Jolanta W.
Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 13.6. - 20.6.2025 Oceniono: Lipiec 2025
Empire Beach Resort (ex. Triton Empire Beach Resort) Ocena: 3/5 Egipt, Hurghada
Mimo atrakcyjnej ceny (2800 zł/4 osoby) pieniądze uważam za wyrzucone. Wysokie opinie hotelu są podyktowane przez podpisywanie lojalek. Dziwi mnie to, że takie firmy jak travelplanet, wakacje.pl, fly.pl firmują takie hotele. Proponuje aby przedstawiciel przejechał się do tego hotelu "incognito" i sprawdził warunki pobytu. Byliśmy świadkami jak personel rzucał do klientów fuckami. Szczerze mówiąc ten hotel obrzydził mi wypoczynek w Egipcie. Byliśmy w wielu 3* hotelach (wielokrotnie w Hurghadzie) ale takiego syfu to jeszcze nie widziałem. Rezydent biura *** rozkłada ręce i ma pretensję, że nie czytaliśmy opinii :) i w sumie to nasza wina, że wybraliśmy sobie ten hotel. Zawsze wszystko bierzemy na klatę, w końcu to urlop i nie ma co się nakręcać trzeba korzystać ale na pewno złożymy reklamację bo to przeszło nasze wyobrażenia.
Mimo atrakcyjnej ceny (2800 zł/4 osoby) pieniądze uważam za wyrzucone. Wysokie opinie hotelu są podyktowane przez podpisywanie lojalek. Dziwi mnie to, że takie firmy jak travelplanet, wakacje.pl, fly.pl firmują takie hotele. Proponuje aby przedstawiciel przejechał się do tego hotelu "incognito" i sprawdził warunki pobytu. Byliśmy świadkami jak personel rzucał do klientów fuckami. Szczerze mówiąc ten hotel obrzydził mi wypoczynek w Egipcie. Byliśmy w wielu 3* hotelach (wielokrotnie w Hurghadzie) ale takiego syfu to jeszcze nie widziałem. Rezydent biura *** rozkłada ręce i ma pretensję, że nie czytaliśmy opinii :) i w sumie to nasza wina, że wybraliśmy sobie ten hotel. Zawsze wszystko bierzemy na klatę, w końcu to urlop i nie ma co się nakręcać trzeba korzystać ale na pewno złożymy reklamację bo to przeszło nasze wyobrażenia.
Zakwaterowanie
Obsługa pokazuje kilka pokoi, jeden gorszy od drugiego aby następnie zaprowadzić cię do świetnego pokoju za opłatą, który jednak powinieneś mieć w standardzie. Nie daj się na to nabrać! Za zmianę pokoju bez opłaty każą podpisać "deklarację o satysfakcji klienta", gdzie małym druczkiem napisane jest, że zrzekasz się wszystkich praw do reklamacji wyjazdu/pobytu. Stąd najpewniej wysokie noty tego hotelu. Pokazywanie pokoi zazwyczaj zaczyna się od sławnego pokoju BEZ OKIEN. Rodzinie 3+1 wciskali pokój z dwoma pojedynczymi łóżkami. Pokoje nie mają 25m2 deklarowanych przez organizatora. Obsługa recepcji bezczelna, strzelająca focha co 3 minuty próbuje wyłudzić dolary na każdym kroku.
Istnieją problemy z niedoborami: papieru toaletowego, szamponu, ręczników i co najważniejsze - WODY BUTELKOWANEJ. Do pokoju została nam dostarczona 3ciego dnia pobytu (miała wyraźny zapach i posmak chloru).
Wyżywienie
7/10 Polaków doświadczyło ZEMSTY FARAONA po 2 dniach pobytu przez fatalną higienę przygotowywanych dań. Przez 7 dni podawali kurczaka i wątróbkę (obiad i kolacja).
Snack Bar nie istnieje - tylko za dopłatą.
Owoców i ciastek brak - jeśli się skończą to nie ma szans na dokładkę.
DRAMAT - szkoda, że jedliśmy z talerzy. Powinni te pomyje podawać w korytkach dla świń ;)
Opaski all-inclusive zabierają wraz z oddaniem pokoi. W dniu wylotu nie przysługuje woda butelkowana bo cyt."oficjalnie nie są już Państwo gośćmi hotelu" mimo że wylot po 20 ;)
Plaża
Zasypana kubkami, żwir konkuruje z petami.
Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)