prysznicem, WC, kapciami i suszarką do włosów. Dostępny balkon lub taras. Opcjonalnie widok na morze/widok na basen/widok na góry. Pokój romantic – dla max. 2 osób. Metraż ok. 42 m2. Wyposażenie jak w Deluxe + nielimitowane kolacje w restauracjach á la carte, jedna torba prania raz na tydzień, raz na pobyt śniadanie i kolacja w pokoju. Widok na basen lub morze. Pokój Premium z wanną z hydromasażem – dla max. 2 osób. Metraż ok. 60 m2. Wyposażenie jak w Deluxe + podwyższony standard, wanna z hydromasażem, nielimitowane kolacje w restauracjach á la carte, dwie torby prania raz na tydzień, raz na pobyt śniadanie i kolacja w pokoju. Widok na morze. Apartament królewski – dla max. 2 osób. Metraż ok. 80 m2. Wyposażenie jak w pokoju Premium + bezpośrednie zejście do prywatnego basenu. Uwaga! Hotel przyjmuje gości powyżej 12 roku życia. Zwierzęta domowe nie są akceptowane.

Wyżywienie

W tym obiekcie wszyscy odwiedzający mają zapewnione wyżywienie w formule all inclusive. Śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.00) i kolacja (19.00-22.00) serwowane są w restauracji głównej, która gotuje kuchnię międzynarodową (dostępne dania wegetariańskie). Dodatkowo podawane są przekąski, lokalne napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe. Uwaga! Wymagane noszenie opasek all inclusive. Goście mogą również korzystać z usług trzech restauracji á la carte (kuchnia włoska, orientalna oraz owoce morza). Zimne drinki i napoje dostępne w trzech hotelowych barach (w lobby, przy basenie i przy plaży).

Usługi

Oferta obejmuje saunę, jogę, pilates, siatkówkę plażową, kort tenisowy, kort do padla i hotelowe baseny wraz ze znajdującymi się przy nich parasolami, leżakami, materacami i ręcznikami kąpielowymi. W strefie SPA darmowe jest również jacuzzi. Rozrywki gościom dostarczą show organizowane dwa razy w tygodniu, a także piana party i Gabali party. W hotelu realizowany jest program animacyjny dla dorosłych.

Usługi płatne

Dodatkowo płatne jest wejście do strefy spa i korzystanie m.in. z łaźni parowej, groty solnej, floatingu, rytuału hammam, salonu piękności, masaży i zabiegów pielęgnacyjno-kosmetycznych. Oferta nie obejmuje również usług centrum nurkowania. Koszty związane z praniem, prasowaniem i oświetleniem kortów do tenisa i padla każdy pokrywa we własnym zakresie.

Plaża

Bezpośrednio przy hotelu znajduje się piaszczysto-żwirowa plaża z łagodnym zejściem do morza. Bliskość rafy koralowej zapewnia spektakularne widoki podczas nurkowania. Na miejscu odwiedzający mają do dyspozycji parasole, leżaki, materace i ręczniki, a także beach bar objęty all inclusive. Zalecane noszenie obuwia ochronnego.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 18 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 20 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Ograniczenia wiekowe Ograniczenia wiekowe tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 139 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 4,7 / 5

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,6 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,7 / 5

13. najwyższa ocena z 164 hoteli w Marsa Alam

Bohuslav J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.10. - 26.10.2025 Oceniono: Listopad 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólnie rzecz biorąc, idealne wakacje ????

Ogólnie rzecz biorąc, idealne wakacje ????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eduard B.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.10. - 17.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Wakacje były fantastyczne.

Wakacje były fantastyczne.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Obiekt jest nowoczesny, czysty, świetny.

Wyżywienie
Idealne, kolorowe

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, pomocny i pomocny.

Plaża
Niesamowity

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Bohuslav J.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 19.10. - 26.10.2025 Oceniono: Listopad 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólnie rzecz biorąc, idealne wakacje ????

Ogólnie rzecz biorąc, idealne wakacje ????

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Eduard B.

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.10. - 17.10.2025 Oceniono: Październik 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Wakacje były fantastyczne.

Wakacje były fantastyczne.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Obiekt jest nowoczesny, czysty, świetny.

Wyżywienie
Idealne, kolorowe

Obsługa w hotelu
Personel jest miły, pomocny i pomocny.

Plaża
Niesamowity

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.hu) Data pobytu 23.9. - 30.9.2025 Oceniono: Październik 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólnie bawiliśmy się dobrze, ale nie powierzymy ponownie rezerwacji temu biuru podróży. Cichy, czysty i piękny hotel.

Ogólnie bawiliśmy się dobrze, ale nie powierzymy ponownie rezerwacji temu biuru podróży. Cichy, czysty i piękny hotel.

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie i cały hotel są fantastyczne, wszystko jest bardzo czyste. Łóżka są wygodne, sprzątaczka była miła, szybka i dokładna! Restauracja również jest bardzo uważna!

Wyżywienie
Jedzenia jest mnóstwo i jest bardzo różnorodne. Porcje w poszczególnych restauracjach są ogromne, prawie niemożliwe jest zjedzenie całego menu, ale wszystko było pyszne!

Obsługa w hotelu
Spa nie było imponujące i bardzo drogie. Animatorzy nie mówią po angielsku i nie są zbyt entuzjastyczni. Rozmawiają tylko z gośćmi z Polski i Włoch. Personel jest miły, byliśmy z niego zadowoleni.

Plaża
Molo jest długie, ale przyjemnie się po nim spaceruje, można się rozejrzeć. Rafy koralowe są przepiękne. Na brzegu jest mnóstwo krabów, są bardzo urocze.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Denis K.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 4.9. - 13.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Za cenę, którą otrzymaliśmy w ostatniej chwili, czyli 18 900 dolarów za osobę za 9 dni i 8 nocy, zdecydowanie było warto i chętnie bym wrócił. Spełniło moje oczekiwania i bardzo mi się podobało.

Za cenę, którą otrzymaliśmy w ostatniej chwili, czyli 18 900 dolarów za osobę za 9 dni i 8 nocy, zdecydowanie było warto i chętnie bym wrócił. Spełniło moje oczekiwania i bardzo mi się podobało.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było piękne. Nie znaleźliśmy żadnych wad ani usterek w pokoju. Mieliśmy w pokoju dwa oddzielne łóżka pojedyncze, które złączyliśmy, a następnie sprzątaczka narzuciła na nie prześcieradło, które je połączyło, dzięki czemu nie było między nimi małej dziury, która pozostała po ich złączeniu. Wszystko przebiegło sprawnie, jeśli chodzi o sprzątanie pokoi, które odbywało się codziennie o tej samej porze. Jedyne, co na początku przeszkadzało, to przerwy w dostawie prądu, które występowały w całym ośrodku, ale zawsze na 2-5 sekund (klimatyzacja i oświetlenie wyłączały się, a potem włączały). Pewnego razu poszliśmy na molo i ta przerwa również wystąpiła, a cały ośrodek zgasł, łącznie z całym molo, gdzie byliśmy w całkowitej ciemności przez około 5 sekund, co mi nie przeszkadzało, ale to drobna wada.

Wyżywienie
Jedzenie często się zmieniało i nawet w ciągu 9 dni zdarzało się, że coś widzieliśmy po raz pierwszy. Niedziela była dniem japońskim i było pyszne sushi itp. Należę do grupy jedzących, więc zdecydowanie nie dotyczy mnie to, że jedzenia było tak dużo, że nie dało się spróbować wszystkiego. Naprawdę nie ma aż tak dużego wyboru, żeby nie dało się spróbować wszystkiego w tydzień, poza kilkoma drobnymi rzeczami, które po prostu zmieniają się stopniowo, więc prawdopodobnie trzeba by tam zostać trochę dłużej. Tak czy inaczej, jedzenie naprawdę smakuje wyśmienicie, a obsługa jest pomocna.

Obsługa w hotelu
Jako triathlonista, muszę przyznać, że zawsze jestem bardzo rozczarowany klubami fitness w ośrodkach wypoczynkowych, ale ten przerósł moje oczekiwania. To naprawdę idealne centrum fitness, gdzie można trenować nie tylko z klasycznymi pasami i rowerami treningowymi, ale także z hantlami do 50 kg, a także multipressem, wyciskaniem na ławce i oczywiście martwym ciągiem, gdzie na multipressie można było obciążyć do 200 kg w lokalnych warunkach. Natomiast do przysiadów i martwych ciągów jest oś, na której można bez problemu obciążyć do 280 kg. Z odrobiną improwizacji udało mi się przećwiczyć klasyczny przysiad bez multipressu, z tą samą osią, więc mogłem też obciążyć dużo ciężaru, co jest dla mnie ogromnym plusem. Ponadto hotel oferuje również masaże klasyczne i usługi fryzjerskie.

Plaża
Klasyczna plaża w Marsa Alam, gdzie wzdłuż szerokiej linii brzegowej woda sięga zaledwie do kostek, ale po około 300 metrach znajduje się laguna, w której można pływać, a następnie kontynuuje się wzdłuż molo, które ma w sumie około 800 metrów, gdzie na końcu można klasycznie pływać z rybami. Podczas odpływu wody nie było, tylko do kolan w lagunie, a potem oczywiście na końcu mola z rybami, ale to nie przeszkadzało mi i mojej dziewczynie, ponieważ są tu trzy piękne baseny.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Antonín G.

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 1.9. - 6.9.2025 Oceniono: Wrzesień 2025

Casa Blue Luxury Resort (ex. Magic Tulip Beach) Ocena: 5/5 Egipt, Marsa Alam

Ogólnie rzecz biorąc, te wakacje były wspaniałe, hotel i obsługa były bardzo dobre. Jednak to, co zepsuło nam ogólne wrażenie z wakacji, to transfer z hotelu na lotnisko. Rozumiem, że lot został zmieniony, ale żeby absolutnie nikt się o tym nie dowiedział, nie otrzymaliśmy żadnego e-maila, a nawet delegatka, która codziennie była w hotelu, nie poinformowała nas o tej zmianie. Absolutnie nie rozumiem tego braku komunikacji, zwłaszcza że delegatka zapisuje numery lotów wraz z godzinami odlotów z hotelu i nie przyszło jej do głowy, żeby nas o tym poinformować. Odkryliśmy tę niedogodność dopiero, gdy autobus przyjechał pod hotel w kierunku lotniska. Biorąc pod uwagę, że tablica odlotów pokazywała, o ile dobrze pamiętam, numer lotu to 1221, a my mieliśmy 1121, ale wszystko inne było w porządku z godziną, myśleliśmy, że tylko delegatka się pomyliła. Niestety, kiedy wsiedliśmy do autobusu, okazało się, że ten autobus w ogóle po nas nie przyjechał. Kiedy w końcu udało nam się skontaktować z delegatką, najpierw ostrzegła nas, że muszą nas poinformować o zmianie e-mailem, co nigdy nie nastąpiło, a dopiero potem ostrzegła nas o możliwej zmianie dokumentów podróży. Nie przyszło nam do głowy, żeby sprawdzić plik PDF podczas wakacji, zwłaszcza że mieliśmy mieć przy sobie tylko wydrukowane dokumenty. Na lotnisku, wraz z innymi pasażerami wracającymi do Czech, dowiedzieliśmy się, że mają ten sam problem. Pomysł, żeby postawić na przykład emeryta, który nie mówi po angielsku, w takiej sytuacji, aby ją rozwiązać, jest nierealny. Zero komunikacji i żadnego ostrzeżenia o możliwej zmianie. Przynajmniej zmienili nasz lot na późniejszy, ale ci, którzy mieli po nas przylecieć, skończyli tuż przed nami i musieli jechać specjalną taksówką, bo nawet o tym nie pomyśleli. Tak więc powrót na lotnisko zrujnował nam cały wyjazd, ponieważ czekaliśmy do 2 w nocy z wyjazdem i nie zapłaciliśmy za późne wymeldowanie, zanim się o tym dowiedzieliśmy, przez co zostaliśmy bez pokoju przez ponad 14 godzin. Wielkie rozczarowanie komunikacją z delegatką.

Ogólnie rzecz biorąc, te wakacje były wspaniałe, hotel i obsługa były bardzo dobre. Jednak to, co zepsuło nam ogólne wrażenie z wakacji, to transfer z hotelu na lotnisko. Rozumiem, że lot został zmieniony, ale żeby absolutnie nikt się o tym nie dowiedział, nie otrzymaliśmy żadnego e-maila, a nawet delegatka, która codziennie była w hotelu, nie poinformowała nas o tej zmianie. Absolutnie nie rozumiem tego braku komunikacji, zwłaszcza że delegatka zapisuje numery lotów wraz z godzinami odlotów z hotelu i nie przyszło jej do głowy, żeby nas o tym poinformować. Odkryliśmy tę niedogodność dopiero, gdy autobus przyjechał pod hotel w kierunku lotniska. Biorąc pod uwagę, że tablica odlotów pokazywała, o ile dobrze pamiętam, numer lotu to 1221, a my mieliśmy 1121, ale wszystko inne było w porządku z godziną, myśleliśmy, że tylko delegatka się pomyliła. Niestety, kiedy wsiedliśmy do autobusu, okazało się, że ten autobus w ogóle po nas nie przyjechał. Kiedy w końcu udało nam się skontaktować z delegatką, najpierw ostrzegła nas, że muszą nas poinformować o zmianie e-mailem, co nigdy nie nastąpiło, a dopiero potem ostrzegła nas o możliwej zmianie dokumentów podróży. Nie przyszło nam do głowy, żeby sprawdzić plik PDF podczas wakacji, zwłaszcza że mieliśmy mieć przy sobie tylko wydrukowane dokumenty. Na lotnisku, wraz z innymi pasażerami wracającymi do Czech, dowiedzieliśmy się, że mają ten sam problem. Pomysł, żeby postawić na przykład emeryta, który nie mówi po angielsku, w takiej sytuacji, aby ją rozwiązać, jest nierealny. Zero komunikacji i żadnego ostrzeżenia o możliwej zmianie. Przynajmniej zmienili nasz lot na późniejszy, ale ci, którzy mieli po nas przylecieć, skończyli tuż przed nami i musieli jechać specjalną taksówką, bo nawet o tym nie pomyśleli. Tak więc powrót na lotnisko zrujnował nam cały wyjazd, ponieważ czekaliśmy do 2 w nocy z wyjazdem i nie zapłaciliśmy za późne wymeldowanie, zanim się o tym dowiedzieliśmy, przez co zostaliśmy bez pokoju przez ponad 14 godzin. Wielkie rozczarowanie komunikacją z delegatką.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel był pięknie czysty, sprzątaczka była gotowa zostawić niespodziankę w postaci inaczej ułożonych ręczników za niewielką opłatą.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 22 °C

  • Temperatura wody 25 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować