Aktualne warunki podróży do Egiptu

Hotel La Rosa Waves Resort

Ocena: 3/5

Egipt, Hurghada

Aquapark Centrum Hurghady Zabawa dla dzieci i dorosłych

Więcej o hotelu

od 1 841 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Położenie

La Rosa Waves Resort to hotel czterogwiazdkowy położony w samym centrum popularnego kurortu Hurghada, w północno-wschodnim Egipcie, nad Morzem Czerwonym. W okolicy wczasowicze mogą znaleźć nowoczesną infrastrukturę turystyczną z barami, sklepami, restauracjami, a także tradycyjnym targiem arabskim. Na wycieczkę objazdową warto udać się do Luksoru położonego w pobliżu siedziby dawnych władców starożytnego Egiptu. Na obrzeżach znajduje się Dolina Królów z dobrze zachowanymi grobowcami. Lotnisko mieści się tylko 10 kilometrów od placówki.

Wyposażenie

Hotel La Rosa Waves Resort oferuje wczasowiczom rozmaite atrakcje oraz usługi, które warto sprawdzić. W skład wyposażenia kompleksowego ośrodka wchodzi nowoczesna baza sportowo-rekreacyjna, bezprzewodowy internet, całodobowa recepcja, niewielki pasaż usługowo-handlowy, hol recepcyjny z meblami wypoczynkowymi, infrastruktura dziecięca. Urlopowicze mają tam też do swojej dyspozycji kilka lokali gastronomicznych, taras do opalania, basen zewnętrzny, a także park wodny z atrakcjami dla dorosłych i maluchów.

Zakwaterowanie

Osobom spędzającym urlop w ośrodku wakacyjnym La Rosa Waves Resort zapewniono nocleg w eleganckich apartamentach o dużej powierzchni, które zaopatrzono w wiele udogodnień. Wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras z meblami wypoczynkowymi oraz łazienkę z umywalką, toaletą i prysznicem. W apartamentach znajduje się pomieszczenie główne (dzienno-sypialne) i urozmaicone wyposażenie, składające się z suszarki do włosów, klimatyzacji indywidualnej, telewizji satelitarnej, sejfu, telefonu stacjonarnego, minibaru, zestawu do parzenia kawy/herbaty.

Wyżywienie

W atrakcyjnym pakiecie All Inclusive, jaki przygotowano dla hotelowych gości, uwzględniono kompleksowe i różnorodne wyżywienie. W cenie oferty uwzględniono posiłki główne (śniadanie, obiad, kolacja), które mają formę bufetu i ustalone godziny serwowania, przekąski wytrawne, desery lodowe i ciasta w wyznaczonych lokalach gastronomicznych, a także lokalne napoje zwykłe i alkoholowe. Goście, którzy wykupili ten pakiet mogą raz w czasie pobytu udać się do restauracji a la carte, która specjalizuje się w kuchni azjatyckiej, głównie chińskiej.

Usługi

Goście hotelowi mogą korzystać z bezpłatnego internetu bezprzewodowego, zarówno w miejscach ogólnodostępnych, jak i we własnych apartamentach. Na potrzeby najmłodszych wczasowiczów przygotowano dzienne animacje czasu wolnego, miniklub, a także brodzik zewnętrzny. Podróżni na miejscu skorzystają z odkrytych basenów zewnętrznych, leżaków i parasoli na tarasie do opalania, a także aquaparku z sześcioma zjeżdżalniami. Osobom aktywnym udostępniono nowoczesną siłownię, na której terenie można znaleźć duży wybór przyrządów treningowych.

Usługi płatne

W trakcie wakacji w obiekcie La Rosa Waves Resort wczasowicze skorzystają też z dodatkowo płatnych udogodnień. Podróżni lubiący aktywność fizyczną na świeżym powietrzu powinni skorzystać z usług hotelowego centrum nurkowania na plaży. Na terenie ośrodka można znaleźć również salon piękności, który zapewnia duży wybór zabiegów kosmetycznych oraz pielęgnacyjnych. Do dyspozycji urlopowiczów oddano również pralnię chemiczną z usługą prania odzieży. W razie potrzeby goście skorzystają z odpłatnej porady lekarza pierwszego kontaktu.

Plaża

Zaraz obok zewnętrznej posesji ośrodka La Rosa Waves Resort usytuowana jest plaża piaszczysta z szerokim prywatnym terenem zarezerwowanym dla hotelowych gości. Na miejscu funkcjonuje centrum nurkowania, oferujące kursy z instruktorem oraz wypożyczalnię sprzętu sportowego. Plażowicze skorzystają na wybrzeżu z bezpłatnych leżaków oraz parasoli.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie, Bezpłatne leżaki i parasole na plaży Bezpłatne leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Wifi Wifi tak

Opinie o hotelu

Poniżej średniej (Na podstawie 113 opinii)

Ocena 2,9 / 5

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

166. najwyższa ocena z 556 hoteli w Hurghada

Rafał Kożuch

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.1. - 6.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.

Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.

Nic bardziej mylnego !!!

Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.

Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.

Nic bardziej mylnego !!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój który dostaliśmy był poniżej wszelkich standardów !!!! Był przede wszystkim mały ( około 12 m2 ) brudny i zapleśniały ze zniszczonym sprzętem i meblami , oraz oknem na wiatę z koszami na śmieci !!! Postanowiłem wrócić do recepcji i poprosić o zmianę pokoju. Pracownik powiedział że nie ma możliwości , gdyż rezerwacja jest na standard room , a on w tym hotelu taki jest.Poinformował mnie że są w hotelu inne pokoje większe o lepszym standardzie , ale moja rezerwacja ma niższy standard. Zapytałem więc jaka musi być dopłata do lepszego pokoju , powiedział 50 $ za pobyt , wyglądało to naciągnięcie mnie na pieniądze , ale zmęczony po podróży i bardzo zniesmaczony początkiem pobytu , powiedziałem Panu recepcjoniście że mogę dać 30 $ , a on to przystał , oczywiście bez żadnego pokwitowania. Po północy mogłem wreszcie wejść do swojego nowego pokoju . Ten nie wiele odbiegał czystością od poprzedniego , tyle że był większy ( ok. 20 m2 ) , i posiadał balkon.

Hotel na pierwszy rzut oka wygląda na swój standard , lobby i hole sprawiają dobre pierwsze wrażenie , lecz gdy człowiek wejdzie na klatkę schodową , czar umyka . Schody , ściany , barierki brudne , otwory na drzwi do szybu windy zastawione nie do końca bezpiecznie nieestetycznymi płytami. Na korytarzach brudne wózki ekip sprzątających na których wożone .są środki czystości i " świeże " ręczniki . Drzwi do pokoi zapleśniałe , w łazience pęknięta umywalka , cieknący prysznic i kran przy umywalce , urwane wieszaki na ręczniki , szyby oddzielające z zaciekami wżartego brudu , stanięcie gołą stopą na podłodze nie wchodzi w grę . Ściany w pokoju kiedyś pomalowane na biało , teraz zszarzałe z plamami nie znanego pochodzenia , zasłony w nieszczelnych oknach przez które dobiegały wszystkie odgłosy z hałaśliwej ulicy podobne do ścian . Łóżko przeżywa swoje ostatnie chwile , chwieje się na wszystkie strony , a deski podtrzymujące obrzydliwie zaplamiony nie wiadomo czym materac ledwo wytrzymują pod obciążeniem dwojga ludzi.

Wyżywienie
Jakość i smak jedzenia to chyba jedyny plus tego hotelu , choć nie ma zbyt dużego urozmaicenia ( codziennie ten sam zestaw na śniadanie , obiad i kolację ) , na bieżąco dokładane braki , sprzątane talerze , lecz czystość sprzętu na stołówce i ubrań obsługi odbiera apetyt.

All inclusive 10.00-24.00 - jeść nie ma co ale lokalnych soków i napoi alkoholowych + Cola , Sprite , Tonic - opór.

Obsługa w hotelu
Wszystkie usługi hotelowe dodatkowo płatne

Plaża
Basen " czyszczony " codziennie , lecz zniszczone i zapuszczone brudem dno nie pozwala na komfortową w nim kąpiel , a plastikowe leżaki wokół basenu były umyte wodą pewnie podczas ostatniego deszczu w Hurgadzie. Leżaki drewniane na plaży połamane , spróchniałe , z popleśniałymi materacami . Animacje na plaży i w hotelu to drugi plus , który nie potrafi jednak zmienić ogólnego zniesmaczenia i złego wrażenia po pobycie w hotelu La Rosa.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Serhii S.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.12. - 22.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Skandaliczny

Skandaliczny

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Źle

Wyżywienie
Źle

Obsługa w hotelu
Źle

Plaża
No cóż, plaża, okolica hotelu, reszta okropna, nie polecam tu odpoczywać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Filtruj opinie

Rafał Kożuch

Ocena 1,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 1.1. - 6.1.2025 Oceniono: Styczeń 2025

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.

Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.

Nic bardziej mylnego !!!

Pierwszy nie smak jaki mam to "zabranie" nam jednego dnia z pobytu. W ofercie wycieczki którą wykupiłem godzina wylotu przedstawiała godzinę 2.00 , 1 stycznia 2025 roku . Wiedziałem że zgodnie z umową zmiana godziny w ramach tego samego dnia może ulec zmianie bez żadnych konsekwencji dla biura podróży. Wpłaciłem więc pierwszą ratę. Gdy otrzymałem pod koniec listopada 2024 maila z przypomnieniem o wpłacie reszty pieniędzy , godzina wylotu została już zmieniona na godzinę 17.00 , więc uciekło z pierwszego dnia pobytu 15 godzin. Zadzwoniłem więc do operatora, gdzie wykupowałem wycieczkę z zapytaniem czemu tak się stało i czy w związku z tym dostanę jakąś rekompensatę , lecz Pani konsultant podparła się podanym wcześniej przeze mnie zapisem z umowy i jedyne co mogę zrobić to zrezygnować z wycieczki do 30 dni przed jej początkiem tracąc 30 % zaliczki ( zostały mi wysłane dokumenty do rezygnacji ). Doszedłem jednak do wniosku że szkoda moich pieniędzy , i może warto jechać do hotelu La Rosa . Opis oferty i zdjęcia na stronie biura wyglądały bardzo atrakcyjnie , a opinie były raczej na plus.

Do hotelu dotarliśmy w dniu 1 stycznia po godzinie 23 czasu miejscowego , a więc jedyne co pozostało nam z pierwszego dnia pobytu to pójść do pokoju i wyspać się po podróży przed " miłym" pobytem którego nie zostało wiele.

Nic bardziej mylnego !!!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój który dostaliśmy był poniżej wszelkich standardów !!!! Był przede wszystkim mały ( około 12 m2 ) brudny i zapleśniały ze zniszczonym sprzętem i meblami , oraz oknem na wiatę z koszami na śmieci !!! Postanowiłem wrócić do recepcji i poprosić o zmianę pokoju. Pracownik powiedział że nie ma możliwości , gdyż rezerwacja jest na standard room , a on w tym hotelu taki jest.Poinformował mnie że są w hotelu inne pokoje większe o lepszym standardzie , ale moja rezerwacja ma niższy standard. Zapytałem więc jaka musi być dopłata do lepszego pokoju , powiedział 50 $ za pobyt , wyglądało to naciągnięcie mnie na pieniądze , ale zmęczony po podróży i bardzo zniesmaczony początkiem pobytu , powiedziałem Panu recepcjoniście że mogę dać 30 $ , a on to przystał , oczywiście bez żadnego pokwitowania. Po północy mogłem wreszcie wejść do swojego nowego pokoju . Ten nie wiele odbiegał czystością od poprzedniego , tyle że był większy ( ok. 20 m2 ) , i posiadał balkon.

Hotel na pierwszy rzut oka wygląda na swój standard , lobby i hole sprawiają dobre pierwsze wrażenie , lecz gdy człowiek wejdzie na klatkę schodową , czar umyka . Schody , ściany , barierki brudne , otwory na drzwi do szybu windy zastawione nie do końca bezpiecznie nieestetycznymi płytami. Na korytarzach brudne wózki ekip sprzątających na których wożone .są środki czystości i " świeże " ręczniki . Drzwi do pokoi zapleśniałe , w łazience pęknięta umywalka , cieknący prysznic i kran przy umywalce , urwane wieszaki na ręczniki , szyby oddzielające z zaciekami wżartego brudu , stanięcie gołą stopą na podłodze nie wchodzi w grę . Ściany w pokoju kiedyś pomalowane na biało , teraz zszarzałe z plamami nie znanego pochodzenia , zasłony w nieszczelnych oknach przez które dobiegały wszystkie odgłosy z hałaśliwej ulicy podobne do ścian . Łóżko przeżywa swoje ostatnie chwile , chwieje się na wszystkie strony , a deski podtrzymujące obrzydliwie zaplamiony nie wiadomo czym materac ledwo wytrzymują pod obciążeniem dwojga ludzi.

Wyżywienie
Jakość i smak jedzenia to chyba jedyny plus tego hotelu , choć nie ma zbyt dużego urozmaicenia ( codziennie ten sam zestaw na śniadanie , obiad i kolację ) , na bieżąco dokładane braki , sprzątane talerze , lecz czystość sprzętu na stołówce i ubrań obsługi odbiera apetyt.

All inclusive 10.00-24.00 - jeść nie ma co ale lokalnych soków i napoi alkoholowych + Cola , Sprite , Tonic - opór.

Obsługa w hotelu
Wszystkie usługi hotelowe dodatkowo płatne

Plaża
Basen " czyszczony " codziennie , lecz zniszczone i zapuszczone brudem dno nie pozwala na komfortową w nim kąpiel , a plastikowe leżaki wokół basenu były umyte wodą pewnie podczas ostatniego deszczu w Hurgadzie. Leżaki drewniane na plaży połamane , spróchniałe , z popleśniałymi materacami . Animacje na plaży i w hotelu to drugi plus , który nie potrafi jednak zmienić ogólnego zniesmaczenia i złego wrażenia po pobycie w hotelu La Rosa.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Serhii S.

Ocena 1,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 15.12. - 22.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Skandaliczny

Skandaliczny

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Źle

Wyżywienie
Źle

Obsługa w hotelu
Źle

Plaża
No cóż, plaża, okolica hotelu, reszta okropna, nie polecam tu odpoczywać.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Oleksandr T.

Ocena 1,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 30.11. - 7.12.2024 Oceniono: Grudzień 2024

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Nigdy więcej! Ten hotel to koszmar! Pokoje są brudne, a pościel nieświeża. Nikt nigdy tam nie sprząta. Baliśmy się spać bez ubrań na tej pościeli. Co więcej, hotel jest wyraźnie dostosowany „pod rosjan” – stanowią tam około 99% gości.

W pierwszym pokoju znaleźliśmy „prezent” na podłodze – zużyte prezerwatywy. Zrobiłem zdjęcie i natychmiast zmieniono nam pokój. W drugim pokoju nic nie działało, ani telewizor, ani czajnik, ani telefon. Woda to jest - to jej niema. O gorącej wodzie - w ogóle nie mówię.

Nigdy więcej! Ten hotel to koszmar! Pokoje są brudne, a pościel nieświeża. Nikt nigdy tam nie sprząta. Baliśmy się spać bez ubrań na tej pościeli. Co więcej, hotel jest wyraźnie dostosowany „pod rosjan” – stanowią tam około 99% gości.

W pierwszym pokoju znaleźliśmy „prezent” na podłodze – zużyte prezerwatywy. Zrobiłem zdjęcie i natychmiast zmieniono nam pokój. W drugim pokoju nic nie działało, ani telewizor, ani czajnik, ani telefon. Woda to jest - to jej niema. O gorącej wodzie - w ogóle nie mówię.

Zakwaterowanie 0,8 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 1,0 / 5

Zakwaterowanie
Materac - brudny, pościel brudna (z plamami różnych barw), łóżko - brudne, podłoga (wprawie nie istnieje, stary popękany/wytarty laminat.) Gniazdka działają ale nie wszystkie. Woda to jest to niema (gorąca była tylko 1 raz za tydzień). Sufity - stara farba spada na głowę, w łazience grzyb i rdza. NIE JEDZCIE TAM!!!

Wyżywienie
Wyżywienie było w miarę ok. Nic specjalnego, ale dało się to jeść i nawet było smaczne.

Obsługa w hotelu
W pokojach nikt nie sprząta. Goście na recepcji okropne, nic nie wymienią, nie pomogą.

Plaża
Plaża była naprawdę super, to chyba jedyne za co można ten hotel pochwalić. Plaża w hotelu i bardzo piękna.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (1)

Małgorzata M.

Ocena 2,6 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.11. - 14.11.2024 Oceniono: Listopad 2024

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Obsługa bardzo solidna na poziomie podstawowym. Recepcja do bani Dużym minusem jest to, że po oddaniu pokoju zabrano nam opaski, co uniemożliwiło nam korzystanie z wyżywienia i napojów, choć wyjazd zaplanowany był na godz. 17:00 Szeregowy personel miły i pomocny, na plaży przeuroczy wielbłąd. Brak opieki rezydenta, nie pojawił się ani razu. Tym samym brak informacji o wylocie - gdybyśmy nie dowiedzieli się przypadkiem o tablicy na której wisi kartka z odlotami na następny dzień bylibyśmy bardzo zaniepokojeni. Przykładem jest starsze małżeństwo, które słysząc jak rozmawiamy po polsku bardzo zatroskane zapytało czy wiemy coś, ponieważ jest eieczór a oni rano wylatują i nie mają pojęcia jak dotrą na lotnisko. Zero kontaktu ze strony rezydenta, wywiesić kartkę to jeden trzeba jeszcze poinformować. Kolacja a’la carte tylko w ofercie, brak informacji jak można ją zarezerwować

Obsługa bardzo solidna na poziomie podstawowym. Recepcja do bani Dużym minusem jest to, że po oddaniu pokoju zabrano nam opaski, co uniemożliwiło nam korzystanie z wyżywienia i napojów, choć wyjazd zaplanowany był na godz. 17:00 Szeregowy personel miły i pomocny, na plaży przeuroczy wielbłąd. Brak opieki rezydenta, nie pojawił się ani razu. Tym samym brak informacji o wylocie - gdybyśmy nie dowiedzieli się przypadkiem o tablicy na której wisi kartka z odlotami na następny dzień bylibyśmy bardzo zaniepokojeni. Przykładem jest starsze małżeństwo, które słysząc jak rozmawiamy po polsku bardzo zatroskane zapytało czy wiemy coś, ponieważ jest eieczór a oni rano wylatują i nie mają pojęcia jak dotrą na lotnisko. Zero kontaktu ze strony rezydenta, wywiesić kartkę to jeden trzeba jeszcze poinformować. Kolacja a’la carte tylko w ofercie, brak informacji jak można ją zarezerwować

Zakwaterowanie 1,8 / 5

Wyżywienie 1,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Łóżka nowe i wygodne, czyste. Pokoje sprzątane i obsługa ok. Pokój do remontu generalnego, awaria spłuczki usunięta po interwencji. Ciepła woda raz jest raz nie

Wyżywienie
Monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. Ale przez kilka dni z rzędu jedno i to samo męczy

Obsługa w hotelu
Dobre animacje, zespół bardzo zaangażowany

Plaża
Za mało leżaków uwzględniając liczbę gości

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (2)

Květa P.

Ocena 4,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.8. - 21.8.2024 Oceniono: Wrzesień 2024

La Rosa Waves Resort Ocena: 3.5/5 Egipt, Hurghada

Dla niewymagających klientów. Dla nas satysfakcja.

Dla niewymagających klientów. Dla nas satysfakcja.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura 20 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Temperatura powietrza 23 °C

  • Temperatura wody 23 °C

Prognoza pogody na następne dni

  • Jutro 22 °C temperatura w nocy 13 °C

  • Niedziela 22 °C temperatura w nocy 14 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Niski sezon
  2. Luty: Dobry
  3. Marzec: Najlepszy
  4. Kwiecień: Najlepszy
  5. Maj: Najlepszy
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Najlepszy
  11. Listopad: Najlepszy
  12. Grudzień: Dobry

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować