Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

  • Obowiązek poddania się badaniu na obecność COVID-19 na lotnisku po przylocie (koszt ok. 30 USD/os.) lub okazanie negatywnego wyniku testu PCR w j. angielskim, wykonanego nie wcześniej niż 72h przed wylotem
  • Zwolnione z testu są osoby zaszczepione pełną dawką (od podania ostatniej dawki minęło więcej niż 14 dni) oraz dzieci poniżej 6 r.ż. Zaświadczenia należy pobrać z Internetowego Konta Pacjenta lub aplikacji mObywatel.
  • Podróżni lecący do regionu Marsa Alam, którzy wykonują test na lotnisku, proszeni są o zabranie ze sobą kopii strony paszportu, na której widoczne jest zdjęcie i dane osobowe
  • Wymagane wypełnienie deklaracji pobytu (również dla dzieci) POBIERZ TUTAJ
  • Powrót do Polski
    • Obowiązuje 10-dniowa kwarantanna dla powracających do Polski transportem zorganizowanym. Z obowiązku zwalnia negatywny wynik testu PCR wykonany po 7 dniach od powrotu, zaświadczenie o pełnym szczepieniu (od którego upłynęło min. 14 dni) lub przebyciu izolacji/hospitalizacji spowodowanej COVID-19 nie później niż 6 miesięcy przed przekroczeniem granicy RP. Obowiązek nie dotyczy dzieci poniżej 12 r.ż. będących pod opieką zaszczepionych lub ozdrowieńców.
    • Obowiązek wypełnienia Karty Lokalizacji Podróżnego www.gov.pl/web/gov/wypelnij-klp
    • Warunki te mogą ulec zmianie. Przed podróżą sprawdź aktualne przepisy rządowe na stronie www.gov.pl

Obserwuj spodziewany rozwój cen w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 21 286

Kategoria

*****

Region

Egipt/Hurghada/Makadi Bay

Położenie

Hotel Makadi Palace zlokalizowany jest w miejscowości Makadi Bay, ok. 30 km na południe od Hurghady, przy rozległej, prywatnej plaży z bezpośrednim dostępem do rafy koralowej (zalecane obuwie ochronne). Piękna promenada łączy kompleks z innymi hotelami z sieci RED SEA HOTELS; Makadi Spa, Grand Waterworld Makadi oraz Grand Makadi.

Wyposażenie

Komfortowy kompleks hotelowy położny w zadbanym ogrodzie. Hol główny z recepcją i barem zachwyca niezwykłą architekturą i dużą ilością zieleni. W lobby bezpłatne Wi-Fi. Na terenie obiektu zlokalizowany jest wspaniały kompleks basenowy, w którym mieści się ok. 8 tys. m3 wody. Na środku jednego z basenów usytuowany jest taras Rendezvous, gdzie dostępne są popołudniowe przekąski. W hotelu funkcjonują minimarket oraz inne sklepy. Wieczorami przy Joker Lounge Bar w Makadi Mall odbywają się występy lokalnych i międzynarodowych artystów. Do dyspozycji gości; restauracja główna – Melange (kuchnia międzynarodowa) oraz Discovery, która oferuje duży wybór sałatek oraz dań kuchni międzynarodowej (częściowo za dopłatą). Z ogrodem botanicznym graniczy restauracja Botanical Garden z kuchnią śródziemnomorską (częściowo za opłatą). Parasole, leżaki, materace przy basenie i na plaży udostępniane są bezpłatnie.

Pokoje

Łącznie 511 pomieszczeń rozmieszczonych na czterech piętrach, komfortowe i gustownie urządzone, z balkonem lub tarasem, wyposażone w; telefon, TV sat., sejf, minibar (za opłatą), klimatyzację (sezonową), przytulny kącik wypoczynkowy, wannę lub prysznic, WC, suszarkę. Junior suite (DZJ/EZJ/TZJ/SKJ) mają ok. 40 m2, Big Junior Suite (DBJ/EBJ/TBJ) są nieco większe. Grand suite (DSD/ESD/TSD) o pow. ok. 80 m2, z dwoma sypialniami, dużą łazienką oraz balkonem. W pokojach mogą być zakwaterowane 3 osoby dorosłe lub 2 osoby dorosłe i 2 dzieci do 14. roku życia na dostawkach.

Sport i rozrywka

Tenis stołowy, siatkówka plażowa, aerobik, gimnastyka i piłka wodna. Za opłatą; 6 kortów tenisowych z oświetleniem, boisko do piłki nożnej, masaże oraz sporty wodne na plaży. Poza tym hotel oferuje wieczorny program rozrywkowy. Pobliską promenadą można dojść do szkółki nurkowania Aquarius.

Wyżywienie

Śniadania, obiady, kolacje w postaci bufetu z bogatym wyborem dań, do tego przekąski w ciągu dnia, lokalne napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe dostępne w godz. 10.00-24.00. Śniadania; Bogaty wybór dań kuchni międzynarodowej w formie bufetu w restauracji Melange. Obiady; w restauracji Melange, grillowane kanapki oraz snacki w Sunset Bar, w Rendezvous Bar lody, owoce i słodkości. Kolacje; Kuchnia międzynarodowa w formie bufetu w restauracji Melange. W Botanical Garden podczas kolacji wybór dań z karty - kuchnia śródziemnomorska. Dodatkowo kolacja dostępna w pobliskim Makadi Mall w restauracjach;
• Golden Dragon – kuchnia chińska (otwarta w poniedziałek i czwartek)
• Mumbai – kuchnia indyjska (otwarta w sobotę i wtorek)
• Mafia – kuchnia włoska
• Tam Tam – kuchnia orientalna (otwarta w niedzielę i środę)
• La Maison De Paris - kuchnia francuska (otwarta w piątek)
Wszystkie restauracje oferują napoje za opłatą. Wymagana rezerwacja w lobby hotelu.
Bary; Lobby Bar (czynny 24h, dodatkowo płatny), Lobby Terrace, Joker Bar, Sunset Bar, Rendezvous Bar, Beach Bar.
UWAGA; Do kolacji obowiązuje strój formalny. Noszenie opasek hotelowych jest obowiązkowe. Szczegółowy program All inclusive oraz wykaz innych usług dostępny jest na miejscu w hotelu.

Dzieci

Basen dla dzieci, plac zabaw, menu oraz wysokie krzesełka w restauracji.

Warunki korzystania z formuły All Inclusive oraz obostrzenia w okresie zagrożenia epidemiologicznego

Formuła All inclusive w hotelach Red Sea w związku z regulacjami i zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Egiptu oraz wymogami wynikającymi z certyfikacji hoteli może być czasowo zmieniana. Dotyczy to dostępności niektórych barów, restauracji, w tym restauracji a la carte, ograniczeń w zakresie animacji hotelowych, dyskotek oraz palarni shishy. Niedostępne są również kluby dla dzieci. Przypominamy też o zasadach dotyczących odstępu społecznego, w tym separacji stolików w restauracjach, utrzymywaniu dystansu w kolejkach (np. w oczekiwaniu na stolik w restauracji, do recepcji), Standardem jest mierzenie temperatury przez personel hotelowy (np. przed wejściem do hotelu, restauracji), zasłanianie twarzy w miejscach, w których zachodzi ryzyko kontaktu z większą liczbą osób, większa dostępności płynów dezynfekujących w toaletach oraz częściach wspólnych hotelu. Więcej informacji dotyczących podróżowania do Egiptu i obowiązującego reżimu sanitarnego w związku z COVID-19 znajduje się na www.eti-podroze.pl/prasa-2/zalecenia-i-wytyczne-podczas-podrozy-do-egiptu

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży 0 m
  • Odległość od centrum miasta 25 km
  • Odległość od lotniska 22 km
  • Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV tak
  • Minibar, Bar tak
  • Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci tak
  • Tenis, Siatkówka tak
  • Golf tak
  • Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica tak
  • Fitness tak
  • Programy animacyjne tak
  • Transport hotelowy tak
  • Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h tak
  • Wifi tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,1/5
Travelplanet

Doskonałe (403 ocena hotelu)

Zakwaterowanie 4,0/5

Wyżywienie 3,8/5

Okolica 4,4/5

Cena 4,1/5

126. najwyższa ocena z 480 hoteli w Hurghada

Martin Brym Listopad 2007

Data pobytu: 18.11. - 11.11.2007

Ocena 4,9/5
Bardzo przyjemnych resort dla ludzi pragnacych po tygodniowym odpoczynku.
Całkowita ocena

Bardzo przyjemnych resort dla ludzi pragnacych po tygodniowym odpoczynku.

Zakwaterowanie 4,9/5

Wyżywienie 5,0/5

Okolica 5,0/5

Cena 4,0/5

Zakwaterowanie
Bardzo przyjemny hotel, wysoka jakość usług, chętny personal. Basen hotelowy śliczny, ale niespodziewanie chłodny, 19°C.

Wyżywienie
Kilka restaracji, które mozna zmieniać. Wszystkie na poziomie. Gdzieś grano na fortepianie, indziej tajlandska czy śródziemnomorska kuchnia. Wybór owoca i ciastek dopełnia dobre wrazenie.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe odpowiadaą 5*.

Plaża
Plaza przy hotelu nieodpowiednia do kąpieli, zwłaszcza nie dla dzieci i osób starszych. Wybrzeze piaszczyste, owszem od brzegu ciągnie sie reef a na jego końcu po cca 50 m jest rafa koralowa. Owszem super nurkowanie.

Ogólne wrażenie
Tydzień mozna spedzić leniuchowaniem na plazy czy u basenu, jadaniem w świetnych restauracjach i popijaniem. Tydzień owszem wystarczy.

Czy ta recenzja była pomocna? (6) (0)

Elżbieta Filipowicz Luty 2020

Data pobytu: 4.1. - 11.1.2020

Ocena 4,1/5
Hotel faktycznie lata świetności ma za sobą Ale ja nie mam się do czego przyczepić Dostaliśmy pokój 4×××więc nie najgorszy .Obsługa miła. Kolacje zała
Całkowita ocena

Hotel faktycznie lata świetności ma za sobą Ale ja nie mam się do czego przyczepić Dostaliśmy pokój 4×××więc nie najgorszy .Obsługa miła. Kolacje załaywialiśmy Ala carte na które nie ma limitu więc całe 2 tyg korzystaliśmy z różnych restauracji Obiad grillowane kurczaczki warzywka ,steki również bardzo dobre .Trochę organizacji i wakacje w tym hotelu naprawdę mogą być wspaniałe Trzeba umieć się w nim odnależc Jak dodać do tego że uda go się kupić w dobrej cenie np na lasta .Ja z chęcią do niego wrócę

Zakwaterowanie 3,9/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Małgorzata Wagner Listopad 2021

Data pobytu: 4.11. - 11.11.2021

Ocena 2,2/5
Jeden z gorszych hoteli w Hurghadzie, nie zasługuje na 5
Całkowita ocena

Jeden z gorszych hoteli w Hurghadzie, nie zasługuje na 5

Zakwaterowanie 2,5/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 2,5/5

Cena 1,5/5

Zakwaterowanie
Pikuje przestronne, czasy świetności dawno minęły ale można było wypocząć

Wyżywienie
Nie na 5 gwiazdek

Obsługa w hotelu
Nastawieni wyłącznie na napiwki,

Plaża
Bardzo mało miejsca, aby załapać się na wypoczynek na plaży trzeba było zanieść ręczniki przed godz. 7.00

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Elżbieta Filipowicz Luty 2020

Data pobytu: 4.1. - 11.1.2020

Ocena 4,1/5
Hotel faktycznie lata świetności ma za sobą Ale ja nie mam się do czego przyczepić Dostaliśmy pokój 4×××więc nie najgorszy .Obsługa miła. Kolacje załaywialiśmy Ala carte na które nie ma limitu więc całe 2 tyg korzystaliśmy z różnych restauracji Obiad grillowane kurczaczki warzywka ,steki również bardzo dobre .Trochę organizacji i wakacje w tym hotelu naprawdę mogą być wspaniałe Trzeba umieć się w
Całkowita ocena

Hotel faktycznie lata świetności ma za sobą Ale ja nie mam się do czego przyczepić Dostaliśmy pokój 4×××więc nie najgorszy .Obsługa miła. Kolacje załaywialiśmy Ala carte na które nie ma limitu więc całe 2 tyg korzystaliśmy z różnych restauracji Obiad grillowane kurczaczki warzywka ,steki również bardzo dobre .Trochę organizacji i wakacje w tym hotelu naprawdę mogą być wspaniałe Trzeba umieć się w nim odnależc Jak dodać do tego że uda go się kupić w dobrej cenie np na lasta .Ja z chęcią do niego wrócę

Zakwaterowanie 3,9/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Edyta Wrzesień 2019

Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

Ocena 3,2/5
To mój czwarty pobyt Egipcie. Niestety rozczarowanie biurem ETI i hotelem. Na lotnisku kierują do stanowiska ETI, a tam kolejki i wiza 28$. Obsługa bezczelnie nastawiona na napiwki za nic i zainteresowana głównie obsługą Niemców. Zakwaterowanie w hotelu Grand Makadi w pokoju, który nie był przygotowany na 4 osobową rodzinę: duże łóżko i nierozkładana pojedyncza sofa. W łazience grzyb, pleśń, zakam
Całkowita ocena

To mój czwarty pobyt Egipcie. Niestety rozczarowanie biurem ETI i hotelem. Na lotnisku kierują do stanowiska ETI, a tam kolejki i wiza 28$. Obsługa bezczelnie nastawiona na napiwki za nic i zainteresowana głównie obsługą Niemców. Zakwaterowanie w hotelu Grand Makadi w pokoju, który nie był przygotowany na 4 osobową rodzinę: duże łóżko i nierozkładana pojedyncza sofa. W łazience grzyb, pleśń, zakamieniona i podrapana wanna. W recepcji wmawiano nam, że to ten sam hotel i ten sam standard. Standard pokoju pomimo zmiany słaby. Wyposażenie stare i zniszczone. Wilgoć w łazience. Zagrzybiona klimatyzacja, która się psuła i albo nie działała, albo mroziła. Ręczniki w opłakanym stanie, zarówno łazienkowe, jak i plażowe. Proszenie o wodę do pokoju. Brak kolacji po przyjeździe, to samo brak śniadania przy wyjeździe, bo to co zostało z resztek ciężko nazwać posiłkiem. All inclusive najgorszy z dotychczasowych. Lobby, jedyne miejsce z WiFi, a tam wszystko za opłatą. Stołówka z niewydolną klimatyzacją, drinki rozwodnione, kawa lura. Niewystarczająca liczba leżaków przy basenie, uszkodzone płytki. Animacje bardzo słabe, częściowo płatne. Dzień na basenach raczej bez muzyki. Ciężko było się zorientować , gdzie coś się dzieje. Animatorzy nie zachęcali do udziału w czymkolwiek. Wszystko gdzieś rozproszone, wszędzie daleko. Hotel bezpośrednio przy plaży tylko teoretycznie. Zdecydowanie dla umiejących pływać, bo wejście do wody możliwe z pomostu lub po schodkach, po rafach. Ciągłe odpływy. Do pomostu dość daleko. Po powrocie ze snurkowania nie ma gdzie się napić, bo bar przy molo tylko dla klientów Grand Makadi. Piaszczysta plaża tylko dla klientów Makadi Spa. Darmowy bus do Hurghady nieosiągalny. Przy wymeldowaniu komuś doliczono do rachunku imprezę pomimo zgłaszanej rezygnacji. Największym atutem tego hotelu jest piękny ogród i cudowna rafa.

Zakwaterowanie 2,4/5

Wyżywienie 4,0/5

Okolica 5,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Krzysztof Sierpień 2019

Data pobytu: 3.8. - 10.8.2019

Ocena 2,2/5
Przy zakwaterowaniu 70% osób z naszej grupy dostała pokoje o obniżonym standardzie numeracja 2xxxx (zapewne ci którzy nie dali kilku dolarów recepcjoniście). My dostaliśmy pokój 2030. W pokoju wilgoć i grzyb na ścianach, farba schodząca ze ścian, drzwi wypaczone, wyposażenie zrujnowane, woda kapiąca z sufitu. Po trwającej godzinę awanturze w recepcji, dostaliśmy apartament o wyższym standardzie z
Całkowita ocena

Przy zakwaterowaniu 70% osób z naszej grupy dostała pokoje o obniżonym standardzie numeracja 2xxxx (zapewne ci którzy nie dali kilku dolarów recepcjoniście). My dostaliśmy pokój 2030. W pokoju wilgoć i grzyb na ścianach, farba schodząca ze ścian, drzwi wypaczone, wyposażenie zrujnowane, woda kapiąca z sufitu. Po trwającej godzinę awanturze w recepcji, dostaliśmy apartament o wyższym standardzie z serii 4xxxx, tak jak pozostałe 30% gości. Pierwszy pokój polski sanepid zamknął by natychnmiast, także ciężko tu mówić o jakimkolwiek standardzie. Drugi pokój to arabskie 4*. W czasie pobytu największym problemem było wyżywienie w ramach All inclusive. Na stołówkach (grzech by było to nazwać restauracjami) ciągle czegoś brakowało. Albo naczyć i sztućców, albo potraw które nie były uzupełniane na bieżąco. Mało tego różnorodność menu i jakość potraw to arabskie 3*. Poza żywieniem i zakwaterowaniem cały kompleks można by było ocenić na 5* gdyby nie fakt, że jest stary i w wielu aspektach zaniedbany. Wszystko co otacza gości w widoczny sposób lata świetności ma już za sobą. A już szczytem wszystkiego są baseny w których powszechne są braki w płytkach (z luźno pływającymi elementami mozaiki) i zagrzybiałe fugi. Gdyby w opisie hotelu uczciwie było napisane że jest zniszczony i ma 4* to mógłbym wystawić ocenę dobrą. A tak może być tylko negatywna. Poniżej ocena dla pierwszego pokoju.

Zakwaterowanie 2,4/5

Wyżywienie 1,0/5

Okolica 3,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Bartek Styczeń 2018

Data pobytu: 6.1. - 13.1.2018

Ocena 3,4/5
Hotel bardzo ładny ale... Obsługa w większości patrzy tylko na to aby im dać napiwek. W buffecie miejsce przy stoliku można było zająć dopiero jak niemcy odeszli bo dogadali się z obsługą i stoliki były pozajmowane dla nich. Sporo osób nie miało gdzie usiąść pomimo wolnych miejsc które obsługa zajęła dla Niemców którzy potrafili i tak przyjść po godzinie. Żaden basen nie był podgrzewany. Szkoda że
Całkowita ocena

Hotel bardzo ładny ale... Obsługa w większości patrzy tylko na to aby im dać napiwek. W buffecie miejsce przy stoliku można było zająć dopiero jak niemcy odeszli bo dogadali się z obsługą i stoliki były pozajmowane dla nich. Sporo osób nie miało gdzie usiąść pomimo wolnych miejsc które obsługa zajęła dla Niemców którzy potrafili i tak przyjść po godzinie. Żaden basen nie był podgrzewany. Szkoda że nie zrobiłem zdjęć bo toaleta nie była zamocowana i się wywracała.

Zakwaterowanie 3,7/5

Wyżywienie 2,0/5

Okolica 4,0/5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 32 °C temperatura w nocy 19 °C

  • Temperatura wody 26 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 33 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Śr 28 °C temperatura w nocy 18 °C

  • Czw 24 °C temperatura w nocy 15 °C

  • Pt 25 °C temperatura w nocy 13 °C

Najlepsze miesiące na wakacje:

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień