Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Wymagany paszport ważny co najmniej 6 miesięcy od planowanej daty powrotu.
  • Konieczność wyrobienia wizy, dostępnej po przylocie lub online​​​​. Opłaty za wizę wynoszą 25 USD (wiza jednokrotna) lub 60 USD (wiza wielokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/egipt/idp

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 124 175

OPIS OBIEKTU

Opis ogólny:
Hotel miejski Meraki Resort (przeznaczony dla osób dorosłych) jest oddalony o ok. 2 km od prywatnej piaszczystej/żwirowej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Miasto Cairo jest oddalone o około 500 km. Najbliższe sklepy znajdują się ok. 2 km od hotelu. Najbliższe bary i restauracje położone są w odległości ok. 1 km. Dodatkową rozrywkę podczas pobytu gwarantuje kino (ok. 2 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: City Center (ok. 2 km). Postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 2 km) zapewniają mobilność na wakacjach. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 10 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 15 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 230 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel oddaje do dyspozycji gości 368 pokoi mieszczących się w budynku głównym i 14 budynkach pobocznych. Zostały one całkowicie wyremontowane w 2019 roku. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (bezpłatny), salon fryzjerski, minimarket, różne inne możliwości zakupowe, dyskotekę, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajduje się 8 klimatyzowanych restauracji i bar z przekąskami. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi. Gościom poruszającym się na wózku inwalidzkim hotel oferuje bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi, usługa prasowania oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa, usługa prania oraz opieka medyczna są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 3 baseny ze słodką wodą i jedna zjeżdżalnia wodna. W strefie basenowej są dostępne leżaki do opalania i parasole słoneczne (bezpłatnie). W przybasenowym barze można delektować się orzeźwiającymi napojami (bar zaprasza od godziny 10:00 - 18:00).
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:30) w formie bufetu. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Śniadanie, obiad i kolację można zjeść jedynie w wybranych restauracjach. Koktajle w określonych godzinach. Napoje bezalkoholowe (10:00 - 00:00), piwo (10:00 - 00:00), wino (10:00 - 00:00), kawa i herbata (17:00 - 18:00), lokalne alkohole (10:00 - 00:00), przekąski (13:00 - 17:00), nocne przekąski (23:00 - 01:00), napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte, bezpłatny dostęp do Internetu, 24-godzinny serwis, bezpłatny minibar w pokoju (limitowany) oraz bezpłatne korzystanie z sejfu (depozyt). Wcześniejszy check-in i późniejszy check-out są możliwe (w zależności od dostępności).
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (bezpłatnie), tenis (za dodatkową opłatą, ok. 50 m od hotelu), siatkówka plażowa, piłka nożna, aerobik, tenis stołowy (bezpłatnie), joga i rzutki (bezpłatnie). W odległości ok. 50 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych (realizacja przez firmy zewnętrzne). Oferty wellness: strefa spa, saunę, jacuzzi, łaźnia parowa i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, rosyjsku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Eurocard/MasterCard oraz Visa.
Double Deluxe Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.  Powierzchnia: ok.27 m.
Standard Pokój (Economy):
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.
Standard Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną.
Double Standard Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.  Powierzchnia: ok.36 m.
Double Superior Pokój :
Pokoje wyposażone są w łóżko king size, podwójne łóżko lub dwa łóżka pojedyncze, terakotę, ogrzewanie (regulowane indywidualnie), czajnik (bezpłatnie), minibar (za opłatą), balkon lub taras, Internet (bezpłatnie), sejf (bezpłatnie) oraz telewizję satelitarną oraz indywidualnie regulowaną klimatyzację. Łazienka z prysznicem.

DOKONANIE REZERWACJI

Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).

PRZEPISY CELNE

UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.
Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1 maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.

PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE

Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

BAGAŻ NIESTANDARDOWY

UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.

RODZAJ OFERTY

1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.

ŚWIADCZENIA - OPIEKA REZYDENTA/BAGAŻ

Oferta zawiera opiekę rezydenta (HRG)/przedstawiciela kontrahenta (RMF/SSH)- transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta (HRG), z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.
Ważne! na miejscu opieka anglojęzycznego przestawiciela/rezydenta kontrahenta.
Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.

INFORMACJE DODATKOWE

Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 10 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 13 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Hotel bez dzieci tak

Opinie o hotelu

Bardzo Dobry (Na podstawie 317 opinii)

Ocena 4,6 / 5

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,7 / 5

Okolica 4,7 / 5

Cena 4,6 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

45. najwyższa ocena z 541 hoteli w Hurghada

Romana R.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.6. - 6.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Hotel jest piękny, czysty, absolutnie luksusowe jedzenie. .

Hotel jest piękny, czysty, absolutnie luksusowe jedzenie. .

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Piękne czyste pokoje, codziennie sprzątane i uzupełniane..

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Simona V.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 17.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Wspaniałe wakacje!✨

Wspaniałe wakacje!✨

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Romana R.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 29.6. - 6.7.2024 Oceniono: Lipiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Hotel jest piękny, czysty, absolutnie luksusowe jedzenie. .

Hotel jest piękny, czysty, absolutnie luksusowe jedzenie. .

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Piękne czyste pokoje, codziennie sprzątane i uzupełniane..

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Simona V.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 10.6. - 17.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Wspaniałe wakacje!✨

Wspaniałe wakacje!✨

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marcela

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 11.6. - 17.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Pierwsza wizyta w Egipcie i absolutnie perfekcyjnie ♥️ świetny program animacyjny obejmujący animatorów, smaczne jedzenie, czysty hotel. Mogę tylko polecić ♥️

Pierwsza wizyta w Egipcie i absolutnie perfekcyjnie ♥️ świetny program animacyjny obejmujący animatorów, smaczne jedzenie, czysty hotel. Mogę tylko polecić ♥️

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Czyste, regularnie konserwowane, klimatyzowane

Wyżywienie
Duży wybór, pyszne

Obsługa w hotelu
Miły i pomocny personel, dostępny o każdej porze.

Plaża
Możliwość wyboru spośród trzech plaż na terenie ośrodka, dwóch spokojniejszych i jednej głównej, na której odbywał się program

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Kristína G.

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 9.6. - 16.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Ośrodek Meraki to miejsce, w którym na pewno nie będziesz się nudzić. Morze było bardzo ciepłe, a pogoda doskonała.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wakacji. Ośrodek Meraki to miejsce, w którym na pewno nie będziesz się nudzić. Morze było bardzo ciepłe, a pogoda doskonała.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokoje były ładnie urządzone w stylu boho i czyste. Minusem są bardzo małe łazienki i prysznice.

Wyżywienie
Dieta jest urozmaicona, pracownicy starali się urozmaicać jedzenie. Można wybierać ze wszystkiego, czy to zup, ciastek, słodkich wypieków, warzyw, owoców, czy też dań głównych czy deserów.

Obsługa w hotelu
Pracownicy naprawdę się starali, byli pracowici i bardzo chętnie pomagali klientowi, jeśli potrzebował pomocy. Grupa animatorów robi świetną robotę. Wszyscy pracownicy są pozytywni i uśmiechnięci, w hotelu spotkaliśmy tylko jedną negatywną osobę i był to kelner, prawdopodobnie nie miał swojego dnia..

Plaża
Plaża jest w doskonałej lokalizacji. Do wyboru są 4 plaże, co jest doskonałe. Każdego dnia możesz być w innym miejscu i cieszyć się innym widokiem. Można nawet nurkować w zatoce na molo i zobaczyć choć kawałek podwodnego świata. Polecam częściej sprzątać plaże, znaleźliśmy dużo śmieci w morzu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Patrycja G.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.5. - 6.6.2024 Oceniono: Czerwiec 2024

Meraki Resort Ocena: 4.5/5 Egipt, Hurghada

Ogólna ocena hotelu od 1-10 to 10. Jak dla nas nie ma się do czego przyczepić. Obsługa bardzo miła i pomocna. Kelnerzy i kucharze bardzo uśmiechnięci.

Ogólna ocena hotelu od 1-10 to 10. Jak dla nas nie ma się do czego przyczepić. Obsługa bardzo miła i pomocna. Kelnerzy i kucharze bardzo uśmiechnięci.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój przestronny , jasny. Duże wygodne łóżko, wygodne poduszki i kołdra. Łazienka czysta a to najważniejsze.

Wyżywienie
Jedzenie zróżnicowane, dla każdego coś dobrego.

Obsługa w hotelu
Hotel oprócz napoi w barkach oferuje również dla gości raz dziennie bezpłatnie pizzę serwowaną przy barku na "cypelku", burgery serwowane w barze przy beczkach oraz kawę i lody również serwowane przy "beczkach". Można zapisać się na kolacje tematyczne w zależności jaką kuchnię preferujecie (tajska, grecka)

Plaża
Plaża czysta w bliskiej odległości od hotelu. Leżaki dostępne o każdej porze dnia - pobyt w pierwszym tygodniu czerwca (nie trzeba się zrywać nad ranem żeby zająć leżak)

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować