Rafał Kożuch
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.1. - 6.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025
La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada
Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.
Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.
Nic bardziej mylnego !!!
Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.
Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.
Nic bardziej mylnego !!!
Zakwaterowanie
Pokój który dostaliśmy był poniżej wszelkich standardów !!!! Był przede wszystkim mały ( około 12 m2 ) brudny i zapleśniały ze zniszczonym sprzętem i meblami , oraz oknem na wiatę z koszami na śmieci !!! Postanowiłem wrócić do recepcji i poprosić o zmianę pokoju. Pracownik powiedział że nie ma możliwości , gdyż rezerwacja jest na standard room , a on w tym hotelu taki jest.Poinformował mnie że są w hotelu inne pokoje większe o lepszym standardzie , ale moja rezerwacja ma niższy standard. Zapytałem więc jaka musi być dopłata do lepszego pokoju , powiedział 50 $ za pobyt , wyglądało to naciągnięcie mnie na pieniądze , ale zmęczony po podróży i bardzo zniesmaczony początkiem pobytu , powiedziałem Panu recepcjoniście że mogę dać 30 $ , a on to przystał , oczywiście bez żadnego pokwitowania. Po północy mogłem wreszcie wejść do swojego nowego pokoju . Ten nie wiele odbiegał czystością od poprzedniego , tyle że był większy ( ok. 20 m2 ) , i posiadał balkon.
Hotel na pierwszy rzut oka wygląda na swój standard , lobby i hole sprawiają dobre pierwsze wrażenie , lecz gdy człowiek wejdzie na klatkę schodową , czar umyka . Schody , ściany , barierki brudne , otwory na drzwi do szybu windy zastawione nie do końca bezpiecznie nieestetycznymi płytami. Na korytarzach brudne wózki ekip sprzątających na których wożone .są środki czystości i " świeże " ręczniki . Drzwi do pokoi zapleśniałe , w łazience pęknięta umywalka , cieknący prysznic i kran przy umywalce , urwane wieszaki na ręczniki , szyby oddzielające z zaciekami wżartego brudu , stanięcie gołą stopą na podłodze nie wchodzi w grę . Ściany w pokoju kiedyś pomalowane na biało , teraz zszarzałe z plamami nie znanego pochodzenia , zasłony w nieszczelnych oknach przez które dobiegały wszystkie odgłosy z hałaśliwej ulicy podobne do ścian . Łóżko przeżywa swoje ostatnie chwile , chwieje się na wszystkie strony , a deski podtrzymujące obrzydliwie zaplamiony nie wiadomo czym materac ledwo wytrzymują pod obciążeniem dwojga ludzi.
Wyżywienie
Jakość i smak jedzenia to chyba jedyny plus tego hotelu , choć nie ma zbyt dużego urozmaicenia ( codziennie ten sam zestaw na śniadanie , obiad i kolację ) , na bieżąco dokładane braki , sprzątane talerze , lecz czystość sprzętu na stołówce i ubrań obsługi odbiera apetyt.
All inclusive 10.00-24.00 - jeść nie ma co ale lokalnych soków i napoi alkoholowych + Cola , Sprite , Tonic - opór.
Obsługa w hotelu
Wszystkie usługi hotelowe dodatkowo płatne
Plaża
Basen " czyszczony " codziennie , lecz zniszczone i zapuszczone brudem dno nie pozwala na komfortową w nim kąpiel , a plastikowe leżaki wokół basenu były umyte wodą pewnie podczas ostatniego deszczu w Hurgadzie. Leżaki drewniane na plaży połamane , spróchniałe , z popleśniałymi materacami . Animacje na plaży i w hotelu to drugi plus , który nie potrafi jednak zmienić ogólnego zniesmaczenia i złego wrażenia po pobycie w hotelu La Rosa.
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)