Hotel Clarion Grandhotel Zlatý Lev

Ocena: 4/5

Czechy, Góry Izerskie, Liberec

Klienci nie ocenili jeszcze tego hotelu Hotel nie został oceniony

Wyświetl wszystkie recenzje

Położenie w malowniczym centrum miasta Bezpłatny dostęp do Internetu Wysoki standard i stylowy wystrój wnętrz Smaczne i urozmaicone wyżywienie

Więcej o hotelu

od 425 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Wykres przedstawia prognozowane ceny wycieczek w nadchodzących miesiącach

Minimalna cena za osobę z możliwymi różnicami w czasie trwania podróży

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Kategoria

****

Miasto

Liberec

Kraj

Czechy

Położenie

Komfortowy 4-gwiazdkowy Clarion Grandhotel Zlaty Lev znajduje się w centrum Liberca. Do ośrodka narciarskiego Skiarea Ještěd Liberec można dotrzeć po około 8 km.

Wyposażenie

Do ogólnego wyposażenia stylowo urządzonego hotelu należą recepcja, winda, Wi-Fi, restauracja, bar, kawiarnia i przechowalnia bagażu. Miejsca parkingowe są dostępne w hotelu (ograniczona dostępność).

Za opłatą do dyspozycji stoi strefa wellness, w której znajdują się sauna fińska, bio-sauna i jacuzzi. Można skorzystać także z płatnego studia fitness oraz zarezerwować masaże i zabiegi kosmetyczne (za opłatą).

Wyżywienie

Cena zakwaterowania obejmuje śniadanie lub wyżywienie HB, w zależności od zarezerwowanego rodzaju pokoju lub wyżywienia. Opcja śniadania obejmuje obfite śniadanie w formie bufetu. W przypadku rezerwacji pokoju z wyżywieniem HB, wieczorem dostępne jest 3-daniowe menu lub bufet.

Świadczenia w cenie

Noclegi w wybranym terminieWyżywienie jak wybranoSejf (w pokoju)Łóżeczko dla dziecka (na zapytanie)Krzesełko dla dziecka (ograniczona dostępność)

Opcjonalnie płatne na miejscu

Korzystanie z strefy wellnessKorzystanie z sali fitnessZabiegi kosmetyczneMasażeMiejsca parkingowe (ograniczona dostępność): 16,- € /samochód /noc

Płatne na miejscu

Opłata klimatyczna: ok. 40,- Kč za osob./noc

Zwierzęta domowe

Można przywieźć zwierzęta domowe (ok. 35,- € /pobyt, bez karmy)

Zniżki

W zależności od typu pokoju, wieku podróżujących, daty wyjazdu i karnetu narciarskiego, otrzymają Państwo różne zniżki.
Dokładną wysokość zniżki mogą Państwo uzyskać podczas przygotowania sobie indywidualnej oferty (należy kliknąć w cenę).
Niemowlęta, które w momencie wyjazdu mają mniej niż 24 miesiące, zasadniczo podróżują bezpłatnie, muszą być jednak uwzględnione w każdej rezerwacji. Na miejscu mogą także zostać naliczone opłaty za pobyt (zob. Koszty na miejscu).

Ważne wskazówki

Wstęp do strefy wellness możliwy jest dla dzieci od 15. roku życiaW pokojach wieloosobowych lub z dostawką przy niepełnym obłożeniu brak dodatkowych łóżek.

Dla niepełnosprawych

Dla niepełnosprawnych

Pokój 2-osob./2 dostawki prysznic/WC (Deluxe), BB, DYFM


pokój z łóżkiem podwójnym, 2x dostawką, TV, minibarem (za opłatą) i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Wi-Fi

Juniorsuite 4-osob. (Superior), BB, J4F1


pokój z podwójną kanapą sypialną, TV, minibarem (za opłatą) i sejfem
pokój sypialny z łóżkiem podwójnym
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Wi-Fi

Pokój 2-osob. prysznic/WC (Superior), HB, DOHM


pokój z podwójnym łóżkiem, TV i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Pokój 2-osob. prysznic/WC (Standard), BB, DOF5


pokój z podwójnym łóżkiem lub 2 x łóżkami pojedynczymi, TV i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Pokój 2-osob. prysznic/WC (Superior), BB, DOF2


pokój z podwójnym łóżkiem, TV i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Pokój 1-osob. prysznic/WC (Standard), BB, EIFM


pokój z pojedynczym łóżkiem, TV i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Pokój 1-osob. prysznic/WC (Superior), BB, EIF2


pokój z pojedynczym łóżkiem, TV i sejfem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Juniorsuite 2-osob., BB, J2FM


pokój dzienny z kanapą, TV i sejfem
sypialnia z podwójnym łóżkiem
łazienka z wanną lub prysznicem, WC i suszarką do włosów
Minibar (za opłatą)
Wi-Fi

Miejscowość

Liberec

Dojazd

Kolej: LiberecPrzelot: Praga (ok. 125 km), Drezno (ok. 145 km), Monachium (ok. 480 km)

Karnet narciarski - dodatkowe informacje.

Jeżeli w cenę wliczone są dodatkowe usługi, prosimy o zapoznanie się z nimi w procesie rezerwacji.

Teren narciarski Ještěd

Maks. wysokość: 1000 mMin. wysokość: 540 mWys. miejscowość: 374 mWyciągi łącznie: 10Orczyki: 5Krzesełka: 4Gondole: 1Trasy łącznie: 9,5 kmTrasy zielone/niebieskie: 2,5 kmTrasy czerwone: 6 kmTrasy czarne: 1 km

Region narciarski Karkonosze

Maks. wysokość: 1235 mMin. wysokość: 612 mWyciągi łącznie: 38Orczyki: 26Krzesełka: 12Trasy łącznie: 59 kmTrasy zielone/niebieskie: 25 kmTrasy czerwone: 31 kmTrasy czarne: 3 kmTrasy do skialpinizmu: 0 km

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Nieoficjalny opis hotelu

Informacje o hotelu

  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 50 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Plac zabaw Plac zabaw tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Golf Golf tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Bowling Bowling tak
  • Zwierzęta dozwolone Zwierzęta dozwolone tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak

Opinie o hotelu

Dobry (Na podstawie 6 opinii)

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

Ocena 3,9 / 5

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,2 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,3 / 5

13. najwyższa ocena z 326 hoteli w Góry Izerskie

Diana S.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.11. - 29.11.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Pan Roman, który sprzedał mi wycieczkę, nie poinformował mnie, że za usługi takie jak wellness czy parking jest pobierana opłata... Kiedy się z nim skonfrontowałem, powiedział mi, że tam jest napisane, ale jeśli pójdę osobiście do biuro podróży, idę tam, bo nie chcę czytać 10 stron fikcji na portalu, CA totalnie zawiodło pod tym względem, przyszedłem do oddziału, mówiąc, że chcę pobyt wellness... Powiedziałem to samo w połowie rok temu i nie musiałam nic czytać, to mam czego chciałam i nawet nie musiałam za nic dodatkowo płacić... Pan Roman jest bardzo niewykształcony w dziedzinie turystyki, na szczęście dla panów, jego wujek jest dyrektorem generalnym hotelu i ostatecznie wszystko załatwił dla nas gratis otrzymaliśmy także butelkę szampana w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację...mimo że to nie była pomyłka hotelu...doskonały dojazd

Pan Roman, który sprzedał mi wycieczkę, nie poinformował mnie, że za usługi takie jak wellness czy parking jest pobierana opłata... Kiedy się z nim skonfrontowałem, powiedział mi, że tam jest napisane, ale jeśli pójdę osobiście do biuro podróży, idę tam, bo nie chcę czytać 10 stron fikcji na portalu, CA totalnie zawiodło pod tym względem, przyszedłem do oddziału, mówiąc, że chcę pobyt wellness... Powiedziałem to samo w połowie rok temu i nie musiałam nic czytać, to mam czego chciałam i nawet nie musiałam za nic dodatkowo płacić... Pan Roman jest bardzo niewykształcony w dziedzinie turystyki, na szczęście dla panów, jego wujek jest dyrektorem generalnym hotelu i ostatecznie wszystko załatwił dla nas gratis otrzymaliśmy także butelkę szampana w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację...mimo że to nie była pomyłka hotelu...doskonały dojazd

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Klasyczny pokój hotelowy nie razi i nie inspiruje :)

Wyżywienie
Doskonałe, urozmaicone śniadanie, niedroga restauracja

Obsługa w hotelu
Świetne 10/10

Plaża
.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.5. - 26.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Relaksujące wakacje.

Relaksujące wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wejście do hotelu dla osób na wózkach inwalidzkich jest nieco skomplikowane, ale poza tym w porządku.

Wyżywienie
Śniadanie dobre, po prostu nie mieli bułek.

Obsługa w hotelu
Jeśli pojawił się problem, został on natychmiast rozwiązany ku naszemu zadowoleniu.

Plaża
Nie mogłam znaleźć plaży w Libercu...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Diana S.

Ocena 3,1 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.sk) Data pobytu 26.11. - 29.11.2024 Oceniono: Grudzień 2024

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Pan Roman, który sprzedał mi wycieczkę, nie poinformował mnie, że za usługi takie jak wellness czy parking jest pobierana opłata... Kiedy się z nim skonfrontowałem, powiedział mi, że tam jest napisane, ale jeśli pójdę osobiście do biuro podróży, idę tam, bo nie chcę czytać 10 stron fikcji na portalu, CA totalnie zawiodło pod tym względem, przyszedłem do oddziału, mówiąc, że chcę pobyt wellness... Powiedziałem to samo w połowie rok temu i nie musiałam nic czytać, to mam czego chciałam i nawet nie musiałam za nic dodatkowo płacić... Pan Roman jest bardzo niewykształcony w dziedzinie turystyki, na szczęście dla panów, jego wujek jest dyrektorem generalnym hotelu i ostatecznie wszystko załatwił dla nas gratis otrzymaliśmy także butelkę szampana w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację...mimo że to nie była pomyłka hotelu...doskonały dojazd

Pan Roman, który sprzedał mi wycieczkę, nie poinformował mnie, że za usługi takie jak wellness czy parking jest pobierana opłata... Kiedy się z nim skonfrontowałem, powiedział mi, że tam jest napisane, ale jeśli pójdę osobiście do biuro podróży, idę tam, bo nie chcę czytać 10 stron fikcji na portalu, CA totalnie zawiodło pod tym względem, przyszedłem do oddziału, mówiąc, że chcę pobyt wellness... Powiedziałem to samo w połowie rok temu i nie musiałam nic czytać, to mam czego chciałam i nawet nie musiałam za nic dodatkowo płacić... Pan Roman jest bardzo niewykształcony w dziedzinie turystyki, na szczęście dla panów, jego wujek jest dyrektorem generalnym hotelu i ostatecznie wszystko załatwił dla nas gratis otrzymaliśmy także butelkę szampana w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację...mimo że to nie była pomyłka hotelu...doskonały dojazd

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Klasyczny pokój hotelowy nie razi i nie inspiruje :)

Wyżywienie
Doskonałe, urozmaicone śniadanie, niedroga restauracja

Obsługa w hotelu
Świetne 10/10

Plaża
.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.5. - 26.5.2024 Oceniono: Maj 2024

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Relaksujące wakacje.

Relaksujące wakacje.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Wejście do hotelu dla osób na wózkach inwalidzkich jest nieco skomplikowane, ale poza tym w porządku.

Wyżywienie
Śniadanie dobre, po prostu nie mieli bułek.

Obsługa w hotelu
Jeśli pojawił się problem, został on natychmiast rozwiązany ku naszemu zadowoleniu.

Plaża
Nie mogłam znaleźć plaży w Libercu...

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Veronika M.

Ocena 3,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 13.8. - 20.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Wszystko super, ale latem nie pojechałbym ponownie do hotelu. Mieliśmy mieć klimatyzację, której brakowało.

Wszystko super, ale latem nie pojechałbym ponownie do hotelu. Mieliśmy mieć klimatyzację, której brakowało.

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Brakowało klimatyzacji. Pokoje czyste, sprzątane co drugi dzień, piękny hotel

Wyżywienie
Codziennie to samo, ale duży wybór

Obsługa w hotelu
Przynajmniej pożyczyli nam wentylatory, gdy brakowało klimatyzacji.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Ondřej K.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 9.7. - 13.7.2023 Oceniono: Lipiec 2023

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Ponadstandardowe środowisko, profesjonalne podejście pracowników, ogólnie duża satysfakcja.

Ponadstandardowe środowisko, profesjonalne podejście pracowników, ogólnie duża satysfakcja.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie dokładnie zgodne z opisem iw maksymalnej jakości.

Wyżywienie
Jedzenie zgodne z opisem, bogate, urozmaicone i zawsze najwyższej jakości.

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe odpowiadające ocenie ****.

Plaża
X

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Jitka Kotlanová

Ocena 1,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 26.12. - 28.12.2022 Oceniono: Styczeń 2023

Clarion Grandhotel Zlatý Lev Ocena: 4/5 Czechy, Góry Izerskie

Odwiedziliśmy już kilka hoteli Grand z czterema gwiazdkami, ale ten był zdecydowanie najgorszy. Usługi, zakwaterowanie i wyżywienie w ogóle nie odpowiadały faktowi, że hotel nazywa się Grand. Jednym słowem wstyd i wielkie rozczarowanie.

Odwiedziliśmy już kilka hoteli Grand z czterema gwiazdkami, ale ten był zdecydowanie najgorszy. Usługi, zakwaterowanie i wyżywienie w ogóle nie odpowiadały faktowi, że hotel nazywa się Grand. Jednym słowem wstyd i wielkie rozczarowanie.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 1,0 / 5

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura powietrza 2 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń: Najlepszy
  2. Luty: Najlepszy
  3. Marzec: Dobry
  4. Kwiecień: Dobry
  5. Maj: Dobry
  6. Czerwiec: Najlepszy
  7. Lipiec: Najlepszy
  8. Sierpień: Najlepszy
  9. Wrzesień: Najlepszy
  10. Październik: Dobry
  11. Listopad: Niski sezon
  12. Grudzień: Niski sezon

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować