David B.
Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 30.7. - 7.8.2025 Oceniono: Sierpień 2025
Melia Punta Cana Beach Resort Ocena: 5/5 Dominikana, Punta Cana
Bardzo przyjemny hotel oferujący wiele standardowych udogodnień, takich jak wellness, masaż, siłownia, bezpłatny transport do sklepu, a także zróżnicowany program, który zmienia się każdego dnia. Minibus kursuje co 12 minut wokół hotelu, dowożąc klientów w wybrane miejsce. Chociaż ma 3 wyznaczone stacje, zatrzymuje się w dowolnym miejscu na życzenie. Usługa ta była bardzo wygodna, ponieważ hotel znajdował się około 800 metrów od głównej restauracji, mimo że na śniadanie i lunch byliśmy blisko, około 10 metrów.
Bardzo przyjemny hotel oferujący wiele standardowych udogodnień, takich jak wellness, masaż, siłownia, bezpłatny transport do sklepu, a także zróżnicowany program, który zmienia się każdego dnia. Minibus kursuje co 12 minut wokół hotelu, dowożąc klientów w wybrane miejsce. Chociaż ma 3 wyznaczone stacje, zatrzymuje się w dowolnym miejscu na życzenie. Usługa ta była bardzo wygodna, ponieważ hotel znajdował się około 800 metrów od głównej restauracji, mimo że na śniadanie i lunch byliśmy blisko, około 10 metrów.
Zakwaterowanie
Jakość pokoi i jakość wykonania zasługują na 4 gwiazdki, ale zdecydowanie dałbym 5 gwiazdek za troskę, jaką hotel zapewnia każdemu klientowi. Na przykład codzienne sprzątanie pościeli, ręczników i codzienne bezpłatne uzupełnianie minibaru (wody na cały dzień, słodzonych napojów i piwa). Miłym akcentem był również brak karty elektrycznej w pokoju, dzięki czemu klimatyzacja działała cały dzień, nawet gdy w pokoju nikogo nie było.
Wyżywienie
Duży wybór i nacisk na świeżość, codziennie szeroki wybór śniadań, obiadów i kolacji, zawsze możliwość zamówienia świeżo przygotowanych dań, takich jak omlety, naleśniki, jajecznica, makaron, grillowane mięso, smażony makaron i podobne szybkie dania. Jedzenie było zawsze ładnie podane i nigdy nic nam nie dolegało. Hotel oferuje również możliwość rezerwacji w jednej z restauracji a'la carte. Uwaga, biuro podróży podaje 1 rezerwację na pobyt, ale hotel bez problemu zrobił nam kolejną rezerwację. W każdy piątek organizowana jest również kolacja na plaży, gdzie serwowane jest tylko jedzenie za opłatą i wymagana jest rezerwacja. Można również zjeść śniadanie w hotelu lub przy basenie.
Obsługa w hotelu
Premium, Wellness, Aqua Gym, Zajęcia taneczne, Joga, Aromaterapia, Siłownia, Impreza w pianie, wszystko bezpłatnie.
Plaża
Plaża była czysta i przyjemna, sprzątana codziennie przez hotel. Dojście do plaży było czyste i można było dojść do morza bez butów. Plaża była wyposażona w mnóstwo hotelowych leżaków i monitorowana przez ratownika. Niestety, nigdzie nie można było obejść się bez irytujących touroperatorów. Morze było dość mętne i nie było możliwości pływania daleko, zaledwie około 20 metrów od brzegu, ale już w odległości około 10 metrów piasek miał ponad 2 metry grubości.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)





























